επισκευή walkman

gerrard

Νέο μέλος
Μηνύματα
454
Πόντοι
16
Καλησπέρα,

Έχω ένα sony walkman παλιό δηλαδή κασέτας και πρόσφατα χάλασε. Ξέρετε καποιον που να κάνει σερβις σε παλιά κασετόφωνα και τέτοιες συσκευές?

 
Δεν χρειάζεται εξεζητημένος τεχνικος για ενα walkman .

O μέσος τηλεορασάς της γειτονιάς ειναι ικανός να το φτιαξει θεωρώ.

 
Κι εγώ ένα για χάρισμα (νομίζω). Αν το θες στείλε μου να δω στην αποθήκη και αν το βρω να στο δώσω.

 
Αν δω σε μετρό, ηλεκτρικό, προαστιακό... στο δρόμο... κάποιον με κασέτα και walkman σήμερα, τότε απλά θα του σφίξω το χέρι και θα υποκλιθώ μπροστά του  ;D Και μόνο η σκέψη να βάζω την κασέτα, με πάει πολύ πίσω...

Πέρα από την πλάκα όμως να το φτιάξεις... Τα δικά μου ακόμα τα έχω, έστω για την ανάμνηση :) ;)

 
Κι εγώ ένα για χάρισμα (νομίζω). Αν το θες στείλε μου να δω στην αποθήκη και αν το βρω να στο δώσω.
θα ήθελα αν το έχεις ακόμα να μου το δώσεις γιατί βρήκα ένα παλιο και εγώ και δεν παίζει η κασέτα του
 
θα ήθελα αν το έχεις ακόμα να μου το δώσεις γιατί βρήκα ένα παλιο και εγώ και δεν παίζει η κασέτα του

Καλημέρα Annavi. To post στο οποίο αναφέρεσαι είναι από το 2015 οπότε μην παρεξηγηθείς αν δε λάβεις ανταπόκριση.
 
Καλησπέρα, έχω κάποιες κασέτες όχι πάνω από 10 (δεν έχουν κυκλοφορήσει σε cd, παρά μόνο μεμονωμένα τραγούδια σε συλλογές). Ενδεχομένως να το είχα ξαναγράψει και εδώ (μετά από μήνες αποχής από τα διάφορα forums δεν θυμάμαι πού έχω γράψει). Είχα πάρει ένα τύπου ezcap και αναγκαστικά το πήγα πίσω στο κατάστημα και πήρα κάτι άλλο, γιατί έβγαζε θόρυβο η συσκευή κατά την εγγραφή. Δηλαδή και χωρίς κασέτα μέσα, όταν είχα πατημένο το play έβγαζε θόρυβο. Αντίστοιχα και κάποια άλλα άτομα γνωστοί μου που είχαν αγοράσει άλλες μάρκες, αντίστοιχων κασετοφώνων. Κάπου έψαξα ότι αυτός ο θόρυβος λέγεται hum και δεν κατάλαβα ακριβώς, ενδεχομένως με κάτι έξτρα, να διορθωνόταν. Γενικα λόγω προσωπικών και οικογενειακών θεμάτων, δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ τον προηγούμενο καιρό.
Τις κασέτες που έχω, τις είχα δοκιμάσει παλιά σε κάποιο σπίτι, αλλά δεν αναλαμβάνει κανένας εγγραφή. Δεν ακούγονταν να έχει θέμα ο ήχος. Δηλαδή σε στερεοφωνικό ακούγονταν, όχι σαν cd αλλά ας πούμε αρκετά decent. Σε παλιά δισκοπωλεία που υπάρχουν ακόμα, που έχουν κάνει εγγραφές κάποια άλλα άτομα που έχω γνωρίσει από τα social, ακούγεται πολύ ξερός μπάσος ήχος,σχεδόν μονοφωνικός και όλα καλύπτονται από τύμπανα.
Γενικά αν ήταν κάτι, δεν μπορώ να διαθέσω πολλά χρήματα, αλλά ας πούμε να είναι οκ, δηλαδή να μη βγάζει θόρυβο η συσκευή από μόνη της. Επίσης αν η κασέτα έχει φύσημα, λόγω πολλών παραγόντων, δεν έχω θέμα (αν και από το λίγο που άκουσα στο στερεοφωνικό γνωστού, δεν είχε κάτι). Το θέμα είναι, να μην έχει φύσημα το ίδιο το κασετόφωνο και γενικά αυτό που μερικοί, παλιότερα φόρτωναν όλα τα dolby, είναι πολύ σπαστικό. Το ιδανικό θα ήταν με τις κασέτες να πετύχω τον ήχο που είχε η Μίνος και η Polygram τη δεκαετία του 90 στα cd αλλά αυτό είναι ανέφικτο. Τουλάχιστον αυτό που θέλω, να μην είναι αυτό το παρατεταμένο μπάσο/sub/τύμπανα μπροστά και να χάνεται όλη η λεπτομέρεια.
Τουλάχιστον, ελπίζω τώρα που οι κασέτες γίνονται τάση, να επανακυκλοφορήσουν καινούρια οικονομικά κασετόφωνα που να έχουν έναν απλά decent ήχο.
Στο χωριό μου έχω ένα sony κασετόφωνο με cd player αλλά μάλλον έχει θέμα με κεφαλές και θα θέλει διαδικασία.
 
