Fuzz/distortion ΜΕ ΟΓΚΟ

Status
Not open for further replies.
longshadow είπε:
Κι εγώ πιστεύω ότι, εφόσον δεν προσέβαλλε κανέναν ο τίτλος, και αντιθέτως ήταν πιο κατατοπιστικός, κακώς αλλάχθηκε... ::)
δεν νομιζω οτι θα μπορεσει κανεις να διαφωνησει με αυτο η εστω να αντιταξει καποιο επιχειρημα περι του αντιθετου...
Στ' αλήθεια δεν υπάρχει σοβαρό επιχείρημα εναντίον του χρησιμοποιούμενου όρου ("όγκος"), για αυτό που όλοι εννοούμε με αυτόν σε ένα clipάρον εφφέ, πέραν του ότι έχει πολλές χρήσεις που με εντελώς διαφορετική σημασία μεταξύ τους εισάγοντας αμφιβολίες. Όγκος στη συγχορδία, στην αγορά ακινήτων, στο χρηματιστήριο, ενός διαλύματος, στο ντεπόζιτο του αυτοκινήτου, στο fuzz, στο πάγκρεας κλπ.

(EDIT: πω πωωωω 5 νεα post και λύσις του μυστηρίου μέχρι να γράψω.... :) )

Τώρα... για το "πάντρεμα" των ήχων. Ίσως λίγο off-topic, αλλά εδώ και περίπου ένα μήνα παίζω/πειραματίζομαι με ένα ειδικό custom μεικτάκι σε μορφή πεταλιού που μου έχει φτιάξει ο φίλτατος electrictabs.  Χωρίζει το σήμα στα 2 σε κάποιο σημείο της αλυσίδας, το περνάει απο 2 διαφορετικά μονοπάτια και το ανακατεύει. Με προσεκτική ρύθμιση των επιμέρους εντάσεων μπορώ να ακούω ταυτόχρονα 2 διαφορετικά ντιστόρσια/fuzz. Το εφφέ είναι πιο δραματικό αν απομακρύνεις φασματικά τις 2 υπο-αλυσίδες με EQ πριν τις "ανακατέψεις".

Ξέρω... σας χρωστάω clips.   :)

(Και photos γιατί βρίσκεται τοποθετημένο μέσα σε ένα έργο τέχνης του deadendmind  :) )    

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Στ' αλήθεια δεν υπάρχει σοβαρό επιχείρημα εναντίον του χρησιμοποιούμενου όρου ("όγκος"), για αυτό που όλοι εννοούμε με αυτόν σε ένα clipάρον εφφέ, πέραν του ότι έχει πολλές χρήσεις που με εντελώς διαφορετική σημασία μεταξύ τους εισάγοντας αμφιβολίες. Όγκος στη συγχορδία, στην αγορά ακινήτων, στο χρηματιστήριο, ενός διαλύματος, στο ντεπόζιτο του αυτοκινήτου, στο fuzz, στο πάγκρεας κλπ.
ελα ομως που ο τιτλος ελεγε συγκεκριμενα:"Fuzz/distortion"  ΜΕ ΟΓΚΟ......Anyway, problem solved... :)
 
Παιδιά ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΛΕΣ οι πληροφορίες που παραθέτετε αλλά κάπου την έχασα τη μπάλα... Επειδή είμαι εξίσου πορωμένος με Fu Manchu και Kyuss (Unida, Hermano, Qotsa - Bloody ανέκαθεν μου άρεσαν τα avatar σου), μήπως μπορούμε να κάνουμε μια ανακεφαλαίωση, να δούμε πού καταλήγουμε τελικά;

Στην ενότητα gear στο site των Fu, έχει τα εξής: (παραβλέπουμε τις κιθάρες)

Scott Hill

και

Bob Balch αντίστοιχα...

