Η αντεπίθεση του Έλληνα εμπόρου;

Δεν κατάλαβες τι γράφω: 1 κατασκευάστρια τιμολογεί το προϊόν της 100 δράχμες ( αχ εποχές :( ) γιατί αυτό είναι το κόστος του ( έρευνα' date=' υλικά, εργατικά, στατους κ.α. ) και λέει ότι με 105 δρχ το διαθέτει στους εκάστοτε αντιπροσώπους (για να βγάλει και τι κάτι τις) .

Τώρα το πόσο θα το διαθέσει ο τελευταίος είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων (οι οποίοι εξαρτώνται από τον τρόπο σκέψης του αντιπροσώπου και μόνο) . Σίγουρα όμως δεν νομίζω ότι θα στο δώσει σε κάτω των αρχικών 105 δρχ γιατί απλώς μπήκε μέσα. Αυτό έγραψα με το πλαφόν :wink:[/quote']

Εσύ δεν κατάλαβες τι γράφω και συνεχίζεις να κάνεις λάθος. :wink:

Επέτρεψέ μου να ξέρω λίγο καλύτερα πως λειτουργούν (ορισμένες) διαδικασίες του διεθνούς εμπορίου και αυτό που περιέγραψα συμβαίνει έτσι ακριβώς. Ένα τρανταχτό παράδειγμα 'υποτιμολόγησης' (και καλά) στην ελληνική αγορά, ήταν μέχρι πρότινος τα αυτοκίνητα. :wink:
 
πολλές φορές οι κατασκευάστριες εταιρίες κάνουν πρόσφορες στους αντιπρόσωπους του τύπου...αν πάρεις 50 κομμάτια απο αυτό το προϊών θα το πάρεις με τόσο τις εκατό έκπτωση επιπλέον και έχει ως αποτέλεσμα οι αντιπρόσωποι που έχουν την οικονομική δυνατότητα να στοκάρουν μεγάλη ποσότητα προϊόντων να μπορούν να κρατάνε την τιμή χαμηλότερα απο κάποιον άλλον μικρότερο αντιπρόσωπο που δεν έχει την δύναμη αυτή.

Αυτό συμβαίνει με τον thomann

σε άλλες περιπτώσεις πολλοί αντιπρόσωποι κάποια προϊόντα τα διαθέτουν σχεδόν χωρίς κέρδος για τον λεγόμενο 'κράχτη'.

 
Μα εγώ δεν αναφέρομαι στους εμπόρους και στους αντιπροσώπους αλλά στην αρχική τιμή των κατασκευαστών! ή μήπως δεν υπάρχει τέτοια;

Με τα αυτοκίνητα που λες το εργοστάσιο δεν χρεώνει 1 αρχική τιμή και από εκεί το πόσο θα το αγοράσεις εσύ είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο

Το ότι και οι κατασκευαστές κάνουν προσφορές στους αντιπροσώπους το ξέρω ότι ισχύει

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
πολλές φορές οι κατασκευάστριες εταιρίες κάνουν πρόσφορες στους αντιπρόσωπους του τύπου...αν πάρεις 50 κομμάτια απο αυτό το προϊών θα το πάρεις με τόσο τις εκατό έκπτωση επιπλέον και έχει ως αποτέλεσμα οι αντιπρόσωποι που έχουν την οικονομική δυνατότητα να στοκάρουν μεγάλη ποσότητα προϊόντων να μπορούν να κρατάνε την τιμή χαμηλότερα απο κάποιον άλλον μικρότερο αντιπρόσωπο που δεν έχει την δύναμη αυτή.Αυτό συμβαίνει με τον thomann

σε άλλες περιπτώσεις πολλοί αντιπρόσωποι κάποια προϊόντα τα διαθέτουν σχεδόν χωρίς κέρδος για τον λεγόμενο 'κράχτη'.
Σωστό, ωστόσο εδώ είναι τα δύσκολα για την (μικροσκοπική) ελληνική αγορά. Ποιος θα στοκάρει 50 Les Paul Standard ας πούμε? Σε κάποια μικρότερου κόστους προϊόντα, μπορεί να λειτουργήσει, και μάλιστα λειτουργεί (π.χ. recording interfaces). Εδώ είναι πράγματι ευθύνη και 'μαγκιά' του αντιπροσώπου.

