- Πόντοι
- 38
Ο βασικός μου ενισχυτής είναι ο Fender Deluxe Reverb II (μοντέλο μάλλον του '83), ο οποίος πιθανότατα θέλει αλλαγή λυχνιών.
Μάλιστα, νομίζω ότι όλα αυτά τα χρόνια φοράει ακόμη τις original λυχνίες του (εγώ τον έχω αγοράσει μεταχειρισμένο)...
Πληροφορίες για τον συγκεκριμένο ενισχυτή μπορείτε να βρείτε εδώ:
http://ampwares.com/amplifiers/fender-deluxe-reverb-ii/
Όπως γράφει στο παραπάνω site οι λυχνίες του είναι
Pre amp: 7025 ; 12AT7
Power: 2 x 6V6GTA
Βασικά το κύριο σύμπτωμα είναι πως το Reverb του έπαψε να παίζει εντελώς.
Δοκίμασα να βάλω-βγάλω τα βύσματά που συνδέουν τον Reverb με τον ενισχυτή αλλά τίποτα...
Επίσης, μου κάνει που και που κάποια περίεργα χριτς-χρατς και έχω την εντύπωση ότι έχει χάσει λίγο σε ένταση...
Σχετικά με τις λυχνίες θα ήθελα τη βοήθειά σας στα εξής:
1) Ποιες λυχνίες πρέπει να αλλάξω; Μήπως καλό θα ήτανε να τις αλλάξω όλες;
2) Τι μάρκα μου προτείνετε να πάρω; Γενικά είμαι άσχετος σε ότι αφορά εταιρείες, μοντέλα και τις σχετικές λεπτομέρειες... :-[
Επίσης, πριν κάποια χρόνια παίζοντας ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΑ σε κάποια πρόβα μάλλον...έκαψα το original μεγάφωνό του και το αντικατέστησα με ένα μεγάφωνο που φορούσε ο παλιός μου ενισχυτής (Hot Rod Deluxe).
Μέχρι και σήμερα λοιπόν ο ενισχυτής μου φοράει αυτό το μεγάφωνο (του HRD) και μου μπήκε η ιδέα:
α) μήπως το παλιό φτιάχνεται....και αν ναι, αν αξίζει τον κόπο/κόστος
β) μήπως είναι ώρα να του βάλω ένα πιο σοβαρό μεγάφωνο σε περίπτωση που το καμμένο δεν διορθώνεται με τίποτα...
Μάλιστα, νομίζω ότι όλα αυτά τα χρόνια φοράει ακόμη τις original λυχνίες του (εγώ τον έχω αγοράσει μεταχειρισμένο)...
Πληροφορίες για τον συγκεκριμένο ενισχυτή μπορείτε να βρείτε εδώ:
http://ampwares.com/amplifiers/fender-deluxe-reverb-ii/
Όπως γράφει στο παραπάνω site οι λυχνίες του είναι
Pre amp: 7025 ; 12AT7
Power: 2 x 6V6GTA
Βασικά το κύριο σύμπτωμα είναι πως το Reverb του έπαψε να παίζει εντελώς.
Δοκίμασα να βάλω-βγάλω τα βύσματά που συνδέουν τον Reverb με τον ενισχυτή αλλά τίποτα...