Hardware vs. software με ολίγη από Vangelis

@manosx

Από τα λεγόμενά σου ή μάλλον από το είδος που παίζεις, πιθανότατα δεν χρησιμοποιείς workstation σε live ή μάλλον δεν το αξιοποιείς όπως πρέπει. Μπορεί επίσης να μην χρειάστηκες ποτέ τις δυνατότητες του live control, απολύτως σεβαστό.

Το σημείο στο οποίο δίνω έμφαση και είναι πολύ σημαντικό γιά πάρα μα πάρα πολλούς πληκτράδες είναι το live control, οι δυνατότητες αλλά και η αμεσότητα που σου παρέχει ένα workstation σε κατάσταση live.

@Nikolas

No problem για το V-Piano  ;D, άλλωστε αυτά είναι γούστα.

Αυτό που κάνεις δεν σε αναγκάζει να έχεις την ανάγκη αυτού που λέω, δηλαδή του live control.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
manosx είπε:
Μανόλη, δηλαδή στο Live θα κάτσεις και θα φτιάξεις ενορχήστρωση; Οχι.
Ενορχήστρωση δεν θα φτιάξω στο live, την ώρα του live. Για όνομα του Θεού  :)Το workstation θα μου παίξει την ενορχήστρωση στο live (π.χ. εάν έχω κάποιο backing) και παράλληλα μου παρέχει την δυνατότητα να κάνω complex λειτουργίες σε πραγματικό χρόνο σωστά και υπεύθυνα.

 
WildchildGR είπε:
Ακριβώς για αυτό είπα ότι κάτι τέτοιο δεν είναι για εμάς.Εγώ ποτέ δεν μίλησα για έλεγχο μέσω του υπολογιστή με "ποντίκι".(αλλα σαν μέσο παραγωγής,επεξεργασίας ήχου κλπ κλπ)
Δεν γνωρίζω τι παίζεις, που παίζεις και ποιές οι απαιτήσεις σου. Δεν γνωρίζω καν ποιός είσαι. Οπότε συγγνώμη αν κατάλαβα από εσένα κάτι λάθος, όπως βλέπεις γράφω - απαντάω τόσες ώρες σε πολλούς ταυτόχρονα, δεν είμαι workstation  ;D

Ο Παπαθανασίου όμως μπορεί να δώσει τα λεφτά (και το έκανε) για το hardware.
Το μέγιστο είναι hardware synths, κανονικά hardware synths. Μεγάλο μέρος του control του είναι custom και όχι μόνο.
Γνωρίζω πάρα πολλούς που έχουν τέτοιου είδους μηχανήματα ειδικά για live. Δεν θα μπορούσαν να παράγουν στο live αυτό που παράγουν χωρίς αυτά τα μηχανήματα.

Ότι είπα περί δυνατοτήτων και αξιοπιστίας λογισμικού το είπα σε θεωρητικό επίπεδο.(γιατί και οι εφαρμογές είναι περιορισμένες..και bugs υπάρχουν...όπως όμως γίνεται και στα workstations)
Σαφώς. Απλά μην ξεχνάς αυτό που είπα κάπου πιό πάνω. Ότι στον Η/Υ εμπλέκονται πολλοί κατασκευαστές.
 
Κοίτα, όσο άσκοπο μπορεί να είναι να μπλέξει κάποιος με PC την ώρα του Live, άλλο τόσο και περισσότερο άσκοπο είναι να μπλέξει κάποιος με workstation την ώρα του studio. Και μιλάω για την παραγωγή, και όχι για τυχόν τζαμάρισμα ή απλά παίξιμο.

 
manosx είπε:
Κοίτα, όσο άσκοπο μπορεί να είναι να μπλέξει κάποιος με PC την ώρα του Live, άλλο τόσο και περισσότερο άσκοπο είναι να μπλέξει κάποιος με workstation την ώρα του studio. Και μιλάω για την παραγωγή, και όχι για τυχόν τζαμάρισμα ή απλά παίξιμο.
Κοίτα να δεις. Σαν άποψη αυτό που λες δεν είναι λάθος. Όπως είπα κάπου πιό πάνω, εξαρτάται από το πόσο καλά γνωρίζεις το workstation και τις δυνατότητές του.Σημείωση, αν δεν είχες ποτέ την ανάγκη των λειτουργιών ενός hardware τέτοιου τύπου δεν σημαίνει κάτι. Ζεις και χωρίς αυτό.

Μην ξεχνάς κάτι σημαντικό, ότι το workstation εκτός των άλλων είναι και synth. Οπότε, σε studio δεν είναι ανάγκη να το χρησιμοποιήσεις για κάποιες από τις δυνατότητές του που προανέφερα, αλλά καθαρά και μόνο για ήχους.

Τόση ώρα λέμε απόψεις και άλλα διάφορα.

Άμα σου πω ότι σε ορισμένα live χρησιμοποιώ και PC (συγκεκριμένα netbook) θα με πιστέψεις;

Υπάρχει όμως μιά διαφορά. Τα προγράμματα είναι custom και για συγκεκριμένα πράγματα έτσι όπως εγώ τα θέλω. Πιό παλιά είχα hardware αλλά μου ήταν λιγάκι ασύμφορο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κανενα μπλεξιμο Μανο, αν ξερεις το workstation σου, σου ειναι πιο ευκολο να γραψεις κατι γρηγορα σε αυτο παρα να ανοιξεις PC, να φορτωσεις "τον πατερα σου και την μανα σου" (που λεει και η διαφημιση ;D) κλπ.

Ειπαμε, dedicated μηχανηματα ειναι, αυτη ειναι η δουλεια τους.

