Υπάρχει κοινό για συναυλίες Jazz στην Ελλάδα;

Χαλαρώστε!Η τζαζ φίλε μου είναι για....."ψαγμένους"(όχι δικός μου χαρακτηρισμός ;D )

Η Ελλάς βρίσκεται σε άλλη φάση,γιατί μπορεί..! ;D ;D


 
Συγγνώμη αλλά βρίσκω το αρχικό κειμενάκι λίγο αστείο.

Γίνεται σύγκριση του εισιτηρίου μιας jazz συναυλίας με το πόσο πληρώνει κάποιος για να πάει σε μια μεγάλη σκυλοπίστα??

Μα πρόκειται ποτέ ένας θαμών της πίστας να είναι potential ακροατής της συναυλίας του Metheny?

Προς τί αυτή η σύγκριση?

Είναι τελείως ατυχής.

Επίσης, τι ψευτοδίλλημα είναι αυτό πάλι??

Τζαζ ή σκουπίδια?....διαλέξτε κάτι απο τα δύο?

Δεν υπάρχει κάτι άλλο δηλαδή σύμφωνα με τον συγγραφέα του κειμένου πέρα απο τη jazz?

Όσο για μένα έχω να δηλώσω οτι ο metheny είναι απο τους πλέον αγαπημένους μου καλλιτέχνες.

Δυστυχώς όμως η αλήθεια είναι οτι δεν μπορώ να πληρώσω αυτή τη στιγμή αυτό το αντίτιμο για να τον θαυμάσω απο κοντά.

...και υποψιάζομαι οτι θα υπάρχουν και πολλοί άλλοι που σκέφτονται ακριβώς το ίδιο...

 
longshadow είπε:
Δυστυχώς όμως η αλήθεια είναι οτι δεν μπορώ να πληρώσω αυτή τη στιγμή αυτό το αντίτιμο για να τον θαυμάσω απο κοντά.

...και υποψιάζομαι οτι θα υπάρχουν και πολλοί άλλοι που σκέφτονται ακριβώς το ίδιο...
...και υπάρχουν κι άλλοι που, επειδή μπορούν να το πληρώσουν, θεωρούν εαυτούς περισσότερο μουσικόφιλους και "προχωρημένους"...  ::)

 
Το θεμα ειναι οτι αυτη η τιμη ειναι πιασιμο κwλου, ασχετα αν εχεις να τα σκασεις ή οχι.

Αυτα μονο στην Ελλαδα γινονται, και οχι μονο στις Jazz συναυλιες.

Μετα ο (καθε) Metheny θα παει Ιταλια, Γερμανια, Γαλλια κλπ και θα παιξει με 30 ευρω εισιτηριο.

 
πληροφοριακα να αναφερω οτι  τον οκτωβρη που επαιξε στα σκοπια ο κυριος μεθενι, ειχε περιπου 30 ευρω εισιτηριο . αλλες συναυλιες στο ιδιο φεστιβαλ , με μπαντες και μουσικους οχι τετοιας απηχησης, κοστιζαν γυρω στα 4 ευρω ( ενδεικτικα αναφερω τους The Ex και τους ZU, για τους οποιους και ενδιαφερομουν να κανω το ταξιδι). συμπερασματικα, μαλλον δεν ειναι μονο για την ελλαδα ακριβες τετοιου τυπου συναυλιες.

 
Σαν παραδειγμα παιρνουμε τον Metheny. Οι περιπτωσεις ακριβοτερων εισιτηριων στην Ελλαδα σε συγκριση με αλλες χωρες ειναι παμπολλες, και τουλαχιστον μια μπαντα (που μου διαφευγει αυτη τη στιγμη το ονομα της) εχει βγει δημοσια απ'το site της και εχει ζητησει συγνωμη για τις απαραδεκτες τιμες των εισιτηριων σε περασμενη συναυλια τους στη χωρα μας.

 
το προβλημα με τα jazz legends του παλας ειναι οτι απευθυνονται σε ενα κοινο μεγαλης ηλικιας το οποιο μπορει και να πληρωνει καθε τρεις και λιγο τα ακριβα εισιτηρια . και περσυ ειχαν ερθει τρελα ονοματα και φετος που θα ηθελα παρα πολυ να τα δω αλλα δυστυχως αν εισαι φοιτητης δεν μπορεις να αντεξεις οικονομικα τετοια εισιτηρια. και αναγκαζομαι και την βγαζω στο ντιζι μαιλς με 5 ευρω εισοδο  ;D οχι οτι με χαλαει οσοι κανουν λαιβ εκει το γουσταρουν κ υπαρχει ενεργεια αλλα και παλι θα γουσταρα να δω σονι ρολινς και την μαντλιν πειρο κτλπ κτλπ  :-[

