Ειναι σωστο αυτο που λες, αλλα οχι ακριβως οπως το λες ?
Δεν ηταν φτηνο το minimoog, η τιμη του μαλιστα ηταν σε σημερινα λεφτα πανω κατω οσο του moog one, 10 χιλιαρικα περιπου.
Ηταν ομως πραγματι, σε σχεση με τα modular behemoth της εποχης, απο τα πιο προσιτα. Η τιμη του δηλαδη δεν ηταν φτηνη, αλλα δεν ηταν και τελειως απαγορευτικη. Αυτο πραγματι ειναι η πρωτη σημαντικη προυποθεση να να γινει ενα οργανο πετυχημενο. Για να γινει πετυχημενο και διαδεδομενο, θα πρεπει να παιζουν με αυτο οι μουσικοι, οσοι περισσοτεροι μουσικοι γινεται και οχι μονο λιγοι και μετρημενοι στα δακτυλα.
Ομως το να ειναι προσιτο ενα οργανο δεν αρκει. Θα πρεπει να ειναι και ικανο να δωσει τετοιο ηχητικο αποτελεσμα, που να μπορει να σταθει σε οσο το δυνατον υψηλοτερο επιπεδο. Μονο ετσι θα χρησιμοποιηθει σε παραγωγες και συναυλιες υψηλου επιπεδου, και τελικα θα γινει icon. Τα πραγματικα επιδραστικα οργανα λοιπον, και δε μιλαμε για τα εξεζητημενα οργανα λιγων και εκλεκτων αλλα για τα οργανα που εγιναν must για τον καθε μουσικο, δεν ειναι τα φτηνοτερα οργανα σε στυλ behringer των 100 ευρω, αλλα ειναι τα οργανα εκεινα που ειχαν τιμη οχι χωμα, αλλα τιμη που εστω με καποιες θυσιες θα μπορουσε να παρει ενας νορμαλ μουσικος. Ταυτοχρονα ομως αυτα ειχαν και την ποιοτητα για να σταθουν και να τον βγαλουν ασπροπροσωπο και στη live σκηνη, και στο στουνιο ηχογραφησης.
Τετοια οργανα ηταν και το minimoog, και το DX7, ακομα και οι fender κιθαρες, και γενικα οσα οργανα εμειναν στην ιστορια. Τα κορυφαια οργανα δεν ειναι αυτα που αγοραζεις πιο ευκολα, αλλα αυτα που αξιζει πραγματικα τον κοπο να μαζεψεις λεφτα για να τα αγορασεις, και φυσικα που μπορεις να το κανεις αυτο μεσα σε ενα ευλογο χρονικο διαστημα.
Για αυτο και πιστευω οτι αν θελει η Behringer να κανει οντως ενα κορυφαιο οργανο, δε θα το κανει στο χαμηλοτερο price point, αλλα θα πρεπει να τους χτυπησει εκει που πονανε, σε κατηγορια τιμης οπως αυτη που μολις ανεφερα. Και πιστευω οτι μολις κλεισει ο τωρινος της κυκλος με τα προσιτα synths θα το κανει.