• Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.

Επιλογή Low Budget - all around μικροφώνου

Εγώ έχω το κινέζικο SE 2200 το οποίο είναι αρκετά καλό και έιμαι πολύ ευχαριστημενος με την απόκριση του, όχι όμως με την κατασκευή του. Η αράχνη του του, η βάση του δλδ, δεν κάθεται με τπτ.

Το είχα συγκρίνει σε σπικάζ με το ROde NT1 ενός φίλου, κ το SE μ αρεσε περισσότερο, γιατί έβγαζε περισσότερο τσαρχαλητό, έδινε περισσότερο χαρακτήρα, αλλα ήταν πιο θορυβώδες και το Rode τόνιζε καλύτερα βαθιές αντρικές φωνές.

Στο ραδιόφωνο που δουλέυω έχουν το AKG C3000 και νταξ, ούτε κρύο ούτε ζέστη. Για γυναικίες φωνές δεν μ αρέσει...

 
γεια χαρά παιδιά...

ποια από αυτά λέτε να πάρω?για ηχογράφηση φωνής τα θέλω κατά βάση.

Ποιο είναι καλυτερο κατά την γνώμη σας?

http://www.thomann.de/gr/akg_c214_bundle_2.htm

http://www.dv247.com/microphones/rode-nt1000-recording-bundle-with-ntsm6-pop-shield-and-shockmount-and-flexi-screen-lite--86626

Και κάτι άλλο...στο rode nt1000 στο bundle εχει και το reflection filter ενώ στο άλλο όχι.

Δηλ αξίζει πχ να πάρω το akg χωρίς το reflection και για ηχομόνωση να κάνω κάτι diy??η να προτιμήσω το rode?

Y.Γ εκτός αν έχετε να προτείνετε κάτι άλλο στα ίδια λεφτά.

 
Καλησπέρα καταρχήν σε ολους. Για να μην ανοίξω αλλο θέμα...

Διάβασα πολύ καλά λόγια παο γνώστες για το NT1. Η χρηση που θα του κανω θα ειναι κυριως ερασιτεχνική αλλά φυσικά θα ήθελα να ειναι αξιοπρεπες.

Δυο ερωτησουλες:

1. Μπορω εκτος απο φωνη να ηχογραφησω με αυτο ακουστικά οργανα? Cajon? Ισως και πνευστα? Η θα εχω ασχημο αποτελεσμα?

2.  http://www.thomann.de/gr/the_tbone_micscreen.htm  Αξίζει τα 80 ευρω? Καθως ο χωρος που θα ηχογραφω δεν ειναι ο τελειος απο αποψης ηχοαπορροφησης.

Ευχαριστω προκαταβολικα!

 
1. Μπορω εκτος απο φωνη να ηχογραφησω με αυτο ακουστικά οργανα? Cajon? Ισως και πνευστα? Η θα εχω ασχημο αποτελεσμα?
οτι θες ηχογραφεις ,φτανει να ξερεις να το τοποθετησεις σωστα.

 
Ευχαριστω μαγκα μου,  με έχεις βοηθήσει και για την τελεκαστερ στο παρελθον , να σαι καλά!

Μαλλον η τοποθετηση ειναι θεμα εμπειρίας οποτε πιστευω μολις το παρω δοκιμάζοντας το θα καταλάβω σωστές θέσεις και αποστάσεις.

Όσο για το δευτερο σκέλος της ερώτησης? Αξίζει?

 
stepar10 είπε:
Ευχαριστω μαγκα μου,  με έχεις βοηθήσει και για την τελεκαστερ στο παρελθον , να σαι καλά!

Μαλλον η τοποθετηση ειναι θεμα εμπειρίας οποτε πιστευω μολις το παρω δοκιμάζοντας το θα καταλάβω σωστές θέσεις και αποστάσεις.

Όσο για το δευτερο σκέλος της ερώτησης? Αξίζει?
μπα....

 
Σχετικά με τα πυκνωτικά που αρχικά πρότεινε ο φίλος μας, μπορώ να του πω ανεπιφύλακτα πως ο akgc3000 είναι ένα γνήσιο Αυστριακό akg (γιατί πλέον βγάζει και κάποια μοντέλα στη Κίνα, χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό) το οποίο με βγάζει ασπροπρόσωπο σε κάθε μου ηχογράφηση φωνής ή ακουστικού οργάνου...Απο κει και πέρα όμως έχω να ΥΠΕΝΘΙΜΙΣΩ πως τα ρούχα δεν κάνουν τον παπα και αν δεν ξέρεις τι κάνεις σε μία ηχογράφηση, απο το πως θα το τοποθετήσεις, πως θα το χειριστείς πως θα μιξάρεις θα κομπρεσάρεις θα σπλιταρεις θα κάνεις editing στο αποτέλεσμα.....μην περιμένεις προκοπή...τουλάχιστον όμως πάρε κάτι που αν έχεις την όρεξη να ψαχτείς (σε περίπτωση που δεν τα ξέρεις, γιατί δεν γνωρίζω και με ποιον μιλάω προσωπικά) θα σε κάνει να δουλέψεις σωστά με υπομονή για να μάθεις και να φτάσεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Εν κατακλείδι εγώ προτείνω το akg και εύχομαι καλή όρεξη για δουλειά! Μόνο έτσι θα δεις ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

