Falling down

gvour

Δυνατό μέλος
Μηνύματα
5,478
Πόντοι
898
Ενα κομματακι που φτιαξαμε μαζι με τους αγαπητους συνφορουμιτες αλλα κυριως καλους φιλους Terry(RoscoeBeck) και Fusiongtr.

Ευχαριστουμε.

falling_down.mp3

 

Attachments

Τι Falling down; Που είναι οι μπύρες;  ;D

Έλα πες την αλήθεια τώρα... Μαζευόμαστε για να τα πίνουμε- ε, και για το ξεκάρφωμα παίζουμε και καμιά μουσική.  8)

Για να πάρει μια ιδέα και ο κόσμος, παραθέτω διαλόγους εκ των sessions...

Γιώργος: Έχω 21 μπύρες στο ψυγείο, θα φτάσουν;

Εγώ: Μα δεν είναι πολλές;

Στράτος: Κανένα πρόβλημα, έχω και άλλες στο αμάξι.

Αφτά ίνε  ;D Έτσι γράφεις τις καλύτερες μουσικές  8)

Και φυσικά χωρίς Στράτο δουλειά δεν γίνεται  ;)  ;D

(αν δεν είναι ο παραγωγός, δεν παίζω)  ;D ;D ;D

Να είστε καλά παιδιά- Γιώργο- Στράτο- έτσι, να βρισκόμαστε να πίνουμε τις μπύρες μας και στα κενά να γράφουμε και καμιά νότα.

Μπράβο Γιώργο το κομμάτι είναι γλύκα. 

 
Μόλις ξύπνησα, έκανα καφέ (διπλό Ελληνικό), άνοιξα το λάπτοπ (tv δεν βλέπω >:() και βλέπω νεο θέμα στα clips από gvour. Το κατεβάζω, το ακούω και παθαίνω πλάκα. Τι μελωδίες, τι παιξίματα, τι μπάσο! Παρόλο που έχει επαναλαμβανόμενα μέρη, ποτέ δεν γίνεται βαρετό, ή παραγωγή, γιά σπιτικιά, τέλεια! Καλά το σόλο εκεί στο ~2'00 τα σπάει (ποιός παίζει?), όπως και το ξαναματαλέω το μπάσο (freetles έτσι?). Μπράβο βρε παιδιά, πάντα τέτοια και να ανεβάζεται συχνά να σας ακούμε!!!

 
Συμπαθές το άσθμα, στη γιάφκα του Ν. Κόσμου συνετελέστει το έγκλημα?

Διακρίνω αποχρώσεις κομμουνιστικής προπαγάνδας ;D

 
  Ωραίο θέμα ,μπράβο παιδιά.Gvour όπως ξανάπα σε φάσεις στο παίξιμο μου θυμίζεις αυτό το γλυκό εσωτερικό παίξιμο του Peter Green.Ωραίο το μπάσο όντως αυτό το άταστο βγάζει άλλο φιλ γενικά.Αλλά και οι πενιές Γιώργο και στο χωσέ σημείο είναι μαμώ.Απορώ γιατί έχεις τόσο χαμήλα την μπάλα.Είπαμε αφού είσαι παίχτουρας ,γιατί να το κρύβομεν άλλωστε.Μπράβο και πάλι ,πολύ ωραίο και συναισθηματικό θέμα.

 
Παραπονιάρικο ειναι, ταξιδιάρικο είναι,καλά σόλο έχει,  ύφος δικό του έχει

Αλλά τα μέρη των οργάνων μου φάνηκαν κάπως ασύνδετα μεταξυ τους, άκουσα Gvour, άκουσα Terry  αλλά δεν άκουσα Fusion  ???

Βέβαα η leed κιθάρα τα δίνει όλα  :D. παίζει με τρόπο που δεν έχω ξανακούσει  είτε ειναι Γιώργος (νομίζω) ή Στράτος

Μήπως δεν ξύπνησα καλα?

 
cigaret13 είπε:
 (freetles έτσι?)
;D ;D ;D

Όχι... τάστα και καρφί στην κάρτα ήχου- χωρίς καν chorus.

Αν βοηθάει λίγο το κούτσουρο- από άποψη συχνοτήτων- και το «εκβιάσεις» λιγάκι (με τα δάκτυλα, με το παίξιμο σου), το κάνεις να ακούγεται σχεδόν σαν άταστο.