Last edited:
χρειάζεται απλά ένα σωστά λειτουργικό κασετόφωνο και μια κάρτα ήχου και να αφιερωθεί λίγος χρόνος.
Πολλά από τα προβλήματα που λες μπορούν να διορθωθούν.
Ίσως να γίνονται και θαύματα.
Κατά καιρούς έχω μεταφέρει διάφορες κασέτες σε ψηφιακά μέσα.
 
Από ένα αρχείο που έχει γραφτεί σε παλιό δισκοπωλείο και για παράδειγμα έχει γραφτεί με πολύ λίγα πρίμα (και σαν μονοφωνικό), ενώ η κυματομορφή είναι γεμάτη στα -6 LUFS, δεν ξέρω τι επεξεργασία μπορεί να γίνει. Ίσως αν κατέβει η ένταση αρκετά με πρόγραμμα και μετά με ένα eq αλλά τα τύμπανα που είναι μπροστά και χτυπάνε σκληρά, συνεχίζουν να κάνουν κουραστικό τον ήχο. Επίσης χάνουν και σε τονικότητα, αυτά που έχουν γράψει κάποια άτομα που ξέρω, από παλιά δισκοπωλεία. Οπότε σίγουρα είναι θέμα κεφαλών ή θέμα απομααγνητισμού των κασετών που είχαν. Το θέμα είναι να γραφτεί ξανά η κασέτα με πιο προσεγμένο τρόπο, ενδεχομένως. Θα προσπαθήσω, όταν πάω στο χωριό να φέρω το κασετόφωνο. Δεν είναι εντελώς παλιό, αλλά ούτε και καινούριο, 20ετίας.
Αυτές οι κασέτες που έχω, γενικά δεν έχουν θέμα απομαγνητισμού, είναι δοκιμασμένες.
Όσο για κασετοφωνάκια τύπου ezcap θα άξιζε αν δεν κυκλοφορούσαν αυτό το θόρυβο, το οποίο προέρχεται από το κασετόφωνο και όχι από την κασέτα. Δεν ξέρω για ποιο λόγο και άλλες μάρκες που έχουν δοκιμάσει γνωστοί μου βγάζουν τον ίδιο θόρυβο. Αν υπήρχε κάτι αντίστοιχο στα 30 ευρώ χωρίς θόρυβο, θα ήταν αρκετά καλό για τη δουλειά που θέλω να κάνω. Με το audacity και με άλλα προγράμματα φεύγει ο θόρυβος αλλά θολώνει πολύ ο ήχος.
 
δεν καταλαβαίνω γιατί το θέμα είναι να ξαναγραφτεί η κασέτα.
εγω θεωρώ ότι πρέπει να διασωθεί το αρχείο.

τα κασετοφωνάκια τα ξεχνάς
αναζητάς ένα σωστό κασετόφωνο, παλιό αλλά λειτουργικό.
Σήμερα ακόμα και τα καινούργια που βγαίνουν πάσχουν απο μοτέρ, γιατί μόνο μια εταιρεία και μάλιστα φτηνή φτιάχνει μοτέρ

τώρα για την επεξεργασία, μια τακτική που εφαρμόζεται είναι να αντιγραφτεί σε πολλά ίδια tracks η ταινία και κάθε track να υποστεί έντονη επεξεργασία ως προς το συχνοτικό περιεχόμενο που μας ενδιαφέρει με τα κατάλληλα εργαλεία.
πχ ένα track θα δώσει μόνο το μπάσο, ένα άλλο τύμπανα κλπ.
φυσικά υπάρχουν και ΑΙ εργαλεία αλλά δεν έχω ασχοληθεί
 
