Ένα τραγούδι για το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ποιο τραγούδι του Χατζηνάσιου ή του Πολυκανδριώτη τους κατατάσει στους Μουσικάρες????
Γιώργος Χατζηνάσιος

Ο Γ. Χατζηνάσιος, γεννημένος στη Θεσσαλονίκη, κληρονομεί την από πάππου πρός πάππο οικογενειακή καλλιτεχνική φλέβα, και την μουσικότητα του πατέρα του, καθηγητή σε Ωδείο και από τους γνωστότερους σαξοφωνίστες της εποχής. Ξεκινάει πιάνο στα 6 του, συνεχίζοντας μετά την Θεσσαλονίκη στην Αθήνα, όπου φοιτά στο Εθνικό Ωδείο, γιά να ολοκληρώσει σπουδές σύνθεσης και ενορχήστρωσης στο Παρίσι. Ήδη από 14 χρονών δείχνει την κλίση του πρός την τζάζ και την ευρωπαϊκή μουσική. Στοιχεία, που θα χαρακτηρίσουν το μουσικό του ύφος αργότερα, παράλληλα με την αρχική «λαϊκή» του περίοδο.

Οι σπουδές στο Παρίσι και η ικανότητά του ως πιανίστα επηρεάζουν καταλυτικά την μουσική του αίσθηση, βοηθώντας να φανερωθεί επεξεργασμένη πιά, η ενυπάρχουσα, «έντεχνη» καταγωγή του.

Τυπικά, μπαίνει στον χώρο της δισκογραφίας το 1972 με την συλλογή «4-5-3».

Λαϊκά τραγούδια με αφομοιωμένη την γνώση των κωδίκων του είδους τραγουδισμένα από τον Σ. Διονυσίου, τον Σ. Κόκκοτα και την Δ. Γαλάνη. Οι πολυσυλλεκτικοί δίσκοι νέων συνθετών, σύνηθες φαινόμενο εκείνης της περιόδου άνθησης του σύγχρονου λαϊκού τραγουδιού, ευνοούν την πρώτη επιτυχή απόπειρα. Η «Διαδρομή» το ΄73 (Μ. Μητσιάς, Δ. Γαλάνη, Θ. Ανδρεάδης) και το «Ασπρο Μαύρο» το ΄75 σε στίχους Σ. Τσώτου (Γ. Πάριος, Χ. Αλεξίου, Α. Βίσση, Δ. Κοντολάζος) , ακολουθούν την ίδια λογική με τραγούδια όπου η μελωδικότητα του συνθέτη, προβάλλεται όλο και περισσότερο.

Το 1974 η επιτυχημένη πορεία του και σαν κινηματογραφικού συνθέτη γίνεται εμφανέστερη με το «Εσύ κι Εγώ» (Ψυχή και Σάρκα) , κάνοντας αίσθηση με το ευρωπαϊκό αισθησιακό ύφος της.΄Ηδη αρχίζει να διαμορφώνεται αυτό που την επόμενη 5ετία θα χαρακτηρίσει τον συνθέτη, κάνοντας αναγνωρίσιμες τις μελωδίες του. Το 1975 γράφει τη μουσική της τολμηρής θεατρικής παράστασης του Δ. Κολλάτου «΄Ενας ΄Ελληνας σήμερα», περνώντας με άνεση στο χώρο και αυτού του είδους. Το «Λεύκωμα» (΄76) , με την Δ. Γαλάνη (από τις βασικές ερμηνεύτριες των τραγουδιών του τα επόμενα χρόνια) και τη Β. Μοσχολιού, ισορροπεί την λαϊκή και την μελωδική πλευρά του, σε τραγούδια που θά αγαπηθούν ιδιαίτερα και θα γίνουν οι πρώτες ευρείας αποδοχής μεγάλες επιτυχίες του («Τα γαλάζια σου γράμματα», «Ξενύχτησα στη πόρτα σου» κ. ά. ) .

Το 1977 θα είναι η καθοριστική χρονιά του Γ. Χατζηνάσιου. Η συμμετοχή του στο Φεστιβάλ της Γιουροβίζιον με το «Μάθημα Σολφέζ» (Πασχάλης, Μ. Αργυράκη, Ρ. Γουίλλιαμς, Μ. Τόλη) που εκπροσωπεί την χώρα στην πιό ενδιαφέρουσα παρουσία της Ελλάδας στον αμφισβητούμενο αυτό θεσμό ξεχωρίζει, και ο Γ. Χατζηνάσιος αναγνωρίζεται ως ο Ευρωπαίος ΄Ελληνας συνθέτης. Ο ομότιτλος δίσκος θα κάνει μεγάλη επιτυχία και θα κινήσει το ενδιαφέρον για μιά διεθνή καρριέρα. Η επόμενη δεκαετία, ως τα τέλη του ΄80, είναι μια διαρκής καταξίωση με συνεργασίες στον κινηματογράφο και την τηλεόραση («Το αγκίστρι» ΄77, «Μυστικοί Αρραβώνες» ΄80).

