Gibson Les Paul Traditional EB

"η ραδιολογια δεν εχει ορια αν ξερεις να παιζεις θα βγαλεις ωραιο ηχο και στα δυο μοντελα..."

Αυτό ξαναπές το...

Το δια ταύτα πάντως για το φίλο που ψάχνει κιθάρα είναι: ΜΗΝ ΨΩΝΙΣΕΙΣ από το γερμανό αν πρώτα δεν πας σε μαγαζί να πιάσεις, να ζυγίσεις, να δεις και να ΑΚΟΥΣΕΙΣ και τις 2 κιθάρες να δεις ποια θες πραγματικα. Δεν αγοράζεις έπιπλο για να σου αρέσει στη φωτογραφία και τις προδιαγραφές του ξύλου, αγοράζεις κιθάρα και σημασία έχει να ξέρεις τον ήχο της. Κάνε δοκιμή και αποφάσισε τι σου αρέσει στο αυτί και αν θες να σηκώνεις τα παραπανίσια κιλά (που δεν είναι δα και τόσα πολλά). Όταν αποφασίσεις κάνε και παζάρι στο μαγαζί και σύγκρινε τιμές με του γερμανού. Είμαι της άποψης ότι για 100-150 ευρώ δεν αξίζει το ρίσκο του γερμανού (παρά το δικαίωμα αλλαγής είναι ψυχοφθόρο το να στέλνεις πίσω ένα όργανο 1700 ευρώ και να περιμένεις τι θα σου κληρώσει μετά). Άλλο είναι να τη βλέπεις μπροστά σου, να την ελέγχεις και να την παίρνεις σπίτι! Και τονώνεις και τη ντόπια οικονομία που δεν είναι μικρό πράγμα εδώ που φτάσαμε...

 
Όμως 150 euro.... είναι ένα βδομαδιάτικο για πολλούς απο εδώ μέσα.... Πάει να δουλέψεις μια εβδομάδα τσάμπα για τον Έλληνα αντιπρόσωπο ????

 
studio54GR είπε:
Όμως 150 euro.... είναι ένα βδομαδιάτικο για πολλούς απο εδώ μέσα.... Πάει να δουλέψεις μια εβδομάδα τσάμπα για τον Έλληνα αντιπρόσωπο ????
Έτσι έιναι.Εγώ πήρα μια gibson flying v απο το Θωμά 550Ε και εδώ το bonstudio ζητούσε για την ίδια κιθάρα 1100Ε.Δηλαδή διπλάσια τιμή.Εγώ προσωπικά πάντως δεν τα έδωσα για να τονίσω την Ελληνική οικονομία.Είναι πολλά τα λεφτά Άρη! ;D

 
Παιδιά δεν είπα να πας να δώσεις στον έμπορο τα διπλάσια... Το βασικό νόημα είναι να πάει ο άνθρωπος και να δει ζωντανά τις κιθάρες...Από εκεί και πέρα, το αν θα πάρει από τον έμπορο ή από τον Thomann είναι στο χέρι του καθενός. Εγώ από εκεί που πήρα τη δικιά μου, είχε ανοιχτό το site και έβλεπε τις τιμές. Μου ζήτησε μάλιστα και συγγνώμη που δε μπορεί να ρίξει πιο πολύ την τιμή στη μάυρη (και έδωσα 150 παραπάνω από το Thoman) γιατί τις δίνει πιο ακριβά το BonStudio. Στις "έγχρωμες" έκανε ακριβώς ίδια τιμή με το γερμανό.

Εγώ αυτό που είπα και το ξαναλέω είναι να δοκιμάσει τις κιθάρες, να αποφασίσει και μετά να κάνει παζάρι με τον έμπορο έχοντας σαν ατού την τιμή του Thomann. Το αν η προσφορά του εμπόρου τον ικανοποιήσει είναι στην τσέπη του καθενός. Έχει πάντως το πλεονέκτημα ότι ξέρεις τι αγοράζεις και δεν έχει το ρίσκο του τι θα φέρει ο ταχυδρόμος...

ΥΓ: Ξεκαθαρίζω ότι δεν έχω καμία σχέση με εμπόριο οργάνων, μην παρεξηγηθώ κιόλας... Μια άποψη λέω, κουβέντα να γίνεται... :)

 
Άν δεν ξέρεις τι ψάχνεις να πάς στον Έλληνα (αυτόν που δεν σ΄αφήνει να ακουμπήσεις κιθάρα) να την πιάσεις να την δοκιμάσεις, να του δώσεις κι ένα πουρμπουάρ 30% παραπάνω και να πείς ότι στήριξες το...... ΔΝΤ

 
Εντάξει ρε παιδιά δεν είναι όλοι οι έμπορες στην Ελλάδα 30% πιο ακριβοί ούτε θα σου κόψουν τα χέρια μόλις πας να δοκιμάσεις αν φαίνεται ότι έχεις έρθει με σκοπό να αγοράσεις και όχι να τους πρήξεις τα τέτοια... ψάξιμο θέλει.