 
φιλε μου ειχα το perception 120 και ηταν πολυ ικανοποιητικο στην ηχογραφηση φωνητικων... το 220 πιστευω θα ειναι καλυτερο. ομως οχι απο thoman αλλα απο amazon που η τιμη ειναι αισθητα χαμηλοτερη τσεκαρε το ;)

 
+1 Για τα oktava

Το thomann έχει original πάντως, αλλά δεν έχει όλη την γκάμα. Οπότε κατευθείαν από Oktava και αυτά από Γερμανία αποστέλλονται.

+++ για τα Oktava ,δεν τα εχω χρησιμοποιησει εχω ομως διαβασει εξαιρετικά πράγματα.

 
Είμαι κ εγω αυτον τον καιρό σε αναζήτηση μικροφώνου και μάλιστα άμεσα γιατι βγάζω ενα κομμάτι και δεν εχω μικρόφωνο να το τραγουδήσω  ???

Μάλλον θα παω σε δυνάμικο για κάποιους χψ λόγους.

Διάβασα καλά σχόλια για το Shure SM58, τι γνώμη έχετε γι αυτο το μικρόφωνο ?

Τι άλλες προτάσεις υπάρχουν σε αυτο το ευρος χρημάτων ? Οχι πολύ πιο πάνω,προς τα κάτω όσο θέλετε !

Η χρήση καθαρά ερασιτεχνική, αντρική φωνή (γυναίκα δεν βρίσκω να τραγουδήσει!) σε δωμάτιο σπιτιού.

Με δυναμικό θα μπορώ να ηχογραφήσω ακουστική κιθάρα ?

 
Διάβασα καλά σχόλια για το Shure SM58, τι γνώμη έχετε γι αυτο το μικρόφωνο ?
Οπως ηδη γνωριζεις ειναι το πλεον ευπωλητο μικροφωνο στην ιστορια της μουσικης οπως και το πιο συχνα χρησιμοποιουμενο...παρολα αυτα παρε καλυτερα ενα AKG D5 ειδικα αν δεν σε καιει να το χρησιμοποιησεις ζωντανα (και ζωντανα το D5 ειναι καλυτερο αλλα δεν εχει αυτο το...asxetos ixoliptis-VLAKAS tragudistis  proof που εχει το SM58... ;D)

 
Mike Tsilis είπε:
Διάβασα καλά σχόλια για το Shure SM58, τι γνώμη έχετε γι αυτο το μικρόφωνο ?
Στο Google: site:noiz.gr shure sm58


"Πασπαρτού" για πολλές και διάφορες περιπτώσεις, αξιόπιστο, εύκολο στη χρήση και κατάλληλο για θορυβώδεις συνθήκες πρόβας ή λάιβ...


Με δυναμικό θα μπορώ να ηχογραφήσω ακουστική κιθάρα ?

Γιατί να μην μπορείς?
 
Superfunk είπε:
Οπως ηδη γνωριζεις ειναι το πλεον ευπωλητο μικροφωνο στην ιστορια της μουσικης οπως και το πιο συχνα χρησιμοποιουμενο...παρολα αυτα παρε καλυτερα ενα AKG D5 ειδικα αν δεν σε καιει να το χρησιμοποιησεις ζωντανα (και ζωντανα το D5 ειναι καλυτερο αλλα δεν εχει αυτο το...asxetos ixoliptis-VLAKAS tragudistis  proof που εχει το SM58... ;D)
H akg είναι μια αγαπητή για εμένα εταιρία, και το θετικό σε αυτο που προτείνεις είναι οτι ειναι και πιο φτηνό.Άλλά που υπερτερεί το AKG σε σχέση με το Shure ?

Απλά διάβασα για το SM58 οπως πολύ σωστά γράφεις οτι "ειναι το πλεον ευπωλητο μικροφωνο στην ιστορια της μουσικης" και σκέφτομαι οτι για να το εμπιστεύεται τόσος κόσμος θα είναι σίγουρα ενα καλό μικρόφωνο.

 
Μια χαρα ειναι το SM58 απλα το D5 ειναι καλυτερο μικροφωνο,ειδικα απο τη στιγμη που κανει και τα ιδια λεφτα,εχει πιο καθαρο και transparent ηχο.

 
Superfunk είπε:
Μια χαρα ειναι το SM58 απλα το D5 ειναι καλυτερο μικροφωνο,ειδικα απο τη στιγμη που κανει και τα ιδια λεφτα,εχει πιο καθαρο και transparent ηχο.
Και μεγαλύτερη "ανθεκτικότητα" στην ανάδραση (feedback suppression).

 
To έψαξα πολύ το AKG D5, εχει πάρει πάρα πολύ καλές κρητικές.

