Τι εννοεις οτι η καρτα ειναι πολυ καλη για να εχεις το audacity? Παρε τη
focusrite που βρηκες σε b stock. Μην πετας λεφτα σε behringer.
Ναι, εννοώ ότι θα έχω μια κάρτα με αρκετές δυνατότητες (τουλάχιστον πολύ περισσότερες από την κάρτα στικάκι των 12€ που έχω!) αλλά δεν θα έχω λογισμικό να την αξιοποιήσω (έχω μόνο το free Audacity). Θα προτιμήσω την Scarlett (μάλλον 2i4) που δίνει μαζί με την αγορά Pro Tools και Ableton Live κλπ. Νομίζω αξίζει.
Αν θες να κάνεις σωστότερη δουλειά, γράψε πρώτα τις βάσεις (τύμπανα - κρουστά - μπάσο κλπ) κοινώς τα πλήκτρα stereo στο daw, συγχρονισμένα πάνω στα μέτρα του daw, μετά όλα τα υπόλοιπα, στο τέλος τη φωνή.
Το να μάθεις να γράφεις σωστά κι όπως πρέπει θα σε βοηθήσει για αργότερα.
Ευχαριστώ για τις συμβουλές.
Κοίτα, ένα ένα θα τα γράψω όλα, απλά κατά την ηχογράφηση των φωνητικών θέλω η τραγουδίστριά μου να ακούει από τα ακουστικά (που θα είναι συνδεδεμένα στην κάρτα ήχου) το αρμόνιο που θα παίζω εγώ (αλλά δεν θα το ηχογραφώ) την ώρα που θα τραγουδάει, για να μπορεί να πατήσει πάνω στη μελωδία και να τραγουδάει.
Για αυτόν και μόνο τον λόγο θέλω να έχω ταυτόχρονα στην κάρτα μικρόφωνο και keyboard. Όχι για ταυτόχρονη ηχογράφηση.
Το πλήκτρο θα το ηχογραφήσω κανονικά μετά ανεξάρτητα μόνο του σε stereo χρησιμοποιώντας και τις 2 input της κάρτας.
Επίσης θα έχω κλείσει τα speakers του αρμονίου για να μην γράφονται από το μικρόφωνο.
Θέλω όμως και εγώ και η τραγουδίστρια να ακούμε το αρμόνιο και τα φωνητικά .
Αυτό φαντάζομαι λύνεται με ένα ανταπτοράκι ώστε στην είσοδο ακουστικών της κάρτας ήχου να έχω δυο ζευγάρια ακουστικά ταυτόχρονα. Σωστά;
Οπότε το αρμόνιο, κατά την ηχογράφηση των φωνητικών, μπορώ να το έχω συνδεδεμένο στην κάρτα ήχου με τον τρόπο που ειπώθηκε παραπάνω (δηλαδή με έναν αντάπτορα οι δύο έξοδοι output του αρμονίου να καταλήγουν σε ένα Jack το οποίο θα μπεί στο 2ο input της κάρτας), απλά για να το ακούει η τραγουδίστρια και εγώ, αλλά δεν θα το ηχογραφώ εκείνη τη στιγμή. Θα γράφω μόνο τα φωνητικά
Πως σας φαίνεται;
Προτιμώ αυτόν τον τρόπο ηχογράφησης και όχι τελευταία τα φωνητικά πάνω στη μουσική. Ο λόγος είναι απλός. Καμιά φορά δυσκολεύεται η τραγουδίστρια και κάνουμε σολφεζ! μπορεί δηλαδή να χρειαστεί να παίξω τη μελωδία με το πλήκτρο και να τραγουδήσει πάνω στις νότες. Το να έχω ήδη ηχογραφημένα τα πλήκτρα κλπ και να τραγουδήσει από πάνω (σαν καραόκε δηλαδή!) προκαλεί δυσκολίες στην τραγουδίστρια και χάνεται κάποιες φορές...αλλά χάνομαι και εγώ, γιατί ακούγοντας ένα σημείο της ηχογράφησης σκέτο μουσική δεν καταλαβαίνω καμιά φορά σε ποιο σημείο του τραγουδιού βρισκόμαστε ...
Έτσι η σειρά είναι:
Γράφω μόνο φωνητικά, ενώ παράλληλα παίζω πλήκτρο το οποίο όμως ΔΕΝ ηχογραφείται, αλλά το έχω σαν βάση για να πατάει η τραγουδίστρια.
Μετά όλα τα άλλα πάνω από τα φωνητικά.
Με έχει βολέψει πάρα πολύ αυτός ο τρόπος. Αν κάνει λάθος η τραγουδίστρια, απλά ξαναπαίζω στο πλήκτρο το σημείο που έγινε το λάθος και ηχογραφώ τα φωνητικά πάλι. Μετά σβήνω τα λάθος φωνητικά.