Αλήθεια μιας και το άρχικό μας θέμα ήταν οι non chambered, θυμήθηκα τις Heritage. Aυτές είναι μια πολύ καλή λύση μιας που δεν είναι ούτε chambered, ούτε weight relieved, έχουν long tenon αν δεν κάνω λάθος και νομίζω επίσης ότι κάποιες στού Κουρμπή πριν κανα δυο χρόνια που είχα δοκιμάσει φορούσαν και Seymour Duncan Seth Lover που είναι πάρα πολύ καλοί μαγνήτες. Μόνο το headstock με χαλούσε, και η ανοιχτόχρωμη καφέ ταστιέρα για να είμαι ειλικρινής. Από ήχο όμως ήταν πολύ καλή.

 
kpeyos είπε:
Αλήθεια μιας και το άρχικό μας θέμα ήταν οι non chambered, θυμήθηκα τις Heritage. Aυτές είναι μια πολύ καλή λύση μιας που δεν είναι ούτε chambered, ούτε weight relieved, έχουν long tenon αν δεν κάνω λάθος και νομίζω επίσης ότι κάποιες στού Κουρμπή πριν κανα δυο χρόνια που είχα δοκιμάσει φορούσαν και Seymour Duncan Seth Lover που είναι πάρα πολύ καλοί μαγνήτες. Μόνο το headstock με χαλούσε, και η ανοιχτόχρωμη καφέ ταστιέρα για να είμαι ειλικρινής. Από ήχο όμως ήταν πολύ καλή.
Πράγματι είναι πολύ καλύτερες κιθάρες οι Heritage.

Καλά είναι να βρείς μια μεταχειρισμένη για να μην χάσεις χρήματα.

 
δεν ειναι gibson οσο κατα και να ειμαι με την τωρα πολιτικη της gibson μονο αυτη βγαζει les paul τελος.

αν ειναι να παρεις replica θα παρεις prs

 
VirusSnake είπε:
δεν ειναι gibson οσο κατα και να ειμαι με την τωρα πολιτικη της gibson μονο αυτη βγαζει les paul τελος.

αν ειναι να παρεις replica θα παρεις prs
1. Ουδεμία σχέση η Gibson με την PRS.

2. Μια κιθάρα που φτιάχνεται στο παλιό εργοστάσιο της Gibson στο Kalamazoo, από τους εκεί παλούς τεχνίτες της Gibson, δεν την απαξιώνεις έτσι εύκολα σαν replica.

 
kpeyos είπε:
1. Ουδεμία σχέση η Gibson με την PRS.

2. Μια κιθάρα που φτιάχνεται στο παλιό εργοστάσιο της Gibson στο Kalamazoo, από τους εκεί παλούς τεχνίτες της Gibson, δεν την απαξιώνεις έτσι εύκολα σαν replica.
http://www.prsguitars.com/25thsc245/index.php

οταν την επαιξα (ουτε δυο βδομαδες δεν εχει) νομιζα οτι παιζω gibson 59 RI με long tenon...

σιγουρα πολυ καλυτερη απο καθε gibson usa μοντελο. ο μοναδικος λογος που προτιμω την ΔΙΚΗ ΜΟΥ gibson μου ειναι επειδη εχει coil splitting.

νταξει απο τιμη ειναι τσουχτερη, αγγιζει custom shop τιμες ειναι και καινουργιο μοντελο αλλα η prs με επεισε οτι βγαζει les paul πολυ ανωτερες απο τα ρομποτ του nashvile. οσο για το kalamazoo  βρες μου εσυ τωρα πια τετοια κιθαρα σε νορμαλ τιμη και την αγοραζω αμεσως ακομα και οι custom στο nashville βγαινουν τωρα

 
Παιδία έχουμε λίγο ξεφύγει απο το θέμα, ο φίλος είναι μεταξύ μιας tranditional και μιάς standard 2008.

Φίλε psilosm2 Παίζω απο το 92' αποκλειστικά με Gibson les paul και έχουν περάσει απο τα χέρια μου αρκετά κομμάτια όπως και αυτές οι 2 προανέφερες. Εγώ στην θέση σου δεν θα διάλεγα καμία απο αυτές και θα κοίταζα να βρώ κάτι σε μεταχειρισμένο. Ο λόγος είναι προφανής, όσο παλιότερο το όργανο τόσο καλύτερο. Δεν ξέρω τι συμβαίνει τα τελευταια χρόνια με την Gibson απο τότε που το custom shop άρχισε να βγάζει τα πανακριβα reissue μοντέλα έριξε και την ποιότητα στα εργοστασιακά μοντέλα, με λίγα λόγια τα κάλα ξύλα τα κρατάνε για τa custom shop μοντέλα. Και επαναλαμβάνω όχι ότι οι σημερινές les paul δεν είναι καλές, δεν είναι όπως παλιά.

Η standard 2008 μαζί με τις les paul studio είναι μακράν οι χειρότερες gibson που έχουν περάσει απο τα χέρια μου. όποτε αν δεν υπήρχε η δυνατοτητα να βρώ κάτι σε μεταχειρισμένο θα έπαιρνα την traditional που είναι ότι πιο κοντινό μπορείς να βρείς σε παραγματική παλια les paul, χωρίς να μπείς σε χωράφια custom shop και να δώσεις ένα κάρο λεφτά.

Η καλύτερη les paul που έχω παίξει είναι μια Heritage 80s που βγαίνανε απο το 79-82 στο παλιό εργοστάσιο (kalamazoo). Επίσης οποιαδήποτε les paul standard και les paul classic απο το 91 έως και το 98. Και σαν τρίτη επιλογή θα σου έβαζα το πιο εμπορικό μοντέλο της Gibson που είναι οι standard του 2002-2004. Αυτά άν θες να ψαχτείς με εργοστασιακά μεταχειρισμένα μοντέλα. 

 
VirusSnake είπε:
http://www.prsguitars.com/25thsc245/index.php

οταν την επαιξα (ουτε δυο βδομαδες δεν εχει) νομιζα οτι παιζω gibson 59 RI με long tenon...
Ως κάτοχος και των δύο, (PRS SingleCut, Gibson Les Paul R0), σε διαβεβαιώνω ότι ακόμα και με αλλαγή μαγνητων, μιας και οι μαγνήτες της PRS έχουν ούτως ή αλλως διαφορετική νοοτροπία, είναι τελείως διαφορετικές κιθάρες. Θα σου συνιστούσα να τις ακούσεις μάλλον λίγο πιο καθαρές.

Η PRS βγάζει βεβαια αρκετά μοντέλα, και κάποια όπως η Tremonti και η McCarty προσομοιάζουν λίγο, αλλά γενικά είναι άλλη νοοτροπία κιθάρας. Ο ήχος της "πέφτει" ανάμεσα στην LP και τη Strat κατα γενική και όχι δική μου μόνο ομολογία. Επίσης έτσι για την ιστορία, όλες οι PRS έκτός από την Tremonti είναι full chambered.

οσο για το kalamazoo  βρες μου εσυ τωρα πια τετοια κιθαρα σε νορμαλ τιμη και την αγοραζω αμεσως ακομα και οι custom στο nashville βγαινουν τωρα
Απλό. Heritage H-150.

 
solidstate είπε:
Παιδία έχουμε λίγο ξεφύγει απο το θέμα, ο φίλος είναι μεταξύ μιας tranditional και μιάς standard 2008.

.........

Εγώ στην θέση σου δεν θα διάλεγα καμία απο αυτές και θα κοίταζα να βρώ κάτι σε μεταχειρισμένο. Ο λόγος είναι προφανής, όσο παλιότερο το όργανο τόσο καλύτερο.
Η άποψη ότι οι παλιές κιθάρες είναι σώνει και καλά καλύτερες από τις σημερινές είναι ισοπεδωτική, όπως και η άποψη ότι η Gibson τώρα πια βγάζει σαβούρα και ακόμα και squier να πάρεις αν είναι της δεκαετίας του '70 θα είναι 10 κλάσεις ανώτερη...  Η Gibson είναι εταιρία δοκιμασμένη στο χρόνο- ακόμα και αν ποιοτικά τα όργανα είναι λίγο χειρότερα - που δεν είμαι σίγουρος -από τα παλιά, ακόμα αποτελούν top of the line  κιθάρες...