 
matawan είπε:
πληροφοριακα να αναφερω οτι  τον οκτωβρη που επαιξε στα σκοπια ο κυριος μεθενι, ειχε περιπου 30 ευρω εισιτηριο . αλλες συναυλιες στο ιδιο φεστιβαλ , με μπαντες και μουσικους οχι τετοιας απηχησης, κοστιζαν γυρω στα 4 ευρω ( ενδεικτικα αναφερω τους The Ex και τους ZU, για τους οποιους και ενδιαφερομουν να κανω το ταξιδι). συμπερασματικα, μαλλον δεν ειναι μονο για την ελλαδα ακριβες τετοιου τυπου συναυλιες.
Εχεις ενα δικιο αλλα προσεξε το εξης - στα Σκοπια μπορει η διαφορα στην τιμη του εισητηριου μεταξυ Metheny και αλλων να ειναι αναλογικα μεγαλη, οπως και στην Ελλαδα. Αλλα με 4 ευρω εισητηριο, συναυλια metheny απλα δε βγαινει - υπαρχει ενα καποιο κοστος, το οποιο για τον Metheny ειναι ιδιο ειτε εχει να παει να παιξει στην Αθηνα ειτε στα Σκοπια. Η τιμη της ταξεως των 30 ευρω ειναι αναγκαια για να βγει το κοστος μιας τετοια διοργανωσης. Με μια τετοια τιμη εισητηριου μπορει να βγει και κερδος, οπως αποδεικνυουν και οι παμπολες συναυλιες που κανει ο Metheny σε διαφορες χωρες και εχουν τιμη εισητηριου αυτης της ταξεως.

Η διαφορα ομως απο τα 30 ευρω στα 85 πως μπορει να δικαιολογηθει? Ειναι τοσο πιο ακριβα τα αεροπορικα εισητηρια απο Αμερικη για Ελλαδα απο οτι για την υπολοιπη Ευρωπη? Αποφασισε ο Metheny χωρις λογο να ζητησει τα διπλα λεφτα? Η μηπως ορισμενοι διοργανωτες επιμενουν σε υπερβολικα περιθωρια κερδους που στην τελικη δε θα βγουν σε καλο σε κανεναν?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
marathon είπε:
Θα πλήρωνα τα τριπλά για να τον δώ στο Sectet Story...όχι 87 για τρίο ΚΑΙ στο Παλλάς με το χειρότερο ήχο στην Αθήνα.
+10000000

Ως προς το ερώτημα, θεωρώ ότι είναι εκ των ων ουκ άνευ... Φυσικά υπάρχει, όπως υπάρχει κοινό για το οτιδήποτε- μικρότερο ή μεγαλύτερο.

Τώρα καθώς η συζήτηση έχει στραφεί στο κόστος (γενικότερα) των συναυλιών (όχι αποκλειστικά των jazz), την τελευταία 15ετία αργά, αλλά σταθερά καταντήσαμε όντως να μας τον πιάνουν κανονικά- όπως βέβαια και σε πληθώρα άλλων αγαθών.

Πληρώσαμε πχ. ακριβότερα τους ACDC από τους οικονομικά ισοδύναμους μας Πορτογάλους. Αλλά εμείς εδώ είμεθα large  :P και τα ακουμπάμε... τρομάρα μας.

 
   Το κοινό της jazz στην Ελλάδα ειναι συγκριτικά λιγότερο απο προηγούμενα χρόνια όταν το Παλλάς γέμιζε και δεν έπεφτε καρφίτσα.

   Προσωπικά δεν θα πάω στη συναυλία του Metheny, θεωρώ την τιμή των εισιτηρίων εξοργιστικά υψηλή, όταν με 25 ευρώ είδαμε μεγαθήρια σαν τον Pat Martino, John Scofield που κατα τύχη? παίζει με τον ίδιο καταπληκτικό ντράμερ Bill Stewart !

  Ε λοιπόν άλλο ενα μεγαθήριο της jazz κιθάρας που ΔΕΝ θα δούμε.

  Σημεία των καιρών, αλλά ταξί σίγουρα γεμίζουμε.

 
odis13 είπε:
Εχεις ενα δικιο αλλα προσεξε το εξης - στα Σκοπια μπορει η διαφορα στην τιμη του εισητηριου μεταξυ Metheny και αλλων να ειναι αναλογικα μεγαλη, οπως και στην Ελλαδα. Αλλα με 4 ευρω εισητηριο, συναυλια metheny απλα δε βγαινει - υπαρχει ενα καποιο κοστος, το οποιο για τον Metheny ειναι ιδιο ειτε εχει να παει να παιξει στην Αθηνα ειτε στα Σκοπια. Η τιμη της ταξεως των 30 ευρω ειναι αναγκαια για να βγει το κοστος μιας τετοια διοργανωσης. Με μια τετοια τιμη εισητηριου μπορει να βγει και κερδος, οπως αποδεικνυουν και οι παμπολες συναυλιες που κανει ο Metheny σε διαφορες χωρες και εχουν τιμη εισητηριου αυτης της ταξεως.

