ευτυχως που διαφυγαμε τον κινδυνο της γριπης των χοιρων.....

funky_bassman είπε:
Ναι αλλά το αμάξι από τις μηχανές έχει τελείως διαφορετική ροπή και rpm! Και μην ξεχνάμε ότι οι περισσότερες μηχανές είναι 2κύλινδρες (μερικές και 1κύλινδρες!!) και άρα ο στρόφαλος για να γυρίσει μία πλήρη περιστροφή κάνει 2 καύσεις ο κάθε κύλινδρος σε πολύ λιγότερο χρόνο από ότι στο αμάξι έκαστος πράγμα το οποίο για να μην τα φτύσουν τα υλικά έχουν περισσότερη εισαγωγή σε καύσιμο από ότι στα αμάξια... Και η άσχετη πληροφορία της ημέρας... Αυτό που κινεί τις Μ.Ε.Κ είναι ο αέρας και όχι η βενζίνη... (δίνω Μ.Ε.Κ. αύριο!!!)
Δεν κατάλαβα και πολλά (και βαριέμαι να σκεφτώ με τέτοια ζέστη) ;D

Εφόσον όμως υπάρχουν κινητήρες με διαφορετικό αριθμό, διαφορετική διάταξη

κυλίνδρων, διαφορετικό εύρος απόδοσης ιπποδύναμης και ροπής και στα αυτοκίνητα

και στις μοτοσυκλέτες μπερδεύεται πολύ το πράγμα.

Όντως οι μοτοσυκλέτες καίνε πιο πλούσιο μίγμα? Δεν το είχα ξανακούσει αυτό.

Μια superbike με κοντά 200 ίππους στο λίτρο που ανεβάζει 12000+ στροφές λογικό

να καίει πολύ γιατί σχεδιάστηκε για επιδόσεις, και ένας V12 σε supercar τα κερατά του

καίει. Σε αυτοκίνητα για καθημερινή χρήση όμως η τάση είναι να περιορίζεται συνεχώς

η κανανάλωση, στις μοτοσυκλέτες γιατί δεν γίνεται το ίδιο? Θεωρείται ''φλωριά''? ;D

Και για να μείνουμε on topic:

pig_bike_2.jpg


the-pig-motorcycle_460x0w.jpg


Αυτά σίγουρα θα είναι πιο οικονομικά :D

3 απαντήσεις, τόσο αργά γράφω?

 
ντάξει, τα παπάκια δεν καίνε τόσο πολύ

αλλά για να βγάλεις 100 άλογα από 600 κυβικά (το R6 έχει γύρω στα 130) θέλει να πέσει μπιτζίνα

και το χοιρινό έχει και έξτρα απώλειες λόγω αεροδυναμικής, αντίστασης κύλισης των τροχών

και η καινούργια του alejandro έχει και δυο τρία διαφορικά νομίζω

 
Η γουρούνα παίζει σαν σχήμα να έχει μεγαλύτερη αεροδυναμική προσέγγιση από ότι μια μηχανή... Σκέψου ότι ένα τετράγωνο κουτί έχει συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης γύρω στο 0.7 ενώ ένα αμάξι F1 γύρω στο 1.01!!!!!

 
funky_bassman είπε:
Η γουρούνα παίζει σαν σχήμα να έχει μεγαλύτερη αεροδυναμική προσέγγιση από ότι μια μηχανή... Σκέψου ότι ένα τετράγωνο κουτί έχει συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης γύρω στο 0.7 ενώ ένα αμάξι F1 γύρω στο 1.01!!!!!
έχει και μεγάλη επιφάνεια όμως, η αντίσταση είναι γινόμενο συντελεστή οπισθέλκουσας επί μετωπική επιφάνεια

 
έχει και μεγάλη επιφάνεια όμως, η αντίσταση είναι γινόμενο συντελεστή οπισθέλκουσας επί μετωπική επιφάνεια

Υπολόγισε και τον Αλέξανδρο επάνω....

 
marathon είπε:
έχει και μεγάλη επιφάνεια όμως, η αντίσταση είναι γινόμενο συντελεστή οπισθέλκουσας επί μετωπική επιφάνεια

Υπολόγισε και τον Αλέξανδρο επάνω....
τι εχει ο αλεξανδρος?

ισα ισα που ειμαι ιδιαιτερα αεροδυναμικος....... :P

Εγώ πάλι προτιμούσα την παλιά που δεν είχε χειρόφρενο :P

Μεγιές Αλέξανδρε και από 'δω!

"..........και εχει 2 θεσεις για κοκακολες"

ΜΟΝΟ 2??? ;D
χα!

εχει μεγαλη μπαγκαζιερα ομως και χωραει πολλες εκει!

ευχαριστω για το ''με γειες''!!!! :)

και ναι, οι μηχανες καινε πιο πολυ απο τα αυτοκινητα και δεν ειναι ευκολο να βρεθει μια αντιστοιχια!

αλλα και παλι, η γουρουνιτσα ειναι τελεια........!!!!!! :) :) :) :) :) :)

ειδικα αν σκεφτεις πως με την παλια ειχα ολη την ωρα μικροπροβληματακια!

μια χαλαγε το μχειροφρενο, μια δεν αναβαν τα φωτα, μια δεν αλλαζαν οι ταχυτητες....

μπορει οι κινεζοι να εχουν μαθει να φτιαχνουν ενισχυτες, αλλα στα μηχανοκινητα υστερουν ακομα! :)

 
εχει προβλεψει ο ιαπωνας οτι ανεβαινει η εγκληματικοτητα στην ελλαδα και με την νεα κριση δεν θα βγαινεις απο το σπιτι χωρις το οπλο σου.....! :P

εγω φυσικα ουτε κυνηγαω ουτε τιποτα τετοιο.

οπως ελεγε και ο γουντι αλλεν, ¨¨εγω και η φυση ειμαστε δυο και τα αυτᨨ

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top