@Νάσος: Φίλος, τον ακούς παντού- ο παραγωγός που έλεγα  ;) Αν δεν ήταν ο ψηλός ακόμα θα τραβιόμαστε με το κομπιούτερ του... σατανά  ;D

 
Ακολουθεί αυστηρή κριτική καθότι και οι τρεις που ασχοληθήκατε είστε εξαιρετικοί μουσικοί αλλά κυρίως γιατί δε με καλέσατε (άμα με καλάγατε θα σας τα έγραφα όλα τέλεια):

Σύνθεση: Ωραίο θέμα παλαιορόκ τύπου αλλά ο τζιβούρ έχει γράψει και καλύτερα. Παρόλα αυτά φέρει προσωπική σφραγίδα και σαν παίξιμο και σαν μελωδία που είναι και το σημαντικό. Στα συν εκείνο το ανέβασμα της αρμονίας γύρω στα 3:50. Το κομμάτι κλείνει απότομα, το ζητάει ένα άουτρο. (δε γράφω outro γιατί μερικοί μερικοί μπορεί να δουν το "out" και να βρουν ευκαιρία)

Παιξίματα: Υψηλό επίπεδο ως ανεμένετο. Επίσης ηχητική σφραγίδα Τέρυ, θα τον αναγνώριζα ακόμη κι αν δεν το λέγατε ότι συμμετείχε. Γεμίζει το κομμάτι με τέτοιο τρόπο που ουσιαστικά δε χρειάζεται αρμονικό όργανο. Πολύ ωραία σόλα τζιβούρ, κάτι μου λέει ότι σε σημεία δέχθηκε πιέσεις από φούζιο για "εναλλακτική" σολιστική αντιμετώπιση  ;D. Γύρω στο 3:52 δύο σηκώματα ολίγον οριακά, ήθελε ένα έντιτ εκεί νομίζω.

Ήχος/μίξη: Η σόλο κιθάρα θέλει δυνάμωμα. Κυρίως στα δυνατά σημεία. Ήχος αδιάφορος. Θα έπαιρνε πολλούς πόντους το κομμάτι με έναν καλό ήχο από μικρόφωνο πάνω σε ενισχυτή (μην τα ξαναλέμε, δυο βήματα είναι). Μπάσο ωραίο και σε στάθμη και σε ήχο. Τύμπανα πειστικά, αλλά τα πιατίνια πολλά πρίμα νομίζω.

Αυτά προς το παρόν. συνεχίζω τις ακροάσεις. Αν μου έρθει κάτι άλλο, θα το γράψω.

Υ.Γ. Μου κλέψατε τον τίτλο αλλά αποφάσισα να μην προχωρήσω σε αγωγή γιατί σας αγαπάω. ;D

 
Νασο,Γιωργο(Johnny),Φωτη,Σαμ,σας ευχαριστουμε ολους ειλικρινα!

@Νασο ο ψηλος ηταν πανταχου παρων και βοηθησε σε ολα,περισσοτερο ισως κι απο εμας τους ιδιους που παιζαμε.Περα απ'την παραγωγη και στην καταναλωση. ;D

Εχεις δικιο επισης για το λιγο ασυνδετο του πραγματος σε καποια σημεια.Θα πεις γιατι δεν το εφτιαχνες?Για να γινω για μια ακομη φορα ρομπα βαρεθηκα στο τελος.

Κι αυτος ειναι και ο λογος που δε λεω στο εισαγωγικο σημειωμα(τι ειπα? ;D) τα μεμπτα των κομματιων.

Αφου αποφασιζουμε να το βαλουμε ετσι δεν υπαρχει λογος να προκαταλαβουμε τον ανθρωπο που το ακουει λεγοντας "εχει αυτο κι εκεινο κλπ,επιεικεια λοιπον...",απλα τρωμε το ξυλο!

Να ευχαριστησω επισης Τερρυ,Στρατο που πραγματι οταν γραφουμε περναμε ωραια και ναι, ειναι μια αφορμη να πιουμε και καμια μπυρα παρεα αλλα και να πιανουμε και κανενα οργανο

πραγμα που γινεται υπερσπανιως.

