Δεν είναι η πρώτη φορά που τις χρησιμοποιώ.Κάθε φορά μου φαίνονται ασύλληπτα ακριβές και ανάγωγες και ιδιότροπες και και και....
Δε μπορώ να καταλάβω με τίποτα το ζήτημα ότι οι ζημιές κατά την μεταφορά βαραίνουν ΕΜΕΝΑ και όχι τον μεταφορέα και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο μεταφορέας αν πρέπει σώνει και ντε να κλωτσήσει μια κιθάρα για να μπει στο αεροπλάνο, δεν την αμπαλάρει ΑΥΤΟΣ έτσι ώστε να αντέχει στις κλωτσιές ΤΟΥ. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί κάνει ΤΟΣΟ ακριβά το δικαιώμα ΤΟΥ να κλωτσάει τις κιθάρες ΜΟΥ και αν το αμπαλάζ ΜΟΥ δεν αντέξει τις κλωτσιές ΤΟΥ και καταστραφεί η κιθάρα ΜΟΥ να φταίω ΕΓΩ.
Το ρεκόρ που έχω πληρώσει (έξοδα παραλήπτη) είναι νομίζω 130 ευρώ για Θεσ/κη, για κιθάρα. Απλά θέλω να γκρινιάξω λίγο και με αφορμή ενα συμβάν, παραθέτω την ιστορία...
Case study: Θελω να στειλω ενα πεταλακι στην Θεσ/κη μεσω ιδιωτικης μεταφορικης.
Το σκεπτικο: Ιδιωτικη μεταφορικη καλη, ευελικτη, εξυπηρετικη, γρηγορη. Δημοσιο αργο.
Βιωμα, προϋπηρεσία, χρήσιμες γνώσεις γνώσεις: Από Γερμανία με ιδιωτική μεταφορική έρχονται ολόκληρες κιθάρες, ενισχυτές, αρμόνια ή και τρένα με αρμόνια και κιθάρες με 20 ευρω. Και αν μάλιστα η τιμή τους ξεπερνά τα 300 ευρώ το κόστος της μεταφοράς το επωμίζεται όλο το μαγαζί. Άρα το να μεταφέρεις δεν μπορεί να είναι κάτι πολύ ακριβό.
Θεωρία: Μια νταλίκα ή ένα αεροπλάνο καίει περισσότερη βενζίνη, λάστιχα, λάδια, κάνει περισσότερη ώρα, απασχολεί πιο πολύ ώρα τον οδηγό, περνάει τελωνεία, διόδια, τρώει μια ζαμπονοτυρόπιτα παραπάνω κλπ από την Γερμανία μέχρι την Ελλάδα, παρά από το να μη βγει καθόλου από την Ελλάδα. Άρα η μεταφορά δεν μπορεί ΣΙΓΟΥΡΑ να είναι και πάαααρα πολύ πιο ακριβή από το να συνεχίσει και να φτάσει Γερμανία (αντιπαρέρχομαι εδώ την πλήρως λανθασμένη καραμέλα του ότι αν μια νταλίκα δε σταματήσει Θεσ/κη αλλά συνεχίσει και περάσει Αλβανία, Βουλγαρία, Σερβία, Κροατία, Γερμανία έχει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ λιγότερο κόστος σε βενζίνη, λάδια, λάστιχα, φθορά, τελωνεία, διόδια, μισθούς, απλά και μόνο επειδή έκαναν δήθεν χοντρική συμφωνία με το Θωμά. Οι Ταχυδρομικές στις συμφωνίες τους δεν μπαίνουν μέσα. Να δουλεύουν οριακά ναι. Να χάνουν όχι).
Εκτίμηση: Ότι σε 2 λεπτά θα έχω τελειώσει. Έχω το πεταλάκι. Είναι στο σωστό κουτάκι. Είναι γενικώς προστατευμένο. Ξέρουν τη δουλειά. Ξέρω τη δουλειά. Έχω τα λεφτά. Έχω τη διεύθυνση, το όνομα, τα τηλέφωνα. Ξέρω που είναι οι τιμές για αποστολή από το Θωμά ενός τρένου γεμάτου ενισχυτές για πάρτι μου (20-25 ευρω), ξέρω ότι η Θεσ/κη είναι δίπλα. Μιλάω τη γλώσσα. Πόσο περιέργα μπορεί να είναι τα πράγματα;
Βάζω το πεταλάκι σε ένα κουτί από πεταλάκια (άλλο). Το παραγεμίζω και με κάτι χαρτοπετσέτες και πάω.
