Gibson ES 335 vs Epiphone ES 335

Eιμαι κι εγω κατοχος μιας sheraton II του 91 .Εχουν αλλαχτει ΟΛΑ εκτος απο τα κλειδια που ειναι πολυ καλα και τα ταστα που σε λιγο καιρο θα τα αποχαιρετησω ε!και φυσικα οι καπλαμαδες της μαμας.

Φοραει μαγνητες παφ-πουφ 57, καβαλαραιους γιβσον οπως και ολα τα καλωδια ποτενσιομετρα κ.λ.π.

Λοιπον και σε καθαρα και σε βρωμικα (βλ.Cream) ακουγεται αυτο που περιμενεις απο μια 335 γλυκα, sustain και γκιμπσονια!

Μοναδικα μου παραπονα ειναι το λεπτο της μπρατσο(για τα γουστα μου) σε σχεση με το μεγαλο radius,και  οτι λογω του κεντρικα τοποθετημενου λουριου σε ορθια σταση την νιωθω σαν να γερνει το μπρατσο.Στον καναπε ομως ΜΑΜΕΙ ΚΑΙ ΣΠΕΡΝΕΙ!

 
απο το βιντεο κ χωρις να βλεπω δεν ακουσα καμια διαφορα....

εγω εχω μια cort yorktown.

ειναι μια χαρα για τα λεφτα της! εχει παρα πολυ καλη δουλεια κ ειναι πολυ προσεγμενη!

 
whiteNoise είπε:
Το ξέρω ότι δεν το κάνεις επίτηδες αλλά ξέρεις πού πάει!!!  ;D ;) Τώρα αν είναι αυτή η απάντηση ή όχι, άσε τον καθένα να πιστεύει ό,τι επιθυμεί. Η άποψή σου είναι το ίδιο "αντικειμενική" με την δική μου ή οποιουδήποτε άλλου.
έχεις απόλυτο δίκιο και συγνώμη αν ακούστηκα απόλυτος.

θα προτιμούσα (εγώ το προτιμώ, όχι απαραίτητα και οι υπόλοιποι) να μιλούσαμε με επιχειρήματα και να αιτιολογούμε οτιδήποτε ισχυριζόμαστε.

Με ποια στοιχεία (χειροπιαστά) μια κιθάρα είναι καλύτερη από μια άλλη?
Whitenoiz (η σωστή ορθογραφία  ;D ), τώρα που τα ξαναδιαβάζω αυτά που έγραψα φαίνονται πολύ απότομα και συγγνώμη αν φάνηκα επιθετικός.

Σκεφτόμουν πάντως ότι συμβαίνει το εξής: η άποψη "παίρνω εξοπλισμό - π.χ. κιθάρα - όχι ακριβή, τις αλλάζω τα πάντα, την καραφτιάχνω και τελικά την ζηλεύουν οι πανάκριβες" έχει κάποια αλήθεια. Όμως επειδή συγγενεύει με την κλασσική νοοτροπία του Νεοέλληνα "παίρνω φτηνούλι - αξιοπρεπούλι αυτοκίνητο, του αλλάζω ζαντολάστιχα, μόλις βρω και παραπάνω λεφτάκια το καραπουσάρω & βάζω εξατμίσεις - ποδιές - αναρτήσεις - μπαρ - φιλτροχοάνες - συμπιεστές κλπ κλπ. και μετά το έχω να τρώει για πρωινό BMW και σία", η πρώτη ιδέα δυστυχώς περνάει σε δεύτερη μοίρα, και αυτοί που την ακολουθούν περιφρονούνται από όλους τους άλλους. Έτσι δεν είναι;

