Είμαι παλιοντολόγος τι να κάνουμε.

bouzoukleri

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
2,001
Πόντοι
398
Γνωρίζει κανείς με επιβεβαιωμένα ιστορικά στοιχεία ποιο ήταν το πρώτο ελληνικό συγκρότημα που έπαιξε με ηλεκτρικό ήχο;

 
Οι PLAYBOYS (με τραγουδιστη τον....ΔΑΚΗ & μετα τον ...ΦΙΛΛΙΠΟ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ) ;)

Το πρωτο πετυχημενο ηταν βεβαια οι FORMINX (του Β.ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ) & μετα οι IDOLS του Ντ.Ρουσου

 
Και για τους κακεντρεχεις με την...ηλικια μου ΟΧΙ δεν ημουν εκει.. :)  τον πατερα μου ρωτησα που ως τεντυ μποϊς  ;D  ξημεροβραδιαζοντανε  στα ..κλεμπς της Φωκιωνος Νεγρη που παιζανε... ;D

 
Μετά ήταν οι Βόρειοι???  με τραγουδιστή τον Βαρδή..... αλήθεια ποιοί είχαν τραγουδιστή τον Γερολυμάτο?

ΥΓ το λινκ του SF γράφει Vikings....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
Και για τους κακεντρεχεις με την...ηλικια μου ΟΧΙ δεν ημουν εκει.. :) 
Τώρα μου θυμίζεις την πρώτη μου ελληνική συναυλία...ήταν στο Λουζιτάνια (απέναντι από τη Ευελπίδων) , το 75-76?, ο Σταυρός Λογαρίδης (μετά Poll εποχή) που έπαιζε απίστευτες μπλουζιές και θυμάμαι είχε guest τον συνχωρεμένο τον Μπονάτσο. Βγήκε που λές ο Μπονάτσος με ένα κολητό δερμάτινο και έκανε βλακείες και ανέβηκε ένας από κάτω και τον έκανε μαύρο...απίστευτες εποχές!

 
ελα σου βρηκα και ωραιο προϊστορικο λινκ

http://www.otoe.gr/SPET/dhmiourgies/dhmioyrgies_doc/dhm_t_2_rock1_2001.htm

καλα κοιτα τι μαθαινει κανεις...

:o

Μετά την αποχώρηση του Πασχάλη από το γκρουπ (OLYMPIANS) τον αντικατέστησε ο επίσης γνωστός σήμερα τραγουδιστής Νίκος Παπάζογλου.

Tι Πασχαλης...τι Παπαζογλου δηλαδη... :) :)

Θυμάστε την παλιά ελληνική κωμωδία «Οι θαλασσιές οι χάντρες», όπου η Ζωή Λάσκαρη ηγείται ενός γυναικείου γκρουπ παίζοντας ένα τραγούδι «Crazy girl»; Ε λοιπόν, αυτό το «Crazy girl» ήταν ένα single εκείνης της εποχής με τη γνωστή αργότερα Αλέκα Κανελλίδου, όσο κι αν αυτό σας φαίνεται απίστευτο.
ειπα και εγω τετοια φωναρα η Ζωϊτσα?

 
Ημερομηνίες ;

Εγγραφές-ηχογραφήσεις;

Επίσημες εμφανίσεις;

Αφίσες;

Εισητήρια;

 
Την εποχή εκείνη οι JUNIORS με ήδη 2 singles στο ενεργητικό τους (ένα απ’ αυτά ήταν το «Babies yanka» βασισμένο στο γνωστό παιδικό τραγούδι «Δεν περνάς κυρά Μαρία») εμφανίζονταν στο  club Igloo της Φωκίωνος Νέγρη, σαν support τους δε εμφανιζόταν μια παρέα πειναλέων Άγγλων μουσικών που είχαν ξεπέσει στη χώρα μας προς αναζήτηση καλύτερης τύχης. Μετά το δυστύχημα, το Igloo πήγαινε για κλείσιμο. Τότε προσφέρθηκε ο κιθαρίστας του Αγγλικού γκρουπ να αντικαταστήσει τον Καρακαντά στις εμφανίσεις του συγκροτήματος. Ο ιδιοκτήτης του club είχε καταλάβει ότι ο τύπος ήταν πολύ αξιόλογος και δεν ήθελε να τον χάσει με τίποτε. Kαι οι JUNIORS όμως είχαν με τη σειρά τους εκτιμήσει δεόντως τις ικανότητές του και έπεισαν τον ιδιοκτήτη να συμφωνήσει με την πρότασή του. Η δουλειά λοιπόν έκλεισε και ο Άγγλος εμφανιζόταν με το γκρουπ, στις 25.10.65 δε εμφανίστηκαν σε θριαμβευτική συναυλία στη μνήμη του Θάνου Σογιούλ στο σινεμά «Τερψιθέα» του Πειραιά, όπου είχε δημιουργηθεί από νωρίς το αδιαχώρητο. Οι JUNIORS σε ένδειξη πένθους φορούσαν μαύρα περιβραχιόνια και ο Άγγλος μαύρο πουκάμισο. Λίγο αργότερα ο τύπος μαζί με τους συμπατριώτες του θα αναχωρούσαν για την πατρίδα τους. Οι JUNIORS έβγαλαν ένα 3ο single  το 1966 στη μνήμη του χαμένου τους φίλου, το «Lost friend» και αργότερα άλλο ένα, πριν διαλυθούν. Α ναι, θα το ξεχνούσα: τον Άγγλο κιθαρίστα τον έλεγαν……Eric Clapton.
:o

