Υπάρχει κοινό για συναυλίες Jazz στην Ελλάδα;

Superfunk είπε:
Εχω την τυχη να γνωριζω προσωπικα  καποια πολυ γνωστα γκρουπ και καλλιτεχνες (Αμερικανους και Αγγλους)  και κανεις τους δεν ασχολειται λιγοτερο απο...24 ωρες το 24ωρο με τη ΔΟΥΛΕΙΑ του (δηλ. τη ΜΟΥΣΙΚΗ),ενα ΜΕΣΟ αγγλικο/αμερικανικο συγκροτημα κανει περιπου 6-8 ωρες προβα ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ.
Πολλοί από εδώ μέσα νομίζω ότι δεν θα χαν αντίρρηση να δουλεύουν 12 ώρες τη μέρα (υπάρχουν και κάποιες άλλες ψιλοανάγκες που πρέπει να καλυφθούν) στη μουσική δημιουργία εφόσον αυτό το 12ωρο είχε αποδέκτη μια αγορά που θα αποζημίωνε αυτή την επένδυση.  ;)

Άσε που η διδασκαλία είναι και αυτή δημιουργία και στην οποία "καταφεύγουν" και μεγάλοι μουσικοί του εξωτερικού.

Δεν εννούσα αν είναι η όχι μεγάλοι δάσκαλοι εννούσα ότι ο χρόνος που δίνουν για να κάνουν μαθήματα η κάτι σχετικό είναι τρομερά δυσανάλογος από αυτό που κάνεις ένας μουσικός εδώ για να επιβιώσει.
Μην το πας στο καλή-κακή μουσική και πάλι στα ίδια.

Ελεύθερη αγορά είναι και υπάρχουν μουσικοί σε συγκεκριμένα ιδιώματα που τα κονομάνε μόνο από τα live μια χαρά.

Ανάλογα με την αγορά πάντα ........

 
marathon είπε:
Δεν παρατηρείς σωστά μάλλον. Όλοι αυτοί οι μεγάλοι μουσικοί που λές, συνήθως είναι και μεγάλοι δάσκαλοι...Πχ ρίξε μία ματιά στο τι κάνει ο Stanley Clarke εκτός από τα lives ;)

το έχουμε ξανασυζητήσει με αφορμή το κάτωθι

http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=7384430
ναι ρε αρχηγε και παλι ομως ΜΟΥΣΙΚΗ κανει (εστω και κανοντας μαθηματα)....δεν δουλευει 9-5 σαν και εσενα (λεμε τωρα... ;D) και μετα γυρνα κομματια στο σπιτι του οπου ζει το ...ροκ ελευθερος.... ;D

Πολλοί από εδώ μέσα νομίζω ότι δεν θα χαν αντίρρηση να δουλεύουν 12 ώρες τη μέρα (υπάρχουν και κάποιες άλλες ψιλοανάγκες που πρέπει να καλυφθούν) στη μουσική δημιουργία εφόσον αυτό το 12ωρο είχε αποδέκτη μια αγορά που θα αποζημίωνε αυτή την επένδυση.
σαφως το εχω κανει και εγω αλλωστε για καποια χρονια (και δεν ηταν 12 οι ωρες αλλα 16+... ;D)..κακα τα ψεμματα ομως....ειναι δυσκολο ειδικα αν..παιζεις....avant garde μουσικες.... ;D..φυσικα το κανουν ΧΙΛΙΑΔΕΣ συναδελφοι που παιζουν ΕΛΛΗΝΙΚΗ μουσικη και φυσικα απευθυνονται σε μια πολυ μεγαλυτερη αγορα. 

 
audiokostas είπε:
Πολλοί από εδώ μέσα νομίζω ότι δεν θα χαν αντίρρηση να δουλεύουν 12 ώρες τη μέρα (υπάρχουν και κάποιες άλλες ψιλοανάγκες που πρέπει να καλυφθούν) στη μουσική δημιουργία εφόσον αυτό το 12ωρο είχε αποδέκτη μια αγορά που θα αποζημίωνε αυτή την επένδυση.  ;)
+1

 
Τελικά δεν υπάρχει μιας και το Παλλάς ήταν άδειο πάνω!!

