Επιστροφη χτυπημενης κιθαρας στον Thoman;

oselifer είπε:
Πως τον λέγανε τον έλληνα που μίλησες; Δεν μπορώ  να καταλάβω πως γίνεται να έμπλεξες έτσι.
κακως δεν μπορεις να το καταλαβεις - ειναι πολυ απλο

ο καθε εργαζομενος στο customer care του θωμα δουλευει ξεχωριστα αλλα τα "παρατραγουδα" τα πετανε ολα σε 1 φακελο και στο τελος της ημερας η "φροιλαην" laura martins αναλαμβανει αν θα τα εγκρινει ή οχι και το πως να το χειριστουν το θεμα οι υπαλλοιλοι το καθε ζητημα ωντας "υπευθυνη" του τμηματος customer care............

για μενα φιλε μου μιας και σου ετυχε να μιλησεις απευθειας με αυτην κανε την καρδια σου πετρα και ακονισε λιγακι τα αγγλικα σου για να βρεις πιο ευκολα λυση - και οσο αφορα το ταχυδρομιο παρε τηλ. στο καταστημα πιο πριν μιλα για τις διαδικασιες που πρεπει να ακολουθησεις και αφου εχεις κανονισει και καταλαβουν το τι θελεις μετα να "χρεωθεις" να πας - ειλικρινα τα εχουμε παρει ολοι πολυ ασχημα με την περιπτωση σου..........καλη επιτυχια και καλη συνεχεια - keep us informed ;) ;)

 
Συνεχεια επι του θεματος:

Εχτες μετα απο τις οδηγιες της φροιλαιν επειδη τα πηρα κι εγω στο κρανιο της απαντησα οτι ειμαι παρα πολυ δυσαρεσρημενος ως παλατης και οτι εγω κανονικα δεν θα επρεπε να μπλεκω με τετοιες διαδικασιες διοτι δεν φερω καμια ευθυνη για οποιοδηποτε λαθος.

Αυτο εγινε γυρω στις 12.30 το μεσημερι και με τη βοηθεια μιας φιλης μεταφραστριας που αγγαρευω κατα καιρους.... και ενω προχτες ειχα επικοινωνια με τον Ναλμπαντη μεχρι αργα το απογευμα, χτες μετα το email δυσαρεσκειας καμια απαντηση.

Σημερα νωρις το πρωι τους παρακαλεσα αν ειναι δυνατον να μιλαω με τον Ναλμπαντη λογω των κακων αγγλικων μου, και μεχρι τωρα καμια απαντηση.

Εν τω μεταξυ σημερα πηγα στα ΕΛΤΑ, οι ανθρωποι ευγενεστατοι, μου εδωααν αντιγραφο εκθεσης - στο οποιο περιγραφω εγω λεπτομερως την ζημια του αντικειμενου - με σφραγιδα και αριθμο πρωτοκολλου.

Ετοιμαζομαι να τα μαζεψω ολα, μαζι με τις φωτογραφιεςκαι να τους τα στειλω....

 
Δεν τα χαριζω με τιποτα, αν ειναι δυνατον.... εχω ενα προβλημα με ενα αρχειο .rtf που μου εχουν στειλει να συμπληρωσω και δεν το καταλαβαινω, αλλα θα τη βρω την ακρη...

Εντυπωση παντως μου κανει η μουγγαμαρα τους απο χτες, παρα τα δυο mail που τους εστειλα...

Ειμαι σχετικα νεος με τις ιντερνετικες αγορες, αλλα ακομα και με προβλημα λογω λαθους αντικειμενου που μου εστειλε αγγλικο μαγαζι η επικοινωνια ηταν πυκνη, με εξυπηρετησαν αψογα, ασε που μου εστειλαν το σωστο αντικειμενο χωρις εγω να εχω στειλει πισω το λαθος!!!!

 
george956 είπε:
εχω ενα προβλημα με ενα αρχειο .rtf που μου εχουν στειλει να συμπληρωσω και δεν το καταλαβαινω, αλλα θα τη βρω την ακρη...
τσεκαρε μηπως στο office σου δεν εχει γινει καποια αναβαθμιση και ισως γιαυτο να μην στο ανοιγει..........

 
panagia24kanali είπε:
Πιστεύει κανένας οτι θα του υπογράψει η Ταχυμεταφορική τέτοια δήλωση τη στιγμή που τα κουτιά ήταν ατσαλάκωτα; Αν δεν κάνω λάθος, τη στιγμή της παραλαβής υπογράφεις ότι όλα τα έλαβες άθικτα και γι αυτό το λόγο κανονικά όλοι μας πρέπει να τα ανοίγουμε επιτόπου και μετά να υπογράφουμε, πράγμα που (κακώς) εγώ τουλάχιστον ποτέ δεν το έχω κάνει! (Διορθώστε με please αν κάνω λάθος).
Μπράβο στα ΕΛΤΑ, παίρνω πίσω τα λόγια μου!

Όσο για το μαγαζί, με απογοητεύει γιατί τους έχω δώσει (όπως πολλοί εδώ μέσα) πολλά χιλιάρικα τα τελευταία χρόνια...

Γιώργο keep updating!

 
messalion είπε:
τσεκαρε μηπως στο office σου δεν εχει γινει καποια αναβαθμιση και ισως γιαυτο να μην στο ανοιγει..........
Μου το ανοιγει το office, απλα δεν καταλαβαινω τι πρεπει να συμπληρωσω, οι περισσοτερες "φορμες" του εγγραφου ειναι στα γερμανικα και γαλικα...

 
george956 είπε:
Παρακαλω!
Με την ιδιότητά μου ως έμπορος, θέλω να σε ρωτήσω:

1) Γιατί δεν αγόρασες το συγκεκριμένο προϊόν από την Ελλάδα. Ποιός ήταν ο λόγος που έκανες αυτή την αγορά από το εξωτερικό;

2) Εάν ο λόγος που αγόρασες από εξωτερικό είναι καθαρά η τιμή, τότε θα ήθελα να μάθω εάν έψαξες αρκετά στην Ελλάδα και δεν βρήκες παρόμοια τιμή στο συγκεκριμένο προϊόν.

3) Εάν δεν ισχύει κάτι από τα πιό πάνω τότε, γιατί αγόρασες από εξωτερικό; γιά κάποια άλλη αιτία;

 
1. Για την τιμη γινονται ολα, Μανωλη.

2. Για το συγκεκριμενο μοντελο οχι, αλλα για καποια αλλα της ιδιας μαρκας ναι, ακριβοτερα απο απο την τιμη του Θωμα + τα μεταφορικα.

Με τις ιντερνετικες αγορες υπαρχει παντα το ρισκο να γινει αυτο που επαθα, γνωστο, ωστοσο η αντιμετωπηση του συγκεκριμενου μαγαζιου ειναι τουλαχιστον τρισαθλια... εννοειται οτι η δυσφημηση του απο μερους μου θα ειναι διαρκης, οπου βρεθω κι οπου σταθω θα τους κραζω.

 
george956 είπε:
1. Για την τιμη γινονται ολα, Μανωλη.

2. Για το συγκεκριμενο μοντελο οχι, αλλα για καποια αλλα της ιδιας μαρκας ναι, ακριβοτερα απο απο την τιμη του Θωμα + τα μεταφορικα.

Με τις ιντερνετικες αγορες υπαρχει παντα το ρισκο να γινει αυτο που επαθα, γνωστο, ωστοσο η αντιμετωπηση του συγκεκριμενου μαγαζιου ειναι τουλαχιστον τρισαθλια... εννοειται οτι η δυσφημηση του απο μερους μου θα ειναι διαρκης, οπου βρεθω κι οπου σταθω θα τους κραζω.
Κατ'αρχήν σε ευχαριστώ γιά το δικαίωμα που μου δίνεις, να σου απαντήσω σε ένα σχετικά "λεπτό" μεν αλλά πολύ ουσιώδες θέμα που αφορά όλους γενικότερα.

1) Η τιμή. Το καταλαβαίνω, δεν αντιλέγω. Ειδικά στις μέρες μας.

Όμως, το ότι δεν βρήκες καλή τιμή στην Ελλάδα, δεν το πιστεύω. Ίσως δεν έψαξες αρκετά ή μάλλον δεν έψαξες στο σωστό κατάστημα. Εντελώς προσωπική μου άποψη.

Και φθηνότερα καταστήματα έχουμε από αυτά του εξωτερικού αλλά και ακριβότερα που όμως παρέχουν κάτι άλλο όπως γιά παράδειγμα επιπλέον υποστήριξη - δωρεάν σετάρισμα - επιπλέον εγγύηση και τα "λοιπά".

Μέσα στα "λοιπά", είναι καί η άμεση επικοινωνία.

2) Χωρίς να θέλω να πάρω το μέρος κανενός.

Σαφώς και οι internetικές αγορές έχουν τα ρίσκα τους.

Όμως, στη συγκεκριμένη αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα, πιστεύω όπως και πολλοί άλλοι ότι απλά σου έτυχε.

 
Όμως, στη συγκεκριμένη αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα, πιστεύω όπως και πολλοί άλλοι ότι απλά σου έτυχε.
Μανώλη θα μου επιτρέψεις να εκφράσω τις αντιρρήσεις μου (τις έχω εκφράσει και σε άλλο θέμα) σχετικά με το συγκεκριμένο κατάστημα και τις τακτικές που ακολουθεί.

Εγώ πλέον ψωνίζω μόνο από ελληνικά μαγαζιά γιατί έχω την άμεση εξυπηρέτηση και ίδιες αν όχι καλύτερες τιμές από έξω.

Ο μόνος λόγος που θα ψωνίσω απ' έξω (όπως έκανα με τα adat καλώδια που αναφέρω σε άλλο θέμα) είναι αν δε βρίσκω αυτό που ψάχνω στην εγχώρια αγορά.

Sorry, για το off-topic αλλά ο Μανώλης το ξεκίνησε  ;D

 
pkole είπε:
Μανώλη θα μου επιτρέψεις να εκφράσω τις αντιρρήσεις μου (τις έχω εκφράσει και σε άλλο θέμα) σχετικά με το συγκεκριμένο κατάστημα και τις τακτικές που ακολουθεί.

Εγώ πλέον ψωνίζω μόνο από ελληνικά μαγαζιά γιατί έχω την άμεση εξυπηρέτηση και ίδιες αν όχι καλύτερες τιμές από έξω.

Ο μόνος λόγος που θα ψωνίσω απ' έξω (όπως έκανα με τα adat καλώδια που αναφέρω σε άλλο θέμα) είναι αν δε βρίσκω αυτό που ψάχνω στην εγχώρια αγορά.

Sorry, για το off-topic αλλά ο Μανώλης το ξεκίνησε  ;D
Σεβαστό.

Άλλωστε, αν πρόσεξες καλά, αναφέρω στο ένα, αυτά που πρέπει να αναφέρω γιά την Ελληνική αγορά, που απ'ότι έχω καταλάβει, πάρα πολλοί δεν τα γνωρίζουν ή αν θες δεν τα θεωρούν και τόσο σημαντικά.

1) Η τιμή. Το καταλαβαίνω, δεν αντιλέγω. Ειδικά στις μέρες μας.Όμως, το ότι δεν βρήκες καλή τιμή στην Ελλάδα, δεν το πιστεύω. Ίσως δεν έψαξες αρκετά ή μάλλον δεν έψαξες στο σωστό κατάστημα. Εντελώς προσωπική μου άποψη.

Και φθηνότερα καταστήματα έχουμε από αυτά του εξωτερικού αλλά και ακριβότερα που όμως παρέχουν κάτι άλλο όπως γιά παράδειγμα επιπλέον υποστήριξη - δωρεάν σετάρισμα - επιπλέον εγγύηση και τα "λοιπά".

Μέσα στα "λοιπά", είναι καί η άμεση επικοινωνία.
Αυτά τα ... και τα λοιπά - και τα λοιπά

Ο καθένας κάνει τις επιλογές του.

Sorry καί από μένα, για το off-topic.



 
Μη λέμε και ότι θέλουμε.Τα ξένα καταστήματα φημίζονται για την σωστή αντιμετώπιση του πελάτη.Τώρα η περίπτωση του φίλου νομίζω οτι είναι μια εξαίρεση αλλά το σίγουρο είναι οτι θα αποζημιωθεί.Με έλληνα έμπορο υπήρχε περίπτωση να του πει οτι την έσπασε μόνος του.

Απο τον thomann δε μου έχει τύχει κάποια αναποδιά αλλά απο το dv247.com είχα πάρει μια καμπίνα 4χ12 και είχε ένα μικρό σκίσιμο μπροστά στη γρίλλια και μου είχαν πει αν θέλω να κανονίσουν courier να τη στείλω πίσω.Τελικά μου έκαναν μία έκπτωση κάπου 60ευρώ και την κράτησα.

Αν κάποιος ψωνίζει απο τον thomann είναι κυρίως για να έχει το κεφάλι του ήσυχο και μετά για την τιμή.

Πάντως ο Ναλμπάντης έχει και τηλέφωνο.Έχετε μιλησει τηλεφωνικά ή μόνο με email;

 
Μονο με mail... αποφευγω να μιλησω δια ζωσης, δεν θα συγκρατηθω...

 
george956 είπε:
Μονο με mail... αποφευγω να μιλησω δια ζωσης, δεν θα συγκρατηθω...
κακως - εγω νομιζα οτι ειχατε μιλησει τηλεφωνικα τοσες μερες - θα χρεωθεις κατι στα τηλεφωνα αν δεν εχεις δωρεαν αλλα θα καταληξεις καπου - trust us  ;)

 
oselifer είπε:
Μη λέμε και ότι θέλουμε.Τα ξένα καταστήματα φημίζονται για την σωστή αντιμετώπιση του πελάτη.
Αν αναφέρεσαι σε μένα, μίλησα για το συγκεκριμένο κατάστημα και όχι για όλα.

Όταν μου στέλνει προϊόν με άψογη συσκευασία εξωτερικά και από μέσα το κουτί είναι φθαρμένο έως διαλυμένο και το προϊόν είναι doa και γρατζουνισμένο, θεωρώ ότι έχεις κάκιστο quality control.

Επίσης όταν μου στέλνεις ηλεκτρικό πιάνο με presets από άλλο χρήστη, τι να πω.

Εννοείται ότι τα παραπάνω αγοράστηκαν ως καινούργια κι όχι ως b-stock ή κάτι παρόμοιο.

Φυσικά έφαγα μεγάλη ταλαιπωρία 1 και παραπάνω μήνα με την όλη διαδικασία και αναγκάστηκα να αγοράσω ξανά το ίδιο προϊόν από Ελλάδα για να κάνω τη δουλειά μου.

Αν θέλω βέβαια να το δω πιο πονηρά, το πάμε και παραπέρα αλλά δεν θέλω να φανώ εμπαθής.

Σίγουρα έχω παραλάβει και παραγγελίες σε άριστη κατάσταση και πολύ γρήγορα.

Αλλά ας μην εξιδανικεύουμε καταστάσεις ή απαξιώνουμε από την άλλη την ελληνική αγορά.

 
Καλα, ειναι απιστευτο αυτο που συμβαινει!

Εχτες τους εστειλα ολα τα χαρτια συν τις φωτογραφιες, παρακαλωντας τους για αλλη μια φορα να μπορω να μιλαω με τον Ναλμπαντη και δεν απαντησαν ουτε και σημερα!!!

Θα προσπαθησω σε λιγο να τους παρω και τηλεφωνο, αλλα αν δεν βγαλω και απο εκει ακρη τι μπορω να κανω, νομικα πλεον;

 
Νομικά και άλλα τέτοια ξέχασέ τα σε πρώτη φάση.

Δε σε συμφέρουν.

Προσπάθησε ξανά τηλεφωνικά και γίνε όσο πιο πιεστικός μπορείς.

Δε τους ζητάς καμια χάρη.

Είναι υποχρεωμένοι να σε εξυπηρετήσουν.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top