Το συμβάν:
- Γεια σας
- Το πετάλι. Να πάει.
- Είναι ευθραστό;
- Τι εννοείτε;
- Να. Σπάει αν πέσει από δω? Και μου δείχνει ρε παιδιά το ύψος του πηγουνιού της. 1.50 χοντρικά.
- Ο,τιδηποτε αν πέσει κυρία μου από τα 2μ εκτός ρούχων θα έχει κίνδυνο να σπάσει. Από καρέκλα, ασπίδα, βαράκια γυμναστικής, τανκς έως και μπάλα κατεδαφίσεων από χάλυβα θα πάθει έστω και κάποια αμιχή αν πέσει από αυτό το ύψος.
- Άρα είναι εύθραστο.
- Είναι σιδερένιο. Με μη κινητά μέρη. Αλλά και ο Γούλβεριν σε μια ταινία είχε φάει μια κλωτσιά που τον σήκωσε ψηλά 2μ και όταν έπεσε χτύπησε το κεφάλι του και έμεινε λιπόθυμος.
- Κύριε, δεν καταλαβαίνω τι μου λέτε. Το έχετε λοιπόν αμπαλάρει ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ; Γιατί εμείς δεν έχουμε καμία ευθύνη.
- Πως θα πέσει τότε από τα 2μ αν δεν έχετε εσείς την ευθύνη, αφού εγώ θα σας το δώσω τώρα και δεν έχει ακόμα πέσει;
- Μπορεί να πέσει στη διαδρομή.
- Εγώ θα το πάω Θεσ/κη;
- Όχι. Εμείς.
- Άρα πώς δεν έχετε την ευθύνη αν πέσει από τα 2μ στη διαδρομή Αθήνα-Θεσ/κη; Και ποιος την έχει.
- Εσείς κύριε την έχετε αν πέσει. Γιατί δεν το έχετε αμπαλάρει.
- Το έχω αμπαλάρει. Είναι σε θήκη σαν αυτή που ήρθε από τη Γερμανία χωρις να πέσει από 2μ, αυτή που βγάζει το εργοστάσιο και έχω βάλει και κάτι χαρτοπετσέτες μέσα για να μην κουνιέται και να μην έχει κραδασμούς.
- Αν εσείς λοιπόν πιστεύετε ότι αρκεί τότε εμείς το στέλνουμε, αφού εσείς έχετε την ευθύνη.
- Μα από 2μ τι να κάνει μια χαρτοπετσέτα; Και μέσα σε τανκ να το είχα βάλει αν το αφήσετε να πέσει από τον 2οροφο μιας πολυκατοικίας μπορεί κάτι να χαλάσει.
- Τι να σας πω....θέλετε να μη το στείλουμε;
- Θέλω να προσεξετε να MH το αφήσετε να πέσει από τα 2μ και θελων να ΜΗΝ εχω εγώ την ευθύνη για ό,τι κάνετε στο πεταλακι μου οσο ειναι μαζι σας και οχι μαζι μου και αφου σας πληρωνω για τη μεταφορα
- Αυτό δε γίνεται.
- Ωραία. Συσκευάστε το με κάποιο αμπαλάζ, συσκευασία που να αντέχει την πτώση από τα 2μ.
- Δεν συσκευάζουμε εμείς κύριε. Είναι δικό σας χρέος.
- Μα που να ξέρω εγώ τι συσκευασία να κάνω; Μπορεί να πρέπει να το ρίξετε από τα 4μ και να μην τα καταφέρω
- Δεν ΠΡΕΠΕΙ κύριε. Αλλά μπορεί να τύχει. Αγοράστε μια συσκευασία για δέματα κατάλληλη για το πόσο ευπαθές είναι το δέμα σας.