Το ρίσκο να πάρεις μεταχειρησμένη μόνο και μόνο επειδή θα είναι custom του 1980 με τα ίδια λεφτά το θεωρώ ΤΕΡΑΣΤΙΟ. Πίστεψέ με, δοκίμασα 3 διαφορετικές μεταχειρισμένες και όλες φαίνονταν κούκλες στη φωτογραφία και πανούκλα από κοντά -μέχρι και σπασμένη κιθάρα πουλούσαν... Δε θα πάρω, ακόμα και αν ήξερα ότι είναι αυθεντική 1959 που έπαιζε ο ίδιος ο Les Paul, αν δεν είναι τζιτζί στον έλεγχο... Μετά από δοκιμές κατέληξα να πάρω καινούρια για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα κλαίω το 2000-ρο...

Επειδή όντως ξεφύγαμε όμως, η απόφαση για το ποια κιθάρα θα πάρεις -μεταχειρισμένη η καινούρια, Gibson ή άλλη, Traditional ή Custom- πρέπει να είναι μετά από δοκιμή. Για αυτό το λόγο πήγαινε σε ένα μαγαζί και δοκίμασε κιθάρες και άσε εμάς τους ραδιολόγους να λέμε τα δικά μας σαν τους γέρους του muppet show!

 
solidstate είπε:
Παιδία έχουμε λίγο ξεφύγει απο το θέμα, ο φίλος είναι μεταξύ μιας tranditional και μιάς standard 2008.
Έ, όχι κι έχουμε ξεφύγει. Εγώ έχω εκπλαγεί που δεν έχει προτείνει κανείς ακόμη στο παληκάρι να άγοράσει μια Tele αντί για τη Les Paul... H να μείνει με την κιθάρα που έχει και να αγοράσει μια Tonelab... ;D

Φίλε psilosm2 Παίζω απο το 92' αποκλειστικά με Gibson les paul και έχουν περάσει απο τα χέρια μου αρκετά κομμάτια όπως και αυτές οι 2 προανέφερες. Εγώ στην θέση σου δεν θα διάλεγα καμία απο αυτές και θα κοίταζα να βρώ κάτι σε μεταχειρισμένο. Ο λόγος είναι προφανής, όσο παλιότερο το όργανο τόσο καλύτερο. Δεν ξέρω τι συμβαίνει τα τελευταια χρόνια με την Gibson απο τότε που το custom shop άρχισε να βγάζει τα πανακριβα reissue μοντέλα έριξε και την ποιότητα στα εργοστασιακά μοντέλα, με λίγα λόγια τα κάλα ξύλα τα κρατάνε για τa custom shop μοντέλα. Και επαναλαμβάνω όχι ότι οι σημερινές les paul δεν είναι καλές, δεν είναι όπως παλιά.
Η standard 2008 μαζί με τις les paul studio είναι μακράν οι χειρότερες gibson που έχουν περάσει απο τα χέρια μου. όποτε αν δεν υπήρχε η δυνατοτητα να βρώ κάτι σε μεταχειρισμένο θα έπαιρνα την traditional που είναι ότι πιο κοντινό μπορείς να βρείς σε παραγματική παλια les paul, χωρίς να μπείς σε χωράφια custom shop και να δώσεις ένα κάρο λεφτά.

Η καλύτερη les paul που έχω παίξει είναι μια Heritage 80s που βγαίνανε απο το 79-82 στο παλιό εργοστάσιο (kalamazoo). Επίσης οποιαδήποτε les paul standard και les paul classic απο το 91 έως και το 98. Και σαν τρίτη επιλογή θα σου έβαζα το πιο εμπορικό μοντέλο της Gibson που είναι οι standard του 2002-2004. Αυτά άν θες να ψαχτείς με εργοστασιακά μεταχειρισμένα μοντέλα.   
Eγώ λέω πάλι ότι με τις Standard το παίζεις πολύ. Ειδικά αν είναι μεταχειρισμένες και δεν τις έχεις ακούσει. Δεν νομίζω ότι θα βρείς ιδιαίτερες διαφορές μιλώντας μεταξύ των Les Paul Standard του '80, του '90 και του 2000.

Επίσης το εργοστάσιο του Kalamazoo έκλεισε ως Gibson το 1984. Ως τότε βέβαια έβγαζε τα τότε Custom Shop μοντέλα (Reissue τότε) της Gibson με τους μαγνήτες του Tim White τα οποία μεχρι σήμερα θεωρούνται τουλάχιστον αντίστοιχα των Custom Shop παρ' όλο το short tenon, με τους συγκεκριμένους μαγνήτες να πιάνουν τρελές τιμές. Όποτε μάλλον απίθανο να έπαιξες με Heritage του 79-82.

