- Μηνύματα
- 2,512
- Πόντοι
- 938
Η επιτυχία της...μετρούμενη σε αριθμό εισιτηρίων.
Και την τιμή τους, που στις περιοδίες της στην Αμερική είναι πραγματικά εξωφρενική.
Ωστόσο διατηρώ την εντύπωση ότι η T.S και ο λόγος της επιτυχιας της είναι εντελώς διαφορετικός απο αυτό που διάφοροι εδώ προσπαθούμε να εξηγήσουμε. Τα πιο νέα παιδιά και ειδικότερα τα λευκά κοριτσια κάτω των 25 ετών στην Αμερική (που ειναι το κύριο σώμα του κοινού της) μάλλον την βλεπουν σαν ένα διαφορετικού είδους πρότυπο που έχει μεν να κάνει με τη μουσική αλλά όχι αυστηρά και σίγουρα οχι όπως εμείς ξέρουμε.
Τα τραγούδια της είναι στιχουργικά αυτό που εκφράζει ακριβως αυτο το σύνολο κοινού. Ειναι το περιεχόμενο αυτών που θα ήθελαν να πουν αν επικοινωνούσαν άμεσα μεταξύ τους. Η μουσική είναι ένα περιτύλιγμα σε σε αυτό το στιχουργικό πυρήνα. Επισης η ίδια η T.S και η δημόσια εικόνα της τουλάχιστον, ειναι μια τύπισα που ενώ έχει όλα τα προσοντα να ειναι λ.χ endorser της Fender, brand ambassador κάποιου αρώματος, κεντρικό πρόσωπο μιας καμπάνιας ενός οικου μόδας ή μιας προεκλογικής εκστρατείας ενός υποψηφίου κλπ, αυτή τα γειώνει όλα αυτά και κάνει φιλανθρωπιες, και δείχνει να χειρίζεται με αρκετά διαφορετικό τρόπο τη δημόσια εικόνα της αντίθετα με το τραβηγμένα ακραίο lifestyle των μεγάλων stars της μουσικής και κινηματογραφικής βιομηχανίας (ενώ ξεκάθαρα εχει τη δυνατοτητα να έχει). Και είναι ένα γυναικείο πρότυπο πολύ πιο επιθυμητό και προσβάσιμο στη μέση αμερικανίδα teenager που μπορει να βλέπει την Cardi B και την Doja Cat σαν φρίκουλα.
Παρεμπιπτόντως, αν και φυσικά η βιομηχανία την αβαντάρει αβέρτα, η ίδια δε μοιάζει για ζάβλακας/χάπατο που κάνει ότι του λένε.
Ειναι εκφραστής της γενιάς της (και της επόμενης) συνολικά σαν φιγούρα και λιγότερο σαν μουσικός. Ο τρόπος που συμβαινει αυτο ειναι ο σύγχρονος δηλαδη όπως ακριβως γινεται μεσω των SM. Έτσι και αλλιώς κανεις δεν αγοράζει μουσική σε φυσική μορφή πια και αυτη δεν φαίνεται να παιζει τον ιδιο ρολο στις ζωές των ανθρώπων όπως συνεβαίνε σε άλλες δεκαετίες.
Τελευταία επεξεργασία από moderator: