Ενισχυτής ή προενίσχυση???

Θα ήθελα να κάνω στον mobynik ορισμένες ερωτήσεις, αλλιώς δεν βγαίνει άκρη.

1. Τί στυλ μουσικής παίζετε? Χρησιμοποιείς πολύ τα καθαρά ή είσαι μόνο crunch και γκάζια?

2. με τί κιθάρα παίζεις (μαγνήτες κ.λ.π) έχει δυνατό ή κανονικό σήμα?

3. Πόσο βαριέσαι να κουβαλάς?

4. Θα έχεις floor monitor στα live ή θα ακούς μόνο από την καμπίνα σου?

 Νομίζω πως όλα αυτά παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιλογή σου. Να συμφωνήσω απόλυτα με τον SuperFunk ότι κανένα πετάλι τύπου tube preamp δεν θα αντικαταστήσει σε ποιότητα ακόμη και τον μικρότερο λαμπάτο (τάξη Α ή ΑΒ) ενισχυτή. Βέβαια καλό θα είναι ο ενισχυτής να έχει και ξεχωριστό καθαρό κανάλι και να είναι φιλικός προς τα "άγρια" πεταλάκια. ο SF σίγουρα ξέρει καλύτερα ,αλλά σε δοκιμή που έκανα σε έναν tiny terror (orange 15W) με πετάλια dist/od μπροστά ,ο ενισχυτής -αν και πολύ ερεθιστικός σε ήχο από μόνος του- άρπαζε πολύ γρήγορα, πραγμα που καθιστούσε αδύνατες τις μεγαλύτερες εντάσεις.( θα ήθελα την άποψή σας στα παραπάνω)

Σε περίπτωση που ΔΕΝ είσαι λάτρης τόσο του "καλού" και ποιοτικού ήχου και βολεύεσαι απλά με δυνατές εντάσεις, τότε πάω πάσο.(αλλά προς Θεού, όχι line 6)

 
ο tiny terror ουδεμια σχεση εχει με τους ενισχυτες που προτεινουμε (ειναι σχεδιασμενος για να παιζει μονο βρωμικα με αλλα λογια)

για να μη ξεφυγεις καθολου απο το budget σου θα σου προτεινα να παρεις αυτον

http://www.thomann.de/gr/blackheart_handsome_devil_combo_bh15_112.htm

(για να εχεις και "ρεζερβα" αλλα 10 βαττ σε περιπτωση που παιξεις στο...ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΤΑΔΙΟ... :) :))

μου φαινεται πολυ καλο deal: φτηνος,portable & με 12αρι αμερικανικο μεγαφωνο.

και απο οτι βλεπω ειναι και πολυ καλα κατασκευασμενος..

"1W, carbon-film resistors in the signal path to beefy, double sided pcb with 2 oz traces, 16 gauge, precision folded and welded chassis and mutli-ply, classically joined cabinetry,"

 
Superfunk είπε:
ο tiny terror ουδεμια σχεση εχει με τους ενισχυτες που προτεινουμε (ειναι σχεδιασμενος για να παιζει μονο βρωμικα με αλλα λογια)

για να μη ξεφυγεις καθολου απο το budget σου θα σου προτεινα να παρεις αυτον

http://www.thomann.de/gr/blackheart_handsome_devil_combo_bh15_112.htm

(για να εχεις και "ρεζερβα" αλλα 10 βαττ σε περιπτωση που παιξεις στο...ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΤΑΔΙΟ... :) :))

μου φαινεται πολυ καλο deal: φτηνος,portable & με 12αρι αμερικανικο μεγαφωνο.

και απο οτι βλεπω ειναι και πολυ καλα κατασκευασμενος..

"1W, carbon-film resistors in the signal path to beefy, double sided pcb with 2 oz traces, 16 gauge, precision folded and welded chassis and mutli-ply, classically joined cabinetry,"
Χα,χα. Ναι είχα κλείσει κάτι Live και στο Ολυμπιακό στάδιο, γι αυτό είχα αγχωθεί. Όντως φαίνεται καλή κατασκευή αυτός για τα χρήματά του (μόνο που δεν είναι available στον Θωμά :P). Anyway, έχεις εικόνα (ή μαλλον καλυτερα ήχο, για το ηχείο του?Θα χρειαστώ cabinet για αυτόν πιστεύεις?