- Έχετε κάποια, τώρα εσείς που ξέρετε τι είναι το δέμα, και από πόσο ψηλά ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΥΧΕΙ να πέσει (με ευθύνη δική μου);
- Εμείς δεν πουλάμε συσκευασίες.
- Αρα έτσι και αλλιώς ούτε έχετε κάτι να το προστατεύσει, ούτε και πουλάτε ούτε και τα συσκευάζετε.
- Μάλιστα κύριε.
- Ωραία, τότε να σας πληρώσω για να έχω την ευθύνη αν σας πέσει από τα 2μ να φταίω εγω.
- Εντάξει κύριε.
- Πόσο κάνει;
- Ποιός θα πληρώσει κύριε, ο παραλήπτης ή εσείς;
- Τι ρόλο παίζει;
- Μπορεί να μην είναι ίδιες οι τιμές, κύριε.
- Πως ξέρει η νταλίκα ποιός πληρώνει και καίει λιγότερη βενζίνη;
- Είναι θέμα συμφωνιών, κύριε.
- Ποιοί με ποιούς;
- Εμείς με κάποιον από σας. Αν έχουμε μια συμφωνία με τον παραλήπτη για πιο φτηνές τιμές και πληρώνει αυτός, θα του έρθει φτηνότερο. Η με σας.
- Εμείς δεν έχουμε συμφωνία μαζί σας....οπότε μπορείτε να μου πείτε μια τιμή;
- [κοιτάει κατάλογο] 11...
- Για Θεσ/κη είπα. Όχι εξωτερικό.
- Μάλιστα. Είναι το μινιμουμ για τον μικρότερο δυνατό όγκο και βάρος.
- Γενικά πάει με το βάρος και τον όγκο;
- Μάλιστα.
- Άρα αυτή είναι η απολύτως φτηνότερη τιμή που πετυχαίνει στην εταιρεία σας ξέμπαρκος ιδιώτης αποστολέας για Θεσ/κη;
- Μάλιστα.
- Ευχαριστώ, ορίστε λοιπόν το πακετάκι.
Έτσι, έστειλα (ελλείψη χρόνου, όρεξης, ιδεών και εναλλακτικών) με την ιδιωτική μεταφορική που δεν αμπαλάρει και δεν πουλάει υλικό συσκευασιών, ένα πεταλακι στην Θεσ/κη, σε ενα αμπαλαζ (το εργοστασιακό κουτάκι) σαφώς ανεπαρκες για πτωση απο 2μ, με δική μου ευθύνη για την τυχόν πτώση που θα συμβεί στη διαδρομή στο πετάλι μου από ΤΡΙΤΟ άνθρωπο, και το πλήρωσα και 11... που είναι η απολύτως φτηνότερη τιμή (για τον μικρότερο όγκο και βάρος).
Ρε παιδιά όλα αυτά σας φαίνονται λογικά;
Και μόνο που σκέφτομαι ότι θα εμφανιστεί τώρα κάποιος στα σχολια και θα πει οτι σφάλλω και ειμαι υπερβολικος και θα μιλησει για τους μη ελέγξιμους κίνδυνους των αστάθμιτων παραγόντων, όρια ευθύνης, αερογραμμες, πρακτορεια, νταλικερηδες, thrid parties, outsourcing, subcontractors, αντασφάλιση, cargo insurance policy και θα είναι βαθιά πεπεισμένος ότι οι κλωτσιές του μεταφορέα ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ Η ΠΟΥ ΤΙΣ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΟΥ ΛΟΓΩ ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ ΚΑΛΗΣ ΠΑΝΟΠΛΙΑΣ/ΘΩΡΑΚΙΣΗΣ/ΑΜΠΑΛΑΖ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΣΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΟΤΙ ΠΑϊΔΙ ΣΟΥ ΣΠΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΞΥΛΟ ΜΕ 11... ΛΟΓΩ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ (θα με κλωτσαγε και για λιγοτερα δηλαδη αν ειχα προσυμφωνησει του αναθεσω χοντρικα να μου ριχνει πολλα κλωτσιδια) θα νιώθω ήδη καλύτερα!
