Φωνη.. Απορια

Nikolas είπε:
Η άνεση που είχες, το κέφι σου, το μπλουζάκι σου... Ήταν τέλειο
Kαι τα παπούτσια του ήταν κορυφαία αλλά ξέχασα να τον ρωτήσω απο που και

πόσο τα πήρε :D

 
audiokostas είπε:
Να επισημάνω εγωιστικά  ;) πόσο πιο δύσκολο είναι να παίζεις μπάσο όταν τραγουδάς από όταν παίζεις κιθάρα. Ένας λόγος που θαυμάζω Sting & McCartney (Les Claypool & Geddy Lee are not my cup of tea και ο Lynott που αγαπώ, βιρτουόζο δεν θα τον έλεγα) είναι όταν παίζουν και τραγουδάν άλλα πράγματα. Σα να έχουν χωρίσει τον εγκέφαλο σε δύο κομμάτια.
+3.2 να το στρογγυλέψουμε λίγο.

το μπλουζάκι σου... Ήταν τέλειο
Kαι τα παπούτσια του ήταν κορυφαία
Με συγχωρείτε, εγώ δεν πρόσεξα ρούχα και παπούτσια και προσέχατε εσείς;

 
Nikolas είπε:
...εσύ το έκανες να φαίνεται ΕΥΚΟΛΟ!
walkingnewspaper+smiley+blush.png


Λίγο που μ' αρέσει αυτό που κάνω, πολύ που το πουλάω ακριβά το λίγο που έχω......  ;)

Την ευχαριστώ πολύ

.....απο που και πόσο τα πήρε :D
Boots of Spanish Leather (κομματάρα του Dylan). Ebay Austria, second hand. Tsipis to the bone.  ;D

Με συγχωρείτε, εγώ δεν πρόσεξα ρούχα και παπούτσια και προσέχατε εσείς;
Ηταν πιο ενδελεχής κριτική επιτροπή από σένα  ;D

Παιδιά με κάνετε και νοιώθω άσχημα.

Αλλά μη σας σταματάει αυτό.  ;D

 
προσωπικά, θα διαφωνίσω με την άποψη ότι είναι 2 τελείως ξεχωριστές λειτουγίες το τραγούδι με το παίξιμο ενός οργάνου. Όλα από ένα σημείο παίρνουν εντολές. Βασικά να ξεκαθαρίσω ότι όταν αναφέρομαι στο "καλή φωνή" κτλ εννοώ το να είναι κανείς τονικά σωστός... όχι το πόσες οκτάβες έχει, ούτε τεχνικές.

Θα ήθελα να καταλήξω λοιπόν ότι όταν κάποιος έχει μουσικό αυτί (γιατί το ίδιο πράγμα λέμε) και δεν έχει φυσικά πρόβλημα με το λαιμό του, μπορεί να τραγουδήσει ένα "Να μ'αγαπάς" (που λέει ο λόγος) με σωστό τόνο κτλ.

Ένας κιθαρίστας που έχει γεννηθεί με τη μουσικότητα αυτή έχει σίγουρα αυτό το κάτι παραπάνω που δε θα αποκτήσει κανείς άλλος που δεν έχει μουσικό αυτί (δεδομένου ότι προσπαθούν και μελετούν και οι 2).

για μένα ένα πράγμα έχει σημασία: αυτή η μουσικότητα... αυτό που δεν έχει ο Malmsteen (KΑΘΟΛΟΥ...ΜΗΔΕΝ...ΠΑΠΑΛΑ...ΤΙΠΟΤΑ) αλλά που τόσο περίτρανα έχει ο Buddy Guy, Clapton, Vai κτλ!

 
JollyJokker είπε:
προσωπικά, θα διαφωνίσω με την άποψη ότι είναι 2 τελείως ξεχωριστές λειτουγίες το τραγούδι με το παίξιμο ενός οργάνου. Όλα από ένα σημείο παίρνουν εντολές. Βασικά να ξεκαθαρίσω ότι όταν αναφέρομαι στο "καλή φωνή" κτλ εννοώ το να είναι κανείς τονικά σωστός... όχι το πόσες οκτάβες έχει, ούτε τεχνικές.
Όχι ακριβώς.

Για να παίξεις ένα όργανο, μπάσο πχ ;D , εντολές θα πάνε στα δάχτυλα. Για τη φωνή, στο λαρύγγι;  ???

Τέλοσπάντων καταλαβαίνεις.