Επισης ευχαριστω τους γονεις μου τα αδερφια μου.....

@JJ Στην τεχνη φιλε δεν υπαρχει κλοπη.Μονο δανεισμος.

Η κριτικη δεν ειναι καθολου αυστηρη ισα ισα εισαι μεσα σε πολλα και λαμβανονται υπ'οψιν σοβαρα,για τα εξω δε λεω τιποτα γιατι θα φουντωσει ο Φουζιος.

Για το μη καλεσμα,μαρτυς μου ο ψηλος,ελεγα "δε φωναξα ο μ...κας τον JJ",αλλα τι στην ευχη,να σκεφτουν τιποτα και οι υπολοιποι,του λογου ειχα να παγωσω τις μπυρες,τα φαγια...

Ασε που εχω και τα τερτιπια του μπασιστα"αν δεν ερθει ο παραγωγος δε γραφω" και να προσπαθω να πεισω τον Φουζιο μπλα μπλα "ελα,δε θα γραψει ο ογκολιθος".

Την ψυχη μου εχουν βγαλει κι αν λεω ψεμματα να το πουν.

 
Αγαπητοι ευαισθητοι αληται,

Το κομματι δειχνει την διαθεση για κατι πολυ προσεγμενο αλλα με ελλειψη αποφασιστικοτητας για πληρη ολοκληρωση και ''στιψιμο'' του μυαλου.

Προφανως ο παραγωγος μετα την 23η μπυρα,δεν ειχε κεφαλι για να σας βαλει ποστο και βρισκοντας τον μπόσικο,χαβαλεδιασατε.Και καλα κανατε.. ;D

Εχουμε ενα ιδιοφυες ριφακι απο αυτα που σου κολλανε στο μυαλο και τα σφυρας την υπολοιπη μερα.

Απο αυτα που αν το χε γραψει ο Νοπφλερ θα λεγαμε:''Αριστουργημα''.

Μου αρεσε πολυ.

Αν θα διορθωνα κατι..

Δε θα βαζα σολο με παραμορφωση ιδιως με εναν τοσο στριγγλιαρη ηχο.

Εδω ηθελε καθαρο ηχο φεντερ.

Προφανως ο κρυφοποζερας Τζιμπουρ Super Vibra,βρηκε στο προσωπο του Τερρυ ''Pino* Μπυρες'' εναν συμμαχο στο να υπαρξει αλητοσολιστικο ξεσπασμα στο κομματ.

Νομιζω οτι το μπασο δεν θα επρεπε να ακολουθει παντα την κιθαρα.

Θα επρεπε να γινει μια εισαγωγη να παιξει το σχημα ΜΟΝΟ του,και μετα οταν μπει η κιθαρα

να παιξει στις τονικες με το ρυθμο.

Θα μπορουσε να δοθει χωρος και μεσα στο κομματι να αυτοσχεδιασει με αυτον τον ''Everytime you go away'' Palladino* ηχο αφου υπαρχει παιχτης να το υποστηριξει θαυμασια.

Θελει οντως τελειωμα αλλα...ψιλα γραμματα οπως και τα παραπανω,περι ορεξεως..

Σημασια εχει το οτι  περασατε καλα και φαινεται.Παντα τετοια!

:-*

 
gvour είπε:
Για το μη καλεσμα,μαρτυς μου ο ψηλος,ελεγα "δε φωναξα ο μ...κας τον JJ",αλλα τι στην ευχη,να σκεφτουν τιποτα και οι υπολοιποι,του λογου ειχα να παγωσω τις μπυρες,τα φαγια...

Ασε που εχω και τα τερτιπια του μπασιστα"αν δεν ερθει ο παραγωγος δε γραφω" και να προσπαθω να πεισω τον Φουζιο μπλα μπλα "ελα,δε θα γραψει ο ογκολιθος".

Την ψυχη μου εχουν βγαλει κι αν λεω ψεμματα να το πουν.
;D

Ναι... το είπε για τον JJ, αλλά ήταν αργά- είχαμε πιει όλες τις μπύρες και το είχαμε γυρίσει σε κρασί.