 
Θα πρότεινα επίσης να ανεβάζαμε και σχετικά κλιπάκια για να ακούμε και αυτά που περιγράφονται καθώς και τις διαφορές μεταξύ τους.

 
Προσπάθησα να περάσω στο guitar port τα παραπάνω settings που δώσατε...

ανεβάζω και ένα δείγμα με κανονικό κούρδισμα (ΜΙ ΛΑ ΡΕ ΣΟΛ ΣΙ μι)

 
Σε ευχαριστώ Fu. Tώρα τι ανακεφαλαίωση να κάνω... κοτζαμάν έκθεση έγραψα!!!

Να βάλω και μια εικόνα από το guitargeek (η οποία είναι 8 ετών και μόνο η κορυφή του παγόβουνου γιατί ουσιαστικά έχουν 4 βασικά σετάπ για τα οποία δεν έγραψα τίποτα επειδή θα γράφω πάλι κατεβατά του κιαρατά... γενικώς έχει πολύ ψωμί η υπόθεση):

fumanchu_bob_2000.gif


 
Στην πρώτη φωτό εμφανίζονται μόνο το ΜΧR Phase 100 (πολύ ευέλικτο phaser αλλά με τσιμπημένη τιμή) και το tuner της Boss. Δεν απεικονίζεται το fuzz του, το οποίο αλλάζει σχεδόν σε κάθε δίσκο.

Αρκετές φορές συνδέει ένα Univox Superfuzz / Crown Fuzz Wah / Bee Baa / Dunlop Fuzz Face / Big Muff ή ΒΒΕ Free Fuzz σε μια τεράστια solid state κεφαλή P.A. Peavey σε μια Marshall καμπίνα 4x12, ταυτόχρονα - μίλησε κανείς για όγκο;;  ;D - με τον TSL του σε άλλη Μarshall 4x12). Έχω δοκιμάσει κάτι παρόμοιο (Les Paul -> MXR Dist -> Fender Super 60 και παράλληλα σε solid state Peavey κεφαλή μπάσου σε 1χ15) και δουλεύει πολύ καλά.

Στη δεύτερη από δεξιά προς τα αριστερά MXR Phase 100, Dunlop Cry Baby Wah, ένα παλιό Boss DD-3 με αρκετά ψηλό feedback και ρυθμισμένο στα 300 ms, και πάλι το κουρδιστηράκι της Βοss. Oύτε εδώ απεικονίζεται το fuzz του γιατί τώρα πια βασίζεται στο gain του Μάρσαλ.

Επίσης, να σημειώσω ότι για τα άλμπουμ μετά από το Eatin' Dust του '99, υπάρχει μια ας πούμε γενική παραδοχή ότι ο ήχος τους έχει πάρει την κατιούσα και γίνεται όλο και πιο mainstream.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
thecrypt13 είπε:
Προσπάθησα να περάσω στο guitar port τα παραπάνω settings που δώσατε...ανεβάζω και ένα δείγμα με κανονικό κούρδισμα (ΜΙ ΛΑ ΡΕ ΣΟΛ ΣΙ μι)
Γεια χαρα φιλε μου.  :)

Nα σε ρωτησω λιγο.

Ποιο fuzz χρησιμοποιησες στο κομματι που ακουμε?

Τι ειναι τo guitar port ?

 
psihiatros είπε:
Remember,ψαχνω για μεταλοfuzz-stoner ηχο με ογκο και οχι σκετο fuzz stoner.Ποιες οι προτασεις για να πετυχω αυτο το ''παντρεμα ηχων'' ??
Για το Μεταλ ηχοχρωμα που θελω τι μπορουμε να βρουμε??

1)Θα προτιμουσα κατι σε πεταλι το οποιο να δενει ομως με το fuzz (little big muff ας πουμε) για να βγει αυτος ο metal/fuzz ηχος που ψαχνω.

2)Επισης θα ηθελα αυτο το πεταλι οταν χρησιμοποιειται σκετο να το δουλευω για grunge-Nirvana τυπου.