 
bloody_sunday είπε:
Σκεφτόμουν πάντως ότι συμβαίνει το εξής: η άποψη "παίρνω εξοπλισμό - π.χ. κιθάρα - όχι ακριβή, τις αλλάζω τα πάντα, την καραφτιάχνω και τελικά την ζηλεύουν οι πανάκριβες" έχει κάποια αλήθεια. Όμως επειδή συγγενεύει με την κλασσική νοοτροπία του Νεοέλληνα "παίρνω φτηνούλι - αξιοπρεπούλι αυτοκίνητο, του αλλάζω ζαντολάστιχα, μόλις βρω και παραπάνω λεφτάκια το καραπουσάρω & βάζω εξατμίσεις - ποδιές - αναρτήσεις - μπαρ - φιλτροχοάνες - συμπιεστές κλπ κλπ. και μετά το έχω να τρώει για πρωινό BMW και σία", η πρώτη ιδέα δυστυχώς περνάει σε δεύτερη μοίρα, και αυτοί που την ακολουθούν περιφρονούνται από όλους τους άλλους. Έτσι δεν είναι;
Άλλο όμως να πάρεις 300-400 ευρώ κιθάρα και να ξοδέψεις καμιά 200-300 παραπάνω για μαγνήτες, κλειδιά κλπ., κι άλλο να δώσεις κατευθείαν 1000+ για μια κιθάρα. Πάλι λιγότερα βγαίνει. Όπως επίσης το γεγονός ότι πολλοί δεν μπορούν να δώσουν τόσα λεφτά για ένα όργανο, οπότε κάνουν ότι μπορούν μ'αυτά που έχουν - και αυτά που θα έχουν αργότερα.

Προσωπικά είμαι υπέρ αυτής της άποψης (εφόσον η φθηνή κιθάρα είναι αξιόλογη), και την έχω εφαρμόσει μερικές φορές, και έμεινα υπερευχαριστημένος. ΣΙΓΟΥΡΑ δεν βάζω μια "φτιαγμένη" κιθάρα στην ίδια κατηγορία με μια των 1000+, αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ είμαι υπερευχαριστημένος που έχω μια κιθάρα παραπάνω από αξιοπρεπή.  :)

 
Μιας και οι Gibson τα τελευταια χρονια ειναι πολυ all over the place ηχητικα και ποιοτικα, ξεκινας με ενα decent οργανο της Epiphone και το "χτιζεις" οπως θελεις εσυ. (ή δεν το πειραζεις καθολου....)

Δηλαδη, να σκασεις με τη μια 2Κ € και να σου βγει π@@α (=πatatα) και να ψαχνεσαι μετα για μαγνητες και ηλεκτρικα και stoptails ειναι λιγο πίκρα, τουλαχιστον για το μεσο κιθαριστα...

Και απ'οτι εχω δει στα διαφορα sites, οι fellow Americans δεν αφηνουν τιποτα stock επανω στις Gibbies τους, ακομα κι αν ειναι μοντελα των 5 και 6Κ $...

Και φυσικα ο Wagner(WCR), o Fralin, και oι λοιποι custom_αδες μαζευουν το χρημα με τα φτυαρια...

Μ'αυτη τη λογικη κι εγω "κατευθυνα" τη δικη μου Epi προς τον ηχο που ηθελα, βαζοντας επανω υλικα "πρωτης γραμμης"...  ;)

...μακαρι το μανικι να ειχε ...7.25" radius και V profile....  ;D  ;D  ;D

 
...και για να απαντησω στο αρχικο ερωτημα...

εχοντας μια epiphone es 335 με ενα καλο γενικο "update" στο hardware και στο service γενικα κατα ποσο μπορεις να φτασεις την ποιοτητα μιας καλης gibson es 335?
....ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ!!!  ...κι ακομα παραπερα!...  ;)  ;D

 
.Το ιδιο ειπα κ σε εναν φιλο  που με ρωτησε πως μου φαινεται ο GA5 σε σχεση με τον proJr.
Επρεπε να τους πεις οτι δεν συγκρινουν μηλα με πορτοκαλια... ;)οι δυο αυτοι ενισχυτες εχουν ΤΡΑΓΙΚΑ διαφορετικα κυκλωματα και ηχο.

 
Smurflord είπε:
Σκεφτόμουν πάντως ότι συμβαίνει το εξής: η άποψη "παίρνω εξοπλισμό - π.χ. κιθάρα - όχι ακριβή, τις αλλάζω τα πάντα, την καραφτιάχνω και τελικά την ζηλεύουν οι πανάκριβες" έχει κάποια αλήθεια. Όμως επειδή συγγενεύει με την κλασσική νοοτροπία του Νεοέλληνα "παίρνω φτηνούλι - αξιοπρεπούλι αυτοκίνητο, του αλλάζω ζαντολάστιχα, μόλις βρω και παραπάνω λεφτάκια το καραπουσάρω & βάζω εξατμίσεις - ποδιές - αναρτήσεις - μπαρ - φιλτροχοάνες - συμπιεστές κλπ κλπ. και μετά το έχω να τρώει για πρωινό BMW και σία", η πρώτη ιδέα δυστυχώς περνάει σε δεύτερη μοίρα, και αυτοί που την ακολουθούν περιφρονούνται από όλους τους άλλους. Έτσι δεν είναι;
Άλλο όμως να πάρεις 300-400 ευρώ κιθάρα και να ξοδέψεις καμιά 200-300 παραπάνω για μαγνήτες, κλειδιά κλπ., κι άλλο να δώσεις κατευθείαν 1000+ για μια κιθάρα. Πάλι λιγότερα βγαίνει. Όπως επίσης το γεγονός ότι πολλοί δεν μπορούν να δώσουν τόσα λεφτά για ένα όργανο, οπότε κάνουν ότι μπορούν μ'αυτά που έχουν - και αυτά που θα έχουν αργότερα.

