Ακριβώς έτσι.
Μπορείς να επιστρέψεις στον Thomann οποιοδήποτε προϊόν δε σου άρεσε, στην αρχική του συσκευασία, χωρίς φθορές κλπ και επιβαρύνεσαι μόνο τα μεταφορικά. Μπορείς έπειτα να αγοράσεις κάτι άλλο ή να σου επιστραφούν τα χρήματα (με τον τρόπο που πλήρωσες νομίζω).
Αν επιστρέφεις προϊόν που έχει κάποιο πρόβλημα, δεν επιβαρύνεσαι ούτε τα μεταφορικά (κανονίζει ο Thomann και σου έρχεται UPS για να παραλάβει το πακέτο). Μόλις το παραλάβουν, είτε το επιδιορθώνουν και στο ξαναστέλνουν είτε σου στέλνουν άλλο καινούριο.
Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία περί e-shop, αυτά υποχρεούνται να επιστρέφουν χρήματα αν κάποιο προϊόν "δεν άρεσε στον αγοραστή" μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα (νομίζω 14 ημέρες) και σε άψογη κατάσταση. Απλά όπως έχουμε όλοι διαπιστώσει, στη μπανανία που ζούμε αυτό δεν το λένε για προφανείς λόγους...