Δε μπορώ να καταλάβω με τίποτα το ζήτημα ότι οι ζημιές κατά την μεταφορά βαραίνουν ΕΜΕΝΑ και όχι τον μεταφορέα και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο μεταφορέας αν πρέπει σώνει και ντε να κλωτσήσει μια κιθάρα για να μπει στο αεροπλάνο, δεν την αμπαλάρει ΑΥΤΟΣ έτσι ώστε να αντέχει στις κλωτσιές ΤΟΥ. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί κάνει ΤΟΣΟ ακριβά το δικαιώμα ΤΟΥ να κλωτσάει τις κιθάρες ΜΟΥ και αν το αμπαλάζ ΜΟΥ δεν αντέξει τις κλωτσιές ΤΟΥ και καταστραφεί η κιθάρα ΜΟΥ να φταίω ΕΓΩ.
Το ρεκόρ που έχω πληρώσει (έξοδα παραλήπτη) είναι νομίζω 130 ευρώ για Θεσ/κη, για κιθάρα. Απλά θέλω να γκρινιάξω λίγο και με αφορμή ενα συμβάν, παραθέτω την ιστορία...
Case study: Θελω να στειλω ενα πεταλακι στην Θεσ/κη μεσω ιδιωτικης μεταφορικης.
Το σκεπτικο: Ιδιωτικη μεταφορικη καλη, ευελικτη, εξυπηρετικη, γρηγορη. Δημοσιο αργο.
Βιωμα, προϋπηρεσία, χρήσιμες γνώσεις γνώσεις: Από Γερμανία με ιδιωτική μεταφορική έρχονται ολόκληρες κιθάρες, ενισχυτές, αρμόνια ή και τρένα με αρμόνια και κιθάρες με 20 ευρω. Και αν μάλιστα η τιμή τους ξεπερνά τα 300 ευρώ το κόστος της μεταφοράς το επωμίζεται όλο το μαγαζί. Άρα το να μεταφέρεις δεν μπορεί να είναι κάτι πολύ ακριβό.
Θεωρία: Μια νταλίκα ή ένα αεροπλάνο καίει περισσότερη βενζίνη, λάστιχα, λάδια, κάνει περισσότερη ώρα, απασχολεί πιο πολύ ώρα τον οδηγό, περνάει τελωνεία, διόδια, τρώει μια ζαμπονοτυρόπιτα παραπάνω κλπ από την Γερμανία μέχρι την Ελλάδα, παρά από το να μη βγει καθόλου από την Ελλάδα. Άρα η μεταφορά δεν μπορεί ΣΙΓΟΥΡΑ να είναι και πάαααρα πολύ πιο ακριβή από το να συνεχίσει και να φτάσει Γερμανία (αντιπαρέρχομαι εδώ την πλήρως λανθασμένη καραμέλα του ότι αν μια νταλίκα δε σταματήσει Θεσ/κη αλλά συνεχίσει και περάσει Αλβανία, Βουλγαρία, Σερβία, Κροατία, Γερμανία έχει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ λιγότερο κόστος σε βενζίνη, λάδια, λάστιχα, φθορά, τελωνεία, διόδια, μισθούς, απλά και μόνο επειδή έκαναν δήθεν χοντρική συμφωνία με το Θωμά. Οι Ταχυδρομικές στις συμφωνίες τους δεν μπαίνουν μέσα. Να δουλεύουν οριακά ναι. Να χάνουν όχι).
Εκτίμηση: Ότι σε 2 λεπτά θα έχω τελειώσει. Έχω το πεταλάκι. Είναι στο σωστό κουτάκι. Είναι γενικώς προστατευμένο. Ξέρουν τη δουλειά. Ξέρω τη δουλειά. Έχω τα λεφτά. Έχω τη διεύθυνση, το όνομα, τα τηλέφωνα. Ξέρω που είναι οι τιμές για αποστολή από το Θωμά ενός τρένου γεμάτου ενισχυτές για πάρτι μου (20-25 ευρω), ξέρω ότι η Θεσ/κη είναι δίπλα. Μιλάω τη γλώσσα. Πόσο περιέργα μπορεί να είναι τα πράγματα;
Βάζω το πεταλάκι σε ένα κουτί από πεταλάκια (άλλο). Το παραγεμίζω και με κάτι χαρτοπετσέτες και πάω.