Υπαρχει τετοιο πεταλι στην αγορα που να κανει αψογα ΚΑΙ τις 2 παραπανω δουλειες για τις οποιες το χρειαζομαι?(ΟΧΙ φυσιματα-ΟΧΙ ψηφιακιλα)

Δοκιμασμενα αν γινεται..

 
Μην ζητάς ένα πετάλι για όλες τις δουλειές. Τα μόνα που το κάνουν αυτό είναι οι πεταλιέρες, και η αξιοπιστία τους είναι ισχυρό θέμα debate. Να χρησιμοποιείς μόνο ένα για τη δουλειά που το θες. Για grunge η τζιτζικίλα θα σου είναι πιο αντιληπτή. Υπάρχουν πολλά ποστς με προτάσεις στο φόρουμ, ένα ψαξιματάκι θα σε πείσει.

 
bloody_sunday είπε:
Μην ζητάς ένα πετάλι για όλες τις δουλειές.
Χωρίς να ξέρω απο fuzz ίσως θα σας ενδιαφέρει αυτό εδώ:

http://www.seymourduncan.com/products/effects-pedals/sfx02_tweak_fuz/

Το βιντεάκι είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον ακόμα και αν δεν ψάχνεις για fuzz ΙΜΗΟ...

 
Έχω παίξει μαζί του και δεν μου άρεσε καθόλου μα καθόλου... Σαν να έχεις βάλει μέσα του μια διασταύρωση ποντικιού - μύγας που να προσπαθεί συνεχώς με τη γλώσσα του να πει το ελληνικό γράμμα "Ρο" (εντελώς σουρρεαλιστικοκουφή περιγραφή αλλά δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα...)

 
z7shysterical.gif
z7shysterical.gif
z7shysterical.gif


δεν κατάλαβα τπτ αλλά δεν πειράζει!

MDR40.gif
MDR40.gif


 
bloody_sunday είπε:
Έχω παίξει μαζί του και δεν μου άρεσε καθόλου μα καθόλου... Σαν να έχεις βάλει μέσα του μια διασταύρωση ποντικιού - μύγας που να προσπαθεί συνεχώς με τη γλώσσα του να πει το ελληνικό γράμμα "Ρο" (εντελώς σουρρεαλιστικοκουφή περιγραφή αλλά δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα...)
οκ είπα μπας και σας βοηθούσε το συγκεκριμένο.

:D

Η περιγραφή σου μου θύμισε το ανέκδοτο που λέει ότι η κλανιά είναι η αιώνια προσπάθεια του κώλου να πει τη λέξη πρόβατο και κολλάει στο πρρρ...  ;D

 
Aχαχαχαχαχα!!!  ;D  Καλά, αυτή ήταν μόνο η δικιά μου εντύπωση, δεν σημαίνει ότι δεν βοήθησες...

Να σημειώσω ότι έκανα ένα edit στο χτεσινό ποστ μου με τα fuzz που χρησιμοποιούν, προσθέτοντας το ίδιο το Big Muff, μιας και θυμήθηκα ότι σε μια συνέντευξη για την ηχογράφηση του California Crossing o Balch είχε πει τα εξής:

Balch: For the California Crossing sessions, I showed up with an old Marshall and a Big Muff, ready to track, but there were a lot of cooks in the kitchen during the recording of that record. When it’s Matt Hyde [producer of Slayer and Monster Magnet] and Nick Raskulinecz [engineer for the Foo Fighters and Rush] telling me what to plug into, however, I’m not going to debate them. Those guys had us using a ton of different amps—Orange, Laney, Marshall, etc. But for We Must Obey, we went back to what we thought Fu Manchu should sound like, and mostly used old Marshalls and fuzz pedals.
 
psihiatros είπε:
Γεια χαρα φιλε μου.  :)

Nα σε ρωτησω λιγο.

