• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

gibson εγγυηση ,ερωτημα

faltsoo

Νέο μέλος
Μηνύματα
431
Πόντοι
16
μια ερωτηση

υπαρχει εγγυηση για το χρωμα στις  gibson ?

και αν ναι , τι πρεπει να κανω ?

σε μια les paul 2006 -7

φουσκωσε και σπαει το λουστρο στο headstock .  :-X

ξερει κανεις τιποτα ?

 
Είναι...από αυτές...τις γνήσιες που έχεις? ;)

Άλλο το χρώμα και άλλο το λούστρο (για νίτρο μιλάμε?)

 
το περιμενα και το ΄΄φοβομουν΄΄  ;)

ΔΥΣΤΗΧΩΣ  ειναι ΟΡΙΓΙΝΑΛ

Οι αλλες που λες δεν παθαινουν τιποτα.  ;D

τωρα αν ειναι νιτρο η οχι ?

μαλλον νιτρο ειναι

και παντα μιλαμε για headstock μαυρο και φουσκωμενο

λουστρο.

gibson_double_cut_.jpg

 
Ρε τρελοκομείο, δεν χρειάζεται να μου δείχνεις τα χαρτιά της.... ;D ;D

Πάρε τον Κώστα στο www.jokerguitars.gr

Είναι πιο ειδικός από όλους μας...γιατί είπαμε, καλά τα παιχνίδια, αλλά με τα νίτρα της Gibson, δεν παίζουμε!!!!

Πως τα κατάφερες...και έχουμε και την ίδια παναθεμάσε!!!!!

Άσε που με μιά ματιά, θα σου πεί και πώς το έπαθες...για να μην τη ξαναπάθεις!

 
ρε συ δεν με ενδιαφερει να την επισκευασω

αλλα αν ισχυει η ισοβια εγγυηση για  τετοια ζημια.

τωρα πως το επαθα ?

ειναι στον ιδιο χωρο και στις ιδιες ακριβως συνθηκες

μαζι με αλλες 40 κιθαρες . ::)

ειναι η μονη που παρουσιασε κατι τετοιο .

βεβαια ειναι και απο τις πιο ακριβες

μη το ξεχναμε αυτο . :'(

 
Μπορεις να ανεβασεις καμια φωτο απο το προβλματικο σημειο? Να παρουμε μια ιδεα?

 
faltsoo είπε:
ρε συ δεν με ενδιαφερει να την επισκευασω

αλλα αν ισχυει η ισοβια εγγυηση για  τετοια ζημια.
Tι ισόβια εγγύηση να ισχύει, όταν δεν ξέρεις εσύ (ούτε η Gibson) πως έγινε η ζημιά. Εσύ μπορείς (ας πούμε) να λές ότι έγινε μόνο του αλλά η Gibson να σου πεί ότι την είχες φάτσα στο καλοριφέρ...Μόνο ο αντιπρόσωπος, αφού την δεί, μπορεί να καλύψει την ερώτησή σου.

Επιμένω πάντως, ότι τέτοιες κιθάρες τις φτιάχνουμε και για 150-200 ευρώ δεν μπλέκουμε με κανένα...

 
Πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο, να ασκήσεις τα δικαιώματά σου ως καταναλωτής ενός καλοπληρωμένου προϊόντος μίας υποτιθέμενης σοβαρής εταιρείας.

 
audiokostas είπε:
Πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο, να ασκήσεις τα δικαιώματά σου ως καταναλωτής ενός καλοπληρωμένου προϊόντος μίας υποτιθέμενης σοβαρής εταιρείας.
Εάν μπορείς να αποδείξεις, ότι φταίει η υποτιθέμενα σοβαρή εταιρία...αυτό γράφω για όποιον δεν κατάλαβε.

 
Η αστοχία υλικού δεν είναι δύσκολο να αποδειχτεί (ειδικά στις Gibson μπουχαχα).

Εάν από την άλλη η Gibson και ο εκάστοτε αντιπρόσωπος προβαίνουν σε αντιστροφή υπαιτιότητας για ένα προϊόν το οποίο στην αλμυρή τιμή του υποτίθεται ότι συμπεριλαμβάνει την ποιοτική κατασκευή και την υποστήριξη μετά την αγορά, πέραν των δικαιωμάτων του καταναλωτή που απορρέουν από τον Αστικό κώδικα, κρίμα στον αγοραστή που εμπιστεύτηκε τα χρήματά του σε τέτοια εταιρεία. Την επόμενη φορά θα γνωρίζει καλύτερα.  ;)

 
audiokostas είπε:
Η αστοχία υλικού δεν είναι δύσκολο να αποδειχτεί (ειδικά στις Gibson μπουχαχα).
Από σένα? Από εμένα? Από ποιόν?

Πάλι για όποιον δεν κατάλαβε...αλλά συνεχίζει να κάνει τον ξύπνιο... ;)

Ξαναδιάβασε τι του γράφω...προσεκτικά.

 
Λοιπόν

faltsoo είπε:
φουσκωσε και σπαει το λουστρο στο headstock .  :-X

ειναι στον ιδιο χωρο και στις ιδιες ακριβως συνθηκες

μαζι με αλλες 40 κιθαρες . ::)

ειναι η μονη που παρουσιασε κατι τετοιο .
Και ξαναλέω:

Το πας στον αντιπρόσωπο (και όχι σε οιονδήποτε μπορεί άριστο μεν αλλά μη εξουσιοδοτημένο και εγγράφως υποδεδειγμένο από την αντιπροσωπεία τεχνίτη καθότι είναι η <a href="http://www.gibson.com/en-us/Support/WarrantyRegistration/GibsonUSAWarranty/">πρώτη παράγραφος</a>  της Gibson που ακυρώνει την εγγύηση) καθότι κατ εμέ είμαστε όλοι υποχρεωμένοι να διεκδικούμε τα εκ του νόμου οριζόμενα δικαιώματά μας σαν καταναλωτές και ας είναι για 10 ευρώ, πολλώ δε μάλλον όταν πρόκειται για το ευτελές ποσό των 100-200.

Εάν ο αντιπρόσωπος αρνηθεί υπαιτιότητα ή αστοχία υλικού ή το κάνει ζήτημα για 100 -200 Ευρώ που δεν τα βρίσκει ευτελή μπορείς να κάνεις το το θέμα escalate στη μαμά Gibson γνωστοποιώντας το και στον αντιπρόσωπο.

Εάν γίνουν όλα αυτά και δεν ικανοποιηθείς, το ξανασυζητάμε.

Προσωπικά τα παραπάνω τα θεωρώ αυτονόητα.

 
marathon είπε:
...Μόνο ο αντιπρόσωπος, αφού την δεί, μπορεί να καλύψει την ερώτησή σου.
Προσωπικά, σου πήρε 2 σελίδες να πείς τα αυτονόητα!

 
Αντιπαραθέσεις βλέπω  :D

Μάλλον θα συμφωνίσω με τον Audiokostas

καλό είναι αν μπορεί να διεκδικισει με εγγιύση να το κάνει

 
Pit1991 είπε:
καλό είναι αν μπορεί να διεκδικισει με εγγιύση να το κάνει
Mα καταλάβετε τι λέω... για να διεκδικήσεις μία εγγυηση, πρέπει να ξέρεις τι έπαθε και πώς, και να είσαι σίγουρος πως δεν φταίς εσύ.

Ο συγκεκριμένος μάστορας, θα σου πεί με μία ματιά τι τρέχει. Μετά...κάνεις ότι σε φωτίσει ο Θεός.

 
marathon είπε:
Tι ισόβια εγγύηση να ισχύει, όταν δεν ξέρεις εσύ (ούτε η Gibson) πως έγινε η ζημιά. Εσύ μπορείς (ας πούμε) να λές ότι έγινε μόνο του αλλά η Gibson να σου πεί ότι την είχες φάτσα στο καλοριφέρ...Μόνο ο αντιπρόσωπος, αφού την δεί, μπορεί να καλύψει την ερώτησή σου.

Επιμένω πάντως, ότι τέτοιες κιθάρες τις φτιάχνουμε και για 150-200 ευρώ δεν μπλέκουμε με κανένα...
H έγγραφη γνωμοδότηση οιουδήποτε ειδικού, είναι χρήσιμη

α) όταν πλέον ο αντιπρόσωπος και η εταιρεία αμφισβητήσουν την υπαιτιότητα της εταιρείας για ελλειπή κατασκευή και θέλουμε να κινηθούμε διαφορετικά.