Το αν θα είσαι σωστός σε ένα όργανο μπορείς να το ελέγξεις πχ έυκολα, έχοντας ένα κουρδισμένο όργανο και πατώντας στα τάστα που πρέπει, χρησιμοποιόντας πχ από ταμπλατούρα παρτιτούρα, οδηγούς, το τι λέει ο κιθαρίστας, whatever. (Σε άταστο αρχίζει το γέλιο ;D )

Κοινώς να μάθει να παίζει ένα όργανο μπορεί ο κάθε κακοφωνίξ να το κάνει. Πιθανότατα, εάν ασχοληθεί μετά, θα μάθει και να έχει σωστή φωνή, όχι καλή απαραίτητα, απλά να μη φαλτσάρει.

Το αν μια φωνή είναι ωραία, έχει να κάνει με τη χροιά, αλλά πολύ περισσότερο με το attitude του τραγουδιστή! (βλ οντικώστας κ ας μην πρόσεξα τα παπούτσια)

Η μουσικότητα, είναι κάτι το οποίο πιστεύω και αυτό καλλιεργείται με τα ακούσματα. Αλλά σίγουρα δεν είναι δεδομένο. Σε αυτοσχεδιασμούς εκεί πιστεύω ένα καλό αυτί βοηθάει ώστε το αποτέλεσμα να ακουστεί σωστό αρχικά (και "λάθος" μόνο κατ' επιλογήν). Το ωραίο μετά σε ένα αυτοσχεδιασμό, είναι στα αυτιά του καθενός.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
thanasis b είπε:
Αυτο το ερωτημα το ειχα ακουσει πρωτη φορα σε μια εκπομπη στο σεβεν που ειχε ενας μαλλιας!

Μερικοι υποστηριζαν οτι εφοσον δεν μπορεις να τραγουδησεις καλα δεν μπορεις και να παιξεις συγκριτικα με καποιον που μπορουσε να τραγουδησει. Το επιχειρημα που εθεσε τοτε ο καλεσμενος (αν το θυμαμαι καλα) ηταν οτι εφοσον δεν μπορει καποιος να ελεγξει την φωνη του ωστε να αποδοσει τον σωστο τονο δεν θα μπορει να ελεγξει και τα χερια του. Κατι ειχε πει οτι τα αυτια δεν ακουνε σωστα και ετσι δεν μπορεις να παιξεις ..

Ειναι τελειως προχειρη η μεταφορα της αποψης του γιατι μπορει να πηγαινα και γυμνασιο τοτε και δεν θυμαμαι καλα.
Ο μαλλιάς ήταν ο Χρήστος Παπαδόπουλος(δεν τον έχω και σε καμμιά ιδιαίτερη εκτίμηση) κι ο άλλος πρέπει να ήταν ο Θέμης Παπαβασιλείου.(αυτόν το έχω! ).
Ο Θέμης λοιπόν λέει ότι φάλτσος μουσικός δεν υπάρχει.

Σάς λέω μόνο την επικεφαλίδα.Δεν μού το ανέλυσε ποτέ γιατί ούτε εγώ είχα πρόβλημα με το φάλτσο τής φωνής.

Όλοι οι μαθητές του πρέπει να είναι κουρδισμένοι(με το κουρδιστήρι φυσικά)και ,όσοι δεν τό'χουνε από γέννα,θα πρέπει να δουλέψουν πιο πολύ.

Με δυο λόγια δεν σηκώνει κουβέντα σ' αυτό.Τώρα μπορεί εμείς να συμφωνούμε ή να διαφωνούμε,το σίγουρο είναι ότι αυτός έχει ψάξει πάρα πολύ αυτόν τον τομέα.

Αν κάποιος από σάς ενδιαφέρεται για πιο σωστή ανάλυση τού πράγματος,μπορεί να τον βρει εύκολα.

 
Evilnye είπε:
Κοινώς να μάθει να παίζει ένα όργανο μπορεί ο κάθε κακοφωνίξ να το κάνει.
Μάλλον πρέπει να διαχωρίσουμε το τι σημαίνει "παιζω ένα όργανο. ο Malmsteen για σένα παίζει? για μένα όχι. Για μένα είναι τεχνίτης, αθλητής αλλά δεν είναι καλλιτέχνης. Αυτά είναι 2 διαφορετικά approaches στο "παίξιμο" ενός οργάνου. Έχεις ακούσει τον Malmsteen να παίζει blues? απαράδεκτος! ο κάθε κακοφωνίξ λοιπόν, θα μπορέσει να μάθει να παίζει ένα όργανο άρτια μεχρι εκεί που φτάνει η επιδεξιότητα των χεριών του. ΜΟΝΟ. 

Το αν μια φωνή είναι ωραία, έχει να κάνει με τη χροιά, αλλά πολύ περισσότερο με το attitude του τραγουδιστή!
Ούτε για χροιά μιλάμε, ούτε για attitude, ούτε για τεχνικές, ούτε για οκτάβες. Μιλάμε για τονικότητα. Το να έχει κανείς την αίσθηση της τονικότητας είναι το θέμα.

Βέβαια, αλλιώς μπορούν να δουν το συγκεκριμένο ζήτημα αυτοί που μπορούν να τραγουδήσουν και αλλιώς εκείνοι που δεν μπορούν. Οι πρώτοι... ας πούμε ότι...αντιλαμβάνονται αλλιώς τα πράγματα.

Παρένθεση: δεν τραγουδάω... είμαι απαράδεκτος... απλά για να μή μου προσάψει κάποιος ότι περιαυτολογώ κτλ....!

 
JollyJokker είπε:
Μάλλον πρέπει να διαχωρίσουμε το τι σημαίνει "παιζω ένα όργανο. ο Malmsteen για σένα παίζει? για μένα όχι.
Η αρχική ερώτηση ήταν αν θα μπορείς να μάθεις κιθάρα εάν δεν έχεις καλή φωνή. Ο Μαλμστην μια χαρά παίζει, απλά δεν μ αρέσει :)

Ούτε για χροιά μιλάμε, ούτε για attitude, ούτε για τεχνικές, ούτε για οκτάβες. Μιλάμε για τονικότητα. Το να έχει κανείς την αίσθηση της τονικότητας είναι το θέμα.
Ε αυτό εξασκείται. Άνετα. Αυτό είπα και εδώ,

Πιθανότατα, εάν ασχοληθεί μετά, θα μάθει και να έχει σωστή φωνή, όχι καλή απαραίτητα, απλά να μη φαλτσάρει.

Βέβαια, αλλιώς μπορούν να δουν το συγκεκριμένο ζήτημα αυτοί που μπορούν να τραγουδήσουν και αλλιώς εκείνοι που δεν μπορούν. Οι πρώτοι... ας πούμε ότι...αντιλαμβάνονται αλλιώς τα πράγματα.

Παρένθεση: δεν τραγουδάω... είμαι απαράδεκτος... απλά για να μή μου προσάψει κάποιος ότι περιαυτολογώ κτλ....!
Πάντως όσο ασχολείσαι μαθαίνεις.

Εγώ αυτό βλέπω μιας και προσπαθώ να τραγουδήσω σιγά σιγά.

 
JollyJokker είπε:
αυτή η μουσικότητα... αυτό που δεν έχει ο Malmsteen (KΑΘΟΛΟΥ...ΜΗΔΕΝ...ΠΑΠΑΛΑ...ΤΙΠΟΤΑ)
Καλά, σιγά, χαλάρωσε. Αρχίσαμε πάλι τα γνωστά για τον Malmsteen (τον οποίο βαριέμαι ανελέητα). Δηλαδή αν του δώσεις ξεκούρδιστη κιθάρα δε θα το καταλάβει γιατί δεν έχει μουσικό αυτί ε; ::)

Μάλλον πρέπει να διαχωρίσουμε το τι σημαίνει "παιζω ένα όργανο. ο Malmsteen για σένα παίζει? για μένα όχι. Για μένα είναι τεχνίτης, αθλητής αλλά δεν είναι καλλιτέχνης. Αυτά είναι 2 διαφορετικά approaches στο "παίξιμο" ενός οργάνου. Έχεις ακούσει τον Malmsteen να παίζει blues? απαράδεκτος!
Έχεις ακούσει τον Mercury σε ρεμπέτικα; Τον Sinatra σε disco; Έλεος. Γιατί να χαλάσουμε ένα άκρως φυσιολογικό thread δηλαδή για να πούμε το μακρύ μας και το κοντό μας (που είναι και ΑΣΧΕΤΟ με το θέμα);;

Είπαμε: το αυτί προφανώς είναι απαιτούμενο. Η φωνητική τεχνική όχι. Είναι διαφορετικά πράγματα. Αν δεν τραγουδάς καλά λόγω αυτιού τότε έχεις πρόβλημα. Αν έχεις πρόβλημα στο λαιμό σου και ακούς καλά δε σε επηρεάζει.

