απο κάτω προς τα πάνω, και ευχαριστώ όλους.
Rondat Δεν έχω myspace, και να ομολογήσω δεν το χωνεύω και πολύ. Αρνήθηκα για πολύ καιρό και το facebook αλλά τελικά με παρασύρανε εκεί. Δεν είμαι πολυ φίλαθλος αυτού του μέσου, ούτε και πολυ ασχολούμε, αλλά... H Σελίδα μου, έχει όλη τη μουσική που θα ήθελα να μοιραστώ με τον κόσμο (για εμπορικούς και προσωπικούς σκοπούς), και διάφορες πληροφορίες: www.nikolas-sideris.com
ninja. Thanks bud! ^_^ Ευχαριστώ για τις προτάσεις, όλες δεκτές και καλές (και η ανάλυση καλή). 4 μέρη, ξεχωριστα με το 1ο και 3ο να μοιάζουν και 2ο και 4ο το ίδιο, λόγο "δυναμικότητας" ,ή "ενεργητικότητας".
Για την ώρα δουλεύω ακόμη στην παρτιτούρα και δεν έχω καταφέρει ούτε νότα να βάλω απο τρομπέτα. Πρέπει να στείλω ότι έχω και δεν έχω στην Αγγλία την Παρασκευη για δοκιμαστικές εξετάσεις (mock viva), και τρέχω σαν παλαβός. Θα πρέπει, νομίζω, να υπάρχει κάποια συνοχή μεταξύ πιάνου και τρομπέτας, αλλά το τι ακριβώς remains to be seen. Επιπλέον, υπάρχει αρκετός χώρος, και μπορεί να ΒΓΑΛΩ πράγματα απο το πιάνο, για να πάνε στην τρομπέτα τελικά. Θεωρω οτι υπάρχει πολύ "υλικό" για εκμετάλευση στο πιανιστικο μέρος, ώς τώρα. Η παρτιτούρα θα δείξει περισσότερα.
(ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ): πήγα χτες στο Πλάισιο και μου δώσανε τελικά ΡΟΖ χαρτί! ΡΟΖ! Και πήρα και 2 πακέτα (θα εκτυπώσω ΠΟΛΥ αυτές τις μέρες). Πρέπει να τρέχω να το αλλάξω τώρα.! ΡΟΖ!
Γιαννη. Νά 'σαι καλά. Αν τα πράγματα πάνε καλά, έρχετε και αυτό (συζητάω με διάφορους "σπόνσορες" για κάτι τέτοιο, περι ενορχήστρωσης κλπ...
)
Νικόλας. Ευχαριστώ! Έχοντας ακούσει το γρήγορο, πρώτο μέρος, τόσο πολύ (λόγο του ότι βγάζω την παρτιτούρα), περιμένω πως και πως να φτάσω στο αργό! χαχαχα!
Ελπίζω ότι μέσω αυτού παίρνεται και μια ιδέα του πως γράφω, πως δουλεύω, και ΤΙ κάνω και το ΓΙΑΤΙ. (και ίσως μια μικρή ιδέα για το πως είμαι σαν καθηγητής;;;; μπρρρ...)
Λάμπρο. Μπερδεύεις πολλά πράγματα και αξίζει μια ανάλυση.
Καταλαβαίνω τι λες σε όλα, αλλά διαφωνώ και σε όλα.
1. Πολύ επιστήμη αδερφέ μου. Ναι, καταλαβαίνω, αλλά έχε υπόψην σου, ότι το συγκεκριμένο κομμάτι που άκουσες είναι... 8 λεπτά στο πιάνο. Άρα το ακριβώς αντίθετο με αυτό που εννοείς. Δεν υπάρχει επιστήμη, παρα μόνο ένστικτα. Φυσικά το τι βγήκε έχει να κάνει με το ποιός είμαι και πως έχω αναπτύξει τον εαυτό μου, τα ένστινκτά μου και τη συνθετική μου ιδιότητα, αρα παρά τάυτα παραμένει μία καταθήκη μη επιστημονική. Η παράθεση της δουλειάς και το πείραμα του να "εκδόσω" την όλη διαδικασία είναι πιο πειραματική και πιο κοντά στην επιστήμη, αν θές.
2. Τι εννοείς mainstream? Εκεί που βρίσκομαι εγώ (γενικά μιλώντας), αυτού του είδους η μουσική έχει ανταπόκριση. Δεν είναι projectico και μάλιστα επειδή μίλησες και για την αξία του...
3. Η αξία του, ελπίζω να είναι μεγαλύτερη απ'ότι έχω κάνει. Ελπίζω ότι αυτό το κομμάτι θα καταλήξει, στην τελική του μορφή, στα χέρια ενός αγαπητού φίλου. Και μόνον εκείνος θα έχει την τελική του μορφή. Οι υπόλοιποι θα αρκεστείται με την διαδικασία κατασκευής καθώς και mp3 βερσιόν του τελικού κομματιού!
Άρα το θέμα αξία παίρνει συζήτηση υπο την έννοια: Η μοναδικότητα δίνει αξία σε ένα έργο τέχνης; (Εξού και το όνομα του κομματίου: Unique!
)
Marathon ναι μαθαίνει κανείς. Λέγεται instrumentation και orchestration (οργανογνωσία και ενορχήστρωση) και είναι μαθήματα που γίνονται ακόμη και, ΩΩΩΩΩΩΩΩ ΝΑΙ, σε ωδείο! Μαθαίνεις γνωρίζοντας τεχνικές λεπτομέρειες του οργάνου (5 νότες συγχορδία σε βιολί δεν παίζει), την έκτασή του (μπάσσες νότες κάτω απο το μεσαίο ντο στο φλάουτο, ΤΣΟΥ), και μετά μελετας άλλα έργα απο προηγούμενους συνθέτες και βλεπεις καταλαβαίνεις την χρήση... Γράφεις κι εσύ, παρακολουθείσαι, σου λένε, μαθαίνεις, κάνεις εργαστήρια (workshop) όπου παίζονται έργα σου απο παίκτες του οργάνου και έτσι σχολιάζεται αυτό που έχεις εσύ γράψει και προχωράς έτσι, σιγά σιγά.
Αυτά... ουφ...
Καλημέρα σας.