Ένα τραγούδι για το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

"Εξ άλλου οι ήχοι των τυμπάνων είναι απο τα καλύτερα Sampled Drums που κυκλοφορούν"
Μήπως το ξυλιάζεις το θέμα;Το Groove agent(αν δεν κάνω λάθως αυτό ακούω) το μόνο που έχει είναι ωραίο midi arrangment στις λούπες του.

Για realguitar ουδέν σχόλιον' date=' είναι απίστευτη για back κιθάρα,ειδικά με λίγο πείραγμα γίνεται λουλούδι.

Ωραίο κομμάτι και απο μένα, για το λόγω βέβαια που προορίζεται εννοείται.

"Εάν είχαν παιχτεί απο drumer έστω και midi θα ακουγόντουσταν τελείως φυσικά."

Αν και πάλι δεν κάνω λάθος υπάρχει ένα κουμπί humanize το οποίο βοηθά κάπως.Στην τελική αν διαβάσεις το μάνουαλ μπορείς να κάνεις export τον ρυθμό που ακούς σε midi αρχείο και να τον διαχειριστείς όπως θές.

Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη αν με γελάν τα αυτιά μου αλλά steinberg μου βρωμάει.......[/quote']

Πραγματικά κάνεις λάθος δεν είναι Groove agent. Steinberg ίσως σου μυρίζει το Cubase αλλά πραγματικά τόσο καλή μύτη θα πρέπει να την αξιοποιήσεις. Το Groove agent δεν έχει τόσο καλούς ήχους αν και μερικά patterns του σε κάποιους ίσως είναι χρήσιμα.

Ασχολούμαι με την μουσική με υπολογιστές απο το 1985 "βλέπε Atari & Amiga" και τουλάχιστον αυτό που έκανα πάντα ήταν να ξεσκονίζω τα manual για να μπορώ να εξαντλώ όσο μπορώ τις δυνατότητες των προγραμμάτων. Όπως όλοι ξέρουμε οι υπολογιστές δεν φτιάχνουν μουσική από μόνοι τους.Είναι χρήσιμα εργαλεία που αντικατέστησαν τα πολυκάναλα μαγνητόφωνα αλλά ότι τους παίξεις αυτό θα πάρεις σαν αποτέλεσμα.Πάντως σ΄ευχαριστώ για τις συμβουλές.
 
Με κάλυψε απόλυτα ο menelaos.

Σε γενικές γραμμές αυτό που ακούν τέτοιες επιτροπές είναι πως "πατάει" ο τραγουδιστής. Θέλει λίγη προσπάθεια εκεί. Πιό αποφασιστικός θα έλεγα. Θα βοηθούσε η αλλαγή τόνου.

Ενορχηστρωτικά: Η αίσθηση "ντουμ τα ντου - ντουμ τα" είναι 60'ς και αν χαλάρωνες το σύνολο μπάσο' date=' ντραμς, ηλ. κιθάρα (ακόρντα), να ακουγότανε πιό φρέσκο. Η σόλο κιθάρα δεν είναι το φόρτε σου, οπότε μη τη βγάζεις "πολύ ώρα βόλτα". Το βιολί ίσως με περισσότερο βαθάκι και πιό πίσω θα ακουγόταν καλύτερα.

Ωραία μελωδία. Μη σε παίρνει από κάτω. Του χρόνου πάλι.[/quote']

Ευχαριστώ για τις συμβουλές.

Η ηλικία φαίνεται και απο την ενορχήστρωση... :D :D :D
 
Δε θα το έθετα έτσι. Απλά όταν ο ρυθμός είναι "υπερβολικά τέλειος" ακούγεται λίγο ρομποτοειδές :)

 
Μια χαρά είναι το τραγούδι. Κ η ηχογράφηση οκ. Εντάξει demo ζητούσανε στο φεστιβάλ. Δεν ζητούσανε και την τρελή παραγωγή. Έστειλε και ένας φίλος μου φέτος και δεν το πήρανε ούτε αυτό και του έκανα εγώ την ηχογράφηση-παραγωγή. Η αλήθεια είναι ότι υπήρχε πολυ σκληρος ανταγωνισμός και πολλές συμμετοχές φέτος. Γι αυτο ψυχραιμία...

