Hardware η Software?

Μαλλον δεν καταλαβες τι εγραψα.Εννοούσα οτι το 99% των στουντιων :D παγκοσμιως ειναι pc based δηλ. η συντριπτικη πλειοψηφια των παραγωγων γινεται σε Pro tools-Sonar-Samplitude και οχι με αναλογικο τροπο.

Το αν χρησιμοποιουνται virtual synths η οχι ειναι αλλουνου παππά ευαγγέλιο (αν και εκει παλι τα vs βασιλευουν)

Παντως υπάρχουν και μουσικες που τα ΠΑΝΤΑ ειναι virtual (hip-hop' date='dance) :wink:[/quote']

Τώρα έγινες πιο ξεκάθαρος! Μιας και δεν υπάρχει ούτε ένα σοβαρό studio που να ξεκινά και να τελειώνει σε ένα pc ένα project. To pc είναι απλά ένα μέρος της όλης παραγωγής και όχι το άλφα και το ωμέγα. Τώρα συμφωνούμε.

Μιας και μόνο οι hobbistes βασίζονται αποκλειστικά στο pc αυτό καθ αυτό.
 
Παντως προσωπικα τις τελευταιες 7-8 παραγωγες που εχω κανει τις εχω κανει ΕΞ'ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ στο σπιτάκι μου :D (με εξαιρεση την διαδικασία της ηχογραφησης των συγκροτηματων που και αυτη γινεται πάντα σε pc ,τις περισσοτερες φορες μάλιστα μονο του ντραμμερ για τους ευνόητους λόγους) και το ηχητικο αποτέλεσμα ειναι δραματικα καλύτερο απο παλαιότερες παραγωγες μου που εγιναν σε "κανονικά" αναλογικά στούντιο.

Ο λόγος?

Μα ο ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ χρόνος που μπορω πλέον να διαθέσω για τη μίξη & ηχογράφηση :wink:

Εχω να χρησιμοποιησω μη-plug in εφε ή κομπρέσσορα πολλα χρόνια... :wink:

 
Triton_Studio, σου αρέσει να μιλάς με ποσοστά, τα οποία όμως δεν μπορώ να καταλάβω που τα βρήκες. Μπορείς να με παραπέμψεις στις μελέτες που επισήμως δικαιώνουν αυτά που λες;

Επίσης, μιλάς για hardware και software synthesizers και για διαφορές μεταξύ των, μην κάνοντας τον απαραίτητο διαχωρισμό ανάμεσα σε αναλογικά και ψηφιακά synths. Η πραγματικότητα είναι ότι τα ψηφιακά synths δεν έχει σημασία αν είναι σε PC ή σε ξέχωρο hardware, ενώ τα αναλογικά synths δεν μπορούν να είναι σε PC (παρά μονάχα μιμήσεις αυτών).

Την μη-διαφορά ανάμεσα στα PC και τα "hardware synths" στην υπέδειξε και ο Γεράσιμος (ο οποίος ασφαλώς δεν είπε τίποτε για αναλογικά όργανα, σε αντίθεση με εσένα που τα βάζεις στο ίδιο τσουβάλι), και μάλιστα σου υπέδειξε την αλήθεια ότι όταν υπάρχει διαφορά είναι συνήθως υπερ του PC, αλλά μάλλον δεν σου αρέσει που το ακούς (αν κρίνω και από το nickname σου μάλλον έχεις ανάψει και εσύ την λαμπαδίτσα σου στην Korg :) :) :) ).

¶ντε να το πούμε άλλη μία φορά και ακόμη πιο χοντρά: τα hardware synths ΠΕΘΑΝΑΝ (εκτός αν το θέλει κανείς για live και μένει στην Ελλάδα ή την Αίγυπτο). Τα αναλογικά synths ΠΕΘΑΝΑΝ (με την έννοια ότι δεν είναι εύκολο να βρεις να αγοράσεις κάποιο σε καλή κατάσταση και προσιτή τιμή). ¶ρα, τα μόνα synths στα οποία αξίζει να ποντάρει κανείς χρόνο και ενέργεια είναι τα Virtual Synths, τα οποία είναι φθηνότερα, ακούγονται τόσο καλά όσο οποιοδήποτε ψηφιακό synth και μπορεί να τα έχει ο καθένας.

