Δεν κατάλαβα και πολλά (και βαριέμαι να σκεφτώ με τέτοια ζέστη) ;Dfunky_bassman είπε:Ναι αλλά το αμάξι από τις μηχανές έχει τελείως διαφορετική ροπή και rpm! Και μην ξεχνάμε ότι οι περισσότερες μηχανές είναι 2κύλινδρες (μερικές και 1κύλινδρες!!) και άρα ο στρόφαλος για να γυρίσει μία πλήρη περιστροφή κάνει 2 καύσεις ο κάθε κύλινδρος σε πολύ λιγότερο χρόνο από ότι στο αμάξι έκαστος πράγμα το οποίο για να μην τα φτύσουν τα υλικά έχουν περισσότερη εισαγωγή σε καύσιμο από ότι στα αμάξια... Και η άσχετη πληροφορία της ημέρας... Αυτό που κινεί τις Μ.Ε.Κ είναι ο αέρας και όχι η βενζίνη... (δίνω Μ.Ε.Κ. αύριο!!!)
Εφόσον όμως υπάρχουν κινητήρες με διαφορετικό αριθμό, διαφορετική διάταξη
κυλίνδρων, διαφορετικό εύρος απόδοσης ιπποδύναμης και ροπής και στα αυτοκίνητα
και στις μοτοσυκλέτες μπερδεύεται πολύ το πράγμα.
Όντως οι μοτοσυκλέτες καίνε πιο πλούσιο μίγμα? Δεν το είχα ξανακούσει αυτό.
Μια superbike με κοντά 200 ίππους στο λίτρο που ανεβάζει 12000+ στροφές λογικό
να καίει πολύ γιατί σχεδιάστηκε για επιδόσεις, και ένας V12 σε supercar τα κερατά του
καίει. Σε αυτοκίνητα για καθημερινή χρήση όμως η τάση είναι να περιορίζεται συνεχώς
η κανανάλωση, στις μοτοσυκλέτες γιατί δεν γίνεται το ίδιο? Θεωρείται ''φλωριά''? ;D
Και για να μείνουμε on topic:
Αυτά σίγουρα θα είναι πιο οικονομικά
3 απαντήσεις, τόσο αργά γράφω?