Και πάλι ευχαριστώ για τις προτάσεις σου

 
ziggy440 είπε:
Θα ήθελα να κάνω στον mobynik ορισμένες ερωτήσεις, αλλιώς δεν βγαίνει άκρη.

1. Τί στυλ μουσικής παίζετε? Χρησιμοποιείς πολύ τα καθαρά ή είσαι μόνο crunch και γκάζια?

2. με τί κιθάρα παίζεις (μαγνήτες κ.λ.π) έχει δυνατό ή κανονικό σήμα?

3. Πόσο βαριέσαι να κουβαλάς?

4. Θα έχεις floor monitor στα live ή θα ακούς μόνο από την καμπίνα σου?

 Νομίζω πως όλα αυτά παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιλογή σου. Να συμφωνήσω απόλυτα με τον SuperFunk ότι κανένα πετάλι τύπου tube preamp δεν θα αντικαταστήσει σε ποιότητα ακόμη και τον μικρότερο λαμπάτο (τάξη Α ή ΑΒ) ενισχυτή. Βέβαια καλό θα είναι ο ενισχυτής να έχει και ξεχωριστό καθαρό κανάλι και να είναι φιλικός προς τα "άγρια" πεταλάκια. ο SF σίγουρα ξέρει καλύτερα ,αλλά σε δοκιμή που έκανα σε έναν tiny terror (orange 15W) με πετάλια dist/od μπροστά ,ο ενισχυτής -αν και πολύ ερεθιστικός σε ήχο από μόνος του- άρπαζε πολύ γρήγορα, πραγμα που καθιστούσε αδύνατες τις μεγαλύτερες εντάσεις.( θα ήθελα την άποψή σας στα παραπάνω)

Σε περίπτωση που ΔΕΝ είσαι λάτρης τόσο του "καλού" και ποιοτικού ήχου και βολεύεσαι απλά με δυνατές εντάσεις, τότε πάω πάσο.(αλλά προς Θεού, όχι line 6)
Λοιπόν:

1. Στυλ μουσικής παίζω (ουμε) διάφορα, κυρίως rock σε πολλές μορφές του (alternative, hard και ολίγο heavy), αλλά και λίγο funk-ska. Χρησιμοποιώ και καθαρά και βρώμικα

2. Έχω μία Fender Richie Sambora...με τον διπλό μαγνήτη και τους δύο μονούς. Το δυνατό ή κανονικό σήμα δεν το κατάλαβα για να είμαι ειλικρινής.

3. Βαριέμαι να κουβαλάω όπως όλοι μας. Τώρα αν είναι να κάνει τη διαφορά μπορώ να κουβαλήσω και ολόκληρο φορτηγό, αλλά όπως και να έχει θα προτιμούσα να μην γίνομαι Πύρρος Δήμας σε κάθε Live.

4. Το floor monitor φυσικά δεν είναι η δική μου επιλογή, αλλά εξαρτάται από την όρεξη του κάθε ηχολήπτη που κάνει ήχο ή το μαγαζί που παίζουμε. Νομίζω το καταλαβαίνεις απόλυτα αυτό.

 
Μπα γιατι να χρειαστεις εξτρα καμπινα αφου το 12αρι eminence του θα ειναι more than ok (75 watt ειναι και φανταζομαι παρομοιο με το εκπληκτικο eminence που φοραει η καμπινα Epiphone Valve jr,αλλωστε και τους δυο ενισχυτες ο ιδιος ανθρωπος τους εχει σχεδιασει ;))

 
Superfunk είπε:
Δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα να ακους τον εαυτο σου σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ σκηνη φτανει βεβαια ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ ΣΩΣΤΑ τον ενισχυτη σου (δηλ. στα επιπεδα των...αυτιων σου και οχι στο πατωμα να κοιταει το ...κοινο....)

εννοειται οτι αν παρεις τον 5αρι θα πρεπει να αγορασεις και μια καμπινα 1χ12 (η οποια ειναι πολυ μικρη και μεταφερεται πανευκολα) για να κανεις τη δουλεια σου,απο εκει και περα τη "μεταφορα" του ηχου σου στο κοινο την αναλαμβανει παντα η μικροφωνικη...