Φιλικά

 
Εγω θα σου πω και το άλλο!

ΕΧΩ hammond αλλα ΠΩΣ θα μπορεσω να το ηχογραφησω καλά ΧΩΡΙΣ την καμπινα leslie & χωρις 3-4 μικροφωνα γυρω-γύρω :?: (& χωρις βεβαια να σηκωσω ολο το τετραγωνο στο ποδι? :lol: )

Βαζω λοιπον το B4II της ΝΙ & ειμαι ΒΑΣΙΛΙΑΣ :D (συγκρινοντας το μάλιστα με παλαιοτερες "κανονικες" εγγραφες Hammond δεν εχει να ζηλεψει σε ΤΙΠΟΤΑ)

Θα συμφωνησω τα hardware synths ειναι περισσοτερο ΦΕΤΙΧ παρα "ανωτερα" ηχητικα :wink:

(καθενας βεβαια δικαιουται να εχει τα φετιχ του,δεν μπορω να καταλάβω ομως γιατι ενα digital hardware synth να εχει καλυτερο ηχο απο ενα digital vs? 8O )

 
¶ντε να το πούμε άλλη μία φορά και ακόμη πιο χοντρά: τα hardware synths ΠΕΘΑΝΑΝ (εκτός αν το θέλει κανείς για live και μένει στην Ελλάδα ή την Αίγυπτο). Τα αναλογικά synths ΠΕΘΑΝΑΝ (με την έννοια ότι δεν είναι εύκολο να βρεις να αγοράσεις κάποιο σε καλή κατάσταση και προσιτή τιμή). ¶ρα, τα μόνα synths στα οποία αξίζει να ποντάρει κανείς χρόνο και ενέργεια είναι τα Virtual Synths, τα οποία είναι φθηνότερα, ακούγονται τόσο καλά όσο οποιοδήποτε ψηφιακό synth και μπορεί να τα έχει ο καθένας.
Εγω βλεπω παντως οτι οι περισοτεροι πληκτραδες μεγαλων συγκροτηματων του εξωτερικου(no Hellas, no Egypt) παιζουν ακομη με hardware synths.

Eαν θελει καποιος να αγορασει αναλογικο synth, υπαρχουν moog, dave smith instruments, alesis andromeda, δεν ειδα να πεθανε τιποτα, απλα σιγουρα η ποικιλια δεν ειναι τοσο μεγαλη οπως πριν τα 80s που ηταν ολα analog.

Τωρα οσον αφορα το hammond περι ορεξεως..... Εγω προτειμω τα hammond του Kurzweil μου και του Nord Stage μου απο το B4II της ΝΙ.

 
Εγω βλεπω παντως οτι οι περισοτεροι πληκτραδες μεγαλων συγκροτηματων του εξωτερικου(no Hellas' date=' no Egypt) παιζουν ακομη με hardware synths.[/quote']
Δηλαδή που το βλέπεις βρε αδελφέ; Πες μου να το δω και εγώ. Σοβαρά το λέω δεν ειρωνεύομαι.
 
Δες στο site του Rudess η του Emerson. Δες με τη παιζουν....

Και για να μην σε κουραζω στο ψαξιμο. Πες μου ποσα laptop και ποσα hard synths ειδες περσι στην μεταδοση του live aid. Εγω οσα group ειδα, οι πληκταδες τους παιζαν με hardware.