β) για τις γνώσεις μας περί κιθάρας

Οταν η κιθάρα (η οποιοδήποτε άλλο καταναλωτικό αγαθό) χρησιμοποιείται βάσει των κανόνων της εγγύησης ΔΕΝ είμαι υποχρεωμένος να γνωρίζω τον τρόπο κατασκευής /επισκευής ή λόγο βλάβης του προϊόντος για να κάνω χρήση της εγγυήσεως.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κάποιοι συνεχίζουν να κάνουν τον ξύπνιο...

Άλλα κάποιοι από εμάς έχουμε (και) Gibson (και δεν την έχουμε δεί μόνο σε φωτογραφίες, στο youtube ή στο σπίτι κάποιου φίλου μας)...κάποιοι από εμάς έχουμε και το ίδιο μοντέλο με του φίλου faltsoo (αγορασμένη περίπου στην ίδια χρονολογία), κάποιοι από εμάς έχουμε και την Gold Warranty που δίνει η Gibson...αντιγράφω...

Για τους πολύ δύσπιστους, μπορώ να τη σκανάρω από Δευτέρα

"Τhe completed Warranty Card must be returned to us within 15 days of your original retail purchase" για να ισχύει...

Επειδή εγώ το έχω κάνει, θεωρώ ότι και ο faltsoo το έχει κάνει. Αλλά είναι ΑΠΟΛΥΤΑ σαφές και το παρακάτω...

Τhis Warranty does not cover"

Είναι το Νο 10 στη λίστα

Cracking, discoloration or damage of any sort to the finish or plating for any reason.

Προφανώς και όταν αγοράζουμε ένα προϊόν πρέπει να βλέπουμε και όλες αυτές τις παραμέτρους, όπως τι εγγυήσεις μας παρέχει αυτή η αγορά. Και είμαι βέβαιος ότι όλοι μας, όταν αγοράζουμε μία κιθάρα, εκτός από το χρώμα, το σχήμα, τον ήχο κλπ...αποφασίζουμε και με βάση την εγγύηση!!!! ;)

Αυτό, για όποιον δεν κατάλαβε είναι λεπτή ειρωνία...ανάθεμα εάν οι 99 στους 100 που αγοράζουν μία κιθάρα, διαβάζουν τις εγγυήσεις πρίν την αγοράσουν...άντε να το κάνουν, μετά την αγορά στο σπίτι. Και μετά θέλουμε τον συνήγορο του πολίτη και το δικαστήριο της Χάγης...

Θα ήθελα πολύ να μου βρεί κάποιος ΜΙΑ εταιρία στον κόσμο, που να δίνει ισόβεια εγγύηση για υλικά όπως τα χρώματα. Και ακόμα περισσότερο όταν όλοι (πια) ξέρουμε πόσο "ασταθή" υλικά είναι το ξύλο, οι μπογιές και τα λούστρα...

Τέλος πάντων...κάποιοι εδώ μέσα θα προσπαθούμε πραγματικά να βοηθάμε και κάποιοι άλλοι θα συνεχίσουμε να π@παρολογούμε και να αερολογούμε...

ΥΓ Μου αρέσει που πόσταρες και τη εγγύηση της Gibson...χωρίς να τη διαβάσεις 8)

http://www.gibson.com/en-us/Support/WarrantyRegistration/GibsonUSAWarranty/

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
audiokostas είπε:
Και ξαναλέω:

Το πας στον αντιπρόσωπο (και όχι σε οιονδήποτε μπορεί άριστο μεν αλλά μη εξουσιοδοτημένο και εγγράφως υποδεδειγμένο από την αντιπροσωπεία τεχνίτη καθότι...
Και επειδή τα λέμε και όλα πια εδώ μέσα, όποιος αμφιβάλει ότι η συγκεκριμένη Ελληνική αντιπροσωπεία δεν θα στείλει τη κιθάρα για πιστοποίηση του προβλήματος, στον συγκεκριμένο άριστο μεν αλλά μη εξουσιοδοτημένο μάστορα...ζεί σε άλλο πλανήτη.

Καλή η θεωρία αλλά καλύτερη η πράξη.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top