- Μηνύματα
- 14,549
- Πόντοι
- 1,788
Μην περιμένεις με την πρώτη.τζίφοες επίσης
Κάποια στιγμή θα το σηκώσουν.
Μην περιμένεις με την πρώτη.τζίφοες επίσης
κάπως έτσι έχασα όλο μου το πρωινόΜην περιμένεις με την πρώτη.
Κάποια στιγμή θα το σηκώσουν.
Δυστυχώς θα πρέπει να χάσεις και άλλα.κάπως έτσι έχασα όλο μου το πρωινό
Μετα θα παω στο τσμεδε.
Μετα θα παω στο Νακα γιατι μετα απο 40 χρονια εσπασα χορδή...
Κι οταν τους ειπα γιατί δεν το σηκωνετε πηρα την απαντηση αν απανταμε στα τηλεφωνα δεν θα δουλέψουμε καθολου
Και καμπουρη να με λέγατε... δίκιο θα χάτε.Μα δε σε ειπε κανεις καμπουρη. Τυχερο σε ειπαμε.
Ενα τηλεφωνο που απαντάει ή ενας υπαλληλος που εξυπηρετει δεν σωζει το δημοσιο.
Αυτο δε το να χτυπαει το τηλέφωνο και να μην το σηκωνουν το ειδα και στην πραξη. Κι οταν τους ειπα γιατί δεν το σηκωνετε πηρα την απαντηση αν απανταμε στα τηλεφωνα δεν θα δουλέψουμε καθολου
"Δεν πειθώ" μου είπατε....λες και με ενδιέφερε να.
και τι σε πληρώνουμε τόσο καιρό... ??Γιάννη να βοηθήσω θέλω όχι να πείσω
Θα σου φανεί παράξενο, αλλά έχουν δίκιο.
Γιατί κάνουν οι ίδιοι τα πάντα.
Δεν υπάρχει κανένα τμήμα που να ασχολείται με την επικοινωνία, τις απορίες και τα προβλήματα του κόσμου.
Εγώ ότι ήταν να ασχοληθώ ασχολήθηκα....για την μάνα μου (κυρία και επικουρική).Τελείωσα. Είπα άλλωστε ότι σαν δικηγόρος δεν αναλαμβάνω τέτοια. Πλην όμως είπα (χώρις να μου ζητηθεί) να βοηθήσω σε θέματα που γνωρίζω γιατί τα αντιμετώπισα. Παρεμπιπτόντως... Ό,τι τηλέφωνα μου σήκωναν εμένα ήταν του πρώην τσμεδε, εγώ δεν μπορούσα να βγάλω κεαδ, και ένα από αυτά που κράτησα,όπως προείπα, είναι αυτό που έδωσα στον Δημήτρη... γιατί και ο άνθρωπος που το απαντούσε ήταν εξυπηρετικός.Πλάκα έκανα βρε @LK. Μην ασχολείσαι απο τώρα βρε καημένε. Έχεις καιρό μπροστά σου.
Το νήμα είναι για υπερήλικες.?
Λάθος κάνεις. Υπάρχει το 1555 για επικοινωνία και κάνουν καλά τη δουλειά τους οι άνθρωποι, κατα το δυνατό.
Όταν όμως βρουν κι αυτοί τοίχο στο θέμα σου, σε παραπέμπουν αναγκαστικά σε "ειδικά" τηλέφωνα ή σου κλείνουν ραντεβού με το σχετικό κατάστημα. Οπότε υπάρχει μεγάλο screening στα τηλέφωνα πια.
Κι όταν τα περάσεις και αυτά βρίσκοντας το τοίχος του Βερολίνου κι εκεί, σου δίνουν ένα email για το μητροπολιτικό κέντρο (εκει που δεν υπάρχει ραντεβού κι επισκέψεις) με ένα όνομα κάποιας κυρίας που έχει τον φάΣκελο.
Κι απο τοτε στέλνω εβδομαδιαία το ίδιο αίτημα υπ'όψη κας τάδε, χωρίς την παραμικρή απάντηση. Over.
To σημείο αυτό λέγεται dead end.
Αυτούς τους αλλαζουν.γιατί και ο άνθρωπος που το απαντούσε ήταν εξυπηρετικός.
Τι να σου πω. Ό,τι θες κάνε, εσυ ξέρεις, το τηλέφωνο το έχεις .Αυτούς τους αλλαζουν.
Ή τους δινουν αλλο αριθμο.
Οι γυρω τους