 
Hi παίδες

Κατ αρχάς, Superfunk και γω Χαμοντάκιας είμαι. Παρεπιπτόντως, πιο μοντέλο έχεις? Εγω έχω το L-100-P και το ανάλογο Leslie και συντόμως θα ηχογραφήσω. Για την ενημέρωση σου περί της καλύτερης ηχογράφησης, σου λέω πως υπάρχουν δεκάδες σάιτ στο νετ για το που και πως θα τοποθετήσεις τα μικρόφωνα για να πάρουν το rotary effect και άλλα πολλά μυστικά-μην βασιστείς σε Β4 για ηχογράφηση χωρίς να ψάξεις πρώτα το real thing, γιατί πιστεύω πως ΤΙΠΟΤΑ δεν έχει σχέση με τον ήχο του χάμοντ. Ακόμη και το Nord Electro που χρησιμοποιώ σε λάιβ, ωχριά μπροστά του. Ωστόσο οι γνωστοί λόγοι πρακτικότητας και βάρους με κάνουν να το προτιμώ-κάποτε που κουβαλούσα το Χάμοντ/Λέσλι όταν ήμουν νέος και... άμαθος, ένας μαγαζάτορας όνομα και μη χωρίο με ρώτησε "που την πάς την ψαροκασέλα" και έκτοτε αποφάσισα πως δεν αξίζει να σκοτώνομαι για ψίχουλα :lol: .

Το θέμα που θίγεται εδώ, χάρντ-σοφτ νομίζω έχει ΑΠΟΛΥΤΗ σχέση με τα ηχοσυστήματα των χώρων που παίζουμε, όταν μιλάμε για live χρηση. Με λίγα λόγια σε ελάχιστα μαγαζιά υπάρχουν ηχοσυστήματα όπου ένα μέσο αφτί μπορεί να ξεχωρίσει την ποιότητα του ήχου από τις δύο παραπάνω διαφορετικές πηγές...

Συμφωνώ με τον φίλο που τονίζει πως οι ουσιαστικές διαφορές υπάρχουν μόνο ανάμεσα σε παραγματικά αναλογικά με τα VA's - τα οποία ουσιαστικά είναι ίδια με τα σόφτγουερ.

Κατά την ταπεινή μου γνώμη το πλεονέκτημα των χάρτγουερ ψηφιακών συνθ είναι πως δεν σπάνε, δεν χαλάνε, δεν κρασάρουν στη διάρκεια του λάιβ. Το μειονέκτημα τους σε σχέση με τα ξαδερφάκια τους που ζουν σε ένα κομπιούτερ: είναι πολύ περιορισμένα (βιβλιοθήκες ήχων, εφέ, κλτ). Οσο για τα πραγματικά analog, αυτά σκοτώνουν αλλά σπάνε, χαλάνε, ξεκουρδίζονται και δεν μεταφέρονται (άσε που είναι πανάκριβα)

Τώρα αν μιλάμε μόνο για ηχογράφηση ή home recording, τότε η διαφορά ήχου είναι συζητήσιμη-όλοι μπορούν να βρουν θετικά και αρνητικά σε κάθε κατηγορία σόφτγουερ και χάρτνγουερ (κατά τη γνώμη μου, πάντως, τα χάρντγουερ είναι κάπως καλύτερα σε ήχο). Ωστόσο και εδώ τα "πραγματικά" όργανα (Moog, Hammond, Rhodes) τρώνε λάχανο ακόμη και την καλύτερη απομίμηση, χάρτνγουερ ή σοφτγουερ...

Αυτά ως μία ακόμη γνώμη

Γιάννης

 
Γιαννη θα συμφωνησω & δοξα το θεο ξερω πως να γραψω καλα μια καμπινα leslie! :lol:

Aπλα ειναι πολύ μεγαλη βαβούρα & απαιτεί ΧΩΡΟ & στούντιο, εχω γραψει σε 2-3 δισκους με πραγματικο B3 (του οποιου ειμαι κατα το 1/5 ιδιοκτητης!!) & οντως ο ηχος του ειναι ασύγκριτος ποιός το κουβαλάει όμως? 8O (δεν μιλάω καν για θεμα συντήρησης,αλλαγης λυχνιων κτλ)

Ειδικα στην Ελλαδα που ετσι πως το παει η δισκογραφία σε λιγο ΟΛΟΙ θα γραφουν σπίτι τους (μια και πλεον σχεδον καμμια εταιρία δεν πληρωνει στούντιο....) τα vs ειναι μονόδρομος....

