Εξοπλισμός ή τεχνική;

Υποψιαζομαι οτι κολλησες το μικροβιο απο τον register :wink:
Ναι ρε....... Αυτος φταιει για ολα.... :lol:

 
Υποψιαζομαι οτι κολλησες το μικροβιο απο τον register :wink:
Ναι ρε....... Αυτος φταιει για ολα.... :lol:

Απο παλια οχι απο τωρα.....εχει προιστορια το θεμα register...xaxaxaxa

 
Α,και κατι ακομα ΠΟΛΥ σημαντικο!

Για να προχωρησεις μπροστα σαν κιθαριστας θα πρεπει να "ανεβασεις" τον εαυτό σου απο το επίπεδο του "κιθαριστα" στο επίπεδο του "μουσικού",αυτο σημαινει οτι θα πρεπει να αφιερώσεις & ΠΟΛΛΕΣ ωρες ΑΚΡΟΑΣΗΣ μουσικής και βεβαια να ανοιχτεις ΣΕ ΟΛΑ τα μουσικά είδη & να μη μεινεις κολημμένος σε ενα :wink:

Απο την πειρα μου σου λεω ότι ενα απο τα μεγαλύτερα εμποδια που βαζουν οι ιδιοι οι κιθαριστες στην εξελιξη τους ειναι η αποκλειστική ενασχόληση με ΕΝΑ & ΜΟΝΑΔΙΚΟ είδος,(π.χ. το κλασσικο προβλημα που εχουν πολλοι μεταλλάδες κιθαριστες που δεν ξερουν ακκορντα ή και πολλοι "alternative" κιθαριστες που δεν ξερουν να παιξουν μια απλη μελωδικη γραμμη... )

Δεν υπάρχει καλύτερος τροπος να εξελιχθεις σαν μουσικός απο το να ΑΚΟΥΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ & να "κλεβεις" απο παντού :wink:

Αν προσέξεις το παίξιμο των πραγματικα μεγάλων κιθαριστών θα δεις οτι περιλαμβάνει πολλα είδη μουσικής (π.χ.το γνωστοτερο παράδειγμα ειναι ο Hendrix o οποίος εχει παρα πολλα στοιχεια country & soul στο παιξιμο του...)

Τελος σε συμβουλευω να ΜΑΘΕΙΣ ΑΚΚΟΡΝΤΑ (οσο πιο πολλα μπορείς & οχι μονο τα βασικά) θα σου ανοίξουν πραγματικά νεους δρομους έκφρασης :wink: & να μην αμελήσεις την ΡΥΘΜΙΚΗ πλευρά της κιθαρας (που ειναι & η σημαντικοτερη) με αλλα λόγια μάθε να παίζεις για το ΤΡΑΓΟΥΔΙ & οχι για την κιθάρα :wink:

 
Superfunk (αν βέβαια αναφέρεσαι σε μένα) δεν είμαι τόσο αρχάριος όσο μπορεί να "ακούγομαι"...:D:D:D

χε χε

Απλά με έχουν πιάσει οι ανασφάλειες μου τελευταία και δε λένε να με αφήσουν... Ιχθύς βλέπεις!!! :lol: :lol:

 
Superfunk.... Οσο αφορα το τελευταιο σου ποστ, πιστευω οτι το τηρω κατα γραμμα ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ!!!!!!!

Ακουγεται λιγο εγωιστικο (ψωνισμενος δηλαδη), αλλα δεν ειναι ετσι....

Το εννοω.... και αυτο κανω ακολουθωντας συμβουλες μεγαλυτερων μου (και στην ηλικια και στη γνωση και στο παιξημο και σε πολλα αλλα πραματα)......

 
Τελος σε συμβουλευω να ΜΑΘΕΙΣ ΑΚΚΟΡΝΤΑ (οσο πιο πολλα μπορείς & οχι μονο τα βασικά) θα σου ανοίξουν πραγματικά νεους δρομους έκφρασης :wink: & να μην αμελήσεις την ΡΥΘΜΙΚΗ πλευρά της κιθαρας (που ειναι & η σημαντικοτερη) με αλλα λόγια μάθε να παίζεις για το ΤΡΑΓΟΥΔΙ & οχι για την κιθάρα :wink:

Αν και συμφωνώ απόλυτα με τα υπόλοιπα που γράφεις' date=' μ'αυτό δεν μπορώ να συμφωνήσω, εκτός αν δεν το εννοούσες όπως το έγραψες. Το να κάθεται κανείς να μαθαίνει ακκόρντα είναι μια από τις χειρότερες πρακτικές που μπορεί να ακολουθήσει. Όπως και το να κάθεται να παίζει όλη μέρα κλίμακες και modes. Γιατί μετά το μόνο που θα παίζει τελικά θα είναι κλίμακες και ακκόρντα.