 
δεν καταλαβαίνω γιατί διαφωνείς όταν ουσιαστικά λες το ίδιο πράγμα!

αυτό ακριβώς λέω κι εγώ. Απλά διασαφηνίζω ότι το μουσικό αυτί συμβαδίζει με σωστη (τονικά) φωνή. Δεν υπάρχει άνθρωπος με μουσικό αυτί που να μην έχει τονικότητα στην φωνη του...έστω και βασική. Είναι λογικό, αν έχεις μουσικό αυτί, καταλαβαίνεις τι κάνεις λάθος την ώρα που τραγουδάς και το διορθώνεις. ο τραγουδιστής ακούει πάνω απ'ολα τον εαυτό του για να τοποθετήσει σωστα τη φωνή του (εξ'ου και κλεινει το ένα αυτί πολλές φορες...για να ακούει καλύτερα).

δεν καταλαβαίνω τι δεν κατάλαβες... όταν μιλάω για τον Malmsteen, αναφέρομαι στις στιγμές που προσπαθεί να εκφραστει με αργες νότες, bends και vibratos όπου τα σκατώνει! Φυσικά και μπορεί να καταλάβει μία φάλτσα κιθάρα. Όπως και η κουτσή μαρία αν έπαιζε 10 ώρες τη μέρα για 40 χρόνια θα το έκανε αυτό. εννοείται...

δε λέμε το κοντό και το μακρύ μας. Αυτό που θέλω να εξηγήσω στο αρχικό ερώτημα είναι ότι όλοι μπορούμε να γίνουμε κορυφαίοι μουσικοί, αρκεί να το κυνηγήσουμε και να προσπαθήσουμε. Το να γίνει όμως αυτό το "κάτι"... απαιτεί άλλα πράγματα (μουσικότητα, μουσικό αυτί, x-factor... μπλα μπλα μπλα... όπως θες πές το...).

 
JollyJokker είπε:
Δεν υπάρχει άνθρωπος με μουσικό αυτί που να μην έχει τονικότητα στην φωνη του...έστω και βασική.
Όχι άμεσα.

Θέλεις καιρό να εξασκείσαι ώστε να χτυπάς τις νότες και να μην κουρδίζεις σε κάθε νότα που πας να πεις.

Το μουσικό αυτί προηγείται της τονικά σωστής φωνής. Πρώτα αυτό θα αποκτήσεις και μετά θα δουλέψεις τη φωνή.

 
JollyJokker είπε:
δεν καταλαβαίνω γιατί διαφωνείς όταν ουσιαστικά λες το ίδιο πράγμα!
Διαφώνισα στο θέμα με τον malmsteen, δε βλέπω το λόγο που τέθηκε στο παρόν θέμα, τέλος πάντων. Επί του θέματος το ίδιο λέμε.

Με τη διαφορά ότι σε καμία περίπτωση δεμ πιστεύω ότι μπορούμε όλοι να γίνουμε κορυφαίοι μουσικοί, όπως δε μπορούμε να γίνουμε όλοι κορυφαίοι μαθηματικοί, κορυφαίοι αθλητές κλπ. Ο καθένας έχει τα προσωπικά όριά του, τα οποία και διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο. Το ενδιαφέρον της υπόθεσης, όμως, είναι ότι κανείς δεν γνωρίζει αυτά τα όρια. "Οφείλουμε", λοιπόν, να προσπαθούμε για το καλύτερο και να βελτιωνόμαστε γιατί είναι ο μόνος τρόπος να τα ανακαλύψουμε! ;)

 
"Οταν τραγουδαω, ποτε δεν παιζω κιθαρα. Οταν παιζω κιθαρα, ποτε δεν τραγουδαω, γιατι τραγουδαω μεσα απο την κιθαρα."    B. B. King.

Eδω ο Sonny Boy Williamson μπορουσε ελαχιστα να μιλησει, κι αυτο μεσω ενος εμφυτευματος, κι επαιζε φυσαρμονικα ο ανθρωπος!!!

Παιζω η μαλλον επαιζα κιθαρα και τραγουδαω. Καμια σχεση δεν εχει η φωνη με την κιθαρα. Αλλα οργανα, αλλοι οι μηχανισμοι και ο χειρισμος τους.