Η διαφορα ομως απο τα 30 ευρω στα 85 πως μπορει να δικαιολογηθει? Ειναι τοσο πιο ακριβα τα αεροπορικα εισητηρια απο Αμερικη για Ελλαδα απο οτι για την υπολοιπη Ευρωπη? Αποφασισε ο Metheny χωρις λογο να ζητησει τα διπλα λεφτα? Η μηπως ορισμενοι διοργανωτες επιμενουν σε υπερβολικα περιθωρια κερδους που στην τελικη δε θα βγουν σε καλο για κανεναν?
Φυσικα και ο middle man τρωει καλα στην Ελλαδα, οπως επισης πρεπει να ληφθει υποψη αν η συναυλια ειναι στα πλαισια καποιας περιοδειας,το κοστος μειωνεται αρκετα τοτε. Δεν ειπα σε καμια περιπτωση οτι ειναι φθηνα τα εισιτηρια στην ελλαδα, απλα ανεφερα μια αποκλιση , στα σκοπια, που σε γενικες γραμμες μου φανηκε ελαφρως παραδοξη και ενδεχομενως να σχετιζεται με το υψηλο κασε του καλλιτεχνη.

 
Αμφιβαλλω αν υπαρχει μεγαλο (σε αριθμο) κοινο jazz στην Ελλαδα. Και φυσικα δε βαζω μεσα στο συνολο ''κοινο jazz'' αυτους που εχουν ακουσει το ''What a wonderful world'' του Armstrong ή εχουν ακουστα τον Coltrane.

Πολλοι απο αυτους που πανε σε τετοιες συναυλιες ειναι εντελως ασχετοι με τη μουσικη γενικοτερα και απλα εχουν περισσοτερα χρηματα και χρονο απ'οσο ο μεσος Ελληνας. Επισης μερικες φορες ''κανει καλο'' στον κυκλο τους να μαθευτει οτι βρεθηκαν σε ενα τετοιο event.

Σαν τις συναυλιες του Μεγαρου Μουσικης ή μερικα event στο θεατρο Badminton.

 
πραγματικά δεν έχω διαβάσει παρα μονο το πρώτο post.10-15 ευρώ είναι το λιγότερο που θα δώσει κάποιος για να βγει για ποτό;Αυτό που λες φιλε μου μου φαίνεται εξωφρενικό και αν συμβαίνει θα πρέπει να μην αφήνουμε κάποιους να βγάζουν τόσα λεφτά με την αισχροκέρδεια τους για το δικό μας συμφέρον πρώτα απ'όλα.

τώρα,όσον αφορά το live πως να μην γκρινιάζει κανεις με 70-90 ευρώ εισιτήριο;

τσέκαρα και λίγο μερικές τιμές της υπόλοιπης περιοδείας και είδα ότι στη μακεδονία/σκοπια  έχει 30 ευρώ

στη σερβία έχει 12/15/20 ευρώ

στο αμβούργο 50 ευρώ

Russelsheim, Germany 37-43 ευρώ

Ludwigshafen, Germany 35 ευρώ

και εντάξει,κουράστηκα -δεν έχει νόημα.Είναι γνωστό ότι στην Ελλάδα οι συναυλίες και πολλά αλλα είναι πολύ ακριβά,δε χρειάζεται να δω συγκεκριμένα τώρα για το metheny αλλου, επειδή η πλειονότητα είμαστε ηλίθιοι σαν καταναλωτές και γίαυτό πάμε έτσι κατά διαόλου οικονομικά.Φυσικά δεν ευθύνεται ο καλλιτέχνης για την τιμή του εισιτηρίου αλλα κυρίως η εταιρία η αυτός που κλείνει το live.o μάγκας ''ελληνάρας'' δηλαδή που πάει να κονομήσει που λέμε με αυτόν τον τρόπο.

προσωπικά θα ήθελα παρα πολύ να πάω και τα έχω τα λεφτά αλλα δεν πρόκειται.

ουφ, συγγνώμη αλλα συγχύστηκα :P

 
Για να απαντησω στο θεμα:

"Οι ροκαδες παιζουν τρια ακορντα μπροστα σε 10000 ατομα. Οι τζαζιστες, παιζουν 10000 ακορντα μπροστα σε 3 ατομα"  ;D

Ετσι ειναι η ζωη...