 
Μα εγώ δεν αναφέρομαι στους εμπόρους και στους αντιπροσώπους αλλά στην αρχική τιμή των κατασκευαστών! ή μήπως δεν υπάρχει τέτοια;Με τα αυτοκίνητα που λες το εργοστάσιο δεν χρεώνει 1 αρχική τιμή και από εκεί το πόσο θα το αγοράσεις εσύ είναι αλλουνού παπά ευαγγέλειο
ειδικα στην περιπτωση των καινουργιων αυτοκινητων η λιανικη τιμη καθοριζεται αυστηρα απτον κατασκευαστη.

 
Μα εγώ δεν αναφέρομαι στους εμπόρους και στους αντιπροσώπους αλλά στην αρχική τιμή των κατασκευαστών! ή μήπως δεν υπάρχει τέτοια;Με τα αυτοκίνητα που λες το εργοστάσιο δεν χρεώνει 1 αρχική τιμή και από εκεί το πόσο θα το αγοράσεις εσύ είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο
Όχι, και αυτό προσπαθώ να σου πω τόση ώρα, αλλά δεν ακούς. :wink:

Η 'αρχική τιμή', λόγω και του μεγάλου περιθώρειου κέρδους που έχει ο κατασκευαστής, μπορεί να διαμορφωθεί για κάθε αγορά ξεχωριστά.

Μάλιστα, σε κάποιες αγορές μπορεί να 'χάνει' ο κατασκευαστής, αλλά φυσικά τον ενδιαφέρει η παρουσία στην αγορά, και θα πάρει τα λεφτά του πίσω με άλλο τρόπο (π.χ. ανταλλακτικά).

Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα όσο φαντάζεσαι, δυστυχώς. :wink:

 
ειδικα στην περιπτωση των καινουργιων αυτοκινητων η λιανικη τιμη καθοριζεται αυστηρα απτον κατασκευαστη.
Που διαφωνούμε τώρα; Τα εργοστάσια δίνουν 1 αρχική τιμή ( η οποία μπορεί να παίζει αναλόγως και της ζήτησης από τον αντιπρόσωπο ) ; Ή μήπως δεν ισχύει ; Αυτό λέω! :wink:

 
Και άρα αφού οι ποσότητες του θωμά ούτε που συγκρίνονται με αυτή της Ελλάδας τουλάχιστον δεν πρέπει να παραδεχτούμε το γεγονός ότι κάπως μαζεύονται οι τιμές; πρόοδος δεν είναι κι αυτό; Αυτό ήθελα να θίξω όταν άνοιξα το όλο θέμα :wink:

 
ειδικα στην περιπτωση των καινουργιων αυτοκινητων η λιανικη τιμη καθοριζεται αυστηρα απτον κατασκευαστη.
Που διαφωνούμε τώρα; Τα εργοστάσια δίνουν 1 αρχική τιμή ( η οποία μπορεί να παίζει αναλόγως και της ζήτησης από τον αντιπρόσωπο ) ; Ή μήπως δεν ισχύει ; Αυτό λέω! :wink:
τουλάχιστον στην περίπτωση τον αυτοκίνητων ισχύει το εξής.

είτε πάρεις το PUNTO μέσα απτήν επίσημη αντιπροσωπία της fiat είτε το πάρεις απτον μαντρα της γειτονίας σου(που συνεργάζεται και πουλάει FIAT αυτοκίνητα) θα το πάρεις ακριβώς στην ίδια τιμή

αν θέλεις την γνώμη μου όμως, μην πάρεις FIAT

:D :D

 
Oι τιμές καθορίζονται από διάφορους παράγοντες ανα χώρα αλλά κύριο λόγο παίζει το πόσο "μάγκας" είναι ο κάθε αντιπρόσωπος.

Εκτώς από τις εκπτώσεις που πέρνουν οι αντιπρόσωποι όταν αγοράζουν σε ποσότητες υπάρχουν και κάποιοι ετήσιοι στόχοι που θέτουν οι εταιρίες με βάση τον τζίρο του αντιπροσώπου. Όταν αυτοί οι στόχοι επιτυγχάνονται τότε οι αντιπρόσωποι κερδίζουν και καλύτερες τιμές.