Ποιο fuzz χρησιμοποιησες στο κομματι που ακουμε?

Τι ειναι τo guitar port ?
Προσωρινά έχω μείνει χωρίς εξοπλισμό (έχω μόνο τις κιθάρες μου) οπότε χρησιμοποιώ το guitar port μέσω του pc μου.

Σύμφωνα λοιπόν με τα specs του εργαλείου, το fuzz που χρησιμοποίησα είναι το Fuzz Face (drive στο φουλ, gain 9 η ώρα, tone 9 η ώρα), το Phaser είναι το MXR Phase 90 (speed σχεδόν κλειστό, feedback μηδενικό και mix μηδενικό).

Ολα αυτά μέσα από εξομοίωση κεφαλής 1968 Marshall Super Lead με καμπίνα 4x12.

Δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ οπότε δεν μπορώ να σου πω κατά πόσο πλησιάζουν τα πραγματικά. Ισως ο φίλος ο bloody_sunday θα μπορούσε να μας πει.

Εχει και ένα άλλο fuzz το οποίο λέει ότι βασίζεται στο Big Muff Pi. Θα το δοκιμάσω και αυτό και θα ανεβάσω το ίδιο κλιπάκι (το οποίο είναι μια κακοπαιγμένη version του βασικού ριφ από το King Of The Road).

 
Με 1968 Super Lead δεν έχω παίξει. Έχω επιχειρήσει όμως συνδυασμούς με άλλους λαμπάτους Μάρσαλ και σχεδόν πάντα το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, κατά προτίμηση με EL34 όμως κι όχι με ΚΤ66.

 
bloody_sunday είπε:
Μην ζητάς ένα πετάλι για όλες τις δουλειές.Να χρησιμοποιείς μόνο ένα για τη δουλειά που το θες. Για grunge η τζιτζικίλα θα σου είναι πιο αντιληπτή. Υπάρχουν πολλά ποστς με προτάσεις στο φόρουμ, ένα ψαξιματάκι θα σε πείσει.
Το ξερω οτι ειναι δυσκολο να βρεθει 1 πεταλι που να τα κανει ολα φιλε μου Βloody.

Ειπα οτι χρειαζομαι καποιο που να συμπληρωσει το fuzz και θα του δωσει metal ηχοχρωμα + ογκο.

Αν γινεται αυτο να μου κανει σκετο και για grunge εχει καλως,αν οχι ψαχνουμε μετα για αλλο.

Ειχα ψαξει και παλιοτερα εδω για το θεμα grunge αλλα με αλλο ενα συντομο ψαξιμο εδω σημερα βγηκαν τα εξης:

1)Κοίτα καλύτερα σε Tech21

2)ή σε ένα γιαπωνέζικο DS-1

3)το OS-2 της boss και πιστεύω θα σε καλύπτει σε αυτό που θες.

4)Εγώ στη θέση σου θα έδινα κάτι παραπάνω για κανα sansamp triac ή κάτι τέτοιο. Θα είσαι καλυμένος και για heavy και για πιο light όμως πράγματα..Ούτε digitalίζει ούτε τίποτα.

5)the GT2 is more "modern", more of a metal, grunge, and "virtuoso" (Vai, Satriani) tone.

Αυτα οσον αφορα τον grunge ηχο.

Οσον αφορα το αλλο ομως που εγραψα παραπανω,ακομη δεν εχω παρει απαντηση...

ΥΓ:δεν ξερω αν κανω λαθος αλλα υποψιαζομαι απ'ολα αυτα που διαβασα οτι τελικα,ισως να υπαρχει πεταλι που να κανει και τα 2 και το ονομα του να ειναι Τech21-sansamp gt2  (απλα μια υποψια,τιποτε παραπανω).Γι'αυτο ζηταω γνωμες,γιατι δεν ξερω. :-\

 
Status
Not open for further replies.

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top