γενικος κανονας ειναι οτι: καλο ειναι ο ηχος που ηχογραφεις να ειναι αυτος που αναζητας εξαρχης' date=' ( και να μη λες συνεχεια " ενταξει θα το φτιαξω μετα κατα την μιξη) οποτε μια πρωτη προσεγγιση στον ηχο που θελεις , πειραζοντας τα knobs του eq (παραμετρικου λογικα και οχι γραφικου * ) του καναλιου της κονσολας που γραφεις ειναι θεμιτη.[/quote']
Υπάρχει και η άποψη....
που λέει οτι για και κατά την ηχογράφηση πρέπει να μην αλλοιώνεται το προς ηχογράφηση σήμα όσο αφορά τις συνηστώσες του....
αλλά να υπάρχει μια στάθμη στήματος τέτοια ώστε να επιτρέπει την επεξεργασία του μετέπειτα χωρίς ανεπιθύμητα αποτελέσματα....
π.χ. θόρυβος ή παραμόρφωση......
έτσι....
φρόντισε να έχεις μια στάθμη σήματος κατάλληλη και να μην χρησιμοποιήσεις καθόλου ισοστάθμιση....
έτσι....
εξασφαλίζεις το αγνό σήμα που παράχθηκε....
δίνοντάς σου την επιλογή.....
αφενός να κάνεις λιγότερες ρυθμήσεις μετά, αν και εφόσον θέλεις, και αφετέρου να μπορείς να έχεις ένα σήμα και να το χρησιμοποιείς και για άλλα "είδη" μουσικής, πάλι με λιγότερεςε ρυθμήσεις....
όσο για τις ρυθμήσεις του τελικού ενισχυτή....
θα ήταν καλό...
να είναι τέτοιες ώστε να αναιρούν τις παραμορφώσεις των στοιχείων που χρησιμοποιούνται στην ηχητική σου αλυσίδα.....