Όσο για τα φαγιά...  ;D Αυτό το αγόρι (gvour) όλο κάτι ψήνει- λουκάνικα, πανσέτες, καμιά πίτσα..  ;D ;D ;D

Ε, να μην πίνουμε ξεροσφύρι- και μετά όλο το λάδι στις χορδές (το μυστικό για άταστο ήχο)  ;D ;D ;D

Και ναι το ομολογώ, κάθε φορά τον εκβιάζω: «Αν δεν έρθει ο παραγωγός, δεν γράφω». Διότι χωρίς Φιούζιο, να ρίχνει τις τρομερές ιδέες (κάνε το λίγο έτσι και λίγο αλλιώς) , δεν έχει γλύκα το session.  8)

ΥΓ: Βέβαια τα καλύτερα δεν είναι αυτά που παίζουμε και γράφουμε, αλλά αυτά που παίζουμε στο τέλος για πάρτη μας. Εκεί στις τελευταίες μπύρες, αρχίζουμε να παίζουμε κάτι... Maiden, Motorhead, Sabbath κλπ και κάνουμε το τρίο μπελκάντο  ;D ;D ;D 8)

 
Κάνει κρύο????

Καιρός για τρίο...

Μπράβο ρε αλάνια ωραία πράματα παιγμένα με ψυχή και μουσική αξία...

Τώρα να μπω σε μουσικά, διορθώσεις,κλπ μπλά μπλά,δεν έχει νόημα..

Η ουσία εμένα προσωπικά μου φτάνει ;)

 
Το πιστεύετε ή όχι, εγώ μόλις τώρα το άκουσα όλο (σ' αυτή την εκδοχή), καθ' ότι ο συνθέτης όλο και κάτι άλλαζε στην πορεία.

Δεν συμμετείχα παιχτικά, αλλά ουσιαστικά, έπινα, άκουγα, και ξανάπινα. ;D ;D ;D ;D

Το κομμάτι ήταν σχεδόν έτοιμο, και έλειπε το μπάσο.

Εκλήθην λοιπόν να φέρω σε πέρας τον δύσκολο ομολογουμένως ρόλο του "μπυροπότη μετά παρέας", αφού κανείς άλλος δεν τον αναλάμβανε.

Όταν όμως ανακάλυψα και από κοντά ότι ο Τέρρυ είναι η μετενσάρκωση του Jaco, όρμηξα.

"Ο ρόλος του μπάσου σε ροκ μπάντα είναι παρεξηγημένος. Δεν είναι μόνο για να αβαντάρει ρυθμικά και αρμονικά το κομμάτι, αλλά θα έπρεπε να έχει ταυτόχρονα και έναν πιο ελεύθερο μελωδικό ρόλο", ειπώθηκε σχεδόν την ίδια στιγμή και από μένα και από τον Τέρρυ.

Στο πρώτο session λοιπόν τόλμησα να πω δύο τρία πράγματα, και έκτοτε όποτε άνοιγα το στόμα μου ο gvour μου έφερνε μπύρα για να μου το κλείσει (κοιτώντας με αυστηρά σαν να μου έλεγε "δεν θα μου το κάνεις fusion κι αυτό"). ;D ;D ;D ;D

Το κομμάτι είναι κατά την γνώμη μου ο ορισμός του "με τρεις νότες τα είπες όλα".

Ο Γιώργος έχει αυτό το απίστευτο χάρισμα να γράφει τρομερές μελωδίες με τον πιο λιτό και αυτονόητο τρόπο.

Για τον Τέρρυ τι να πω!

Μου έβγαλε τα μάτια και τα αυτιά μαζί.

Ένα λες, δέκα καταλαβαίνει, είναι πολύυυυυ μπροστά.

Είδατε πόσοι "άκουσαν" άταστο εδώ!

Τέρρυ rules.

Πέρασα υπέροχα, γιατί η παρέα ήταν πολύ καλή, ο Γιώργος και ο Τέρρυ εξαιρετικά παιδιά, και χαίρομαι που τους βοήθησα στην κατανάλωση κάποιων λίτρων μπύρας.

Terry RoscoeBeck5 είπε:
Βέβαια τα καλύτερα δεν είναι αυτά που παίζουμε και γράφουμε, αλλά αυτά που παίζουμε στο τέλος για πάρτη μας. Εκεί στις τελευταίες μπύρες, αρχίζουμε να παίζουμε κάτι... Maiden, Motorhead, Sabbath κλπ και κάνουμε το τρίο μπελκάντο  ;D ;D ;D 8)
Αυτό ήταν όλα τα λεφτά.

