- Μηνύματα
- 4,495
- Πόντοι
- 638
Όχι φίλε. Όχι φίλε. Εσύ να περιμένεις το δικό σου και να τα αφήσεις αυτά τα κουμμουνιστικά περί κοινοκτημοσύνης.grorig είπε:Μαζι σου.


Με λίγα λόγια:
ΜΕΓΕΙΑ!!



Όχι φίλε. Όχι φίλε. Εσύ να περιμένεις το δικό σου και να τα αφήσεις αυτά τα κουμμουνιστικά περί κοινοκτημοσύνης.grorig είπε:Μαζι σου.
Ευχομαι καλη αναρρωση ;DThe Genius Loci είπε:Όχι φίλε. Όχι φίλε. Εσύ να περιμένεις το δικό σου και να τα αφήσεις αυτά τα κουμμουνιστικά περί κοινοκτημοσύνης.![]()
![]()
Θα τα πούμε όσο πιο σύντομα μπορώ αδελφέ!Marillion είπε:Πω πω σελιδες...!!!! Παει καλα το θεμα βλεπω!!
Μολις εβαλα το νεο firmware στο ultra κ περιμενω τον Mr Loci να το τεσταρει!! Αυτην την φορα με πολυ air μιας κ ειναι αδερφακι με τον ART κ την καμπινα με το delta pro! Aν φερει μαλιστα κ αυτην την νεα orange strat του θα του ειμαι ευγνωμων.Σαν να αλλαξαν λιγο τα presets ( πιο επιθετικες οι χαμηλες) αλλα μπορει να κανω κ λαθος μιας κ οι χαμηλες εντασεις λογω ωρας δεν επιτρεπουν ασφαλη συμπερασματα!
Κ μια ενδιαφερον απαντηση του Cliff για το sampling rate (Δεν προλαβα να δω αν απαντηθηκε καπου)
Why did you leave digital i/o at 48khz?
If you want a different rate, let your computer resample. Modelers always have a native sample rate. If they are offering different output sample rates then they are just resampling. Modern software resamplers are better.
Παντως ειμαι περιεργος να ακουσω ποσο καλυτερο ειναι το G2 amp modeling απο το υπαρχον.
Η ολη περιγραφη του Virtual Vacuum Tube technology οπως το λεει μου θυμιζει τα λεγομενα του Cliff οταν ανακοινωνε το ''παλιο''axe!
Έτσι είναι νομίζω κι εγώ.Marillion είπε:Aυτο που θελω να πω ειναι πως εκει που ειχε φτασει το modeling ο Cliff ισως ( λεω ισως) να μην ειναι αντιληπτες ουτε καν ανιχνευσιμες αυτες οι διαφορες. Κ σιγουρα δεν θα μπορει να ισχυριστει κατι καλυτερο για καποιο axe ΙΙΙ ας πουμε, οταν απαντωντας σε σχετικη ερωτηση στο fractal forum ισχυριζεται 100% realism στο ηχητικο αποτελεσμα του axe II.
Φίλοσ.audiokostas είπε:Ρε φσκίλος, και να σε πλήρωνε αυτός ο Cliff, ........
Σέκτα of Axe Worshippers ετοιμάζετε ;
The Genius Loci είπε:Χρησιμοποιεί κυρίως C στον προγραμματισμό (με αρκετά κομμάτια assembly) αντί για C++ για να μην έχει το overhead των κλάσσεων, και φτιάχνει δικές του "ψευδοκλάσσεις" χρησιμοποιώντας structs.
Όχι απαραίτητα. Υπάρχει λόγος που όλος ο κοσμάκης γράφει αντικειμενοστραφή κώδικα. Αν ήταν εξ ορισμού να θυσιάζουν μνήμη σε κάθε περίπτωση τότε δεν θα ήταν τόσο διαδεδομένη τακτική. Μην ξεχνάς, οι κλάσεις στις περισσότερες των περιπτώσεων οδηγούν σε λιγότερο κώδικα. Στην βιομηχανία των video games π.χ. όπου η C++ είναι η βασική γλώσσα, οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) σε αντικειμανοστρεφή μοντέλο δουλεύουν και εκεί και αν θέλουν ταχύτητα που πεινάνε για framerate.If you ask me, λίγο... 90s κατάσταση αλλά σίγουρα σε τέτοιο περιβάλλον γλυτώνει πολύ μνήμη.
ναι ρε αρρωστάκια...ο Cliff και ο Cliff...ούτε πως είναι η φάτσα του δεν ξέρετε και κάνετε σαν να είστε μαζί κάθε μέρα στον πρωϊνό καφέ...Μάθετε να βαράτε τη ΛΑ και μετά πιάστε τις αναλύσεις.... ;D ;Daudiokostas είπε:Ρε σκφίλος, και να σε πλήρωνε αυτός ο Cliff, ........
Αυτό που με έχει τρομάξει φίλε Μάραθον, είναι ότι στις (κοινωνικής και ανθρωπιστικής βοήθειας) επισκέψεις μου στα μέρια τους, διαπιστώνω με τρόμο ότι οι σελίδες των διαφημιστικών του Axe (που έχουν εκτυπώσει από το net για να της χαζεύουν στο κρεββάτι όπως λένε), κολλάνε μεταξύ τουςmarathon είπε:ναι ρε αρρωστάκια...ο Cliff και ο Cliff...ούτε πως είναι η φάτσα του δεν ξέρετε και κάνετε σαν να είστε μαζί κάθε μέρα στον πρωϊνό καφέ...Μάθετε να βαράτε τη ΛΑ και μετά πιάστε τις αναλύσεις.... ;D ;D
Είναι γιατί είναι μεγάλα τα manuals...audiokostas είπε:Αυτό που με έχει τρομάξει φίλε Μάραθον, είναι ότι στις (κοινωνικής και ανθρωπιστικής βοήθειας) επισκέψεις μου στα μέρια τους, διαπιστώνω με τρόμο ότι οι σελίδες των διαφημιστικών του Axe (που έχουν εκτυπώσει από το net για να της χαζεύουν στο κρεββάτι όπως λένε), κολλάνε μεταξύ τους![]()
![]()
Το πόσο συντηρήσιμος είναι ο κώδικα εξαρτάται κυρίως από το πως θα τον γράψεις και πως θα τον δομήσεις, ανεξαρτήτου γλώσσας. Απλά οι αντικειμενοστραφείς γλώσσες προσφέρουν ένα common ground, κοινό για κάθε developer. Μια χαρά συντηρήσιμος θα είναι ο κώδικας του Cliff, απλά πολύ πιθανό να είναι ο μόνος που μπορεί να τον συντηρήσειtheoctapus είπε:Όχι απαραίτητα. Υπάρχει λόγος που όλος ο κοσμάκης γράφει αντικειμενοστραφή κώδικα. Αν ήταν εξ ορισμού να θυσιάζουν μνήμη σε κάθε περίπτωση τότε δεν θα ήταν τόσο διαδεδομένη τακτική. Μην ξεχνάς, οι κλάσεις στις περισσότερες των περιπτώσεων οδηγούν σε λιγότερο κώδικα.
Πλέον δεν τους πολυνοιάζει γιατί απλά τρέχουν να ξεζουμίσουν την τελευταία κάρτα γραφικών (και 8 giga στον σκληρό σου). Αν έχεις παρακολουθήσει καθόλου demoscene, βλέπεις 4λεπτα real-time rendered 3d που είναι μόνο 64kb. Γραμμένα σε assembly. (Στην βιομηχανία των video games π.χ. όπου η C++ είναι η βασική γλώσσα, οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) σε αντικειμανοστρεφή μοντέλο δουλεύουν και εκεί και αν θέλουν ταχύτητα που πεινάνε για framerate.
LEA, MOVE, ADDI ,,,,,,,, οποία η φρίκη στον προγραμματισμό του Motorolla 68000 ....odis13 είπε:Παρενθεση: Εχετε παντοτε υποψην οτι ο προγραμματισμος ενος microprocessor, DSP ή FPGA εχει αισθητες διαφορες με τον προγραμματισμο ενος software product. Ο προγραμματισμος σε low level συχνα δεν ειναι θεμιτος αλλα απαραιτητος.
Αφίσα της Gisele δίπλα από μια αφίσα του Axe-FX? Kinky ;Daudiokostas είπε:Αυτό που με έχει τρομάξει φίλε Μάραθον, είναι ότι στις (κοινωνικής και ανθρωπιστικής βοήθειας) επισκέψεις μου στα μέρια τους, διαπιστώνω με τρόμο ότι οι σελίδες των διαφημιστικών του Axe (που έχουν εκτυπώσει από το net για να της χαζεύουν στο κρεββάτι όπως λένε), κολλάνε μεταξύ τους![]()
![]()
Ξέρεις πόσες φορές έχω αναγκαστεί να ξαναγράψω κώδικα γιατί δεν βγάζω άκρη από αυτόν που είχα γράψει π.χ. πρίν 1 χρόνο; Οι κλάσεις είναι ευλογία.Το πόσο συντηρήσιμος είναι ο κώδικα εξαρτάται κυρίως από το πως θα τον γράψεις και πως θα τον δομήσεις, ανεξαρτήτου γλώσσας. Απλά οι αντικειμενοστραφείς γλώσσες προσφέρουν ένα common ground, κοινό για κάθε developer. Μια χαρά συντηρήσιμος θα είναι ο κώδικας του Cliff, απλά πολύ πιθανό να είναι ο μόνος που μπορεί να τον συντηρήσει![]()
Πλέον δεν τους πολυνοιάζει γιατί απλά τρέχουν να ξεζουμίσουν την τελευταία κάρτα γραφικών (και 8 giga στον σκληρό σου). Αν έχεις παρακολουθήσει καθόλου demoscene, βλέπεις 4λεπτα real-time rendered 3d που είναι μόνο 64kb. Γραμμένα σε assembly. (
Πφφφφ. Άργησες ....The Genius Loci είπε:(από κάποιον που πρωτοέγραψε OO κώδικα το 1994).