Στην πιό γόνιμη δεκαετία της δημιουγικότητας του Γ. Χατζηνάσιου του ΄80, ο συνθέτης διαγράφει μια δεύτερη, ωριμότερη, πορεία στην κινηματογραφική μουσική, όχι τόσο γνωστή στο ευρύτερο κοινό, αλλά από τις σημαντικότερες καταθέσεις του («Γλυκιά Συμμορία» ΄83, «Νοκ αουτ» ΄86, «Πρωϊνή Περίπολος» ΄87), με αποκορύφωση την επένδυση στην αγγλική ταινία «Shirley Valentine» (΄89) .

Η συνεργασία του με την Μαρινέλλα αρχικά νωρίτερα ( «Η Μαρινέλλα του σήμερα» ΄78) , θα σφραγίσει την πορεία του στο τραγούδι και την δεκαετία του ΄80, («Γιά σένα τον ΄Αγνωστο» ΄83) , όπως και με την Δ. Γαλάνη («Εικόνες» ΄79, «Παιχνίδι γιά δύο» ΅86) . Από τις σημαντικότερες στιγμές η συνεργασία με την Τ. Τσανακλίδου στο «Χωρίς Ταυτότητα» (΄80) και η συνεργασία με την Νάνα Μούσχουρη σε ποίηση Ν. Γκάτσου («Η ενδεκάτη εντολή» ΄85) αποτελεί μία από τις πιο ώριμες δουλειές του συνθέτη.

Ξαφνιάζει παρΆόλα αυτά η σπουδή εκ νέου στο λαϊκό ύφος στην συνεργασία του με τον Δ. Μητροπάνο («Συναξάρια» ΄81) , και ο κύκλος κλείνει - έχοντας προηγηθεί το ΄88 «Οι μικρές επαναστάσεις» με την Α. Κανελλίδου - το ΄91, με την «Επίθεση Αγάπης» και τον Γ. Πάριο. Η δεκαετία του ΄90, δείχνει να γυρνάει την πλάτη στον Γ. Χατζηνάσιο. Το ύφος του θεωρείται ελαφρύ γιά τα γούστα της εποχής και καταχωρείται στους συνθέτες της «μικροαστικής αισθητικής» του τραγουδιού. Την τελευταία 5ετία επανέρχεται σταδιακά, μέσω ιδιαίτερα επιτυχημένων τηλεοπτικών μουσικών («Το γελοίον του πράγματος», «Αγγιγμα ψυχής» ΄98, «Στα φτερά του ΄Ερωτα» ΄99) με μεγάλη επιτυχία και τραγούδια που ξανασυνδέουν τον συνθέτη με το πλατύ κοινό.

Θανάσης Πολυκανδριώτης

Ο Θανάσης Πολυκανδριώτης γεννήθηκε το 1948 στην Αθήνα.

Γιος του λαϊκού δάσκαλου Θεόδωρου Πολυκανδριώτη, δεν άργησε να ασχοληθεί με την μουσική αφού σε ηλικία 8 χρονών πήρε τα πρώτα του μαθήματα κιθάρας. Συμμετείχε ως κιθαρίστας από το 1961 σε νεανικά συγκροτήματα της εποχής (JUNIOR, TRIO, ESPERANTO) και τρία χρόνια αργότερα άρχισε και η επαγγελματική του καριέρα.

Παρότι είναι παθιασμένος με την κλασική κιθάρα το καλοκαίρι του 1964 έγινε η αποκάλυψη της μουσικής αξίας του στο μπουζούκι. Αναγνωρίσθηκε ως ένας από τους καλύτερους εκτελεστές στο μπουζούκι και τα χρόνια που ακολούθησαν συμμετείχε στο 95% της Ελληνικής Δισκογραφίας. Το 1971 εμφανίσθηκε με τη Νανά Μούσχουρη και τη Μαρινέλλα σε σόου του BBC.

Ακολούθησε το κάλεσμα του Μάνου Χατζηδάκη, και ως σολίστας ο Πολυκανδριώτης ερμήνευσε τον "Σκληρό Απρίλη του '45", έργο που επανακυκλοφορεί και σήμερα.

Παράλληλα συνεργάσθηκε με όλους τους μεγάλους τραγουδιστές μας, Καζαντζίδη, Διονυσίου, Πάριο, Μαρινέλλα, Βοσκόπουλο, Πουλόπουλο κ.α.

Η είσοδος του Θανάση Πολυκανδριώτη στο χώρο της σύνθεσης πραγματοποιήθηκε το 1968 και συνεχίζεται - μέχρι σήμερα-δισκογραφικά, με περισσότερα από 1000 τραγούδια.

Έχει δώσει συναυλίες στα μεγαλύτερα θέατρα της Ευρώπης, της Αμερικής και της Αυστραλίας όπως Albert Hall (Λονδίνο), Opera Ηοuse (Σύδνεϋ), Kennedy Center, Carnegie Hall (Αμερική).

Οι μουσικές αναζητήσεις όμως του συνθέτη δεν περιορίστηκαν μόνο σε λαϊκά μονοπάτια. Μετά από πολυετή συνεργασία με Ούγγρους μουσικούς, τον Οκτώβριο του 1993 εμφανίστηκε στο ΜΕΓΑΡΟ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ με την HUNGARIAN GYPSY ORCHESTRA, σηματοδοτώντας έτσι και ένα νέο ξεκίνημα στην καριέρα του.