Προσωπικά είμαι υπέρ αυτής της άποψης (εφόσον η φθηνή κιθάρα είναι αξιόλογη), και την έχω εφαρμόσει μερικές φορές, και έμεινα υπερευχαριστημένος. ΣΙΓΟΥΡΑ δεν βάζω μια "φτιαγμένη" κιθάρα στην ίδια κατηγορία με μια των 1000+, αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ είμαι υπερευχαριστημένος που έχω μια κιθάρα παραπάνω από αξιοπρεπή.  :)


Δεν θελω να κανω καμια φιγουρα αλλα στα 40 μου πλεον ειμαι ευτυχης κατοχος 5 ηλεκρικων και 3 ακουστικων οργανων και σε γενικες γραμμες ειμαι στρατοτελε τυπος.Θελω μ αυτο να πω οτι αν μια 335 ηταν το βασικο μου οργανο φυσικα θα επελεγα μια gibson (the real thing) πως να το κανουμε...Για την νουμερο 5 κιθαρα μου ομως  μια καραφτιαγμενη sheraton ειναι μια παρα πολυ καλη και οικονομικη επιλογη που πραγματικα ειναι πολυ κοντα στο αυθεντικο.

 
alderbody είπε:
Μιας και οι Gibson τα τελευταια χρονια ειναι πολυ all over the place ηχητικα και ποιοτικα, ξεκινας με ενα decent οργανο της Epiphone και το "χτιζεις" οπως θελεις εσυ. (ή δεν το πειραζεις καθολου....)
Τα τελευταία 30 χρόνια εννοείς;  ;D ;D ;D

Σημειώνω ότι ΚΑΙ οι Epiphone είναι all over the place ποιοτικά. Απλά είναι φτηνές και κανείς δε γκρινιάζει.

Και απ'οτι εχω δει στα διαφορα sites, οι fellow Americans δεν αφηνουν τιποτα stock επανω στις Gibbies τους, ακομα κι αν ειναι μοντελα των 5 και 6Κ $...

Και φυσικα ο Wagner(WCR), o Fralin, και oι λοιποι custom_αδες μαζευουν το χρημα με τα φτυαρια...
Εννοείς οι fellow CRAZY Americans που παίρνουν 335 και Historic Les Paul και τους βάζουν Antiquities ή Fralin με δικαιολογίες ότι "οι στοκ έχουν πολλά μεσαία" ή "προτιμώ τους humbuckers που τύλιγε ο Seth Lover το Φεβρουάριο του 1955 από αυτούς που τύλιγε από το 1957 και μετά". Καλά κρασά... :P :P

 
chord είπε:
Δεν θελω να κανω καμια φιγουρα αλλα στα 40 μου πλεον ειμαι ευτυχης κατοχος 5 ηλεκρικων και 3 ακουστικων οργανων και σε γενικες γραμμες ειμαι στρατοτελε τυπος.Θελω μ αυτο να πω οτι αν μια 335 ηταν το βασικο μου οργανο φυσικα θα επελεγα μια gibson (the real thing) πως να το κανουμε...Για την νουμερο 5 κιθαρα μου ομως  μια καραφτιαγμενη sheraton ειναι μια παρα πολυ καλη και οικονομικη επιλογη που πραγματικα ειναι πολυ κοντα στο αυθεντικο.
συμφωνω απολυτα.

οντας Fender_ακιας, προτιμω μια καραφτιαγμενη 335 για να "βρισκεται"...

τελικα, ισως και να μην την πουλησω...  ;D

 
Σημειώνω ότι ΚΑΙ οι Epiphone είναι all over the place ποιοτικά. Απλά είναι φτηνές και κανείς δε γκρινιάζει.
συμφωνω. Εχω δει κοματια που ηταν για κλαματα.