 
Superfunk είπε:
Λένε μάλιστα ότι ο ιδιοκτήτης του είχε κατάσχει την κιθάρα για να τον αναγκάσει να μείνει.....

 
Νελλη Μανου εεεεεε...

http://www.box.net/shared/fvylfb1qoi

Παντως εμενα αυτο που μου αρεσε ΤΟΤΕ απο ταινια και το θεωρω και ΜΕΓΑΛΗ κομματαρα ειναι ΑΥΤΟ (που ειναι και αυθεντικος ο Σειληνος)

http://www.box.net/shared/9zo2r8dzr3

Επισης το ραδιο αρβυλλα της εποχης δεν ειναι να το εμπιστευεσαι παντα ε?

 
Επισης το ραδιο αρβυλλα της εποχης δεν ειναι να το εμπιστευεσαι παντα ε?
καλα σιγουρα..εδω λενε οτι ο...Ηendrix....θαυμαζε τον Χιωτη... ;D ;D & πηγαινε και τον εβλεπε καθε βραδυ  στη Νεα Υορκη (πως τα καταφερνε βεβαια οταν ζουσε στο Λονδινο & ο Χιωτης επαιζε στο...Σικαγο  ουτε εγω ξερω... ;D ;D)

 
Τον εκανε download απο το ιντερνετ. Επισης επιβεβαιωνεται οτι ο Hendrix ετρωγε ολα τα λεφτα του σε χαρτουρα προκειμενου να του παιζει ο Χιωτης το "περασμενες μου αγαπες" και να το αφιερωνει στη Monica Danemann

 
Superfunk είπε:
ελα σου βρηκα και ωραιο προϊστορικο λινκ

http://www.otoe.gr/SPET/dhmiourgies/dhmioyrgies_doc/dhm_t_2_rock1_2001.htm
Μια παράπλευρη παρατηρησούλα έχω να κάνω μόνο:

Κάπου ο συγγραφέας του άρθρου λέει για το "συντηρητισμό της ελληνικής κοινωνίας της εποχής εκείνης" .

Νομίζω ότι αυτή η φράση είναι παγίδα, διότι, εξ αιτίας του μεγάλου χάσματος που υπήρχε, ο συντηρητισμός αφορούσε κυρίως την ελληνική επαρχία.

Η πρωτεύουσα αντίθετα ήταν ιδιαίτερα αφομοιωτική στις νέες τάσεις, και πιο προοδευτική με την πολιτιστική έννοια του όρου. Ίσως πιο πολύ και από σήμερα δεδομένων των αναλογιών.

Ιδιαίτερα στην ηλεκτρική μουσική, λόγω της μη ύπαρξης μεγάλων απαιτήσεων σε τεχνολογικό επίπεδο και άρα μεγάλων διαφορών σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο, μπορούσε να είναι ιδιαίτερα παραγωγική και δημιουργική.

 
wasted είπε:
Μια παράπλευρη παρατηρησούλα έχω να κάνω μόνο:

Κάπου ο συγγραφέας του άρθρου λέει για το "συντηρητισμό της ελληνικής κοινωνίας της εποχής εκείνης" .

Νομίζω ότι αυτή η φράση είναι παγίδα, διότι, εξ αιτίας του μεγάλου χάσματος που υπήρχε, ο συντηρητισμός αφορούσε κυρίως την ελληνική επαρχία.

Η πρωτεύουσα αντίθετα ήταν ιδιαίτερα αφομοιωτική στις νέες τάσεις, και πιο προοδευτική με την πολιτιστική έννοια του όρου. Ίσως πιο πολύ και από σήμερα δεδομένων των αναλογιών.
Δυστυχώς φίλε wasted

ο συντηρητισμός ζούσε και βασίλευε και στην Αθήνα

Στα 70΄ς που έζησα εγώ ως έφηβος και φοιτητής ήθελε πολλά κότσια να περάσεις εξω απο οικοδομή αν είχες μακριά μαλλιά,σκουλαρίκια,κλπ κλπ...

Είχες 2 επιλογές :

ή παρακάμπτες τα μέρη που μύριζαν μπαρούτι

ή πλακώνοσουν στο ξύλο

Ανάλογα με την διάθεση σου πάντα

Ειδικά στις αρχές των 70΄ς

Και δεν εννοώ το μακρύ μαλλί και μουστάκι που έκανε λίγο "φοιτητικό" στυλ.