 
Superfunk

Χαίρομαι για το Β3! Αυτό είναι το πραγματικό χάμοντ, το δικό΄μου είναι μία φτωχή πλην λαμπάτη απομίμηση, όμως καμμία σχέση με τον βασιλιά. Επειδή είμαι τρελλός με τα χάμοντ, υπάρχει περίπτωση να το δω από κοντά κάποια μέρα? Δεν έχω... αγγίξει Β3 και θα το ήθελα.

Αυτα και συμφωνώ μαζί σου περί home studio και λοιπών όσο δεν πάει...

Γιάννης

 
Γιαννη θα το κανονισουμε!Προς το παρον ειναι "κλεισμενο" σε ενα σπιτι στα δυτικα προάστια μια και ο κύριος κατοχος του σπάνια επισκεπτεται την Ελλάδα...

Αυτη τη στιγμη πρέπει να υπάρχει ακόμα ενα Β3 στο παλιό στούντιο του Στρατηγου στον σταθμο της Αττικης (αν και πριν απο 3-4 χρονια επνεε τα λίσθια :cry: ).

Το "δικο" μου (μακαρι να ητανε!) το φεραμε απο Γερμανια και οταν κατεφθασε ανακαλυψαμε με τρομο οτι σχεδον ΟΛΕΣ οι λυχνίες ηθελαν αλλαγή :twisted: (τρελλη πικρα και ακομα πιο τρελλα λεφτα!!).

Απο ηχο ομως (οταν τελικα υστερα απο ενα χρονο τα καταφεραμε να το αποκαταστησουμε..) οντως δολοφονει!! (φτανει βεβαια να ξερεις και να παιζεις & δυστυχως στο HAMMOND τα ΠΟΔΙΑ παιζουν μεγαλο ρολο για να εχεις την 100% εμπειρια....εννοω βεβαια να μπορεις να χειριστεις τα πεταλομπασα,κατι που εγω δεν εμαθα ποτε :cry: )

 
Superfunk

Χαίρομαι! Οποτε μπορέσεις,πες να έρθω να το δω!

Οσο για το Β3 στο στούντιο του Στρατηγού, όταν είχα γράψει εκεί με τους Oh! My Garden το 1999, δεν υπήρχε. Τουλάχιστον δεν το είχα δει - υπήρχε αντιθέτως ένα Rhodes και ένα χαμοντοειδές που καμμία σχέση δεν είχε με τα original. Αν ξέρεις σίγουρα πως υπάρχει, πες το μπας και πεταχτώ και το δω...

Οσο για τα πεντάλ των ποδιών, είναι μεν δύσκολα, αλλά χρησιμοποιούνται κυρίως για να τονίσουν τονικά κέντρα,πέμπτες κτλ. Ελάχιστοι οργανίστες τα χρησιμοποιούν πλήρως (Joey De Francesco, Don Patterson και κυρίως η γερμανίδα Barbara Denerlein που παίζει κανονικές γραμμές bebop σε απίστευτες ταχύτητες!!!) Αν μάθεις κάποιες βασικές τεχνικές μπορεί να σε βοηθήσει στα μπάσα που παίζεις με το αριστερό χέρι

αυτά και σταματώ την χαμοντο-συζήτηση εδώ πριν μας πετροβολήσουν :lol:

 
Τωρα που το λες εχεις δικιο μαλλον το Α100 ηταν :oops:

Παντως εδω

http://www.toneheaven.ndirect.co.uk/hammonds_and_leslies.htm

θα βρεις αρκετα Ηammond αν θες να παρεις ενα για το living room σου!(ξερεις για να του βαλεις πανω & ενα βαζο με λουλουδικα!! :lol: :lol: )