 
JollyJokker είπε:
ο Malmsteen για σένα παίζει? για μένα όχι. Για μένα είναι τεχνίτης, αθλητής αλλά δεν είναι καλλιτέχνης. Αυτά είναι 2 διαφορετικά approaches στο "παίξιμο" ενός οργάνου. Έχεις ακούσει τον Malmsteen να παίζει blues? απαράδεκτος!
εσυ εχεις ακουσει ποτε τον Buddy Guy να παιζει arpeggio και baroque? ;)

Μην λεμε οτι θελουμε. Η επιλογη του καθενος να ΔΙΑΛΕΓΕΙ τι παιζει δεν τον κανει αμεσως ΑΧΡΗΣΤΟ σε ολα τα αλλα ειδη.

 
Μην βιάζεστε. Ο συγκεκριμένος κιθαρίστας έχει αποπειρανθεί πολλάκις να παίξει blues... δεν έφερα το παράδειγμα αυτό τυχαία.

...για όσους πιστεύουν ότι το να χειρίζεσαι με ακρίβεια τα δάχτυλά σου σε υπερβολική ταχύτητα επάνω σε μία κιθάρα (απαιτεί και μυική αλλά και εγκεφαλική ικανότητα) σημαίνει αυτόματα ότι είναι και καλλιτέχνης, τότε μάλλον έχουμε τελείως διαφορετική άποψη του τί είναι τέχνη.

8)

 
χα χα πολυ γελιο ριχνω,καταντησατε τον malmsteen αχρηστο μουσικο....τωρα μελεταει τους μπαρεδες ρε παιδια το παλικαρι,δειξτε κατανοηση.το οτι δεν μας αρεσει εμας δεν θα πει οτι δεν ειναι και καλος μουσικος,καλα για παιχτης δεν το συζηταμε.....μπορεις απλα να πεις "δεν με αγγιζει".λογικο μου ακουγετε.την τεχνικη σε ενα καλιτεχνη μπορεις να την συγκρινεις πολυ ευκολα.γιατι υπαρχουν γνωστα σε ολους πατηματα, βηματα τεχνικες και σωστο η λαθος,η γρηγορο η αργο κτλ.το συναισθημα ομως η την "ψυχη" αν θελεις του καλλιτεχνη,δεν μπορεις να την συγκρινεις.ειναι διαφορετικη για τον καθε ανθρωπο.αυτο αλλωστε ειναι και η "μαγια" του πραγματος.αλλο πραγμα και αλλιως σε αγγιζει εσενα,αλλο πραγμα και αλλιως εμενα.ειμαστε ανθρωποι,οχι computer,ετσι μπορουμε να πουμε κακος η καλος παικτης,αλλα σαν μουσικος δεν μου αρεση (εμενα),η μου αρεση (εμενα).αυτα.....

 
Μαλλον δεν ΘΕΛΕΙΣ να καταλαβεις αυτο που λεω.

Ο λογος που ο Malmsteen ΔΕΝ παιζει blues (οι αποπειρες που αναφερεις ειναι καποιες παπαριες σε instructional videos για πλακα) ειναι ο ΙΔΙΟΣ που ο BB King δεν παιζει reggae, ο Clapton ΔΕΝ παιζει jazz, o Marley δεν επαιζε hard rock etc etc etc etc.

ΑΠΛΑ δεν χρειαζεται ΟΛΟΙ να παιζουν ΟΛΑ (και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν το κανει αυτο, τουλαχιστο οχι καλα).

Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να επικρινεται ο Malmsteen γιατι δεν παιζει blues κι οχι ο Clapton (μπλιαχ) γιατι δεν παιζει gothic (μπλιαχ δις)

Σωστος?

ΥΓ. Επισης βρες μου αν θες καποιο ΚΑΚΟ βιμπρατο του η καποιο ΞΕΚΟΥΡΔΙΣΤΟ σημειο του (μιλαω εκ του ασφαλους, γι αυτο μιλαω)

 
jimmys είπε:
το οτι δεν μας αρεσει εμας δεν θα πει οτι δεν ειναι και καλος μουσικος,καλα για παιχτης δεν το συζηταμε.....
α γειά σου! ΚΑΛΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΕΙΝΑΙ. με κάλυψες!  8)

 
playloud, έχεις κολλήσει σε ένα συγκεκριμένο παράδειγμα που έφερα το οποίο πολύ πιθανό να ήταν και ατυχές. Δεν είναι εκεί η ουσία.

 
απλα δεν σου αρεσει ως μουσικος.....πολυ ωραια......ειναι οπως ειπαμε η αποψη σου.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top