Το θέμα εδώ είναι αν υπάρχει η θέληση και η μαγκιά του εκάστοτε εμπόρου να πετύχει αυτούς τους στόχους, ή αν απλά διαλέγει να αναπαυθεί με την υπάρχουσα κατάσταση και να εκμεταλευτεί όσο περισσότερο μπορεί την κατάσταση.

Βέβαια μετά ήρθε το Internet και η στροφή των καταναλωτών στα online μαγαζιά.

Έτσι βλέπουμε αντιπροσωπίες να ρίχνουν τιμές, και να υπερηφανεύονται ότι πλέον έχουν "τιμές internet", να σταματάνε τις δοκιμές μετα ραντεβού και να αφήνουν τους πελάτες να δοκιμάζουν ελευθερα και φυσικά υπάρχουν και οι αντιπροσωπίες που ακόμη ποντάρουν στη μερίδα των αφελών και απληροφόρητων καταναλωτών και τους εκμεταλεύονται με 100% τιμές πάνω.

Ο καιρός όμως θα καθαρίσει το πεδίο όπως έγινε και με τα ηλεκτρικά, και δεν είναι μακριά!

 
ειδικα στην περιπτωση των καινουργιων αυτοκινητων η λιανικη τιμη καθοριζεται αυστηρα απτον κατασκευαστη.
Που διαφωνούμε τώρα; Τα εργοστάσια δίνουν 1 αρχική τιμή ( η οποία μπορεί να παίζει αναλόγως και της ζήτησης από τον αντιπρόσωπο ) ; Ή μήπως δεν ισχύει ; Αυτό λέω! :wink:
τουλάχιστον στην περίπτωση τον αυτοκίνητων ισχύει το εξής.

είτε πάρεις το PUNTO μέσα απτήν επίσημη αντιπροσωπία της fiat είτε το πάρεις απτον μαντρα της γειτονίας σου(που συνεργάζεται και πουλάει FIAT αυτοκίνητα) θα το πάρεις ακριβώς στην ίδια τιμή

αν θέλεις την γνώμη μου όμως' date=' μην πάρεις FIAT

:D :D[/quote']

Και ούτε πρόκειται! έχω πιο σοβαρό αυτοκίνητο: citroen saxo! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Ο καιρός όμως θα καθαρίσει το πεδίο όπως έγινε και με τα ηλεκτρικά' date=' και δεν είναι μακριά![/quote']

Κι εγώ αυτό νομίζω και γιαυτό το ανέφερα καθώς πιστεύω ότι κι άλλοι θα ακολουθήσουν και θα ρίξουν ακόμα περισσότερο τις τιμές οπότε μάλλον καλό δικό μας είναι έτσι; :wink:

Απλά θεωρώ αυτή την κίνηση ως μια αρχική προς τον σωστό δρόμο
 
Έχει εδώ και πολύ καιρό που έχει γίνει αρχική κίνηση αρκεί να τη ψάξεις λίγο :wink:

 
Έχει εδώ και πολύ καιρό που έχει γίνει αρχική κίνηση αρκεί να τη ψάξεις λίγο :wink:
Δυστυχώς δεν είναι αρκετή αυτή η κίνηση.

Μήπως ξέρετε κανέναν Έλληνα έμπορο μουσικών οργάνων που εάν δεν σου αρέσει αγορά που έκανες για τον Α ή Β λόγο μέσα σε 30 ημέρες θα σου επιστρέψει τα χρήματά σου?

Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν.

 
Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν.
Lampiris, καλή χρονιά. Σόρυ που επεμβαίνω, αλλά είναι πάντα κατάλληλη στιγμή για να θυμήσουμε στο κόσμο που διαβάζει ότι αυτό που αναφέρεις είναι κατωχυρωμένο δικαίωμα των καταναλωτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όχι απόφαση που παίρνει ο κάθε έμπορος/καταστηματάρχης από μόνος του.

Στο κατάστημα Media Markt στην Αθήνα, είναι πλέον θέμα μόνιμης και ανακοινωμένης πολιτικής και το ίδιο ισχύει (έστω σιωπηλά) για όλες τις μεγάλες ή μεγαλούτσικες αλυσίδες καταστημάτων.