Τι να το κανεις το PC αν δεν εχεις διπλα σου 5-6 hardware synths? :P

Δεστο κι απ'την αλλη πλευρα, την πλευρα της καθαρα οπτικης απολαυσης.

Ιδια απολαυση ειναι να βλεπεις αυτο

1088b5727abc523b16717d292107dec8.png


με το να βλεπεις αυτο? ;D ;D

7ce3f7b0798c502aa878b7ede6396c1a.png


(Vangelis studio in Athens - 1988) :-*

 
Waterfall-K είπε:
Ιδια απολαυση ειναι να βλεπεις αυτο

1088b5727abc523b16717d292107dec8.png


με το να βλεπεις αυτο? ;D ;D

7ce3f7b0798c502aa878b7ede6396c1a.png


(Vangelis studio in Athens - 1988) :-*
Κοίτα, οπτικά-αισθητικά δεν ξέρω. Όταν όμως έρθει η ώρα για σοβαρό MIDI editing, ή ακόμα περισσότερο για audio editing, τότε τα καημένα τα workstation κλαίνε γοερά, καθώς περνάει από πάνω τους σα royal tiger η 27άρα led με το ποντίκι και το πληκτρολόγιο  ;D  ;D  ;D

Και κάτσε εσύ να βγάζεις τα μάτια σου στις... 5 ίντσες  ;D  ;D  ;D

 
Ώρα για το γνωστό video :P:

Με αυτό:



και άλλα τόσα! ;D

Και εμένα μου αρέσουν τα hardware ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ....άλλη αίσθηση όντως(και οπτική!!!)! Αλλά στην πράξη....(;). Έδωσα το dx7 μου γιατί δεν χωρούσα!! Το fm7 που δουλέυω τώρα...είναι ημίμετρα, αλλά κουτσά / στραβά την κάνει τη δουλειά.

 
manosx είπε:
Και κάτσε εσύ να βγάζεις τα μάτια σου στις... 5 ίντσες  ;D  ;D  ;D
Οταν ερθει αυτη η ωρα Μανο, θα "βγαλω τα ματια μου" εδω:

506e59dd5f182f45ea9d2d1476371413.png


Ειπαμε, δεν λεμε οχι στα PCs, αλλα με ρεγουλα... ;D

Έδωσα το dx7 μου γιατί δεν χωρούσα!! Το fm7 που δουλέυω τώρα...είναι ημίμετρα, αλλά κουτσά / στραβά την κάνει τη δουλειά.
Εγω εχω δωσει δυο DX7 στο παρελθον, και δεν εχω το FM7. Αν θελησω ξανα FM θα κοιταξω να βρω κανα DX ή SY. Αν και ακομα εχω ενα DX21 ;D ;D αλλα θελει service.

 
Waterfall-K είπε:
Ρωτα τον Zimmer ποση ωρα του παιρνει να γραψει κατι με το Cubase και τα ξαναλεμε.... ;D
Αν τον έβλεπα ποτέ θα είχα άλλες ερωτήσεις, αλλά πιστεύω ότι η απάντησή του θα ήταν: "Δε με απασχολεί γιατί έχω μύρια και κάνω ότι γουστάρω..." ;) Και ΔΕΝ τα έχει τυχαία (και μάλιστα δε με ενθουσιάζει ως συνθέτης να φανταστείς).

Οσο για τα "παρτιτούρες άδειες, μολύβια, γώμα και ξύστρα", απ'οτι ξερω κανενα απο αυτα δεν παιζει μουσικη.
Από την άλλη δύο εξαιρετικά γνωστοί και ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ (κατά την γνώμη μου) συνθέτες για φιλμ (Williams και Bermann) γράφαν σε παρτιτούρες... και η μουσική τους, όχι μόνο ξεπέρασε τις ταινιες αλλά έχουν μείνει στην ιστορία...

Edit: νομιζω οτι οι βιβλιοθηκες με samples απο τις μεγαλες εταιρειες (Yamaha/Roland/Korg) ειναι παραπανω απο αρκετες και ποιοτικοτατες για οτιδηποτε γουσταρεις να παιξεις με τα samplers τους.
Θα διαφωνίσω! σόρρυ! ;) Έβαλα ένα παράδειγμα που κανείς δε το σχολίασε. Ας βάλω άλλα 2 (Youtube videos) έτσι για να γουστάρουμε. Αν μου βγάλεις τέτοιο ήχο με οποιοδήποτε hardware σε παραδέχομαι!
LA Scoring Strings - She Was A Fair LASS - Official Music Demo - Audiobro

και



Για αυτά που ασχολούμε χρειάζεται η τελευταία τεχνολογία στους ήχους για να μπορέσεις να έχεις δουλειά. Έτσι απλά!

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Αυτά βρήκα μπροστά μου εύκαιρα. Που να ψάχνω τώρα για αρχεία ;D
Φυσικα.  8)

Αν εβρισκες μπροστα σου κατι ευκαιρο απο....Yamaha, θα επρεπε να σε ανησυχισει.... ;D

 
Μ'αρέσει που βάλατε ακουστικά όργανα  :P Ο μόνος τρόπος για πιο πειστικό ήχο απο sampling είναι να πάρεις μια κιθάρα να την βάλεις μέσα στο synth και όταν επιλέγεις ήχο κιθάρας να υπάρχει μηχανισμός που να την χτυπάει. ;D Είναι καθαρά θέμα δειγμάτων, ανάλυσης και αλγορίθμου προσπέλασης αυτών.Τα 2 τελευταία τα ενισχύει ο υπολογιστής.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top