Αυτό που πρέπει να κάνει αντ'αυτών, είναι να καθίσει να μελετήσει [b']Αρμονία[/b], ώστε να καταλάβει επιτέλους κάποια στιγμή για ποιο λόγο οι συγχορδίες και οι κλίμακες στην κιθάρα έχουν τη μορφή και τη δομή που έχουν! :wink:

Και έτσι φτάνουμε στο πρώτο που λες, να γίνει κανείς δηλαδή Μουσικός και όχι απλώς Κιθαρίστας. Δεν αμφιβάλλω και η ιστορία το δείχνει ότι πολλοί αυτοδίδακτοι κιθαρίστες είναι ανάμεσα στους κορυφαίους, χωρίς να έχουν διαβάσει στη ζωή τους μια νότα από το χαρτί, όμως το αν ασχοληθεί κανείς λίγο με τη θεωρία, και να προσπαθεί να "μεταφράσει" αυτά που μαθαίνει στο παίξιμό του, πιστεύω ότι είναι ο καλύτερος τρόπος. 8)

 
μαλλον τελικα ο dienekes τα ειπε ολα με το τελευταιο του post :lol:

αν και νομιζω οτι και ο superfunk αυτο εννοουσε αλλα δεν το αναλυσε :wink:

 
Αυτο που εννοω ειναι οτι το να μαθει καποιος οσο περισσότερο "λεξιλόγιο" (γιατι για εμενα λεξιλόγιο ειναι τα ακκορντα) ειναι ΠΟΛΥ καλό για το παιξιμο του.

π.χ. αν καποιος κιθαριστας ο οποιός για χρονια χρησιμοποιεί τους ιδιους & ιδιους μπαρέδες μάθει καποια βασικα inversions τοτε ΟΛΟ του το παιξιμο παιρνει άλλη υφη & ήχο,(και το ΜΥΑΛΟ του βεβαια παίρνει φωτια με την καλη εννοια) η ιδια η γνωση πανω στα ακκορντα σε οδηγει στην αρμονια :wink:

το ιδιο και με τα suspended & non root chords και ου το καθε εξης...

πιστεψε με το εχω δει να συμβαίνει πολλές φορές .......

αλλα μαλλον το ιδιο πραγμα λεμε με διαφορετικα λογια :wink:

 
Αυτο που εννοω ειναι οτι το να μαθει καποιος οσο περισσότερο "λεξιλόγιο" (γιατι για εμενα λεξιλόγιο ειναι τα ακκορντα) ειναι ΠΟΛΥ καλό για το παιξιμο του.
καλα εδω θα διαφωνησω 100%... 8O 8O 8O

οκ καλη και αγια η ρυθμικη αλλα μην ξεγραφεις και το lead παιξιμο ετσι απλα λεγοντας μονο chords και..μετα ο γκρεμος γιατι δεν ειναι ετσι...

εκτος αν καποιες φορες υπερβαλλεις λιγο παραπανω για να τονισεις το ποσο σημαντικη ειναι και η ρυθμικη κιθαρα...(που συμφωνουμε ολοι πιστευω)

δηλαδη o miles davis κτλ κτλ...δεν ειχε "λεξιλογιο"... 8O 8O΄;;;;; :?:

 
Τωρα που το ειδες οτι ξεγραφω το lead παιξιμο δεν ξερω! 8O

ο Miles ειχε τεραστιο λεξιλογιο και ΑΚΟΜΑ πιο τεραστιο ΡΥΘΜΟ.(& πιστεψε με ΗΞΕΡΕ πολυ καλα απο ακκορντα... :lol: )

Μη ξεχνας οτι θελεις δεν θελεις,τα ακκορντα ειναι η ΒΑΣΗ της μουσικής και επισης οτι θελεις δε θελεις :lol:

IT AIN'T MEAN A THING IF IT AIN'T GOT THAT SWING!! :wink:

oλοι οι μεγαλοι σολιστες (με εξαιρεση καποιους μπλουζιστες) ειναι πρωτα απ ολα ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ ρυθμικοι κιθαριστες,

αυτο που θελω να τονισω ειναι οτι πρεπει να σταματησει το ελληνικο και μονο φαινομενο "ναι μεν παιζω γρηγορους παπαδες & ολο τον Steve Vai αλλα δεν ξερω να παιξω το Let it be στην ακουστικη.. :lol:" και πιστεψε με το εχω δει αυτο να συμβαινει στα στουντιος :lol: πολλες φορές..