Τι Keep on movin', τι παλιούς Maiden, τους σκίσαμε όλους στις τρεις η ώρα το πρωί, και τα παιδιά έριχναν ύπνους.

Να 'στε όλοι καλά να το ξανακάνουμε!

 
Παιδιά είναι εξαιρετικό!

Το βασικό riff είναι απ' αυτά που σου μένουν και τα τραγουδάς όλη την υπόλοιπη μέρα, όπως είπε και ο Σταύρος.

Το μπάσο είναι φοβερό και ηχητικά και παικτικά. Συνοδεύει και ταυτόχρονα προσδίδει τόσα πολλά στην αρμονία του κομματιού με αποτέλεσμα να βοηθά την κιθάρα να αναδειχθεί ακόμα καλύτερα.

Τα σόλο πολύ ωραία, ίσως να ήθελαν κάποιον άλλον ήχο, παραμορφωμένο κατά τη γνώμη μου.

Τέλος να πω ότι η αλλαγή στο 3:50 με απογείωσε πραγματικά.  8)

Συγχαρητήρια Γιώργο, Τέρρυ και Στράτο!  :)

Edit: Τελειώνει λίγο απότομα το κομμάτι, όπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω. Θα μπορούσατε να συνεχίσετε για μερικά ακόμα μέτρα την τελευταία μελωδία του κομματιού και να "κλείσετε" με fade out.  ;)

 
Σας ευχαριστουμε ολους Free,geodimitri,sotirouba!Ειλικρινα.

Oι παρατηρησεις λαμβανονται παντα υποψη και βοηθουν.

freerock1974 είπε:
Θα επρεπε να γινει μια εισαγωγη να παιξει το σχημα ΜΟΝΟ του.
Εισαι βαλτος Σταυρε,δεν υπαρχει περιπτωση.

Την πρωτη φορα γραψαμε τρια κομματια,ξερεις τωρα λαικου τυπου χαρντ/νοτια και τετοια.

Στο ενα απ'αυτα μπηκε εισαγωγη μπασου-κατοπιν εντολης παραγωγου-που οταν την ακουσα

μου εφυγαν και τα λιγοστα μαλλια που εχω.

Με τα χιλια ζορια καταφερα να πεισω τον Τερρυ να γραψει κατι πιο "βατο".

Στο δε δευτερο εβαλαν εισαγωγη με δυο μπασα και συζητουσαν και για τριτο.

Ειχα μεινει συξυλος ??? :o ;D και μιλαμε για κομματια που δε σηκωναν πολλα.

Αν λεω ψεμματα ας με διαψευσουν.

Γι'αυτο ετουτο"να παιξει το σχημα ΜΟΝΟ του" αφαιρεσε το,θα μου κανεις ζημια.

Oσο για τουτο"να παιξει στις τονικες με το ρυθμο" μαλλον και του λογου κλινω περισσοτερο προς αυτη τη φιλοσοφια αλλα νομιζω οτι το να περιοριζεις πολυ εναν τετοιο παικτη ειναι σα να τον "ευνουχιζεις"παικτικα,να ζητας μακαρονια με κιμα και να αφαιρεις τον κιμα.

Αν και ο Τερρυ ειναι απολυτως δεκτικος και δοκιμαζει οτι κι αν του πεις ακομα κι αν διαφωνει.

Εξαλλου γι'αυτο πληρωνεται. ;D

Τα εχουμε βρει λοιπον καπου στη μεση και η λα ΟΚ.

Αλλωστε τον τελευταιο λογο εχει παντα ο παραγωγος.

ΥΓ: Βέβαια τα καλύτερα δεν είναι αυτά που παίζουμε και γράφουμε, αλλά αυτά που παίζουμε στο τέλος για πάρτη μας. Εκεί στις τελευταίες μπύρες, αρχίζουμε να παίζουμε κάτι... Maiden, Motorhead, Sabbath κλπ και κάνουμε το τρίο μπελκάντο  ;D ;D ;D 8)
Iσχυει στο ακεραιο!

 
fusiongtr είπε:
Όταν όμως ανακάλυψα και από κοντά ότι ο Τέρρυ είναι η μετενσάρκωση του Jaco, όρμηξα.