Καλησπέρα, σε ευχαριστώ. Υπάρχει πρόγραμμα δηλαδή που κατά την εγγραφή γράφει ξεχωριστά το μπάσο, τα τύμπανα, δηλαδή σαν stems κλπ και μπορείς να τα ρυθμίσεις; Για παράδειγμα μετά να μειώσεις ας πουμε την ένταση τα πολλά τύμπανα και τις ατέλειες σε κάθε ξεχωριστό stem? Αυτό θα είναι πολύ ενδιαφέρον. Ποιο πρόγραμμα είναι;
Με εργαλεία AI, έχουν δοκιμάσει γνωστοί μου και δυστυχώς δεν έχει φυσικότητα, όπως επίσης κόβει τις υψηλές συχνότητες, ακούγεται πολύ ψευτοψηφιοποιημένος ο ήχος. Λογικά όμως επειδή είναι στην αρχή το AI, αργότερα δεν ξέρουμε τι να περιμένουμε, πάντως δεν μου κάθεται καλά.
Και για κασετόφωνο θα προσπαθήσω να βρω ένα παλιότερο και να φτιάξω κεφαλές (ίσως αυτό που έχω στο χωριό μου ή να βρω κάτι άλλο). Είναι κρίμα που οι περισσότερες εγγραφές από κασέτα που έχω ακούσει σε άλλους είναι μονοφωνικός ήχος σχεδόν με μπάσο τύμπανα, τέρμα εντάσεις κ παραμόρφωση.
 
Δεν χρειάζεται ειδικό πρόγραμμα.
Σε οποιοδήποτε daw κάνεις import το κομμάτι όσες φορές θέλεις σε διαφορετικά tracks.
Μετά χρειάζεσαι σοβαρά εργαλεία EQ και επεξεργάζεσαι κάθε ένα για το σκοπό που θες.

Βλέπω ότι αναζητάς φυσικότητες και ποιότητες από κάποιο μέσο που ηχογράφησε πριν 30 χρόνια σε σχεδόν άθλιες συνθήκες. Αυτά δεν συμβαδίζουν. Όμως μπορείς να βελτιώσεις σημαντικά.
Για ΑΙ ισχύει ό,τι γράφεις.
 
Είναι κρίμα που οι περισσότερες εγγραφές από κασέτα που έχω ακούσει σε άλλους είναι μονοφωνικός ήχος σχεδόν με μπάσο τύμπανα, τέρμα εντάσεις κ παραμόρφωση.

Προσωπικα δεν ειμαι φαν του αναλογικου, και ειδικα της κασετας, τα εχουμε πει πολλες φορες, μη λεμε τα ιδια.

Αλλα για το παραπανω, αυτο εχει να κανει αποκλειστικα με τα μηχανηματα.


Τα αναλογικα μηχανηματα εχουν ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ διαφορες μεταξυ τους, μιλαμε για ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ, ΓΙΓΑΝΤΙΕΣ διαφορες σε ποιοτητα εγγραφης και αναπαραγωγης, οπως ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ και ΓΙΓΑΝΤΙΕΣ ειναι οι διαφορες της τιμης αναμεσα σε ενα ποιοτικο αναλογικο player και ενα απο το καλαθι.


Καμια σχεση δηλαδη με τα ψηφιακα, που με ενα προσιτο CD player εχεις καλυτερο ηχο και απο ακριβα αναλογικα.


Αν ομως τα σταξεις τα φραγκα, η ποιοτητα ειναι επαρκεστατη. Ειχαμε κανει ας πουμε εκτενεστατα τεστ με το nakamichi dragon, γραφαμε συμφωνιες του Μπετοβεν απο CD αναφορας και τετοια, και το αποτελεσμα ηταν παρα πολυ καλο. Αλλα μιλαμε για ΠΟΛΛΑ λεφτα, και λεφτα που στη σημερινη εποχη σε καμια περιπτωση δεν αξιζει να τα σκασεις, διοτι πολυ απλα υπαρχουν τα ψηφιακα.


Βρες εκει καλο κασετοφωνο να σωσεις οτι σωζεται, και απο εκει και περα ψαξου να τα βρεις σε ψηφιακα αρχεια.
 