 
Δίπ΄λα στο σκρίνιο! Να σαι' καλά για το λινκ, αλλά λέω να μείνω με το "μικρό" δικό μου και να μην επενδύσω... :(

χαιρετώ

 
τα μόνα synths στα οποία αξίζει να ποντάρει κανείς χρόνο και ενέργεια είναι τα Virtual Synths' date=' τα οποία είναι φθηνότερα, ακούγονται τόσο καλά όσο οποιοδήποτε ψηφιακό synth και μπορεί να τα έχει ο καθένας.
Φιλικά[/quote']

Δεν το παιζω μαγκας αλα το G2X Modular πχ ποιο vst μπορει να το αντικαταστησει ?ροταω παντα φιλικα :)
 
Δεν το παιζω μαγκας αλα το G2X Modular πχ ποιο vst μπορει να το αντικαταστησει ?ροταω παντα φιλικα :)
Γεια σου φίλε. Απ' ότι είδα σε ένα άλλο thread, περιμένεις να παραλάβεις το Nord, οπότε η ερώτηση που κάνεις είναι λίγο στημένη καθώς έχεις ήδη πάρει τις αποφάσεις σου. Οπότε απλώς σου εύχομαι καλορίζικο. Τώρα στην ερώτηση για το ποιο vst είναι καλύτερο, η απάντηση είναι ότι δεν τίθεται θέμα καλύτερου ή χειρότερου. Οι άνθρωποι κάνουν πολύ συχνά αυτό το λάθος : νομίζουν ότι κάτι μπορεί να αντικατασταθεί ΜΟΝΟ από κάτι καλύτερο. Τσ, τσ, τσ....

Όταν πήρα το πρώτο μου cd player και έβαλα να παίξει (είχα μόνο ένα cd του Vivaldi εκείνο το απόγευμα) κόντεψαν να ματώσουν τα αυτιά μου. Είχα βλέπεις συνηθίσει να ακούω το πικάπ μου, το θρυλικό Rega Planar 3 με μία πανάκριβη κεφαλή της Ortofon. "Αμάν" είπα μέσα μου "τι μαλακία είναι ετούτη", και "πως παίζει έτσι" κλπ κλπ. Τηλεφώνησα μάλιστα σε ένα φίλο μου (ο οποίος δεν είχε πάρει ακόμη) και του λέω "ρε 'συ, τέτοια πατάτα δεν έχει ξαναγίνει, άστο μην ασχολείσαι καθόλου".

Λίγα χρόνια αργότερα το βινύλιο είχε ήδη παραγκωνιστεί και σήμερα έχει (επί της ουσίας) εξαφανιστεί. Βέβαια, στο μεταξύ τα CD παίζουν πολύ καλύτερα από εκείνο το πρώτο που είχα πάρει, αλλά το ενδιαφέρον είναι ότι το βινύλιο καταργήθηκε όταν τα cd παίζανε χάλια και όχι μετά !!!!

Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Τα vst είναι ψηφιακά synths και παίζουν τόσο καλά όσο οποιοδήποτε άλλο ψηφιακό synth. Για τους λόγους που όλοι ξέρουμε (είναι φθηνότερα, φορητότερα, αντικαθίστανται πιο εύκολα, αναβαθμίζονται κλπ) θα αντικαταστήσουν τα hardware synths πλήρως. Σίγουρα, θα συνεχίσουν να υπάρχουν hard synths στην αγορά διότι υπάρχει και η ανάγκη των καλών controllers ή των ειδικών controllers, αλλά θα είναι πολύ περιορισμένα όσον αφορά την ποικιλία τους.