ενας μεγαλος λαμπατος θα σου ειναι παντελως αχρηστος στο 95% των ελληνικων "μαγαζιων"..
Μας δίνω 20 μέρες περιθώριο πριν τα επαναλάβουμε...  ;D ;) Αλλά εσύ άτιμε προδότη παράτησες το Κοχάκι για λάιβ;;;

αλλά σε δοκιμή που έκανα σε έναν tiny terror (orange 15W) με πετάλια dist/od μπροστά ,ο ενισχυτής -αν και πολύ ερεθιστικός σε ήχο από μόνος του- άρπαζε πολύ γρήγορα, πραγμα που καθιστούσε αδύνατες τις μεγαλύτερες εντάσεις.( θα ήθελα την άποψή σας στα παραπάνω)
Οχτακόσιες χιλιάδες φορές τα έχω πει στο φόρουμ για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του Tiny Terror, η συμβίωση με πετάλια ΔΕΝ είναι ένα από αυτά. Ψάξτε λίγο στο φόρουμ...

Τώρα, ένα μικρό κόμπο με 12ρι ηχείο ή μια ωραία κεφαλή και μια καμπίνα 1x12 (ή έστω 2x12 closed back) μαζί με τα πετάλια σου και την/τις κιθαρούλες σου είναι τα ελάχιστα που πρέπει να έχεις μαζί σου όταν κουβαλάς. Εκτός αν για τον Α ή Β λόγο δεν μπορείς να σηκώσεις τίποτα (πχ. ιατρικό θέμα - κι εγώ έχω πρόβλημα με τη μέση μου αλλά έχω θαυμάσιο ενισχυτή κόμπο 1x12 που αν θέλει, μπορεί να στείλει σήμα κατευθείαν στην κονσόλα). Τι να πουν κι αυτοί που έχουν τα γομάρια κεφαλές με 4x12 και τα κουβαλάνε για να κάνουν λάιβ σε... τρύπες;  ::) (σχεδόν πάγια τακτική...)

Για τα μόνιτορ: σίγουρα τίποτα δεν σου εγγυάται ότι θα τα έχεις σε μια εμφάνιση, αλλά αν δεν υπάρχουν, δεν θα ακούς όχι μόνο τον λαμπάτο που σου λέμε να πάρεις, αλλά και την πεταλιέρα τύπου Line 6 που σου λέμε να ΜΗΝ πάρεις. Και στο κάτω κάτω, με λίγη πείρα μαθαίνεις να τα βγάζεις περα και σε τετοιες αντιξοες συνθήκες. No πέιν, νο γκέιν.

 
Αλλά εσύ άτιμε προδότη παράτησες το Κοχάκι για λάιβ;;;
οχι βεβαια KOCH & ξερο ψωμι!!!!

στο ενα χερι ο KOCH,στο αλλο η Tonelab & στην πλατη η τελε!(με τα ποδια παω πλεον στα live!!! :) :) :))

total set up time: 2 minutes

total tear down time:3 minutes (λογω ...μπυρας...) :)

ασε τους αλλους να...κουβαλανε!! ;D :)

 
Το θεμα μας ομως δεν ειναι το "τζαμαρισμα" (που συνηθως μετατρεπεται σε...volume contest...) αλλα η χρηση ενισχυτη σε μαγαζι οπου υπαρχουν οι συνηθισμενοι "περιορισμοι" στην ενταση επι σκηνης.. ;)

 
Superfunk είπε:
Γιατί αυτό με τον 5w που είπες και τον κάφρο drummer με παραξένεψε.
Στις προβες παιζω με τον 5αρι και μια 1χ12 καμπινα και ακουγομαι μια χαρα,δεν εχω ανεβασει ποτε πανω απο τη μεση ;) (παιζω κατα 90% με καθαρο ηχο)
 
NicolasAth72 είπε:
Γιατί αυτό με τον 5w που είπες και τον κάφρο drummer με παραξένεψε.
Στις προβες παιζω με τον 5αρι και μια 1χ12 καμπινα και ακουγομαι μια χαρα,δεν εχω ανεβασει ποτε πανω απο τη μεση ;) (παιζω κατα 90% με καθαρο ηχο)
Η αλήθεια είναι ότι το θέμα μας, τουλάχιστον όπως το έθεσα είναι και οι πρόβες και το live ώστε να έχω τον ίδιο εξοπλισμό. Επειδή δεν έχω εμπειρία από λαμπάτους, για αυτό με παραξένεψε το 5w.

 
Ουσιαστικα αν ΣΕΒΕΣΑΙ τους συμπαικτες σου (δηλ. αν ανηκεις στο 0,0004% των κιθαριστων ;D :)) δεν θα εχεις κανενα προβλημα ουτε στη προβα... ;)

 
Superfunk είπε:
Ουσιαστικα αν ΣΕΒΕΣΑΙ τους συμπαικτες σου (δηλ. αν ανηκεις στο 0,0004% των κιθαριστων ;D :)) δεν θα εχεις κανενα προβλημα ουτε στη προβα... ;)
Το πρόβλημα είναι ότι όσοι drummer έχω παίξει μου ζητάνε να ανεβάσω την ένταση και όχι να χαμηλώσω....Επίσης νομίζω ότι αυτό είναι το βασικό πρόβλημα με την ένταση, οι δυναμικές των drums, που τείνουν να καλύπτουν τα υπόλοιπα, ιδιαίτερα σε μικρούς χώρους.

 
Ενισχυτής ελαφρά στραμμένος προς τον ντράμερ και η κιθάρα να συμπληρώνεται στα side (αν υπάρχουν ) ή και στα monitor των τραγουδιστών. Ειστε ή δεν είστε μπάντα 8) 8)

 
Ακριβως,αλλωστε δεν ειναι μονο τα ..βαττ που θα σε κανουν να ..ακουστεις απο τα υπολοιπα μελη της μπαντας σου,αν ο ενισχυτης σου ειναι εντονα κατευθυντικος (οπως ειναι οι περισσοτεροι 1χ12 COMBOS ) & 100 watt να ειναι παλι δεν θα ακουει τιποτα ο ντραμμερ σου αν δεν ειναι στραμμενος κατα πανω του...

 
Superfunk είπε:
Ακριβως,αλλωστε δεν ειναι μονο τα ..βαττ που θα σε κανουν να ..ακουστεις απο τα υπολοιπα μελη της μπαντας σου,αν ο ενισχυτης σου ειναι εντονα κατευθυντικος (οπως ειναι οι περισσοτεροι 1χ12 COMBOS ) & 100 watt να ειναι παλι δεν θα ακουει τιποτα ο ντραμμερ σου αν δεν ειναι στραμμενος κατα πανω του...
Ναι, το καταλαβαίνω αυτό, Άρα προτείνεις να πάρω έναν μικρό λαμπάτο, να τον έχω στραμμένο προς τον drummer και στην χειρότερη να χρησιμοποιώ μικρόφωνο ή κατευθείαν στην μικροφωνική για να βγαίνει έξω είτε στην πρόβα είτε στο live. Σωστά?

 
Superfunk είπε:
Ακριβως,οπως κανει ολος ο κοσμος δηλαδη.. ;)
Το κουράζω τώρα και sorry. Από αυτούς που μου πρότεινες μου φαίνεται καλή λύση ο handsome devil. Γνωρίζεις αν μπορώ να τον συνδέσω κατευθείαν στην κονσόλα ή αν μόνο μπορώ να τον στείλω μέσω mic?

 
o ενισχυτης αυτος δεν εχει line out οποτε δεν μπορεις να τον συνδεσεις με την κονσολα (αλλωστε θα εχεις ΠΟΛΥ καλυτερο ηχο αν χρησιμοποιησεις μικροφωνο)

 
Mόνο μέσω mic. Και ίσως είναι καλύτερα έτσι γιατί έχεις πιο φυσικό ήχο, πιάνεις παλμό, κίνηση αέρα, ζωή βρε παιδί μου!!  ;D

PS. Πάλι με πρόλαβαν, Χώστα Χώστα Χώστα μου...  :-\

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top