Το συμβάν:
- Γεια σας
- Το πετάλι. Να πάει.
- Είναι ευθραστό;
- Τι εννοείτε;
- Να. Σπάει αν πέσει από δω? Και μου δείχνει ρε παιδιά το ύψος του πηγουνιού της. 1.50 χοντρικά.
- Ο,τιδηποτε αν πέσει κυρία μου από τα 2μ εκτός ρούχων θα έχει κίνδυνο να σπάσει. Από καρέκλα, ασπίδα, βαράκια γυμναστικής, τανκς έως και μπάλα κατεδαφίσεων από χάλυβα θα πάθει έστω και κάποια αμιχή αν πέσει από αυτό το ύψος.
- Άρα είναι εύθραστο.
- Είναι σιδερένιο. Με μη κινητά μέρη. Αλλά και ο Γούλβεριν σε μια ταινία είχε φάει μια κλωτσιά που τον σήκωσε ψηλά 2μ και όταν έπεσε χτύπησε το κεφάλι του και έμεινε λιπόθυμος.
- Κύριε, δεν καταλαβαίνω τι μου λέτε. Το έχετε λοιπόν αμπαλάρει ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ; Γιατί εμείς δεν έχουμε καμία ευθύνη.
- Πως θα πέσει τότε από τα 2μ αν δεν έχετε εσείς την ευθύνη, αφού εγώ θα σας το δώσω τώρα και δεν έχει ακόμα πέσει;
- Μπορεί να πέσει στη διαδρομή.
- Εγώ θα το πάω Θεσ/κη;
- Όχι. Εμείς.
- Άρα πώς δεν έχετε την ευθύνη αν πέσει από τα 2μ στη διαδρομή Αθήνα-Θεσ/κη; Και ποιος την έχει.
- Εσείς κύριε την έχετε αν πέσει. Γιατί δεν το έχετε αμπαλάρει.
- Το έχω αμπαλάρει. Είναι σε θήκη σαν αυτή που ήρθε από τη Γερμανία χωρις να πέσει από 2μ, αυτή που βγάζει το εργοστάσιο και έχω βάλει και κάτι χαρτοπετσέτες μέσα για να μην κουνιέται και να μην έχει κραδασμούς.
- Αν εσείς λοιπόν πιστεύετε ότι αρκεί τότε εμείς το στέλνουμε, αφού εσείς έχετε την ευθύνη.
- Μα από 2μ τι να κάνει μια χαρτοπετσέτα; Και μέσα σε τανκ να το είχα βάλει αν το αφήσετε να πέσει από τον 2οροφο μιας πολυκατοικίας μπορεί κάτι να χαλάσει.
- Τι να σας πω....θέλετε να μη το στείλουμε;
- Θέλω να προσεξετε να MH το αφήσετε να πέσει από τα 2μ και θελων να ΜΗΝ εχω εγώ την ευθύνη για ό,τι κάνετε στο πεταλακι μου οσο ειναι μαζι σας και οχι μαζι μου και αφου σας πληρωνω για τη μεταφορα
- Αυτό δε γίνεται.
- Ωραία. Συσκευάστε το με κάποιο αμπαλάζ, συσκευασία που να αντέχει την πτώση από τα 2μ.
- Δεν συσκευάζουμε εμείς κύριε. Είναι δικό σας χρέος.
- Μα που να ξέρω εγώ τι συσκευασία να κάνω; Μπορεί να πρέπει να το ρίξετε από τα 4μ και να μην τα καταφέρω
- Δεν ΠΡΕΠΕΙ κύριε. Αλλά μπορεί να τύχει. Αγοράστε μια συσκευασία για δέματα κατάλληλη για το πόσο ευπαθές είναι το δέμα σας.