Βρήκα ενα συγκριτικό και τα άκουσα και τα δυο. Ακουσα πάρα πολλές φορές τα δείγματα, έκλεινα τα μάτια και επικεντρωνόμουν σε αυτο που άκουγα.Κατέληξα στο οτι ο ηχος του shure sm58 μου άρεσε πιο πολύ.

Στο D5 κάτι με χάλαγε στις χαμηλές, σαν να ψαλίδιζε,σαν να παραμόρφωνε !

Ενω στα σχόλια που υπάρχουν λένε για το D5 οτι είναι καλύτερο στα δικά μου αυτια μου άρεσε ο ηχος απο το sm58, πιο ισοροπημένος και πιο ομαλος σε όλο το φάσμα.

Την δειγματοληψία μπορείτε να την ακούσετε εδω : http://www.homestudiocorner.com/akg-d5-vs-shure-sm58-audio/

Τώρα κοιτάω και το Μ1 της RODE

 
Συγγνώμη για το off topic αλλά γιατί θες οπωσδήποτε δυναμικό? :/

Εγώ ποτέ δεν κατάφερα να κάνω καλή δουλειά με τα δυναμικά... Ίσως επειδή έχω έλλειψη γνώσεων αλλά από όταν πήρα το πυκνωτικό (ένα behringer της πλάκας έτσι?) μου έκανε εύκολη τη ζωή...  :-X

Σόρρυ αν παρεμβαίνω στην απόφασή σου...

 
Το 58αρι το Beta το εχεις κοιταξει καθολου? Εχει μια διαφορα στην τιμη αλλα αξιζει! Και εγω για το απλο το 58αρι πηγα και εφυγα με το Beta απο το Ζαχο!

 
funky_bassman είπε:
Συγγνώμη για το off topic αλλά γιατί θες οπωσδήποτε δυναμικό? :/

Εγώ ποτέ δεν κατάφερα να κάνω καλή δουλειά με τα δυναμικά... Ίσως επειδή έχω έλλειψη γνώσεων αλλά από όταν πήρα το πυκνωτικό (ένα behringer της πλάκας έτσι?) μου έκανε εύκολη τη ζωή...  :-X

Σόρρυ αν παρεμβαίνω στην απόφασή σου...
Μην ζητάς συγνώμη δεν παρεμβαίνεις στην απόφασή μου,κουβέντα κάνουμε..Ετσι και αλλιώς το μεγάλο μου πρόβλημα όσο αφορά το θέμα μικρόφωνο είναι η φωνή μου  :-X

Εχω καταλήξει σε δυναμικό για τους εξής λόγους :

Ο χώρος που βρίσκομαι δεν είναι στεγανός όσο αφορά τους θορύβους.

Κάποιες φορές,σπάνια μεν αλλά υπάρχουν αυτες οι "κάποιες φορές" μπορεί να υπαρχει στην ηχογράφηση και άλλο άτομο που να παίζει και κάποιο άλλο όργανο, και στις δυο παραπάνω περιπτώσεις το πυκνωτικό θα συλλαμβάνει ηχους που ισως να μην θέλω να περνάνε στο κανάλι της φωνής.

Ενας άλλος λόγος είναι οτι ενα πυκνωτικό μικρόφωνο είναι ενα ευαίσθητο μικρόφωνο και θέλει πάρα πολύ μεγάλη προσοχή, αν είχα κάποιο χώρο έστο και μικρό σαν στουντιάκι που τα πάντα να είναι στην θέση και η χρήση του χώρου θα ηταν μόνο για μουσική χωρίς να μπαινουν και άλλα άτομα οπως και αντικείμενα τότε θα πήγαινα ισως σε πυκνωτικό.    

Επίσης επειδή την έχω πατήσει κάποιες φορές με τα entry level φτηνά πράγματα προτιμώ να πάρω ενα καλό δυναμικό παρά ενα φτηνό πυκνωτικό.Την Behringer να σου πω την αλήθεια δεν την έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση (εχω τρεις συσκευές της) και στο θέμα πυκνωτικό είναι λίγο μονόδρομος όσο αφορά το κόστος αγοράς της.Αν θυμάμαι καλά το B1 πρεπει να εχει περίπου 90€

Τέλος η αλήθεια είναι οτι ασχολούμαι πολύ περιστασιακά με τα φωνητικά οπότε ενα πυκνωτικό λίγο αξιοπρεπή οπου θα το αποκτήσω με κόστος στο πορτοφόλι τουλάχιστον στα 200€ θα παει χαμένο.

Απο την άλλη επειδή εχω μιλήσει με δυο ηχολήπτες μου είπαν σε κάποια φάση και οι δυο το ιδιο πράγμα,οτι : Βάση του εξοπλισμού που εχω και την χρήση που θέλω να κάνω οτι  μικρόφωνο της κατηγορίας SM58,D5,M1 δεν ενδεικνύεται και οτι πιο ώριμο θα ήταν να κάνω την δουλειά μου με ενα μικρόφωνο φτηνό,ως τα 40€ !      

 

Trending...

Νέα θέματα