Κατά το 2006 επέστρεψα (σε τέσσερις μέρες το αργότερο) τα παρακάτω είδη, είτε επειδή άλλαξα γνώμη (σε δύο περιπτώσεις) είτε επειδή υποπτευόμουν ότι υπήρχε πρόβλημα (και μάλιστα σε μία περίπτωση είχα κάνει λάθος):

- Μία κάρτα ήχου firewire

- Μία οθόνη 19 ιντσών

- Δύο ADSL modem

- Έναν ολόκληρο υπολογιστή small form factor

- Ένα πληκτρολόγιο DiNovo της Logitech (αξίας 200 ευρώ +)

Προσωπικά, ενθαρρύνω πάντα την άμεση επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος, ειδικά αν υπάρχει πρόβλημα με το προϊόν. Εν' τάξει, αν κάτι κάνει 5000 ευρώ είναι καλύτερα να το ελέγχουμε ΠΡΙΝ το πάρουμε από το μαγαζί, καθότι είναι πράγματι δυσάρεστο να επιστρέφεις κάτι (σε τελευταία ανάλυση ΔΕΝ φταίει ο μαγαζάτορας αν η τάδε εταιρεία άφησε να φύγει από το εργοστάσιο κάποια ελλατωματική κάρτα ήχου), αλλά ποτέ μην παραιτείστε από τα δικαιώματά σας και - τέλος - μην νομίζετε ότι στον Θωμά είναι απλώς φιλότιμα παιδιά: είναι ο ΝΟΜΟΣ που τους λέει τι να κάνουν, όχι η καλή τους καρδιά.

 
Και κάτι που ίσως μπορεί να βοηθήσει....

www.inka.gr

Εχει κανείς προσπάθησει να βρέι το δικιο του τελος πάντων μέσο του ΙΝΚΑ ??

 
Στο κατάστημα Media Markt στην Αθήνα' date=' είναι πλέον θέμα μόνιμης και ανακοινωμένης πολιτικής και το ίδιο ισχύει (έστω σιωπηλά) για όλες τις μεγάλες ή μεγαλούτσικες αλυσίδες καταστημάτων.

[/quote']

Κατ' αρχήν να σου ευχηθώ Καλή Χρονιά.

Όμως αναφέροντας το συγκεκριμένο κατάστημα έρχεσαι στα λόγια μου.

Γιατί το κατάστημα αυτό είναι Γερμανικών συμφερόντων (ανήκει στην αλυσίδα αυτή) και έχει και την Γερμανική φιλοσοφία και συμπεριφορά απέναντι στους πελάτες του.

Εάν πρόσεξες εγώ μίλησα για Έλληνες καταστηματάρχες και αντιπροσώπους από τους οποίους έχω πικρή πείρα...

Και μην νομίζεις ότι έχω ποσοστά απο κανέναν για να μιλήσω υπέρ του ενός ή του άλλου. Απλά και εγώ κοιτώντας το συμφέρον μου έχω καταλήξει σε κάποια πράγματα.

Πραγματικά θα ευχόμουν κάποια στιγμή να γίνουμε και εμείς ¨Ευρωπαίοι" με όλη τη σημασία της λέξης και να μην παίρνουμε μόνο τα κακά της Ευρώπης αλλά και τα καλά.
 
οταν επιστρεψεις ενα προιον που δεν σου αρεσε μετα απο 30 μερες τι το κανει μετα ο αντιπροσωπος?το πουλαει ξανα για καινουργιο?

 
To συγκεκρημένο κατάστημα μπορεί να έφερε τα πάνω κάτω στο τομέα εξυπηρέτησης πελατών, δοκιμών και επιστροφών αλλά όσο αναφορά την τιμολογιακή του πολιτική σε σχέση με το ίδιο κατάστημα στη Γερμανία πχ οι τιμές είναι 20-30% πάνω.

 
οταν επιστρεψεις ενα προιον που δεν σου αρεσε μετα απο 30 μερες τι το κανει μετα ο αντιπροσωπος?το πουλαει ξανα για καινουργιο?
Το πουλάει σαν retoure, με λίγο χαμηλότερη τιμή...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα