skantzos είπε:
Αν δεχτούμε ότι η υποχρωτική εκπαίδευση είναι οικογενειακη υπόθεση το χάσαμε το παιχνίδι. Και όλοι έχουν να ωφεληθούν από μια αναβάθμιση της δημόσιας παιδείας, ας μην μπερδευόμαστε επειδή σήμερα λειτουργεί μόνο για να γίνει ο καλός καλός κι ο κακός χειρότερος.
Φιλε Skantzo,εχεις βρεθει σε σχολικη ταξη του σημερα και το ισχυριζεσαι αυτο?
Δε διαφωνω καθολου με την πρωτη προταση.θα ηταν μοιρολατρικο και ηττοπαθες.
Δυστυχως αυτο που λες ειναι εξω απ την πραγματικοτητα και μιλαω ΜΟΝΟ για το Δημοτικο σχολειο γιατι εχω δουλεψει σε 9 απο αυτα.
Το σχολειο σημερα δεν λειτουργει καθολου ετσι.
Αν βρεθειτε σε ενα ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ(μιλαω μονο γι αυτο,το ξαναλεω)για μια εβδομαδα θα το διαπιστωσετε.Οι περισσοτεροι δασκαλοι κανουν ο,τι μπορουν για να εξαντλησουν τις δυνατοτητες του καθε παιδιου.
ΟΛΟΙ πια μπορουν να γινουν καλυτεροι απ οτι ειναι αν το θελουν οι ιδιοι και αυτοι που τους επηρρεαζουν...Οι δασκαλοι που εχουν μεινει στο 1960 ειναι μειοψηφια μιας και ο μεσος ορος
ηλικιας των εκπαιδευτικων εχει μειωθει κατα πολυ αν αυτο σημαινει κατι.
Η κοινωνικη αντιληψη ομως για την παιδεια,δινει πολλες φορες μια κλωτσια και χυνει το γαλα...
Ενα παραδειγμα:Eπειδη τυχαινει να ειμαι εκπαιδευτικος,πριν 2 χρονια εκανα μια ερευνα σε δειγμα 20 γονεων(ειναι μικρο βεβαια,το ξερω)σχετικα με την αξιολογηση των μαθητων,αφου πρωτα εφαρμοσα για μια χρονια την περιγραφικη αξιολογηση εκτος απο την αριθμητικη την οποια δεν μπορω ν αποφυγω απ το νομο και η οποια το μονο που κανει ειναι να οδηγει στη βαθμοθηρια και την αυξηση του σχολικου αγχους για τους μαθητες,τα παιδια τους..
Ε,το 80% των γονεων ηθελε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ την αριθμητικη αξιολογηση...το γιατι ας το σκεφτει ο καθενας μας.
Πως μετα να προχωρησεις σε τομες που θ αναβαθμισουν ποιοτικα την εκπαιδευση οταν αντιμετωπιζεις νοοτροπιες που θεωρουν την παιδεια αλλη μια ευκαιρια ν αποδειξουμε οτι τα παιδια ειναι αριθμοι πιστοποιησης ποιοτητας και οχι οντα με ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες και δεξιοτητες?Φανταστειτε τα παιδια με τι νοοτροπια ερχονται στο σχολειο..
ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ...
Τι ειναι? ΝΤΟ ΜΑΤΖΟΡΕ?
Μιλαω ΜΟΝΟ για το Δημοτικο και οχι για την απροσωπη δευτεροβαθμια εκπαιδευση:
Eχουν γινει δραματικες αλλαγες στο περιεχομενο,τους διδακτικους στοχους,την ποσοτητα των κατ οικον εργασιων και πρεπει να γινουν κι αλλες.
Ομως εδω ερχεται η οικογενεια η οποια θα δωσει μια ποικολοτροπη χειρα βοηθειας στην αλλαγη του εκπ/κου συστηματος και θα ξεκολλησει πλεον απο τις σκιες του παρελθοντος.
Δεν κατηγορω καθολου τους γονεις γιατι εδω δεν ειναι Φιλανδια με μηδαμινη ανεργια και δυστυχως η εκπαιδευση σε μας ειναι ΜΟΝΟ εφοδιο για να επιβιωσουμε στον εργασιακο τομεα,να παρουμε το ξεροκομματο και να μαστε ευχαριστημενοι...
Για την εκπαιδευση ειμαστε υπευθυνοι ΟΛΟΙ,απλα ως συνηθως σ αυτο τον τοπο,σε ολα,οταν φταιμε ολοι νομιζουμε οτι φταινε μονο οι αλλοι.