- Έχετε κάποια, τώρα εσείς που ξέρετε τι είναι το δέμα, και από πόσο ψηλά ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΥΧΕΙ να πέσει (με ευθύνη δική μου);
- Εμείς δεν πουλάμε συσκευασίες.
- Αρα έτσι και αλλιώς ούτε έχετε κάτι να το προστατεύσει, ούτε και πουλάτε ούτε και τα συσκευάζετε.
- Μάλιστα κύριε.
- Ωραία, τότε να σας πληρώσω για να έχω την ευθύνη αν σας πέσει από τα 2μ να φταίω εγω.
- Εντάξει κύριε.
- Πόσο κάνει;
- Ποιός θα πληρώσει κύριε, ο παραλήπτης ή εσείς;
- Τι ρόλο παίζει;
- Μπορεί να μην είναι ίδιες οι τιμές, κύριε.
- Πως ξέρει η νταλίκα ποιός πληρώνει και καίει λιγότερη βενζίνη;
- Είναι θέμα συμφωνιών, κύριε.
- Ποιοί με ποιούς;
- Εμείς με κάποιον από σας. Αν έχουμε μια συμφωνία με τον παραλήπτη για πιο φτηνές τιμές και πληρώνει αυτός, θα του έρθει φτηνότερο. Η με σας.
- Εμείς δεν έχουμε συμφωνία μαζί σας....οπότε μπορείτε να μου πείτε μια τιμή;
- [κοιτάει κατάλογο] 11...
- Για Θεσ/κη είπα. Όχι εξωτερικό.
- Μάλιστα. Είναι το μινιμουμ για τον μικρότερο δυνατό όγκο και βάρος.
- Γενικά πάει με το βάρος και τον όγκο;
- Μάλιστα.
- Άρα αυτή είναι η απολύτως φτηνότερη τιμή που πετυχαίνει στην εταιρεία σας ξέμπαρκος ιδιώτης αποστολέας για Θεσ/κη;
- Μάλιστα.
- Ευχαριστώ, ορίστε λοιπόν το πακετάκι.
Έτσι, έστειλα (ελλείψη χρόνου, όρεξης, ιδεών και εναλλακτικών) με την ιδιωτική μεταφορική που δεν αμπαλάρει και δεν πουλάει υλικό συσκευασιών, ένα πεταλακι στην Θεσ/κη, σε ενα αμπαλαζ (το εργοστασιακό κουτάκι) σαφώς ανεπαρκες για πτωση απο 2μ, με δική μου ευθύνη για την τυχόν πτώση που θα συμβεί στη διαδρομή στο πετάλι μου από ΤΡΙΤΟ άνθρωπο, και το πλήρωσα και 11... που είναι η απολύτως φτηνότερη τιμή (για τον μικρότερο όγκο και βάρος).
Ρε παιδιά όλα αυτά σας φαίνονται λογικά;
Και μόνο που σκέφτομαι ότι θα εμφανιστεί τώρα κάποιος στα σχολια και θα πει οτι σφάλλω και ειμαι υπερβολικος και θα μιλησει για τους μη ελέγξιμους κίνδυνους των αστάθμιτων παραγόντων, όρια ευθύνης, αερογραμμες, πρακτορεια, νταλικερηδες, thrid parties, outsourcing, subcontractors, αντασφάλιση, cargo insurance policy και θα είναι βαθιά πεπεισμένος ότι οι κλωτσιές του μεταφορέα ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ Η ΠΟΥ ΤΙΣ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΟΥ ΛΟΓΩ ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ ΚΑΛΗΣ ΠΑΝΟΠΛΙΑΣ/ΘΩΡΑΚΙΣΗΣ/ΑΜΠΑΛΑΖ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΣΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΟΤΙ ΠΑϊΔΙ ΣΟΥ ΣΠΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΞΥΛΟ ΜΕ 11... ΛΟΓΩ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ (θα με κλωτσαγε και για λιγοτερα δηλαδη αν ειχα προσυμφωνησει του αναθεσω χοντρικα να μου ριχνει πολλα κλωτσιδια) θα νιώθω ήδη καλύτερα!
Τελευταία επεξεργασία από moderator: