Επιστροφη χτυπημενης κιθαρας στον Thoman;

sfaku είπε:
Παιδιά ο op λέει ότι δεν είναι πολύ καλός στα αγγλικά. Άρα θα δυσκολεύτηκε να καταλάβει μια νομική περιγραφή σε ξένη γλώσσα. Θα θεώρησε ότι απλώς τον δυσκολεύουν.
Κατανοητό.

Υπάρχει όμως και τηλεφωνική υποστήριξη στα ελληνικά.

 
ειλικρινα δεν καταλαβαινω γιατι το εχουν κανει ετσι

ειχα και εγω προβλημα πριν 2 χρονια κοντα με DOA αντικειμενο απο τον θωμα και το μονο που εκανα ηταν να επικοινωνησω με τον "ελληνα" που ηταν εκει και αυτος μου εστειλε με mail μια φορμα για να την συμπληρωσω και να συμπεριλαβω "απλα" καποιες φωτογραφιες - το εστειλα γερμανια (με δικα τους εξοδα) και μετα απο 1 εβδομαδα ειχα στα χερια μου το προιον αριστο και χωρις καμια επιβαρυνση

ποτε το καναν ετσι  ??? ???

ειλικρινα ζαλιστηκα στα μισα του mail που επισυναψε ο φιλος παθων............... :( :( :(

παντως το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να μιλησεις τηλεφωνικα με τον "ελληνα" που ειναι εκει

p.s. το ελληνας το βαζω ετσι γιατι οταν ειχα μιλησει εγω ηταν γερμανος απλα ηξερε πολυ καλα ελληνικα ;D ;D ;D

 
messalion είπε:
ειλικρινα δεν καταλαβαινω γιατι το εχουν κανει ετσι

ειχα και εγω προβλημα πριν 2 χρονια κοντα με DOA αντικειμενο
Τι DOA; Μήπως ήταν ηλεκτρονική συσκευή που δεν δούλευε;

 
sfaku είπε:
Τι DOA; Μήπως ήταν ηλεκτρονική συσκευή που δεν δούλευε;
DOA = dead on arrival

κιθαρα κλασσικη 3/4 δεν νομιζω πως εχει σχεση ομως αν ειναι ηλεκτρονικη συσκευη ή οχι - εμενα μου ειχε ερθει σε με σπασιμο στο σκαφος

 
Αν μπορει να μου απαντησει καποιος, με τι χαρτια παω στο ταχυδρομειο, με δεδομενο οτι εχω μονο το δεμα και δυο ομοια χαρτια που απο οτι καταλαβα τα συμπηρωνω και τα στελνω στον thoman σε περιπτωση αλλαγης;

 
messalion είπε:
DOA = dead on arrival

κιθαρα κλασσικη 3/4 δεν νομιζω πως εχει σχεση ομως αν ειναι ηλεκτρονικη συσκευη ή οχι - εμενα μου ειχε ερθει σε με σπασιμο στο σκαφος
ΟΚ, είναι απολύτως συγκρίσιμη η περίπτωση.

 
Ταλαιπωριας συνεχεια...

Πηγα ταχυδρομειο, περιμενα μιση ωρα στην ουρα γιατι υπαλληλος για πληροφοριες δεν υπαρχει,

για να πληροφορηθω τελικα οτι οι ταχυμεταφορες ΕΛΤΑ δεν ανηκουν στα ΕΛΤΑ και η εδρα τους ειναι σε αλλον δημο μακρια απο τον δικο μου...

Επικοινωνησα μαζι τους ρωτωντας τι χαρτια χρειαζεται να εχω και μου ειπαν οτι θα συμπληρωσω μια αιτηση για βεβαιωση φθορας απο μερους τους, η οποια πρεπει να ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (;;;;;) για να εγκριθει, οποτε ζησε Μαη μου... εκτος των αλλων θα εχω παλι χασιμο χρονου απο τη δουλεια μου συν εξοδα για ταξι, εκει δεν πας με τιποτα με δικο σου μεσον γιατι δεν υπαρχει σε ακτινα βολης παρκινγκ.....

Τελος παντων, θα κραταω ενημερο το παρον τοπικ με την εξεληξη του θεματος, ισως να χρησιμευσει σε καποιους.

Το μονο σιγουρo απο μενα ειναι οτι αυτη ειναι η πρωτη και η τελευταια μου αγορα απο Thoman.

 
Please go to the Post office and ask them for a damage report. They have the obligation to do it. If they should deny it please let them sign and stamp the first statement that you will find as an attachment to this mail. And please write a short damage report yourself mentioning the denial.
Αφού είναι τόσο περίπλοκη η διαδικασία γιατί δεν ακολουθείς το παραπάνω.

Δηλαδή βάλτους να υπογράψουν και να σφραγίσουν αυτό το έντυπο που λέει ότι έχει επισυνάψει ο Γερμανός στο email που σου έστειλε.

 
Αντε και ξαναχανω τον χρονο μου συν τα εξοδα και παω απο εκει, θα δεχτουνε να το υπογραψουνε η θα επιμεινουν να ακολουθησουν την καθαρα γραφειοκρατικη "νομιμον διαδικασιαν";

 
Αυτό προφανώς είναι κάτι που εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να σου εγγυηθώ.

Μπορείς όμως με κάποιο φαξ και τηλεφωνικά να επικοινωνήσεις με το εν λόγω κατάστημα και να προσπαθήσεις να συνεννοηθείς.

Επιμένω πάντως πως, ανεξάρτητα απ' το παραπάνω, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι ένα τηλεφώνημα στον Έλληνα του Θωμά και να του εκθέσεις όλους σου τους προβληματισμούς και τα κολλήματα.

Εμείς μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε.

 
Μεχρι χτες με τον Εληνα μιλαγα και ευτυχως για μενα στα Ελληνικα.

Σημερα που προεκυψαν ολες οι αγγαρειες που πρεπει να κανω χαθηκε ο Ελληνας και εμφανιστηκε μια φροιλαιν Laura Martins απο το Customer Care....

Τελος παντων παω αυριο απο εκει και οτι ηθελε προκυψει.

 
Πως τον λέγανε τον έλληνα που μίλησες; Δεν μπορώ  να καταλάβω πως γίνεται να έμπλεξες έτσι.

 
Εγώ στη θέση σου θα ξαναεπικοινωνούσα μαζί του.

Σου είπε αυτός οτι θα αναλάβει η Γερμανίδα ή ξαφνικά εμφανίστηκε αυτή;

Πιστεύω οτι έχει γίνει κάποια παρεξήγηση γι'αυτό και παιδεύεσαι έτσι.

Πες του οτι δεν είσαι υποχρεωμένος να αναλάβεις τις διαδικασίες προσωπικά και ούτε έχεις χρόνο.Είναι υποχρέωση τους να λύσουνε το πρόβλημα που δημιουργήθηκε.

 
αν δεν υπάρχει γραπτή δήλωση του αγοραστή πως για τη ζημιά ευθύνεται η μεταφορική δεν νομίζω να μπορεί να κάνει πολλά ο Θωμάς...

αλλά ίσως να φταίει και η γερμανική μεταφορική...ίσως ο αποθηκάριος του Θωμά....τι ψάχνεις τώρα....

 
Το πακετο, τοσο το εξωτερικο οσο και το εσωτερικο δεν ειχαν ουτε γρατζουνια, η κιθαρα ξεκινησε ετσι απο εκει η επεσε-χτυπησε απο τα χερια του υπαλληλου στην αποθηκη και ο Θωμας παει να τα φορτωσει στις μεταφορικες, αυτο βλεπω εγω....

 
Δε μου είπες όμως.

Μίλαγες με τον Ναλμπάντη και ξαφνικά σε ανέλαβε μια γερμανίδα;Αν συνέβη έτσι δεν είναι ότι καλύτερο για τη φήμη του Θωμά.

Γιατί δε δοκιμάζεις να μιλήσεις στο τηλέφωνο ξανά με τον Ναλμπάντη;

Επιμένω τόσο γιατί πιστεύω οτι η λύση θα είναι απλή.

 
Αυτο ακριβως εγινε, μιλαγα με τον Ναλμπαντη και σημερα εμφανιστηκε απο το πουθενα η γερμανιδα με οδηγιες.