Τον Οκτώβριο του 1995 ηχογράφησε στην Βουδαπέστη 11 από τους 21 χορούς του BRAHMS με την FAILONI ORCHESTRA of the HUNGARIAN STATE OPERA.

To 1996 το όνειρο της σύνθεσης ενός κονσέρτου για μπουζούκι και ορχήστρα έγινε πραγματικότητα στο θέατρο ΗΡΩΔΟΥ ΤΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ σε μια συναυλία με την ΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΤΗΣ ΟΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗΣ. Η παρουσίαση του Κονσέρτου για μπουζούκι Νο1 δικαίωσε τόσο το συνθέτη όσο και το κοινό αφού απέδειξε την αρμονική συνύπαρξη δύο διαφορετικών ειδών μουσικής, της Κλασσικής με την Λαϊκή.

Τα τελευταία χρόνια ο Θανάσης Πολυκανδριώτης ασχολείται και με την εκπαίδευση ιδρύοντας τη Σχολή Λαϊκής Μουσικής Παράδοσης όπου διδάσκονται τα λαϊκά μας όργανα, μπουζούκι, τζουράς, μπαγλαμάς. Στόχος της σχολής αυτής που απαριθμεί παραρτήματα σε όλη την Ελλάδα είναι η διάσωση και διάδοση της λαϊκής μουσικής μας παράδοσης.

Το καλοκαίρι του 1999 κυκλοφορεί το πρώτο του βιβλίο, μια σύγχρονη μέθοδος για το μπουζούκι με τίτλο "Είναι εύκολο να μάθεις μπουζούκι" από τις μουσικές εκδόσεις ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΑΚΑΣ.

 
Ποιο τραγούδι του Χατζηνάσιου ή του Πολυκανδριώτη τους κατατάσει στους Μουσικάρες????
ΕΛΕΟΣ!!! :roll:

 
lampiris ευχαριστούμε για τα βιογραφικά.

Είναι για να μαθαίνουν οι νεότεροι αλλά κυρίως γι αυτούς που δεν σέβονται λόγω του ότι πέρνουν τον εαυτό τους σαν σημείο αναφοράς.

Ο lambrosgg λειτουργεί καθαρά σαν troll με κουβέντες για τα καλλιστεία (αφού βρίσκονται στο ίδιο καλιτεχνικό επίπεδο!) αλλά και ότι βλέπει στην τηλεόραση, πάντα μέσα από το προσωπικό του υποκειμενικό πρίσμα.

Φίλε μου αρκετά με το ζαμπόν... Αν έχεις κάτι πιό σχετικό με τη μουσική (σαν μουσικός) γράψε. Αλλά μόνο τότε.

 
Παρόλαυτα δεν θα πρέπει να παραβλέψουμε το γεγονός ότι συνήθως τα μέλη κριτικών επιτροπών ελληνικών διαγωνισμών ( συμπεριλαμβανομένου και του φεστιβάλ τραγουδιού θεσσαλονίκης ) δεν έχουν τις απαιτούμενες μουσικές γνώσεις αλλα περιορίζονται συνήθως στην ελληνική λαική και έντεχνη μουσική.

Θα πω 2 πράγματα:

1ον Πώς μπορεί ο κατ εμέ πολύ ταλαντούχος κ. Χατζηνάσιος να κρίνει ένα κομμάτι που ανήκει στο χώρο πχ της Electronica τη στιγμή που ίσως να μην ξέρει καν τί είναι η Electronica;;;

2ον Σας δίνω το link ενός άλλου ελληνικού διαγωνισμού μουσικής σύνθεσης για να ακούσετε ένα από τα κομμάτια που βράβευσε ελληνική κριτική επιτροπή στην Κατηγορία POP ( προσέξτε... στην Κατηγορία Pop ). Το link που δίνω είναι τα αποτελέσματα του κοινού, τα οποία πιθανόν να μην τα έλαβε υπόψη η κριτική επιτροπή παρόλο που ισχυρίζονται για το αντίθετο. Διότι δεν γίνεται ένα κομμάτι που βγαίνει τελευταίο ( και εδώ αναφέρομαι σε έναν άλλον διαγωνιζόμενο του ίδιου διαγωνισμού ) με 1 ψήφο στο κοινό να βγαίνει 1ο ( !!! ) στην τελική κατάταξη ( ήταν από κοινού η ψηφοφορία επιτροπή - κοινό )!!! Ακούστε το... Pop κομάτι του Αντωνίου Βασίλη ( και αν δεν ακούσετε ένα καθαρό Rock κομμάτι με τις κιθάρες στη διαπασών εγώ δεν θα ξαναπαίξω μουσική ). Το λέω αυτό γιατί συνήθως τα μέλη ελληνικών κριτικών επιτροπών δεν έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις όχι μόνο για να κρίνουν το επίπεδο μιας σύνθεσης αλλά δεν μπορούν να ξεχωρίσουν ούτε καν ένα Pop από ένα Rock κομμάτι!!!

http://www.iekdeltaradio.gr/beyourmusic/symmetoxes.html

( πατήστε πάνω δεξιά το "Δείτε τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας )

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δηλαδή το θέμα μας είναι... Οι κριτικές επιτροπές;

Γιατί θέτεις τόσο αόριστα θέματα;

Τι να συγκρίνουμε;

Δεν είναι όλοι οι διαγωνισμοί οι ίδιοι.

Κι εσύ και ο καθένας μπορεί να κάνει κάποιον.

Το θέμα είναι τι κύρος θα'χει.

Για το Φεστιβάλ Θεσ/νίκης μιλάμε.

Κατι βασικό.

Δεν έχουμε όλοι το ίδιο υποκειμενικό κριτίριο.

Εμένα μου αρέσει το κόκκινο κι εσένα το άσπρο.

Πριν κρίνεις κάτι πρέπει να ξέρεις και τις προδιαγραφές και τη φιλοσοφία του ζητούμενου για να κρίνεις σε όσο το δυνατόν αντικειμενική βάση.

Ας μη το ξεχειλώσουμε το θέμα με υποθετικά πράγματα. Δεν βγαίνει άκρη έτσι.

 
Το θέμα μας αγαπητέ Γιάννη όχι, δεν είναι οι κριτικές επιτροπές, άλλοι το ξεκίνησαν και μίλησαν για βιογραφικά και μέλη επιτροπών και εσύ και εγώ δώσαμε συνέχεια. Έπρεπε όμως να το γράψω αυτό το μήνυμα για να ξέρουν οι διαγωνιζόμενοι ελληνικών διαγωνισμών τί θα έχουν να αντιμετωπίσουν μελλοντικά...

Ακρόαση του 1 λεπτού

και έλλειψη γνώσεων όλων των μουσικών ειδών

εκ μέρους του κάθε ενός μέλους των κρτιτικών επιτροπών, κάτι που δεν θέλω να πιστεύω, αλλά αφού εσύ το υποστήριξες ( αυτό για το ένα λεπτό ) σε πιστεύω ότι έτσι γίνεται.

Επιμένω όμως ότι τα κομμάτια θα πρέπει να κούγονται ολόκληρα ξανά και ξανά ( διότι αν έχεις να κρίνεις 1.000 τραγούδια πώς θα θυμάσαι το τραγούδι με τον αριθμό 134 όταν φτάσεις στο 976;)

και επίσης τα μέλη των επιτροπών να έχουν πολύ περισσότερες μουσικές γνώσεις πάνω σε πολλά είδη μουσικής.

Και για να έρθουμε και στο φεστιβάλ τραγουδιού θεσσαλονίκης, λέει το καταστατικό ότι γίνονται δεκτά ΟΛΑ τα είδη μουσικής. Πώς θα κριθούν όμως ΟΛΑ τα είδη μουσικής αν τα μέλη που βάζεις για κριτές δεν ξέρουν τί γίνεται πέρα από την ελληνική λαική και έντεχνη μουσική;

 
Αν το electro είναι πολύ καλό, θα εκτιμηθεί και από τους σκυλάδες και από τους ροκάδες και από τους κλασικούς κι ας μην έχουν εκούσει ποτέ electro.

 
Αν το electro είναι πολύ καλό' date=' θα εκτιμηθεί και από τους σκυλάδες και από τους ροκάδες και από τους κλασικούς κι ας μην έχουν εκούσει ποτέ electro.[/quote']
Το τί συμβαίνει όμως στην πραγματικότητα, απέχει πολύ από αυτό που αναφέρεις.

Σε καμιά διοργάνωση του νέου φεστιβάλ τραγουδιού θεσσαλονίκης δεν έχουμε ακούσει και άλλα είδη μουσικής πέραν του σκυλάδικου, του έντεχνου και τραγουδιών της δεκαετίας του 1940 και 1950 ( βλέπε περσινό νικητή ). Έτυχε να περάσουν και κανά 2 κομάτια ποπ και ροκ και αυτό ήταν όλο.
 
Φίλε Sonic_Z ή Βασίλη(; ).

Αν θες να μου απευθύνεσαι, σε παρακαλώ να χρησιμοποιείς το ψευδόνυμο μου όπως όλοι σε αυτό το forum.

Συνέχεια δεν έδωσα στις επιτροπές αλλά προσπάθησα σαν admin να βάλω μια τάξη στην κουβέντα.

Να σου απαντήσω όμως στα ερωτήματα που σε βασανίζουν.

1.Για το 1 λεπτό μίλησα προσωπικά. Αυτό έκανα εγώ. Δεν πήρα στους ώμους μου τους πάντες.

2.Επειδή ξέρεις τη δημοσιευμένη δουλειά το "Χ" Χατζηνάσιου, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ακούει ή γράφει κι άλλες μουσικές. Η ζωή, όπως θα διαπιστώσεις σιγά-σιγά, είναι μεγάλη και χωράει πολλά πράγματα.Εξ άλλου γι αυτό δεν είναι μονοπρόσωπες οι επιτροπές. Για να αλληλοκαλύπτονται.

Και πάλι θα πρέπει να λάβεις υπ'όψη ότι ζούμε σε ένα κόσμο ανθρώπινο με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται. Προσωπικές σχέσεις, αντιπάθειες, άγνοια, ημιμάθεια, άρπα-κόλλα, κλπ. Ολα μέσα στο παιχνίδι είναι. Γι αυτό αντί να γκρινιάζεις, μη συμμετέχεις και μην ασχολείσαι με αυτά. Θα σε απογοητεύουν συνέχεια.

Η προσωπική μου λοιπόν πρόταση προς κάθε επίδοξο συμμετέχοντα οποιουδήποτε διαγωνισμού, είναι να λάβει τα παραπάνω υπ'όψη και αν μπορεί, σαν ένα βήμα παραπάνω, να φιλτράρει τους διαγωνισμούς που γίνονται για λόγους προβολής και μάρκετινγκ εταιριών, από αυτούς που μπορούν να του αποφέρουν πραγματικό κέρδος.

Είτε σε προβολή, είτε σε χρήμα, είτε σε επιβεβαίωση και αναγνώριση της δουλειάς τους.

Σε τελική ανάλυση, είναι σημαντικός ο φορέας και οι άνθρωποι που τα διοργανώνουν.

 
Έπρεπε όμως να το γράψω αυτό το μήνυμα για να ξέρουν οι διαγωνιζόμενοι ελληνικών διαγωνισμών τί θα έχουν να αντιμετωπίσουν μελλοντικά... Ακρόαση του 1 λεπτού

και έλλειψη γνώσεων όλων των μουσικών ειδών

εκ μέρους του κάθε ενός μέλους των κρτιτικών επιτροπών' date=' κάτι που δεν θέλω να πιστεύω, αλλά αφού εσύ το υποστήριξες ( αυτό για το ένα λεπτό ) σε πιστεύω ότι έτσι γίνεται.

Επιμένω όμως ότι τα κομμάτια θα πρέπει να κούγονται ολόκληρα ξανά και ξανά ( διότι αν έχεις να κρίνεις 1.000 τραγούδια πώς θα θυμάσαι το τραγούδι με τον αριθμό 134 όταν φτάσεις στο 976;)

και επίσης τα μέλη των επιτροπών να έχουν πολύ περισσότερες μουσικές γνώσεις πάνω σε πολλά είδη μουσικής.[/quote']

Ρε συ Sonic_Z, πρακτικά τι μπορεί να γίνει; Έστω ότι έχεις να ακούσεις 1000 τραγούδια εσύ. Πώς ακριβώς θα τα ακούσεις όλα με την ίδια προσοχή, και επιπλέον με την ίδια φρεσκάδα (του τύπου έλλειψη κούρασης), την ίδια ψυχολογία κλπ κλπ κλπ, δίνοντας στο καθένα και 2-3 ακροάσεις; Δε γίνεται αυτό, εκ των πραγμάτων. Θέλει υπερβολικά πολύ χρόνο για πλήρεις ακροάσεις, και μάλιστα για τραγούδια που ακούς εξ αρχής ότι ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ αυτόν το χρόνο. Θες να σου στείλω 15 cd από αυτά που μου ερχόντουσαν για review; Να δεις ότι όντως σε 5 λεπτά θα ξέρεις ποιο αξίζει και ποιο όχι. Πόσο μάλλον για ένα τραγούδι. Όταν ακούς το πρώτο λεπτό και είναι ΜΑΠΑ, πόσο να σωθεί στα δύο επόμενα; Επιπλέον, έχοντας μια (μικρή πάντα) σχετική εμπειρία, θα σου πω ότι στο σορό με τα βαρετά, το 134 θα το θυμάσαι πολύ καλά όταν φτάσεις όχι μόνο στο 976 αλλά και στο 2976. Μπορεί να μη θυμάσαι ακριβώς, αλλά θα θυμάσαι ότι ως τραγούδι άξιζε. Λάβε υπ'όψιν σου και ότι τα τελευταία 2.500 χρόνια υπάρχει και η γραφή, οπότε μπορούν οι άνθρωποι άνετα να κρατάνε και σημειώσεις για το τι τους άρεσε και τι όχι :) :lol:

Τώρα για το άλλο που λες, μα πώς είναι δυνατόν να συγκρίνεις ένα χορευτικό latin κομμάτι με ένα εσωστρεφές ακουστική κιθάρα/φωνή; ¶λλος ο στόχος του κάθε τραγουδιού πρωτίστως, και επιπλέον το προσωπικό γούστο μπαίνει στη μέση. Βέβαια και πάλι καταλαβαίνεις αν κάποιο είναι καλό ενώ το άλλο είναι κακό, αλλά αν είναι και τα δύο καλά τι κάνεις; Και σε κάθε περίπτωση, διαγωνισμός είναι στον οποίον πας ΑΝ θες, δεν είναι πανελλήνιες που θες κάτι απαραιτήτως αντικειμενικό. Στο διαγωνισμό κρίνουν και βάσει του γούστου τους ;)

Κλείνοντας, για να είμαι ειλικρινής δε μου αρέσει η στάση σου. Δε διάβασες προσεκτικά αυτό που σου έγραψα πριν και μου τα έχωσες κανονικά. Οι περισσότεροι θα σου απαντούσαν σε ανάλογο ύφος. Εγώ δεν το έκανα και απλά σου εξήγησα τι εννοούσα. Νομίζω ότι το να πεις ένα "συγνώμη, λάθος" θα ήταν πιο λογικό από το να μη μου απαντήσεις καν.
 
Να απαντήσω πρώτα στον yameth. OK, θα σε αποκαλώ yameth. Α και δεν με λένε Βασίλη.

Τώρα απαντώντας σε σένα menelaos δεν αισθάνθηκα ότι θα έπρεπε να σου ζητήσω συγνώμη, διότι μπήκες στη μέση της συζήτησης και μάλιστα στο χρονικό σημείο που μιλούσα εγώ με τον yameth για το 1 λεπτό ακρόασης. Για να το έκανες αυτό προφανώς θέλησες να υπερασπιστείς την άποψη ότι ναι μέσα σε 1 λεπτό μπορείς να κρίνεις ένα ολόκληρο κομμάτι!!! Αν δεν το έκανες για αυτό το λόγο και κατάλαβα λάθος, για ποιο λόγο πόσταρες το μήνυμά σου τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή; Δεν κατάλαβα το λόγο για τον οποίο θα έπρεπε να σου ζητήσω συγνώμη. :roll:

Και κλείνοντας να πω ότι από τη στιγμή που δεν μπορείς να βάλεις στην άκρη αντιπάθειες, συμπάθειες κλπ, από τη στιγμή που δεν υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια κρίσης μιας σύνθεσης ως καλής ή κακής, από τη στιγμή που δεν μπορείς να κρίνεις 1.000 τραγούδια θεωρώντας το αδύνατο, μην διοργανώνεις διαγωνισμό και μην βάζεις σε τέτοιες διαδικασίες τους νέους έλληνες καλλιτέχνες. Αν θέλεις πραγματικά να τους βοηθήσεις και να τους αναδείξεις, χρησιμοποίησε άλλους τρόπους. Οι διαγωνισμοί δεν είναι μονόδρομος. Τόσο απλό είναι.

 
Για να το έκανες αυτό προφανώς θέλησες να υπερασπιστείς την άποψη ότι ναι μέσα σε 1 λεπτό μπορείς να κρίνεις ένα ολόκληρο κομμάτι!!
Mπορεις και παραμπορεις σε αυτο το ειδος της μουσικης (δηλαδη το ειδος που πηγαινει σε ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ δηλαδη μουσικης που απευθυνεται σε ΕΥΡΥ κοινο).

Αν το κομματι δεν σε πιανει στα πρωτα 4-8 μετρα ΒΡΑΣΤΑ κι αστα....... :roll: σιγα μη περιμενω το...90' για να το...αξιολογησω.....μιλαμε για ΛΑΪΚΗ μουσικη (με την ΕΥΡΕΙΑ εννοια της) οχι για συμφωνικα εργα (αν και ΟΛΑ τα μεγαλα συμφωνικα εργα απο το πρωτο μετρο σε "πιανουν"......)

 
Τώρα απαντώντας σε σένα menelaos δεν αισθάνθηκα ότι θα έπρεπε να σου ζητήσω συγνώμη' date=' διότι μπήκες στη μέση της συζήτησης και μάλιστα στο χρονικό σημείο που μιλούσα εγώ με τον yameth για το 1 λεπτό ακρόασης. Για να το έκανες αυτό προφανώς θέλησες να υπερασπιστείς την άποψη ότι ναι μέσα σε 1 λεπτό μπορείς να κρίνεις ένα ολόκληρο κομμάτι!!! Αν δεν το έκανες για αυτό το λόγο και κατάλαβα λάθος, για ποιο λόγο πόσταρες το μήνυμά σου τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή; Δεν κατάλαβα το λόγο για τον οποίο θα έπρεπε να σου ζητήσω συγνώμη. :roll:[/quote']


Καλά, εγώ θα έλεγα ένα συγνώμη (επειδή άλλα έγραψα εγώ και άλλα κατάλαβες εσύ, και μου την είπες και λιγουλάκι), αλλά αυτό είναι στη διακριτική ευχέρεια του καθενός. Πέραν αυτού όμως..... Μπήκα στη μέση της συζήτησης;;;;;;;; Εδώ πέρα είναι forum, δεν είναι τηλέφωνο, ο καθένας γράφει τη γνώμη του επί του θέματος!! Πόσταρα τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή επειδή ΤΟΤΕ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ FORUM??!?!? 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O
 
Σόρι σονικ ζεντ, έχεις άδικο. Σε διάφορα σημεία.

Στην μίνι αντιπαράθεση με τον Μενέλαο (ας κλείσει εδώ παιδιά).

Στους διαγωνισμούς που "κανονικά δεν θα έπρεπε να γίνονται". Μέγα λάθος. Το ότι εσύ δεν θες / χρειάζεσαι ευκαιρίες για να παρουσιάσεις τη δουλειά σου δεν είναι δικαιολογία.

Στην ακρόαση του ενός λεπτού. Δυστυχώς πρέπει να σου πω ότι φαίνεται από μίλια μακριά ότι δεν έχεις σχέση με τις συνθήκες αυτές... αν είχες βρεθεί στη θέση του Μενέλαου πχ., πίστεψέ με ότι τα ίδια πράγματα θα έλεγες. Όλοι όσοι έχουν περάσει από την θέση αυτή θα έδιναν 100% δίκιο σε αυτά που γράφει, και προσωπικά θα έβαζα άνετα και την δικιά μου υπογραφή κάτω από αυτά τα ποστς του. Το τραγούδι πρέπει να έχει αυτό το "κάτι" για να σε πιάσει απ΄τα αυτιά και να σου πει "εδώ είμαι". Αυτά τα μαζεύεις και στο τέλος (ΜΟΝΟ στο τέλος) τα ξαναακούς αρκετές φορές για να αποφασίσεις για το καλύτερο.

Στις περιορισμένους μουσικούς ορίζοντες των συμμετεχόντων σε κριτικές επιτροπές. Κι αυτό είναι λάθος. Σχεδόν εξ ορισμού αυτοί έχουν ακούσει τόσα διαφορετικά στυλ και τόσες διαφορετικές προσεγγίσεις μουσικών θεμάτων που είναι αρμόδιοι δια να... ομιλούν - και για να κρίνουν, επίσης. Εσύ το σκέπτεσαι λες και βάλανε τον Χατζηνάσιο να ψηφίσει την καλύτερη μπάντα σε διαγωνισμό νεανικών συγκροτημάτων black metal κάτω των 18. Αυτ(ι)ά από μένα.

ΥΓ. Και για να μην ξεχνιόμαστε:

Κάποιο από τα πετάλια της σειράς g της zoom (g2 g7 g9). ΠΟΛΥ καλές βρωμιές' date=' ανεκτότατα εως καλά καθαρούλια, ΑΘΟΡΥΒΑ (δεν κάνουν καθόλου βόμβο, είναι τελείως ψηφιακά)

Ποιο τραγούδι του Χατζηνάσιου ή του Πολυκανδριώτη τους κατατάσει στους Μουσικάρες????[/quote']

http://anatolikos.net/fileupload/store/TAKA-TAKATA.wma

(Πρέπει να το έχει εμπεδώσει ως τώρα)
 
Για να το έκανες αυτό προφανώς θέλησες να υπερασπιστείς την άποψη ότι ναι μέσα σε 1 λεπτό μπορείς να κρίνεις ένα ολόκληρο κομμάτι!!
Mπορεις και παραμπορεις σε αυτο το ειδος της μουσικης (δηλαδη το ειδος που πηγαινει σε ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ δηλαδη μουσικης που απευθυνεται σε ΕΥΡΥ κοινο).

Αν το κομματι δεν σε πιανει στα πρωτα 4-8 μετρα ΒΡΑΣΤΑ κι αστα....... :roll: σιγα μη περιμενω το...90' για να το...αξιολογησω.....μιλαμε για ΛΑΪΚΗ μουσικη (με την ΕΥΡΕΙΑ εννοια της) οχι για συμφωνικα εργα (αν και ΟΛΑ τα μεγαλα συμφωνικα εργα απο το πρωτο μετρο σε "πιανουν"......)
Μπορείς ομως superfunk να μου λύσεις μια απορία; Γιατί κατά κοινή ομολογία περνάνε συνθέσεις-σκουπίδια στο φεστιβάλ θεσσαλονικης και πάντα μα πάντα αρκετά από τα κομμάτια που κόβονται είναι κατά πολύ ανώτερα;;;

Τί να πρωτιθυμηθώ από το φεστιβάλ του 2005...

Το ζαμπόν χωρίς λιπαρά;

Το χαμένο τρένο;

;;;;;;;

Τί να πρωτοθυμηθώ από το φεστιβάλ του 2006...

Την μπαλάντα του μαλάκα; ( μαλάκα και μαλάκα άκουγες μέσα από την κρατική τηλεόραση !!! )

Της άρνης το νερό; ( στυλ τραγουδιού τόσο παμπάλαιο όσο και οι ρίζες του ελληνικού κράτους και ακόμα παραπέρα )

;;;;;;;;

¶ντε να δούμε και φέτος. Γιατί είμαι σίγουρος ότι και πάλι θα γελάσουμε με το... επίπεδο των συνθέσεων;;; :lol: :lol: :lol:

Όλα αυτά λοιπόν δεν σου λένε απολύτως τίποτα;;;

Πραγματικά πιστεύεις ότι τα καλύτερα τραγούδια που κατατέθηκαν στο φεστιβάλ 2005 και 2006 ήταν το ζαμπόν χωρίς λιπαρά και ο μαλάκας;

Sorry αλλά δεν γουστάρω να με δουλεύουν και να μου λένε ότι αυτά ήταν τα καλύτερα που στάλθηκαν.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σε ευχαριστώ Sonic_Z για την ενημέρωση.

Θα το λάβω υπ'όψη στην επόμενη διοργάνωση που θα κάνω... του Φεστιβάλ Θεσ/νίκης. :wink:

Αρκετά όμως. Αν θες προσπάθησε να συνεννοηθείς με τους υπόλοιπους.

καταλάβαμε τις ενστάσεις σου. Μην επαναλαμβάνεσαι.

 
σορυ για το off topic αλλα blοody sunday απο την μια λες να κλεισει εδω μια παρεξηγηση...:

Σόρι σονικ ζεντ' date=' έχεις άδικο. Σε διάφορα σημεία.
Στην μίνι αντιπαράθεση με τον Μενέλαο (ας κλείσει εδώ παιδιά).

..και απο την αλλη για δευτερο ιδιο ποστ μεσα σε λιγες μερες την λες ειρωνικα σε καποιον και αναβεις φωτιες λεγοντας αυτο...:

ΥΓ. Και για να μην ξεχνιόμαστε:
Κάποιο από τα πετάλια της σειράς g της zoom (g2 g7 g9). ΠΟΛΥ καλές βρωμιές' date=' ανεκτότατα εως καλά καθαρούλια, ΑΘΟΡΥΒΑ (δεν κάνουν καθόλου βόμβο, είναι τελείως ψηφιακά)

Ποιο τραγούδι του Χατζηνάσιου ή του Πολυκανδριώτη τους κατατάσει στους Μουσικάρες????

http://anatolikos.net/fileupload/store/TAKA-TAKATA.wma

(Πρέπει να το έχει εμπεδώσει ως τώρα) [/quote']

οποτε ας κλεισει και το δικο σου θεμα εδω... :wink:
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τώρα απαντώντας σε σένα menelaos δεν αισθάνθηκα ότι θα έπρεπε να σου ζητήσω συγνώμη' date=' διότι μπήκες στη μέση της συζήτησης και μάλιστα στο χρονικό σημείο που μιλούσα εγώ με τον yameth για το 1 λεπτό ακρόασης. Για να το έκανες αυτό προφανώς θέλησες να υπερασπιστείς την άποψη ότι ναι μέσα σε 1 λεπτό μπορείς να κρίνεις ένα ολόκληρο κομμάτι!!! Αν δεν το έκανες για αυτό το λόγο και κατάλαβα λάθος, για ποιο λόγο πόσταρες το μήνυμά σου τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή; Δεν κατάλαβα το λόγο για τον οποίο θα έπρεπε να σου ζητήσω συγνώμη. :roll:[/quote']


Καλά, εγώ θα έλεγα ένα συγνώμη (επειδή άλλα έγραψα εγώ και άλλα κατάλαβες εσύ, και μου την είπες και λιγουλάκι), αλλά αυτό είναι στη διακριτική ευχέρεια του καθενός. Πέραν αυτού όμως..... Μπήκα στη μέση της συζήτησης;;;;;;;; Εδώ πέρα είναι forum, δεν είναι τηλέφωνο, ο καθένας γράφει τη γνώμη του επί του θέματος!! Πόσταρα τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή επειδή ΤΟΤΕ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ FORUM??!?!? 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O
Menelaos, ηρέμησε. Απλά θα πρέπει να καταλάβεις και μόνος σου ότι δεν γίνεται να ακούς το 1ο λεπτό ενός κομματιού και να έχεις ολοκληρωμένη άποψη, πόσο μάλλον το 1ο λεπτό ενός ολόκληρου δίσκου και να κρίνεις ολόκληρο το δίσκο. Απλά δεν γίνεται. Γι αυτό στη συνέχεια μίλησα και για κριτικούς που κάνουν γελοία reviews.

Αυτό που είπα ότι μπήκες στη μέση της συζήτησης ( εννοούσα την παρέμβασή σου ) δεν το είπα για κάτι κακό, μπήκες για να πεις την άποψή σου και πολύ καλά έκανες.
 
Όλα αυτά λοιπόν δεν σου λένε απολύτως τίποτα;;;

Πραγματικά πιστεύεις ότι τα καλύτερα τραγούδια που κατατέθηκαν στο φεστιβάλ 2005 και 2006 ήταν το ζαμπόν χωρίς λιπαρά και ο μαλάκας;
Η προσωπικη μου αποψη για το φεστιβαλ ειναι πολυ κοντα στην αποψη του γερμανου παραγωγου (στη χωρα του θεωρειται θεος) που φιλοξενουσα στο σπιτι μου την ημερα του φεστιβαλ και το οποιο τον υποχρεωσα να παρακολουθησει για να κατανοησει την.....ελληνικη μουσικη πραγματικοτητα....

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΟΒΑΡΑ ΝΟΜΙΖΕ( ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ) ΟΤΙ ΗΤΑΝ Η ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΑΝΝΙΤΑΣ ΠΑΝΙΑ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ...

(στο λογο της τιμης μου στο λεω αυτο!!) :lol: :lol:

Κατα τη γνωμη μου ολα αυτα τα "φεστιβαλ" και οι διαγωνισμοι δεν προσφερουν (ουτε προσφεραν ποτε ) ΤΙΠΟΤΑ...& καλο ειναι να αγνοουνται για να παμε επιτελους και λιγο μπροστα σε αυτη τη χωρα.... :twisted:

Οσο για τα τραγουδια που ..συμμετηχαν βρηκα το ενα πιο βαρετο και οπισθοδρομικο απο το αλλο χωρις καμμια φαντασια σε κανεναν τομεα και με μηδενικη αισθητικη.... :wink: (ενα καρμπον δηλαδη της mainstream ελληνικης μουσικης πραγματικοτητας και τιποτα παραπανω η παρακατω)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δίκιο έχεις Tάκη (σοβαρά). Από τη μια ζητώ να κλείσει μια παρεξήγηση και απ΄την άλλη αναζωπυρώνω μια άλλη... :(

Παρεξήγηση δεν σημαίνει ότι έχουμε καταλάβει κάτι λάθος για κάποιον άλλο; Tι λάθος να καταλάβω για τον βζου;;

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα