Es 335 και pickups τύπου tv jones

Δηλαδη απο distorted μπορουν να εχουν καθαρο ηχο με vol στο 5-6? Οπως κανει, δλδ, ενας τυπικος low output humbucker.
ναι κατι τετοιο λεω  οταν επιλεγω να παιξω ετσι πιο bluesαρικα. πολλες φορές βεβαια παιζω και οπως λεει ο sf με ολα στο 10. 

 
Καθαριζουν καλα οι filtertron με ριξιμο volume? Δηλαδη απο distorted μπορουν να εχουν καθαρο ηχο με vol στο 5-6? Οπως κανει, δλδ, ενας τυπικος low output humbucker.




αν ρωτας εμενα δεν εχω ιδεα....δεν νομιζω να εχω στη ζωη μου χαμηλωσει ποτε το volume (και το tone φυσικα) των κθαρωνΕ μου εστω και ΜΙΑ φορα...απεχθανομαι τον ηχο της ηλεΧτρικιας κιθαρας με κομμενο σημα ,οι περισσοτερες κιθαρες μου δεν εχουν καν tone control (έχουν no load tone pots τα οποια ειναι παντα στο τερμα) αν θελω βρωμικο ηχο πατω τΟυ πΕΝταλ ,αν θελω καθαρο....ΞΕ-πατΑω το πενταλ ? (ο ενισχυτης παντα εχει crystal clean ηχο φυσικα).

βεβαια η σχεση μου τα μπλουΖσ ινε ....οριακα καλυτερη απο τη σχεση μου με τον κοΜουνιΖΜΟ ? 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
τελικα πηρες αυτους που σου λινκαρα
πηρα τους tv jones classic gia neck και bridge . οι ray butts δυσκολο μου παν απο την εταιρεια να αντικαταστησουν paf. 

 
αν ρωτας εμενα δεν εχω ιδεα....δεν νομιζω να εχω στη ζωη μου χαμηλωσει ποτε το volume (και το tone φυσικα) των κθαρωνΕ μοτ εστω και ΜΙΑ φορα...απεχθανομαι τον ηχο της ηλεΧτρικιας κιθαρας με κομμενο σημα ,οι περισσοτερες κιθαρες μου δεν εχουν καν tone control (έχουν no load tone pots τα οποια ειναι παντα στο τερμα) αν θελω βρωμικο ηχο πατω τΟυ πΕΝταλ ,αν θελω καθαρο....ΞΕ-πατΑω το πενταλ ? (ο ενισχυτης παντα εχει crystal clean ηχο φυσικα).


Λογικο να μην γνωριζεις, μιας και οταν παιζει κανεις καθαρα, λογικο ειναι να ειναι σχεδον αχρηστα τα pot της κιθαρας. Εκτος και εαν παιζεις τζαζ με τελε, οπου εκει θα εκτιμησεις το tone pot...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
αν θελω βρωμικο ηχο πατω τΟυ πΕΝταλ ,αν θελω καθαρο....ΞΕ-πατΑω το πενταλ ? (ο ενισχυτης παντα εχει crystal clean ηχο φυσικα).
ετσι παιζω τις πιο πολλες φορές με πεταλια μπολικα. απλα εχω και εναν ενισχυτη πιο blues δευτερο και θελω να εχω και αυτη την επιλογη. 

 
Εκτος και εαν παιζεις τζαζ με τελε, οπου εκει θα εκτιμησεις το tone pot...




Μπα....παιζεις απλα με τον neck και εισαι μια χαρα ,ασε που ετσι κι αλλιως θα βαλεις flatwound χορδες οποτε το "προβλημα" λυνεται μονο του.

Ασε που το να παξω τζαζ απαιτει ΜΕΛΕΤΗ κατι στο οποιο ειμαι.....τρισαθλιος ?

βεβαια ποτε μου δεν καταλαβα γιατι ο πνηχτος τρομπονισιος ηχος θεωρείται ο μονος "τζαζ" ηχος ,προτιμω χιλιες φορες τον bright ηχο του Grant Green (& αρκετων αλλων).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ναι κατι τετοιο λεω  οταν επιλεγω να παιξω ετσι πιο bluesαρικα. πολλες φορές βεβαια παιζω και οπως λεει ο sf με ολα στο 10. 


Η δικια μου gretsch δεν το κανει καθολου καλα αυτο, αλλα φορα πιο hot μαγνητες. Υποπτευομαι οτι φταινε τα pots, πρωτιστως, και μετα οι μαγνητες. Ευτυχως, εχω αλλες κιθαρες που κανουν τη δουλεια αυτη οπως πρεπει. 

Βασικα, το να στρεψεις τα pots ειναι ταλαιπωρια, καθως απαιτει να βαλεις σχετικη δυναμη (με ενα δακτυλο δεν γινεται ευκολα) και λογω της αντιστασης που εχουν, αργουν να κλεισουν. Κοινως, δεν τα πειραζω καθολου....

 
δεν απαντησες στην ερωτηση μου
σορυ. ναι αυτους που μου λινκαρες πηρα απλα δεν εχω τα pick up rings επειδη τους πηρα απο το νοιζ. tv jones classic neck και bridge

θα βαλεις flatwound χορδες οποτε το "προβλημα" λυνεται μονο του
δεν εχω δοκιμασω ποτε αλλα με ψηνει.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
μου φαινεται οτι θα υπαρχουν κενα με της κιθαρας μου τα rings. τες πα ο μαστορας μου ειπε οτι θα βρουμε τη λυση γι αυτο

 
δεν εχω δοκιμασω ποτε αλλα με ψηνει.