Να 'στε όλοι καλά να το ξανακάνουμε!
Φίλος το ξέρεις το ανέκδοτο με τον ψαρά και τον κυνηγό- που καυχιούνται ποιος έπιασε το μεγαλύτερο θήραμα/ ψάρι;  ;)

Κόψε κάνα δύο μέτρα από το... Jaco γιατί θα μας παρεξηγήσουν  ;D

ΥΓ: Καταγγέλω τον από πάνω (gvour) ότι δεν άφηνε να βάλουμε μόνο τρία κανάλια... μπάσο και ήθελε στην θέση τους να ακούγονται κιθάρες. Μα σε τι κόσμο ζούμε  ;D ;D ;D

Και βέβαια η καλύτερη ατάκα του Γιώργου: Παιδιά... παιδιά, ε, μην το κάνουμε fusion  ;D ;D

@Geodimitri: Μάλλον είχαν τελειώσει τα «καύσιμα» στο φινάλε...  ;D

Θα το ξανακάνουμε (και παίρνεις σειρά). Μπύρες και μεζέδες να έχουμε και όποτε θέλετε  8)

Όποτε θέλει ο καλλιτέχνης μαζευόμαστε.

 
Terry RoscoeBeck5 είπε:
Κόψε κάνα δύο μέτρα από το... Jaco γιατί θα μας παρεξηγήσουν  ;D
Έχω σχηματίσει ίδιαν γνώμην εκ του κοντόθεν φίλως. ;)

Καταγγέλω τον από πάνω (gvour) ότι δεν άφηνε να βάλουμε μόνο τρία κανάλια... μπάσο και ήθελε στην θέση τους να ακούγονται κιθάρες. Μα σε τι κόσμο ζούμε  ;D ;D ;D

Και βέβαια η καλύτερη ατάκα του Γιώργου: Παιδιά... παιδιά, ε, μην το κάνουμε fusion  ;D ;D
Επιτέλους, κάποιος που τολμάει να μιλήσει ανοιχτά και να πει την αλήθεια.

Πρότεινα σε κάποιο σημείο να χαμηλώνει το κομμάτι και να παίξεις και σόλο με artificial harmonics, αλλά ο συνθέτης μου έφερε μπύρα εκείνη την ώρα (για να το βουλώσω) και μετά το ξέχασα. ;D ;D ;D

Την πρωτη φορα γραψαμε τρια κομματια,ξερεις τωρα λαικου τυπου χαρντ/νοτια και τετοια.

Στο ενα απ'αυτα μπηκε εισαγωγη μπασου-κατοπιν εντολης παραγωγου-που οταν την ακουσα

μου εφυγαν και τα λιγοστα μαλλια που εχω.

Με τα χιλια ζορια καταφερα να πεισω τον Τερρυ να γραψει κατι πιο "βατο".

Στο δε δευτερο εβαλαν εισαγωγη με δυο μπασα και συζητουσαν και για τριτο.

Ειχα μεινει συξυλος ??? :o ;D και μιλαμε για κομματια που δε σηκωναν πολλα.

Αν λεω ψεμματα ας με διαψευσουν.
Γι' αυτό με αγριοκοιτούσες μετά όποτε πήγαινα να μιλήσω.

Τι είναι παράξενο σε μια εισαγωγή με δύο μπάσα (και με tapping)? ;D ;D ;D

Δεν κόλλαγε σε χαρντο/νότιο η γέφυρα funk με slap παίξιμο? ;D ;D ;D

Αλλά είσαι αλιήτης και καλά που υπήρχε μάρτυρας γιατί δεν θα με πίστευαν. ;D ;D

ΥΓ. Άλλη ατάκα Γιώργου (προς Τέρρυ)

"Εδώ παίξε φαντασίες, ξέρεις τώρα". ;D ;D ;D ;D ;D

 
freerock1974 είπε:
Νομιζω οτι το μπασο δεν θα επρεπε να ακολουθει παντα την κιθαρα.
Αυτή την εντύπωση δίνει, αλλά αν το προσέξεις, παίζει υπονοούμενες μελωδίες της κιθάρας, λειτουργώντας αντιστικτικά ως δεύτερο μελωδικό όργανο.

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top