 
Απαράδεκτος ο Γερμανός!

Ξέρουνε μόνο να βγάζουν εξώφυλο την Αφροδίτη της Μήλου, αλλά τελικά όταν χρειάζεται ξαφνικά το παίζουν Κινέζοι!!

Κατ' αρχήν, υπάρχει το 30 day money back!

http://www.thomann.de/gr/helpdesk_moneyback.html

Από το site του Thomann:

"So you thought a particular product was the right one for you, and then you discover it's not. Well, that's thomann life.

 


But no problem! We grant a 30-day money-back guarantee on any item you buy at Thomann - no hassles, no questions asked!"


Κατά τ΄άλλα, είναι πασιφανές οτι η κιθάρα ΔΕΝ πρέπει να κρατηθεί!

Ο Πέτρος, ο Σελίμ και όποιος άλλος μιλάει ελληνικά εκει πέρα, όπως άλλωστε διαφημίζουν οτι συννενοούμαστε στη γλώσσα μας, θα έπρεπε επιτόπου να aναλάβει την διαδικασία!.

Δηλαδή στο 30 day money back guarrantee πηγαίνεις σε καμία υπηρεσία να υποβάλεις δήλωση ότι δεν σου αρέσει το προϊόν;

Απλά όπως προανέφερε συνφορουμίτης, πάει να τα φορτώσει στην μεταφορική.

Αυτή η ζημιά έχει γίνει ή από πέσιμο, ή μεγάλη πίεση στο headstock ή από υπερβολικό σφίξιμο στο truss rod. Αν ήταν από τη μεταφορική τα κουτιά θα ήταν τουλάχιστον τσαλακωμένα.

Πιστεύει κανένας οτι θα του υπογράψει η Ταχυμεταφορική τέτοια δήλωση τη στιγμή που τα κουτιά ήταν ατσαλάκωτα; Αν δεν κάνω λάθος, τη στιγμή της παραλαβής υπογράφεις ότι όλα τα έλαβες άθικτα και γι αυτό το λόγο κανονικά όλοι μας πρέπει να τα ανοίγουμε επιτόπου και μετά να υπογράφουμε, πράγμα που (κακώς) εγώ τουλάχιστον ποτέ δεν το έχω κάνει! (Διορθώστε με please αν κάνω λάθος).

Η συμβουλή μου είναι να τους πιέσεις όσο γίνεται και αν δεν γίνεται τίποτε να απαιτήσεις  την αποζημίωσή σου για τα ταξί, την απώλεια εισοδήματος για τη μέρα/ες που θα πάρεις άδεια από τη δουλειά σου, αποζημίωση για ψυχική οδύνη για την απογοήτευσή σου, αποζημίωση για το live που ποτέ δεν έκανες γιατί δεν έπαιζε η κιθάρα και ότι άλλο θα έκανε ένας ευρωπαίος στην Γερμανία αν του κάνανε κάτι τέτοιο!!! >:(

Όσο για τη φροϊλάϊν παρέπεμψέ την στην Αφροδίτη της Μήλου!

Συγγνώμη για το ύφος, αλλά τα έχω πάρει!!!

Φίλε Γιώργο σε παρακαλώ keep us informed!!

 
Πριν 6 μήνες παράγγειλα έναν λαμπάτο ενισχυτή απο τον Θωμά, ο οποίος την πρώτη φορά ήρθε κ εβγαζε καπνούς (κυριολεκτικά, παλι καλά που δεν πήρα καμιά φωτιά) και τη δεύτερη που μου τον έστειλαν, τα δόντια της πρίζας ήταν σπασμένα...Και τις 2 φορές το επέστρεψα και (τελικά) μου ήρθε την τρίτη φορά κομπλέ, χωρίς να αντιμετωπίσω κανένα πρόβλημα...Ξαναμίλα με τον Ναλμπάντη, πές του ότι δεν μιλάς καλά το αγγλικό και πιστεύω θα σε βοηθήσει... Κ εμένα πάντως μου είχε εμφανιστεί αυτή η Γερμανίδα, προφανώς είναι αρμόδια σε κάποιο τομέα αναφορικά με επιστροφές...

Καλή τύχη!!!

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top