εγω εβαλα για πρωτη φορα  φετος στην White Falcon & τις εχω λατρεψει....χανεις λιγο twang στην τυλιχτη Ε αλλα ειναι τοσο πιο balanced η κιθαρα και καθεται τοσο δραματικα καλυτερα στη μιξη (ειδικα για αυτο που εγω την χρησιμοποιω δηλ. μεγαλα καθαρα ανοιχτα ακκορντα με delay που χρησιμοποιουνται για "πλατες" στα κομματια μου) που δεν ξαναβαζω roundwounds ,ασε που εχει και πολλη περισσοτερη αττακα ο ηχος και λιγοτερο sustain (που για μενα ειναι αχρηστο feature στις κιθαρες ετσι κι αλλιως) ενω πλεον η κιθαρα δεν κανει ενοχλητικο feedback ακομα και με τον ενισχυτη δυνατα στο ιδιο δωματιο.  

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ετσι παιζω τις πιο πολλες φορές με πεταλια μπολικα. απλα εχω και εναν ενισχυτη πιο blues δευτερο και θελω να εχω και αυτη την επιλογη. 


Και μενα μου αρεσει πολυ να ειμαι με εναν μονοκαναλο ενισχυτη με crunchy ηχο, ενα βρωμοπεταλο για να διδει lead ηχο, και με pots της κιθαρας να παιρνω ολους τους υπολοιπους ηχους. Η τελευταια κιθαρα που θα χρησιμοποιουσα θα ηταν η gretsch που εχω. Ολες οι αλλες που εχω, ειτε με 50s, ειτε (οι περισσοτερες) με treble bleed κανουν σουπερ τη δουλεια αυτη. Με 50s ειναι λιγο πιο "φυσικο" το volume drop, ενω με το treble bleed διατηρει ολο τα πριμα μεχρι τελους.

 
ειδικα για αυτο που εγω την χρησιμοποιω δηλ. μεγαλα καθαρα ανοιχτα ακκορντα με delay που χρησιμοποιουνται για "πλατες" στα κομματια μου) που δεν ξαναβαζω roundwounds ,ασε που εχει και πολλη περισσοτερη αττακα ο ηχος και λιγοτερο sustain (πο
Τα παραπανω ειναι πολυ δελεαστικα. Δεν ειμαι και πολυ του sustain . Παιζω πιο στακατα. Εχω ενα σετ 11 pyramid flatwounds που δε το χω ανοιξει ακομα. Ν το βαλω η ειναι too much flatwo

und και 11αρες;

 
μου φαινεται οτι θα υπαρχουν κενα με της κιθαρας μου τα rings. τες πα ο μαστορας μου ειπε οτι θα βρουμε τη λυση γι αυτο


αν πηρες αυτους που σου λινκαρα οχι δεν θα υπαρχουν

BC-DIMENSIONS-HUMBUCKER_MOUNT_TN_2020-WEB__83601.1605207835.jpg


 
Τα παραπανω ειναι πολυ δελεαστικα. Δεν ειμαι και πολυ του sustain . Παιζω πιο στακατα. Εχω ενα σετ 11 pyramid flatwounds που δε το χω ανοιξει ακομα. Ν το βαλω η ειναι too much flatwo

und και 11αρες;




οχι μια χαρα ειναι, 11αρες FW (011-046 GHS)  εχω και εγω (θεωρουνται ελαφριες ετσι κι αλλιως για fw) και οι Pyramid εχουν μονο 48αρα ΜΙ οποτε δεν θα εχεις την υπερβολικη μπασαδουρα που θα ειχες με μια 50αρα ή 52αρα...

γενικα ενω οι fw δεν μου αρεσουν καθολου σε solid body κιθαρες σε σκαφη ,ακομα και semi hollow, μου αρεσουν πολυ. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ακομα το σκεφτομαι


Θα σου πω κάτι που ίσως σε διευκολύνω. Με το treble bleed ρίχνεις το vol στο 6 και ο ήχος είναι καθαρός, με αρκετή ατάκα. Σαν να έχεις κλείσει το od πετάλι. Για να φτάσεις τον ήχο του 50s θα πρέπει να κλείσεις και το tone pot κάμποσο. 

Αντίθετα με το 50s, κλείνεις το vol pot στο 6, ο ήχος καθαρίζει, αλλά η ατάκα έχει μαλακώσει. Έχει πρίμα αλλά είναι πεσμένα σε σχεση με το treble bleed. Άρα, εάν παίζεις μπλουζ και θες λίγο να ρίξεις ένταση και να "θολώσεις" τον ήχο σου, με το treble bleed θα πρέπει να ρίξεις και λίγο το tone. Με το 50s είσαι εκεί που πρέπει μονο με το volume. 

Προσωπικά προτιμώ το treble bleed διότι μπορώ να έχω και τον ήχο του 50s όταν ρίχνω το tone. Ρίχνω volume και παίζω funky καθαρά, ή ρίχνω μόνο το tone και πέφτει λίγο η ενταση, θολώνοντας τον ήχο. Με το 50s δεν μπορώ να έχω όλους τους ήχουν που έχω με το treble bleed.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top