(και οχι μονο με κιθαριστες αλλα και με ντραμμερς & μπασιστες,ολο φιρουλι φιρουλα αλλα απο groove τιποτα!....)

 
καλα εδω θα διαφωνησω 100%... 8O 8O 8O

οκ καλη και αγια η ρυθμικη αλλα μην ξεγραφεις και το lead παιξιμο ετσι απλα λεγοντας μονο chords και..μετα ο γκρεμος γιατι δεν ειναι ετσι...

εκτος αν καποιες φορες υπερβαλλεις λιγο παραπανω για να τονισεις το ποσο σημαντικη ειναι και η ρυθμικη κιθαρα...(που συμφωνουμε ολοι πιστευω)

δηλαδη o miles davis κτλ κτλ...δεν ειχε "λεξιλογιο"... 8O 8O΄;;;;; :?:
My friend Takis

Καταρχάς εσύ έχεις ομορφύνει (βλ. avatar) ή εγώ έχω καιρό να... παίξω lead? :lol: :lol: :lol:

Κανένας δεν διαφωνεί με κανέναν, απ'ότι κατάλαβα. Μόνο η προσέγγιση διαφέρει.

Παράδειγμα:

Πάρε το κλασσικό 12-bar blues progression. I-IV7-V7, OK? Τώρα πάρε την κάθε συγχορδία που χρησιμοποιείς (π.χ. D, D7, G7, A7) και προσπάθησε να βρεις όσο περισσότερα invesions, "all over the neck".

Και τώρα πες μου: αυτό θα βοηθήσει στο lead παίξιμό σου, ή όχι?? :wink:

 
exactly :!:

τελικα εσυ τα λες καλύτερα απο εμενα θα σε προσλαβω για εκπρόσωπο τυπου (ειδικα τωρα που θα βγει και το νεο μου cd γεματο με σουξε!!) :lol:

 
exactly :!:
τελικα εσυ τα λες καλύτερα απο εμενα θα σε προσλαβω για εκπρόσωπο τυπου (ειδικα τωρα που θα βγει και το νεο μου cd γεματο με σουξε!!) :lol:
(με ρυθμό): "Show me the money!" 8) 8) :lol:

 
exactly :!: (ειδικα τωρα που θα βγει και το νεο μου cd γεματο με σουξε!!) :lol:
ωπα..να και η διαφημηση :lol: :lol: :wink:

sorry superfunk το ιδιο εννοουμε αλλα σε παρεξηγησα :wink:

και ναι εγω εχω ομορφυνει dienekes :lol: :lol: :wink:

 
dexter μπαγασα τα καταφερες.. 8)

εισαι ο νεος μου manager :lol: :lol: :wink:

 
Έγω πάλι πιστεύω ότι το ιδανικό θα ήταν να βρούμε τη χρησή τομή ανάμεσα στο μελετάω κλίμακες και συγχορδίες.Ίσως τελικά στη μεγάλη δυσκολία αυτής της επίτευξης να κάνει πολλούς να γέρνουν προς τη μία πλευρά ή την άλλη.

Takis απο πότε είχες site και δε μας είπες τίποτα; :wink: :D :D

 
janick ισως να ειναι και ετσι απλα εγω σε αυτο που διαφωνω ειναι οταν πχ. ο superfunk ειναι λιιιιγο απολυτος λεγοντας οτι

"Αυτο που εννοω ειναι οτι το να μαθει καποιος οσο περισσότερο "λεξιλόγιο" (γιατι για εμενα λεξιλόγιο ειναι τα ακκορντα)"

ΟΛΑ ειναι καλο λεξιλογιο στην κιθαρα και οχι ΜΟΝΟ τα ακορντα...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top