 
Ενδιαφέρουσες οι απόψεις που ειπώθηκαν.

Εγώ αυτό που με απασχολεί πιο πολύ είναι για τους εγχώριους μουσικούς του είδους. Που θεωρούμε ότι μια είσοδος 10 ευρώ είναι πολλά. Άραγε με αυτά τα λεφτά την παλεύουν οικονομικά στην Ελλάδα? Μάλλον όχι και γιαυτό κάνουν και μαθήματα η ο καθένας ότι άλλο του τύχει. Αντίστοιχα όμως αν δώσω ένα βράδυ 10 ευρώ για δύο μπύρες θα πω και ευχαριστώ για τις καλές τιμές! Εκεί βρίσκω ένα φάουλ για μένα αν καταλαβαίνεται τι εννοώ. Να το πω και πιο χειροπιαστά αν αυτό που πληρώνω δεν το φάω ή δεν το πιω τότε μου φαίνεται ότι τσάμπα έδωσα τα λεφτά και ότι είναι πολλά κτλ.

Να πω και κάτι άλλο και οι πιο έμπειροι να το σχολιάσουν. Παρατηρώ ότι σχεδόν όλοι οι μεγάλοι μουσικοί είναι 100% αφοσιωμένοι σε αυτό. Δηλαδή βασίζονται οικονομικά και ψυχικά στην εκφρασή του μέσω των lives, αυτό σημαίνει ότι μελετάνε (ο καθένας απο τη σκοπιά του) και βασικότερο παίζουν συνεχώς μουσική. Που και που κάνουν και κάποια σεμηνάρια. Οι δικοί μας μουσικοί κάνουν κατά 80% (πιστεύω) μαθήματα η άλλες δουλείες (άσχετες με την προσωπική τους εκφραση) και που και που παίζουν και κάποιο live. Είναι αυτός ένας σημαντικός παράγωντας που ο μέσος Έλληνας μουσικός δεν μπορεί να φτάσει στα επίπεδα ενός ''γνωστού'' μουσικού?

 
Είναι αυτός ένας σημαντικός παράγωντας που ο μέσος Έλληνας μουσικός δεν μπορεί να φτάσει στα επίπεδα ενός ''γνωστού'' μουσικού?
Δεν ειναι ο μονος αλλα σιγουρα παιζει μεγαλο ρολο,κακα τα ψεμματα αν δεν ασχολεισαι στο 100% του χρονου σου με τη μουσικη παντα αυτος που ΟΝΤΩΣ ασχολειται θα σε ξεπερναει ,σκεψου το απλα σαν μια ΔΟΥΛΕΙΑ,την ιδια επιτυχια θα εχει ενας επιχειρηματιας/υπαλληλος  που ασχολειται με τη δουλεια του 16 ωρες την ημερα και την ιδια ενας που ασχολειται 2 (και πολλες λεω)?

Εχω την τυχη να γνωριζω προσωπικα  καποια πολυ γνωστα γκρουπ και καλλιτεχνες (Αμερικανους και Αγγλους)  και κανεις τους δεν ασχολειται λιγοτερο απο...24 ωρες το 24ωρο με τη ΔΟΥΛΕΙΑ του (δηλ. τη ΜΟΥΣΙΚΗ),ενα ΜΕΣΟ αγγλικο/αμερικανικο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ συγκροτημα κανει περιπου 6-8 ωρες προβα ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ (ειχα μιλησει καποτε με εναν μουσικο που επαιζε με τον Prince & μου ειχε πει οτι οταν ετοιμαζεται για περιοδεια...οι..προβες δεν πανε...με τις...ωρες αλλα με τις....ημερες!10-14 ωρες προβα την ημερα για 3-4 μηνες κανει συνηθως!!!).

 
notlrac είπε:
Παρατηρώ ότι σχεδόν όλοι οι μεγάλοι μουσικοί είναι 100% αφοσιωμένοι σε αυτό. Δηλαδή βασίζονται οικονομικά και ψυχικά στην εκφρασή του μέσω των lives
Δεν παρατηρείς σωστά μάλλον. Όλοι αυτοί οι μεγάλοι μουσικοί που λές, συνήθως είναι και μεγάλοι δάσκαλοι...Πχ ρίξε μία ματιά στο τι κάνει ο Stanley Clarke εκτός από τα lives ;)

το έχουμε ξανασυζητήσει με αφορμή το κάτωθι

http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=7384430

 
Δεν εννούσα αν είναι η όχι μεγάλοι δάσκαλοι εννούσα ότι ο χρόνος που δίνουν για να κάνουν μαθήματα η κάτι σχετικό είναι τρομερά δυσανάλογος από αυτό που κάνεις ένας μουσικός εδώ για να επιβιώσει.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top