για του λόγου το αληθές: http://en.wikipedia.org/wiki/Heritage_Guitars

 
Μια που η συζήτηση πέρασε στις PRS,είχα και έχω αρκετές.αλλά μια PRS Single Cut Gold Top 20th anniversary που είχα,μα τον Αλλάχ  ;D είχε @εσκίσει όλες μου τις Gibson.

Την έδωσα γιατί σταμάτησα το bodybuilding. :D

 
kpeyos είπε:
Ως κάτοχος και των δύο, (PRS SingleCut)...
ωπα ωπα ωπα εγω μιλαω για τελειως διαφορετικο μοντελο η singlecut σου κανει 800 ευρω και το μοντελο που ποσταρα εγω 3000 μην συγκρινεις ολες τις κιθαρες της εταιριας με βαση την δικη σου...

η κιθαρα που ειχα την τυχη να παιξω ειναι με διαφορα η καλυτερη BLUES solid body κιθαρα που εχω αγγιξει.

μην ξεχνας οτι μετα τον γραφικο santana στην prs ηρθε και ο buddy guy εχει αλλαξει προφιλ σαν εταιρια



τεσπα ο καθενας εχει την γνωμη... :P

 
VirusSnake είπε:
ωπα ωπα ωπα εγω μιλαω για τελειως διαφορετικο μοντελο η singlecut σου κανει 800 ευρω και το μοντελο που ποσταρα εγω 3000 μην συγκρινεις ολες τις κιθαρες της εταιριας με βαση την δικη σου...

η κιθαρα που ειχα την τυχη να παιξω ειναι με διαφορα η καλυτερη BLUES solid body κιθαρα που εχω αγγιξει.

μην ξεχνας οτι μετα τον γραφικο santana στην prs ηρθε και ο buddy guy εχει αλλαξει προφιλ σαν εταιρια


Eγώ φυσικά μιλούσα για την Singlecut που σταμάτησε να βγαίνει το 2003 και αντικαταστάθηκε το 2007 από την SC250 (ίδια κιθάρα με πιο hot μαγνήτες) η οποία τώρα έχει αντικατασταθεί από την Tremonti (η Tremonti είναι και full solid). H τιμή της καινούργια μέχρι πέρυσι που υπήρχε στον Thomann ήταν περίπου 2.600 euros. Aν εννοούσα την SE την κορεάτικη θα είχα κάνει και τον κόπο να το αναφέρω. Δεν διατυπώνουμε όλοι απόψεις χύμα στο κύμα όπως κάνεις εσύ...μην κρίνεις από μια PRS που έπαιξες για δέκα λεπτά με τίγκα γκάζια...

Επίσης αν νομίζεις ότι η κιθάρα που έχεις στο clip ακούγεται σαν Les Paul τότε ούτε και πως ακούγεται η Les Paul ξέρεις.

Και τέλος επειδή η PRS έχει βγάλει από μεταλλοκίθαρα όπως η McCarty και η Tremonti μέχρι την Starla με τους Filtertrons, δεν γίνεσαι και λίγο πιο συγκεκριμένος;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλησπερα και απο εμενα.Επειδη διαβαζω συνεχεια για τη μη σταθερη ποιοτητα κατασκευης στις Gibson και οτι θελει ψαξιμο η αγορα της μπορει καποιος να πει ποια ειναι τα κριτηρια που καθοριζουν μια καλη απο μια οχι και τοσο καλη Gibson ( τι πρεπει να προσεξουμε οταν την δοκιμασουμε) πριν προχωρησουμε στην αγορα μιας Gibson ;

 
Aπλό. Ακούς την κιθάρα ακουστικά. Σου φαίνεται μουντή-φιμωμένη; Η νότα δεν έχει sustain; Γενικά σου δίνει την αίσθηση ότι είναι λίγο "boxy" σαν ήχος; Δεν έχει καθόλου twang στο σκάσιμο αλλά ακούγεται σαν μπετόν στο attack; Προχωράς στην επόμενη.

Mια καλή Les Paul ακουστικά έχει τεράστιο εύρος, κάποιο τουλάχιστον twang και άπειρο sustain σε όλο το μήκος της ταστιέρας.

Ηλεκτρικά, απλά διαλέγεις τους μαγνήτες που σου αρέσουν. Δεν υπάρχει λόγος να είναι κριτήριο επιλογής. Ότι και να διαλέξεις έχεις μια καλή βάση για να παίξεις αυτό που θέλεις.

Δεν είναι κάτι δύσκολο πραγματικά. Οι κακές Les Paul ξενίζουν στο αυτί και στην αίσθηση με τη μία...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top