Εννοώ πιο "ακραίο" outlook

 
Συγγνώμη, εγώ, όπως και το άρθρο, αναφερόμουν στα 60's, που τα κριτήρια ήταν πολύ διαφορετικά από το μήκος των μαλλιών. Οι δυο δεκαετίες, 60 και 70, έχουν πολύ μεγάλες διαφορές μεταξύ τους. Ακμή και παρακμή ένα πράγμα. (Μέσα από μια δικτατορία, ας μην ξεχνάμε)

Πάντως, αν μου επιτρέπεις ένα αστείο, μου θύμισες το ανέκδοτο με την αρκούδα. Και συ τι ήθελες με μαλλιά έξω από τις οικοδομές;

 
Η πρωτεύουσα αντίθετα ήταν ιδιαίτερα αφομοιωτική στις νέες τάσεις, και πιο προοδευτική με την πολιτιστική έννοια του όρου. Ίσως πιο πολύ και από σήμερα δεδομένων των αναλογιών.
Παντως τον πατερα μου το 60 τον σταματησανε οι αστυνομικοι στην Πανεπιστημιου επειδη φορουσε...τζην (του το ειχε φερει η μητερα μου απο τις ΗΠΑ...μια και ηταν αεροσυνοδος...θα πρεπει να ηταν το πρωτο τζην στην Ελλαδα... ;D) και του το σκισανε με ξυραφι.... ::)

***** τους προοδευτικους δηλαδη... ;D ;D

αυτα για τα ρουχα μονο γιατι σιγουρα αν αναφερεσαι στην τεχνη και στην ποιοτητα των παραγομενων....πνευματικων αγαθων σε ολο το φασμα της τεχνης... το 60 η Αθηνα δεν ειχε τιποτα να ζηλεψει απο οποιαδηποτε ξενη πρωτευουσα ...οχι οπως τωρα που μονο για λυπηση ειμαστε.....

 
Superfunk είπε:
αυτα για τα ρουχα μονο γιατι σιγουρα αν αναφερεσαι στην τεχνη και στην ποιοτητα των παραγομενων....πνευματικων αγαθων σε ολο το φασμα της τεχνης... το 60 η Αθηνα δεν ειχε τιποτα να ζηλεψει απο οποιαδηποτε ξενη πρωτευουσα ...οχι οπως τωρα που μονο για λυπηση ειμαστε.....
Ήμουν έτοιμος να απαντήσω ότι εγώ σας μιλάω για αφομοίωση των σύγχρονων μουσικών και γενικότερα καλλιτεχνικών τάσεων και σεις μου μιλάτε για μαλιά και blue jeans, ώσπου είδα το παραπάνω quote.

Αυτό ακριβώς εννοώ.

 
Απο δεκαδες ιστοριες που εχω ακουσει (αλλα και διαβαζοντας απλα ενα βιβλιο του Γιαννη Μαρη) εχω καταλαβει οτι οντως η Αθηνα (και η Ελλαδα γενικοτερα) λογω του γεγονοτος οτι ειχε δεν ειχε το 60 ενα εκατομμυριο κατοικους (850.000) οποτε λογικο ειναι.

Ουτε τα "χωρια" ειχαν ακομα κατεβει μαζικα (οπως δηλ.το 70 & το 80 ) στην πολη,το λαϊκο στοιχειο ηταν κυριως προσφυγες υψηλου κατα τα αλλα πνευματικου & κυριως ΗΘΙΚΟΥ επιπεδου και ας εμεναν σε υποβαθμισμενες περιοχες & βεβαια δεν υπηρχε ο καρκινος της τηλεορασης οποτε ο κοσμος διαβαζε η τουλάχιστον την εψαχνε διαφορετικα.

Η τεχνη ηταν στα "χερια" των "επαϊοντων" της εποχης και οχι του καθε τυχαρπαστου και υπηρχαν ΣΧΟΛΕΙΑ και ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ και οχι ΠΟΡΝΕΙΑ οπως σημερα...

ΦΥΣΙΚΟ ειναι λοιπον να ηταν το επιπεδο ΤΡΑΓΙΚΑ υψηλοτερο απο οτι σημερα.

Απο την αλλη βεβαια μη γελιεσαι μονο οι ΠΛΟΥΣΙΟΙ την περνουσαν καλα (οπως αλλωστε και σημερα) ενω οι φτωχοι τραβουσαν τα πανδεινα.... (ισως ηταν χειροτερα απο οτι ειναι σημερα),απλα υπηρχε οντως μια ΜΕΣΑΙΑ ταξη η οποια κοινωνιολογικα και μορφωτικα ηταν πραγματικα μεσαια και οχι ο σημερινος αχταρμας οπου χανει η μανα το παιδι και το παιδι τη μανα.... ;D,και οντως "ασχολουνταν" με την "τεχνη" πολυ περισσοτερο απο τη σημερινη.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top