- Μηνύματα
- 842
- Πόντοι
- 16
- Ιδιότητα
- Κιθάρα
Μάλλον προκαταβολικά και όχι προαιρετικά...Child Of Story είπε:Ευχαριστω για ολα προαιρετικα!...
Για την ακρίβεια προκαταβολικά και υποχρεωτικά!!
Μάλλον προκαταβολικά και όχι προαιρετικά...Child Of Story είπε:Ευχαριστω για ολα προαιρετικα!...
Μπορεις να επεκταθεις λιγο, για το mojo? ???Babtua είπε:Η τάξη Α πολώνει τις λυχνίες στο μέσο περίπου του συνολικού εύρους τάσης που μπορούν να αποδώσουν. Έτσι σε κατάσταση ηρεμίας η έξοδος της λυχνίας είναι μια σταθερή DC τάση - προσοχή, όχι η έξοδος του μεγαφώνου, μιλάω για την έξοδο της λυχνίας. Αυτή η DC τάση είναι ουσιαστικά η τάση πόλωσης της λυχνίας πολλαπλασιασμένη με την απολαβή της. Στο μεγάφωνο δε φτάνει γιατί παρεμβάλλεται ο Μ/Σ εξόδου που αποκόπτει τις DC τάσεις (πράγμα που μπορεί να προσμετρηθεί ως μειονέκτημα στην τάξη Α, αφού αυτή η συνεχής DC τάση καταπονεί τον Μ/Σ εξόδου υπό τη μορφή παραμένοντος μαγνητικού φορτίου στον πυρήνα του με τα χρόνια - που ίσως τελικά να είναι και καλό, γιατί δίνει mojo στον Μ/Σ. Δεν είναι του παρόντος αλλά μπορώ να επεκταθώ επί του θέματος αν θέλετε).
αυτό είναι αρκετά ανακριβέςodis13 είπε:Οχι ισα, προτιμουμε τα watt της καμπινας/μεγαφωνου να ειναι μεγαλυτερα απο αυτα του ενιχυτη, ετσι ωστε οσο δυνατα να βαλουμε τον ενιχυτη να μη καουν ουτε να παραμορφωνουν/"κλανουν" τα μεγαφωνα.
δεν το έπιασα αυτό.. :gdevelek είπε:αυτό είναι αρκετά ανακριβές
αν οδηγήσεις 100άρα καμπίνα με 50άρη ενισχυτή στο τέρμα, θα κάψεις τα μεγάφωνα, αφού ο ενισχυτής θα κλιπάρει, δίνοντας DC (το οποίο θα κάψει και την 100άρα καμπίνα και την 200άρα και την 400άρα)
gdevelek είπε:αυτό είναι αρκετά ανακριβές
αν οδηγήσεις 100άρα καμπίνα με 50άρη ενισχυτή στο τέρμα, θα κάψεις τα μεγάφωνα, αφού ο ενισχυτής θα κλιπάρει, δίνοντας DC (το οποίο θα κάψει και την 100άρα καμπίνα και την 200άρα και την 400άρα), άρα το "πάρε καμπίνα με περισσότερα βατ και είσαι εντάξει" είναι λάθος
κάλλιστα μπορεί κανείς να οδηγήσει 50άρα καμπίνα με 100άρη ενισχυτή, αρκεί να μη ανεβάσει πολύ την ένταση, ο ενισχυτής θα δίνει καθαρό σήμα με άφθονο headroom αφού θα δουλεύει "χαλαρά", τα ηχεία θα παίρνουν "καθαρό ρεύμα" και το ηχητικό αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλό
Και εγω αυτο καταλαβα, απλα ηθελα να σιγουρευτω οτι αυτο οντως εννοεις. Fair enough.gdevelek είπε:οι περισσότεροι ενισχυτές κλιπάρουν σε βαθμό που να δίνουν DC όταν τερματιστούν, και το DC καταστρέφει τα μεγάφωνα, αυτό λέω
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Μια απλή βόλτα από ένα ονλάιν μαγαζί θα δείξει πως το 95% των καμπινών που χρησιμοποιούνται με ενισχυτές έχουν τουλάχιστον διπλάσιο power rating από το ονομαστικό του ενισχυτή, ποικίλλοντας από 90 βατ μέχρι και 1200 στα 4Ω. Και το παίξιμο στο τέρμα είναι σχεδόν στην... ημερήσια διάταξη. Ακόμη κι αν δεν είναι, ένας ενισχυτής πρέπει να λειτουργεί απροβλημάτιστα σε όλες τις εντάσεις, είτε ψιθύρου, είτε αρένας.gdevelek είπε:αν οδηγήσεις 100άρα καμπίνα με 50άρη ενισχυτή στο τέρμα, θα κάψεις τα μεγάφωνα
σίγουρα δεν βλάπτει αλλά ωφελεί να έχεις περισσότερα βατ στην καμπίνα, αισθάνεσαι πιο "σίγουρος"bloody_sunday είπε:Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Μια απλή βόλτα από ένα ονλάιν μαγαζί θα δείξει πως το 95% των καμπινών που χρησιμοποιούνται με ενισχυτές έχουν τουλάχιστον διπλάσιο power rating από το ονομαστικό του ενισχυτή, ποικίλλοντας από 90 βατ μέχρι και 1200 στα 4Ω. Και το παίξιμο στο τέρμα είναι σχεδόν στην... ημερήσια διάταξη. Ακόμη κι αν δεν είναι, ένας ενισχυτής πρέπει να λειτουργεί απροβλημάτιστα σε όλες τις εντάσεις, είτε ψιθύρου, είτε αρένας.
Mην μπλέκεις την ανάγκη για καθαρό headroom με το πλήθος των βατ. Για μένα ενισχυτής άνω των 50 βατ είναι πια μονόδρομος λόγω των καθαρών του. Τώρα όσον αφορά στο τέρμα ή όχι, ο Koch μου σε πρόβες και σε λάιβ ποτέ δεν παίζει κάτω του 3 ο'clock και μέχρι σήμερα είναι μια χαρά (με το μαμίσιο του μεγάφωνο στα 60W παλιότερα και εδώ και κανένα εννιάμηνο με το Tonker στα 150). Επίσης, ο Mark 2 μου σε λάιβ και σε πρόβες (εννοείται στα 60βατ, όχι στα 100) έχει επανειλημμένως παίξει στο τέρμα - σε πρόβα για πλάκα, σε λάιβ μερικές φορές όταν δεν υπήρχε PA για τις κιθάρες παρά μόνο για άλλα όργανα - με το 200ρι του EVL χωρίς κανένα πρόβλημα, και υπολογίζω ότι ακριβώς το ίδιο θα κάνουν και τα εγγόνια μου κάποια μέρα χωρίς να καεί τίποτα.gdevelek είπε:ωστόσο παρακολουθώντας το φόρουμ εδώ και χρόνια βλέπω πως κάθε άλλο παρά σύνηθες είναι να παίζει ο κιθαρίστας στο τέρμα, αντίθετα βλεπω διαρκώς άτομα να λένε πως παίζουν στο 2-3 και σίγουρα κάτω από τη μέση, ενώ και σε live ο ημίθεος SuperFunk έχει βραχνιάσει να φωνάζει πως ούτε στο ΟΑΚΑ δεν χρειάζεσαι πάνω από 50 βατ
ο Koch μου σε πρόβες και σε λάιβ ποτέ δεν παίζει κάτω του 3 ο'clock
Επίσης, ο Mark 2 μου σε λάιβ και σε πρόβες (εννοείται στα 60βατ, όχι στα 100) έχει επανειλημμένως παίξει στο τέρμα
Noμίζεις ότι το επιδιώκω; Mε ένα μπασίστα που δεν αντιλαμβάνεται εξωτερικά ερεθίσματα από τη στιγμή που ανάψει τον ενισχυτή του κι έναν κιθαρίστα με Quad Reverb που ΑΔΥΝΑΤΕΙ να καταλάβει τη διαφορά μεταξύ του VOLUME και του GAIN; : Tεσπα, τα πράγματα έχουν ομαλοποιηθεί τώρα τελευταία... (έχουμε πια κουφαθεί ομαδικώς, κι έτσι βαράνε όλοι ανενόχλητοι στο γάμο του Καραγκιόζη και δεν μας πειράζει!!! ;D ;D)Superfunk είπε:ενα ειναι πλεον ΣΙΓΟΥΡΟ: παιζεις σε μπαντα ΚΟΥΦΩΝ ,δεν εξηγειται αλλοιως..... ;D ;D ;D
Δεν μπορείς να πεις ότι δεν προσπάθησα!! ;D Όμως θέλω να μου πεις έναν ενισχυτή του εμπορίου που να είναι Class A και να έχει παράλληλα negative feedback.myster_maze είπε:Και πολλα μαλιστα! ;D
Κιθαρας? Γιατι κιθαρας δεν ξερω κανεναν του εμποριου που να ειναι ταξη Α!bloody_sunday είπε:Όμως θέλω να μου πεις έναν ενισχυτή του εμπορίου που να είναι Class A και να έχει παράλληλα negative feedback.