Ευτυχως εγω επεσα σε καλο...

Εννοείς οι fellow CRAZY Americans που παίρνουν 335 και Historic Les Paul και τους βάζουν Antiquities ή Fralin με δικαιολογίες ότι "οι στοκ έχουν πολλά μεσαία" ή "προτιμώ τους humbuckers που τύλιγε ο Seth Lover το Φεβρουάριο του 1955 από αυτούς που τύλιγε από το 1957 και μετά". Καλά κρασά... :P :P
ε να σου πω κι εγω ισως να αλλαζα τους μεσαιογκαστρωμενους stock μαγνητες της Gibson με ενα πιο "αναλαφρο" σετακι Crossroads, καθοτι Fenderομανης...    ;D

αμα θεμε μεσαια, βαζουμε απο τον ενισχυτη μας 'αμαλαχει...  ;D  ;D  ;D

 
alderbody είπε:
αμα θεμε μεσαια, βαζουμε απο τον ενισχυτη μας 'αμαλαχει...  ;D  ;D  ;D
ναι αλλά με την ίδια λογική άμα δεν θέμε μεσαία κόβουμε απ τον ενισχυτή και δεν χρειάζεται να αλλάξουμε μαγνήτες άμα λάχει!! ::)

Φιλικά πάντα και περί ορέξεως ακόμα μια φορά! ;D

 
χεχε...σωστη σκεψη, αλλα αλλο πραμα ο Fundamental ηχος....  ;)

if_it_is είπε:
Φιλικά πάντα και περί ορέξεως ακόμα μια φορά! ;D
εννοειται!  ;)

 
αμαν ρε π...η μου  με καταμπερδεψατε ολοι σας  :P :P

να παρω τελικα την yamaha SA-2200 για μεση λυση μεταξυ epi- gibson?

 
less40 είπε:
αμαν ρε π...η μου  με καταμπερδεψατε ολοι σας  :P :P

να παρω τελικα την yamaha SA-2200 για μεση λυση μεταξυ epi- gibson?
αυτη αρχηγε μου ειναι καλυτερη και απο τις δυο...! :) :)

 
@less40

Εκεινη η δυσμοιρη η Guild τι απογινε?Την έφαγε ο ανταγωνισμός?

 
bloody_sunday είπε:
Whitenoiz (η σωστή ορθογραφία  ;D ), τώρα που τα ξαναδιαβάζω αυτά που έγραψα φαίνονται πολύ απότομα και συγγνώμη αν φάνηκα επιθετικός.
άψογος είσαι, μην ανησυχείς. ;)

Σκεφτόμουν πάντως ότι συμβαίνει το εξής: η άποψη "παίρνω εξοπλισμό - π.χ. κιθάρα - όχι ακριβή, τις αλλάζω τα πάντα, την καραφτιάχνω και τελικά την ζηλεύουν οι πανάκριβες" έχει κάποια αλήθεια. Όμως επειδή συγγενεύει με την κλασσική νοοτροπία του Νεοέλληνα "παίρνω φτηνούλι - αξιοπρεπούλι αυτοκίνητο, του αλλάζω ζαντολάστιχα, μόλις βρω και παραπάνω λεφτάκια το καραπουσάρω & βάζω εξατμίσεις - ποδιές - αναρτήσεις - μπαρ - φιλτροχοάνες - συμπιεστές κλπ κλπ. και μετά το έχω να τρώει για πρωινό BMW και σία", η πρώτη ιδέα δυστυχώς περνάει σε δεύτερη μοίρα, και αυτοί που την ακολουθούν περιφρονούνται από όλους τους άλλους. Έτσι δεν είναι;
φαντάζομαι πως καταλαβαίνεις πολύ καλά πως δεν έχει σχέση το παράδειγμα σου με τον τομέα τον μουσικών οργάνων.

Ο ήχος, το playability,και η σταθερότητα στο κούρδισμα είναι αυτά που κάνουν ένα όργανο να θεωρείται καλό η κακό και δεν είναι δα και καμιά τελευταία λέξη της τεχνολογίας(όπως αντίθετος είναι η καλπαζουσα τεχνολογία των αυτοκινήτων)

Αν μια κιθάρα (η οποία εχει καλό hardware)περάσει από τα χέρια καλού τεχνίτη θα γίνει καλή, αν όχι δεν θα γίνει καλή. ;)

νομίζω πως πρέπει να δούμε τα πράγματα λιγο απτήν μαθηματική τους πλευρά.

πχ μια αμερικάνικη κιθάρα μαζικής παραγωγής κοστίζει πχ 1200 δολάρια(ονόματα δεν λέμε).

Όπως όλοι αντιλαμβανόμαστε ,τα 1200 Ευρώ αυτά συμπεριλαμβάνουν τα

1)μεροκάματα των εργατών+ την ασφάλιση τους,

2)τα υλικά,

3)το καπέλο της fender

4)τα όποια έξοδα διαφήμισης ,

5)το 20-30% κέρδος του τελικού εμπόρου

6)και το 19% φπα.

Αντιλαμβάνεστε πόσο φθηνά στοιχίζει στην ουσία η κιθάρα για να φθάνει να πωλείται στα 1200 και να είναι ευχαριστημένοι όλοι

Φαντάζομαι πως συμφωνούμε μέχρι εδώ.

Στην περίπτωση των custom shop τώρα(η πιο γενικά των οργάνων που κοστίζουν 2000 και άνω..)

Η βασική ιδέα είναι η εξής.

Όσο ανεβαίνει το κόστος ενός προϊόντος τόσο ανεβαίνουν και όλα τα υπόλοιπα καπέλα εφόσον τα κέρδη της κατασκευάστριας εταιρίας,του τελικού εμπόρου και των φόρων υπολογίζονται με  ποσοστο  %(τις εκατό..)

Μια κιθάρα λοιπόν μαζικής παραγωγής που κοστίζει πχ 1200 Ευρώ αν περάσει απτά χέρια ενός τεχνίτη της custom shop πτέρυγας της εταιρίας(ο οποίος μπορεί άνετα να παίρνει 150 δολάρια ημερομίσθιο + την ασφάλεια του) για καλό σετ απ,

τρίψιμο τάστων,καλύτερη κοπή nut κλπ, μανι-μανι το όργανο φτάνει τουλάχιστον στα 1400 με 1450.

Όπως είναι πολύ λογικό η εταιρία δεν προσφέρει τις custom shop υπηρεσίες της μόνο και μόνο για να ωφελείται ο τεχνίτης αλλά και η ίδια.

Προσθέτοντας λοιπόν επιπλέον και αυτό το καπέλο ανεβαίνουμε και άλλο..

Ήρθε η ώρα του έμπορου.

Όπως είναι λογικότατο δεν είναι δυνατόν να έχει το ίδιο κέρδος αν πουλήσει μια κιθάρα των 1200 δολαρίων(η Ευρώ) με μια των 2000!

γιατί κάποιος να στοκάρει τόσα πολλά χρήματα αν δεν έχει να κερδίσει κάτι παραπάνω?

ενδεικτικά…αν το κέρδος του έμπορου είναι περίπου στο 30%..

στα 500 είναι 150,στα 1000 είναι 300 και στα 2000 είναι 600!!

Και τέλος το ρημάδι το 19% πάνω σε όλα τα παραπάνω καπέλα

(ενδεικτικά..στα 500 είναι 95 ευρω,στα 1000 είναι 190 ευρω και στα 2000 είναι 380 και ούτω καθεξής)

ο λόγος που έγραψα όλα τα παραπάνω είναι για να καταλάβουμε το πως φτάνει μια κιθάρα να κοστίζει τόσα χρήματα.

Εννοείται πως όλα αυτά τα καπέλα(πάνω σε αλλα,και αλλα,και αλλα καπέλα) μπορείς να τα γλιτώσεις αν στείλεις μια καλή,οικονομικη κιθάρα για upgrade σε μάστορα της περιοχής σου

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
αυτη αρχηγε μου ειναι καλυτερη και απο τις δυο...! :) :)

η γνωμη σου βαρυνει ιδιαιτερα SF.

παω νακα για δοκιμη,.εχμ ..αγορα :)

σε σχεση τωρα με ibanez metheny -benson παλι θα την προτιμουσες ?

(ξερω οτι ξεφευγουν..)

Αυτά έλεγα κι εγώ: http://www.noiz.gr/index.php?topic=11745.msg150925#msg150925

και κατέληξα με Gibson!!! :P

και κανα 1000ρικο πιο ελαφρυς.. ;D ;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top