Οι έξυπνοι κατασκευαστές hardware synths θα δώσουν βάρος στην ποιότητα κατασκευής και όχι στους ήχους ή το ενσωματωμένο sequencer ή τα μπλιμπλίκια του Oasys. H Nord, είναι κάπως ειδική περίπτωση διότι πουλάει expertise στην μίμηση των αναλογικών ήχων και συμπεριφορών - εγώ δεν μασάω από αυτά διότι έχουν περάσει και τέσσερα αναλογικά synths από τα χέρια μου, αλλά καταλαβαίνω ότι κάποιοι ελκονται από την όλη φάση, οπότε... καλορίζικο.

 
Εγω προτιμώ τα Hardware. Βεβαια τα περναω απο διαφορα hi end καλουδια πριν τα ηχογραφησω.

Δεν κανω ποστ ομως γι αυτο το λογο.

Ο λογος ειναι οτι εδω και λιγες μερες εχω εγκατεστημενο στον υπολογιστη μου το TimewARP 2600

Ειναι το ARP 2600 αλλα δεν ειναι το γνωστο ARP της Arturia που ολοι ξερουμε.

Ειναι της Way out Ware οι οποιοι, απ οτι μου ειπανε ειναι και οι κατασκευαστες του πραγματικου ARP 2600.

http://www.wayoutware.com/products.html

Λοιπον την ζωντανια και την παρουσια του αναλογικου και την μουσικοτητα που εχει αυτο το soft instrument εγω προσωπικα δεν την εχω ξανακουσει απο κανενα αλλο soft και πιστευω οτι εχω ακουσει σχεδον τα παντα.

Πιστευω οτι καπως ετσι θα ακουγωνται τα soft synths της επομενης γενιάς.

Το κακο ειναι οτι το ρημαδι τραβαει πολυ επεξεργαστή.

Εχει καποιο δικιο λοιπον ο Wow! στον συλογισμο του με βαση τα cd players

 
Το κακο ειναι οτι το ρημαδι τραβαει πολυ επεξεργαστή
Και της Arturia τραβάει πολύ επεξεργαστή. Πολύ ενδιαφέρον πάντως αυτό που γράφεις, θα το ψάξω άμεσα.

 
Για να συνεισφέρω στην κουβέντα και γω...

Συχνά πιάνω τον εαυτό μου να προτιμάει το Μοοg της Arturia απο το Nord Lead 2 - το βρίσκω πως "κόβει" πιο καλά σε live ανάμεσα σε ντραμς, μπάσα, κιθάρες, πως είναι πιο crunchy... Οπως βρίσκω καλύτερες προσομοιώσεις εγχόρδων από το laptop από πολλά hardweare που έχω ακούσει - όχι μόνο σε όγκο και πιστότητα, αλλά και σε ποικιλία διαφορετικών παιξιμάτων. Ωστόσο νομίζω πως ακόμη (για πόσο καιρό δεν ξέρω...) ο συνδυασμός laptop και κλασικών συνθεσάιζερ σε λάιβ και στούντιο είναι καλύτερος από την αποκλειστική χρήση μόνο του ενός ή μόνο του άλλου - τα έχω κάνει και τα δύο και καταλήγω πως ο συνδυασμός ακούγεται καλύτερος και είναι και πιο ασφαλής...

Γιάννης

 
Λοιπον να ξεκαθαρησουμε κατι.

Απο τι στιγμη που υπαρχουν ατομα με παρα πολυ καλες γνωσεις στη μουσικη τεχ. οπως και εσυ εγω ειμαι εδω προς το παρων για να μαθαινω

Τωρα δεν ξερω πως εννοεις το "στημενη".Την ερωτηση την εκανα γιατι οπως ειπες περιμενω το μηχανημα μεσ την τρελλη χαρα και ερχονται καποιοι να πουν στην ουσια οτι τσαμπα το περνεις αφου τα vst εχουν φτασει σε ενα επιπεδο πολυ καλο.Ομως Ακουσα αρκετα synth και εχω παρα πολλα vst αλα κανενα πιστευω δεν εχει,τον ογκο ?την ποιοτητα ?

αυτο το κατι που εχουν τα nord lead και τα προηγουμενα

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα