Hammond XK5 vs Hammond B3

Δεν υπάρχει περίπτωση να κοιμηθείς καλοκαίρι στον όροφο που ζω χωρίς AC. Από πάνω ταράτσα, και αν και έχει ειδική μόνωση η ζέστη κάποιες μέρες δεν παλεύεται.


Έμενα για 10 περίπου χρόνια σε σπίτι στο ρετιρέ, με ταράτσα από πάνω, χωρίς καθόλου μόνωση.

Δεν είχα κορτέσιον.

Έχω δει τον Χριστό φαντάρο.

Μια φορά είχα πάει στα επείγοντα νυχτιάτικα, γιατί ζαλιζόμουν του θανατά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και γιατί ωρέ φιούζιε δεν έβαζες ένα AC? 


Γιατί δεν ήταν δικό μου το σπίτι, και η σπιτονοικοκυρά δεν ενδιαφερόταν (δεν μπορούσε, πάλευε με τον καρκίνο).

 
H αυξομείωση της έντασης του ήχου στα drawbars δεν είναι συνεχής, όπως πχ σε κάποιο fader έντασης σε οποιοδήποτε άλλο όργανο ή συσκευή, η ένταση κάθε drawbar αυξομειώνεται σε 8 μέρη (levels) τα οποία είναι ακουστά αν κινήσεις αργά τα drawbars. 
Αυτο σου ειπα.

Ακούγεται και το κλικ σε καθε νουμερο.

Υποθετω οτι στο Β3 και στα αναλογικα τα drawbars ειναι διακόπτες. Εδω ειναι ποτς που προσομοιαζουν την κινηση αυτη

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για μένα η αποκάλυψη (και το μεγαλύτερο δώρο στην υπόθεση του sk που μου έλαχε) ήταν το δίσκαλο.

Ήλπιζα κάποτε να πιάσω ένα μονόσκαλο hammond μέχρι εκεί χαλάλιζα για την ασχετίλα μου και τα δίσκαλα ήταν για αν θα κέρδιζα το προπο.

Μεγάλη υπόθεση το δίσκαλο.

Αφ ενός ξεχνάς τα split.

Απο την άλλη έχεις μια σκάλα ελεύθερη για το δεξί με έναν ήχο και έχεις άλλη μια με άλλο ήχο και τα μπάσα στην άκρη. Πηδάς πάνω κάτω όποτε θες και κάνεις ό,τι θες.

Φυσικά η επόμενη νιρβάνα είναι μια μπασοπεταλιέρα για κάτω, αλλά αυτό μπορεί να γίνει χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. (εδώ δεν μπορούμε να παίξουμε με το αριστερό χέρι, ονειρευόμαστε το αριστερό πόδι)?

 
 Τα δυο manual ειναι αρχοντια, και οχι μονο για split και τετοια. Οταν παιζεις κατι γρηγορο με εναλλαγες στην ιδια εκταση και τον ιδιο ηχο ας πουμε, γλυτωνεις τα ακροβατικα ?

 (εδώ δεν μπορούμε να παίξουμε με το αριστερό χέρι, ονειρευόμαστε το αριστερό πόδι)?




 Ναι ε; Πως θα σου φαινονταν τοτε να παιζεις ΔΥΟ μελωδιες, μια με το αριστερο και μια με το δεξι ποδι ? και ταυτοχρονα αλλες τρεις μελωδιες με τα χερια; Πως θα σου φαινοτανε; ?




 
33 λεπτά πριν, manosx είπε

 Τα δυο manual ειναι αρχοντια, και οχι μονο για split και τετοια. Οταν παιζεις κατι γρηγορο με εναλλαγες στην ιδια εκταση και τον ιδιο ηχο ας πουμε, γλυτωνεις τα ακροβατικα ?

 Ναι ε; Πως θα σου φαινονταν τοτε να παιζεις ΔΥΟ μελωδιες, μια με το αριστερο και μια με το δεξι ποδι ? και ταυτοχρονα αλλες τρεις μελωδιες με τα χερια; Πως θα σου φαινοτανε; ?


αυτός ήταν νέος και γέρασε.

Αξιος ο μισθός του

Εγώ ήδη είμαι γέρος...

 
Μεγάλη υπόθεση το δίσκαλο.
Εμένα μου λες? Δίσκαλο Hammond δεν είχα ποτέ, αλλά επειδή ακόμα και τα single-manual μοντέλα είναι 3-part multitimbral (upper / lower manuals & pedals) εύκολα τα μετατρέπεις σε 2-manual organs με την προσθήκη κάποιου MIDI controller. Εγώ όταν είχα την μπάντα είχα τα Hammond XK1 και XK1c, με το XK1 να παίζει τον ρόλο του lower manual του XK1c. 

Με απλά λόγια, ο ήχος προερχόταν από το XK1c, το οποίο έπαιζε τον ήχο του upper manual και το XK1 έπαιζε με τον ήχο του lower manual του XK1c, τα δε drawbars του XK1 άλλαζαν real time τον ήχο του lower manual του XK1c, και οι αλλαγές αυτές φαίνονταν στην οθόνη του XK1c. Το XK1 ήταν ιδανικό για lower manual γιατί είχε τα δικά του drawbars και το ίδιο Fatar πληκτρολόγιο που είχε και το XK1c, και αν καθόταν και καμιά στραβή και πάθαινε κάτι το XK1c, to ΧΚ1 ήταν έτοιμο για παίξιμο.

Μετά από κάποιους μήνες πούλησα το XK1 και το αντικατέστησα με ένα M-Audio Code 61 MIDI controller. Το setup τώρα ήταν πολύ πιο ελαφρύ για κουβάλημα στα lives, το Code 61 είχε ημιβαρυκεντρισμένο πληκτρoλόγιo (τύπου πιάνου, όχι waterfall) και τα 9 faders του προγραμματίστηκαν ώστε να λειτουργούν σαν drawbars, οπότε πάλι είχα ένα 2-manual setup. 

Παρακάτω μερικές φωτός με το συγκεκριμένο setup, τραβηγμένες στον χώρο προβών που έχω στον κάτω όροφο (room-in-room).

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top