Απίστευτη συναυλία με 3 φορές ancore (πως λέγεται!) και παρουσίαση του Orchestrion!!

 
notlrac είπε:
Τελικά δεν υπάρχει μιας και το Παλλάς ήταν άδειο πάνω!!
Και σε λιγο θα ειναι αδειο και κατω, αν συνεχισουν να εχουν τετοιες τιμες.

Jazz κοινο υπαρχει, κοροιδα και λεφτα πλεον δεν υπαρχουν...

 
Συμφωνώ ότι η τιμή έιναι εκτός πραγματικότητας απόλυτα.

Αλλά το να δω αυτόν το μουσικό δεν θα μου το στερήσει η άθλια διαχείρηση του Παλλάς (που είχε και με 50 πλέον γιατί είδε ότι δεν θα γεμίσει) Προτίμησα να μην βγω 4 ΣΚ !

Όποιος ήταν εκεί ακόμα και να είχε κάνει το σκατό του παξιμάδι για να έρθει δεν θα το μετάνιωνε.

Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη.

 
Προτιμησες να μη βγεις 4 ΣΚ για να δεις ενα live?

Ανετα το εκανα, αν υπηρχε περιπτωση να δω live τον...J.S. Bach! ;D ;D

Για οποιονδηποτε αλλον δεν θα μπορεσω... 8)

 
Waterfall-K είπε:
Προτιμησες να μη βγεις 4 ΣΚ για να δεις ενα live?

Ανετα το εκανα, αν υπηρχε περιπτωση να δω live τον...J.S. Bach! ;D ;D

Για οποιονδηποτε αλλον δεν θα μπορεσω... 8)
Ναι, αν σου αρέσει ένας μουσικός πολύ γιατί να μην το κάνεις? πόσες ευκαιρίες θα έχεις να τον ξαναδείς?

Σε αντίθεση με τα άπειρα σκ που έχεις μπροστά σου να τα περάσεις σε ένα γεμάτο κάπνα μπαράκι με τιμή μπύρας 7 ευρώ!

 
Ευκαιριες υπαρχουν παντα να δεις ενα μουσικο, αν πραγματικα το θες. Λεφτα και ορεξη να εχεις και οι ευκαιριες ειναι τοσες πολλες οσα και τα...απειρα ΣΚ που εχεις μπροστα σου. 8)

 
Εδώ λέμε ότι έμεινα 4 σκ μέσα για να δω τον Πατ για 67 ευρώ και εσύ (υποψιάζομαι!!) μου λες να τρέχω στο εξωτερικό?!

Δεν νομίζω ότι είναι το ίδιο.

 
Βασικά εγώ δεν πήγα γιατί δεν άξιζε το λάιβ τα λεφτά του.Σίγουρα θα πέρναγα καλά αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.

Έχω πάει σε μάλλον χειρότερα λάιβ που όμως αξίζαν τα λεφτά τους.Είναι τόσο απλό.

Δεν είναι μόνο θέμα χρημάτων.Επίσης δε θα πάρω π.χ. από το σούπερ μάρκετ 1λίτρο γάλα αν έχει 2 ευρώ,

θα πάρω κάτι άλλο.Δεν είναι ότι δεν έχω 2 ευρώ ή ότι θα μου λείψουν.

Και εννοείται ότι δε θα δώσω 7 ευρώ για μια μπύρα  ;D    δλδ άμα πιω 3 θα μου ζητήσουν 21 ευρώ μετα;;  ;D ;D ;D έλεος πια.Να φύγετε , να πάτε αλλού κύριε ;D

 
expired είπε:
Βασικά εγώ δεν πήγα γιατί δεν άξιζε το λάιβ τα λεφτά του.
Αυτό πως το κρίνεις? Μιας και δεν πήγες... Πρόσεξε άλλο να μην καίγεσαι και πολύ για αυτό το είδος και για αυτό το μουσικο.

 
Εννοούσα ότι Βασικά εγώ δεν πήγα γιατί δεν άξιζε το λάιβ τα λεφτά του ΓΙΑ ΜΕΝΑ.

Υποκειμενικό είναι φυσικά,όπως όλα :)

 
Notlrac, απαντω στην ερωτηση σου "πόσες ευκαιρίες θα έχεις να τον ξαναδείς?".

Η απαντηση ειναι "αρκετες" για την ιδια πολη (και μπορει και φθηνοτερα) ως "απειρες" για αλλες πολεις/χωρες.

Το θεμα ειναι ποσα λεφτα εσυ μπορεις να διαθεσεις, και τι στερησεις μπορεις να κανεις για να δεις ενα συγκεκριμενο live.

Ειναι απαραδεκτο το να αρχισουμε τις στερησεις για να βλεπουμε lives με πανακριβο εισιτηριο επειδη καποιοι στην Ελλαδα εκμεταλευονται την "τρελα" μας. Ειναι σαν να τους λεμε να συνεχισουν να εχουν τετοιες τιμες.

 
Η σωστή ερώτηση θα έπρεπε να είναι: Υπάρχει αρκετό κοινό ώστε η διοργάνωση συναυλιών Jazz με σημαντικούς μουσικούς απο το εξωτερικό να μην είναι ζημιογόνα για τον διοργανωτή;

Η απάντηση μου  είναι ΟΧΙ. Όταν σε μία συναυλία πάνε με το ζόρι 200 άτομα και έχει εισιτήριο 20 Ευρώ η 25 Ευρώ ενώ το κόστος μίας jazz μπάντας (3 ή 4 μουσικοί) είναι πάνω από 7000 Ευρώ ο διοργανωτής είναι μέσα στην καλύτερη περίπτωση 3000 Ευρώ.

Στις γειτονικές χώρες υπάρχει περισσότερο και πιο συνειδητοποιημένο κοινό που πάει σε συναυλίες jazz και έτσι η διοργάνωση συναυλιών εκεί έχει λιγότερο ρίσκο.

Αυτή είναι η γλώσσα των αριθμών.

 
Εννοείται ότι ο διοργανωτής θέλει να μεγιστοποιήσει το

Ε : έσοδα=(εισιτήρια)x(τιμή εισιτηρίου) +(άλλα έσοδα όπως ποτά από το μπαρ κλπ κλπ).

Φιλοθεάμον κοινό υπάρχει αλλά ας πούμε και όχι στην αισχροκέρδεια,η οποία υπάρχει πολύ δυστυχώς σε αυτή τη χώρα-και όχι μόνο στη μουσική.

Αν πάω σε ένα μπαρ και όπως λέει ο φίλος μου χρεώσουν τη μπύρα 7 ευρώ τότε για αυτό φταις ΕΣΥ που το δέχεσαι και τα δίνεις πριν από μένα. 

Το ''εσύ'' δεν αναφέρεται κάπου ειδικά-μην παρεξηγηθούμε ;D ;D

 
Καλά όλα αυτά και εγώ μαζί σας πρώτος. ΑΛΛΑ σε λίγο θα καταλήξουμε να μην βγαίνουμε απο τα σπίτια μας επειδή ο μπαράκιας θελει να μας κλέψει με την μπύρα ο εστιατοράκιας με το κουβερ και ο παλατάκιας με τον Metheny!

Πάντως εφόσον εμένα προσωπικά δεν θα με ευχαριστούσε να μην πήγαινα καλά έκανα και έκατσα μέσα 4 σκ. Κάποιος άλλος που δεν καιγόταν να πάει καλά έκανε και τα έσπασε στον Βερτη!

;D ;D

 
Καλά,αυτό είναι ακραίο.

Μεταξύ του να μη βγεις και του να τα σπάσεις στο Βέρτη δεν υπάρχει δλδ;

Απλά προφανώς υπάρχει κι ένα όριο .

 
Solar είπε:
Η σωστή ερώτηση θα έπρεπε να είναι: Υπάρχει αρκετό κοινό ώστε η διοργάνωση συναυλιών Jazz με σημαντικούς μουσικούς απο το εξωτερικό να μην είναι ζημιογόνα για τον διοργανωτή;

Η απάντηση μου  είναι ΟΧΙ. Όταν σε μία συναυλία πάνε με το ζόρι 200 άτομα και έχει εισιτήριο 20 Ευρώ η 25 Ευρώ ενώ το κόστος μίας jazz μπάντας (3 ή 4 μουσικοί) είναι πάνω από 7000 Ευρώ ο διοργανωτής είναι μέσα στην καλύτερη περίπτωση 3000 Ευρώ.

Στις γειτονικές χώρες υπάρχει περισσότερο και πιο συνειδητοποιημένο κοινό που πάει σε συναυλίες jazz και έτσι η διοργάνωση συναυλιών εκεί έχει λιγότερο ρίσκο.

Αυτή είναι η γλώσσα των αριθμών.
Η γλώσσα των αριθμών μπορεί να τα λέει αυτά, αλλά διαμορφώνεται από την κατάλληλη προώθηση. Και όταν αυτή είναι από την χείριστη δυνατή έως απλά ανύπαρκτη για την προσέλκυση περισσότερου κόσμου - σε συνδυασμό με ηλίθιες τιμές εισιτηρίων που υπογραμμίζουν την προσέγγιση "είδος πολυτελείας" - τα αποτελέσματα είναι αυτά που συζητάμε εδώ.

Τα επιχειρήματα του Notlrac είναι απολύτως λογικά και κατανοητά. Και εννοείται πως όχι, σε καμία περίπτωση δεν θα έχει "αρκετές" ευκαιρίες να τον δει στην ίδια πόλη, ούτε "άπειρες" σε άλλες χώρες. Αφ'ενός δεν κάνει τόσο συχνά περιοδείες εκτός Αμερικής, αφ'ετέρου ακόμη και στις χώρες που η τζαζ πουλάει πολύ και που αποτελούν σταυροδρόμι για οποιαδήποτε περιοδεία, είναι ζήτημα αν έχει παίξει πάνω από δυο φορές τα τελευταία 4 χρόνια.

Επίσης, τη χαριστική βολή σε αυτό το επιχείρημα δίνει η μοναδικότητα της απίστευτης παράστασης του τεράστιου ρομπότ-φρανκεστάιν Orchestrion, που ειλικρινά δεν πίστευα πως θα το ξαναγυρίσουν σε περιοδεία μιας και το όλο εγχείρημα ήταν μαρτύριο από πλευράς κόπου και ιδιαίτερα πολυέξοδο. Λεπτομέρειες στο παλιότερο ανάλογο θρεντ του Νόιζ, όπου είχα γράψει και τις προσωπικές μου εντυπώσεις.

(Αλήθεια έφερε αυτό το τέρας στο Παλλάς?)

 
Waterfall-K είπε:
Ευκαιριες υπαρχουν παντα να δεις ενα μουσικο, αν πραγματικα το θες. Λεφτα και ορεξη να εχεις και οι ευκαιριες ειναι τοσες πολλες οσα και τα...απειρα ΣΚ που εχεις μπροστα σου. 8)
Αυτό μου θυμίζει κάτι αμερικανιές του τύπου "μπορείς όταν μεγαλώσεις να γίνεις ό,τι θέλεις, αν πραγματικά το θέλεις!"

Δηλαδή τι κατά τη γνώμη σου μπορεί κανείς να κάνει "αν πραγματικά το θέλει", να ΜΗΝ πάει στη συναυλία γιατί είναι αδιανόητο να χάσει 4 εξόδους ΣΚ (!!!!!!!!!!!!!), αλλά μετά να αρχίσει να προγραμματίζει ταξίδια στο εξωτερικό για να τον δει κάπου εκεί; Έτσι ώστε να δώσει πολλαπλάσια χρήματα;

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top