Δεν έχουν βγει σε cd για αυτό (με εξαίρεση μεμονωμένα τραγούδια που τα έχω επειδή έχουν βγει σε συλλογές). Γενικά σε ψηφιακά αρχεία πολλά που έχω βρει είναι και πάλι τύπου μετατροπή από βινύλιο αλλά ας πούμε 128kbps με θόρυβο αντίλαλο και κρακς από υπολογιστή μέσα, εκτός από τα κρακς του βινυλίου. Και κλασικά οι συλλέκτες που τα έχουν ζητάνε τρελά ποσά για μια μετατροπή από δίσκο που είναι και αμφιβόλου ποιότητας, δεν ξέρω τι να περιμένω.
 
Βλέπω ότι αναζητάς φυσικότητες και ποιότητες από κάποιο μέσο που ηχογράφησε πριν 30 χρόνια σε σχεδόν άθλιες συνθήκες.
Οι κασέτες είναι γνήσιες. Γενικά φυσικότητες εννοώ ένα απλό αναλογικό στερεοφωνικο αποτέλεσμα με αρκετά σωστά πρίμα μπάσα ισορροπημένα χωρίς να ακούγονται τα τύμπανα σκληρά, χωρίς να καλύπτονται όλα από το μπάσο/subbass και χωρίς να είναι γρατζουνισμένα τα φωνητικά, δηλαδή χωρίς να ξεφεύγουν τα peaks.Και να υπάρχει και τονικότητα.
 
δεν διευκρινίζεις τι σημαίνει γνήσιες.
Είναι ηχογραφημένες κασέτες εταιρειών παράλληλης κυκλοφορίας πχ με βινύλιο?
Τότε αν έχουν φυλαχτεί σωστά και δεν έχουν απομαγνητιστεί σοβαρά και αναπαραχθούν σε σωστό κασετόφωνο θα αποδώσουν αυτό που μπορείς να αναμένεις. Δηλαδή μια ας πούμε απόκριση 30-14000 +/- 3db....
που για μένα είναι αυτό που θα έπρεπε να ακούσεις και πριν 30-40 χρόνια ή και 50 χρόνια.
Φυσικά η πλειοψηφία των σπιτικών ηχογραφήσεων απο ένα καλούτσικο πικαπ και κασετόφωνο σε καλής ποιότητας κασέτα θα δίνει καλύτερο αποτέλεσμα.
Και πάλι μιλάμε για ελληνική δισκογραφική πραγματικότητα.

Αν είναι κασέτες που κάποιος κάπου κάποτε αντέγραψε .... όλο το παραπάνω σκεπτικό πάει περίπατο.
 
Ναι κασέτες εταιρείας δοκιμασμένες σε κασετόφωνο άλλου ατόμου. Και τις είχα δοκιμάσει και όταν είχα πάρει αυτό το ezcap το οποίο λόγω θορύβου που έβγαζε ακόμη και όταν δεν είχα κασέτα μέσα, το επέστρεψα. Αλλά οι κασέτες δεν είχαν κάποιο ιδιαίτερο αρνητικό πχ απομαγνητισμο, από το λίγο που άκουσα. Τις φυλάω καλά.
 
Απο οτι θυμαμαι απο τους προιστορικους αιωνες που ακουγα σε κασσετα, οι κασσετες εταιριας οι απλες ηταν για τον πεοντα ηχητικα. Αυτες που ακουγοντουσαν αξιοπρεπως ηταν οι χρωμοδιοξιδιου.
 
Απο οτι θυμαμαι απο τους προιστορικους αιωνες που ακουγα σε κασσετα, οι κασσετες εταιριας οι απλες ηταν για τον πεοντα ηχητικα. Αυτες που ακουγοντουσαν αξιοπρεπως ηταν οι χρωμοδιοξιδιου.
Οι "απλές" υπήρχαν σε κολοσσιαία γκάμα, από no-name σε καλάθια, που ξεβάφανε οι ταινίες στα δάκτυλα, μέχρι πολυτελώς συσκευασμένες και ακολούθως πανάκριβες της BASF. Μετά ήλθαν οι λεγόμενες "χρωμίου". σε μικρότερη γκάμα βέβαια, και σαφώς ακριβότερες. Τέλος, είδαμε τις λεγόμενες "μετάλου", σε ακόμη μικρότερη γκάμα και ακόμη ακριβότερες.

Η απορία μου ήταν πάντα με τις λεγόμενες "εταιρείας" οι οποίες θυμάμαι ότι έπαιζαν πολύ καλά για την εποχή (είχα πάρει το πρώτο των Toto σε τέτοια). Ξέρει κανείς τι μέρος του λόγου ήταν αυτές;
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top