Θα ρωτήσω τον φίλο μου αν συμφωνεί να ανεβάσω το κομμάτι εδω να το κουτσομπολέψουμε. Θα κανουμε το δικό μας αντι-φεστιβάλ noiz! :D

 
Μια χαρά είναι το τραγούδι. Κ η ηχογράφηση οκ. Εντάξει demo ζητούσανε στο φεστιβάλ. Δεν ζητούσανε και την τρελή παραγωγή. Έστειλε και ένας φίλος μου φέτος και δεν το πήρανε ούτε αυτό και του έκανα εγώ την ηχογράφηση-παραγωγή. Η αλήθεια είναι ότι υπήρχε πολυ σκληρος ανταγωνισμός και πολλές συμμετοχές φέτος. Γι αυτο ψυχραιμία...
Θα ρωτήσω τον φίλο μου αν συμφωνεί να ανεβάσω το κομμάτι εδω να το κουτσομπολέψουμε. Θα κανουμε το δικό μας αντι-φεστιβάλ noiz! :D
Εάν συμφωνεί και ο Boss συμφωνώ απόλυτα.

Να μην το δούμε σαν Αντί-Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 2007 απλά να δωθεί μέσω του Noiz μία ευκαιρία ούτως ώστε να μπορέσουν να ακουστούν κάποια τραγούδια που δεν πέρασαν στο Φεστιβάλ, να πούμε καλοπροαίρετα τις απόψεις μας, και θα έχουμε μιά άλλη αντίληψη για να κρίνουμε τελικά και αυτά που πέρασαν...

 
Να επισημάνω εδώ δυο πράγματα.

Πρώτον, κάποια σοβαρά πράγματα που γράφτηκαν πέρασαν απαρατήρητα και δεύτερον ειπώθηκαν κάποιες ανακρίβειες τόσο από μέλη του noiz όσο και από τον yameth.

Πέρσι είπαν ότι άκουσαν 1.300 τραγούδια και μέσα σε 5 μέρες κατάφεραν να διαλέξουν τα 16 καλύτερα τραγούδια συνθετικά, ερμηνευτικά και στιχουργικά. 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Πώς μπορεί μια κριτική επιτροπή να ακούσει μέσα σε 5 μέρες 1.300 τραγούδια διάρκειας περίπου 4 λεπτών το καθένα, συνολικής διάρκειας 5.200 λεπτών, δηλαδή συνολικής διάρκειας 11 ημερόνυχτων;;; Πώς μπορεί να περάσει μια επιτροπή 11 ημέρες και 11 νύκτες χωρίς ύπνο, δουλεύοντας επί 24ωρο;;; Και φυσικά μόνο για να τα ακούσουν μόνο 1 φορά!!! Αν ακούσει κάποιος μόνο μια φορά 1.300 τραγούδια είναι δυνατόν να τα θυμάται όλα και να επιλέξει κατευθείαν τα 16 καλύτερα;;; 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Δεν θα σχολιάσει; Δεν θα κάνει ένα πρώτο ξεσκαρτάρισμα; Ένα δεύτερο; Ώσπου να καταλήξει στα 16. Πάνω από 2 μήνες θα χρειάζονταν για να γίνει κάτι τέτοιο. Αυτοί, δηλαδή η επιτροπή της ΕΡΤ, ισχυρίζονται πως όχι απλά το έκαναν αλλά το έκαναν μάλιστα μόνο μέσα σε 5 μέρες!!! 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Επίσης είναι γνωστό στους μουσικούς κύκλους ότι πολλοί από αυτούς που περνούν στο φεστιβάλ έχουν συνεργαστεί στο παρελθόν, γνωρίζονται ήδη μεταξύ τους από πριν και δούλευαν και δουλεύουν μαζί ( αν το επιθυμεί ο yameth θα αναφέρω μια πλειάδα ονομάτων εδώ ).

Οπότε για ποιο φεστιβάλ μιλάμε; Αφού σχεδόν όσοι περνάνε γνωρίζονται μεταξύ τους. Για μια μεγάλη κλίκα μιλάμε και τίποτα περισσότερο.

Για να μη σχολιάσω το επίπεδο των συμμετοχών το οποίο θα το χαρακρτήριζα βλακώδες ( τα φετινά κομμάτια δεν τα έχω ακούσει ακόμα, κρίνω από τα περσινά και τα προπέρσινα, αν και υποψιάζομαι ότι φέτος θα είναι ακόμα χειρότερα ).

Ας μην κοροιδευόμαστε yameth και λοιποί συνάδελφοι μεταξύ μας.

Όσον αφορά τώρα για το αν ένα κομμάτι είναι παλιομοδίτικο και όχι φρέσκο, θυμίζει 60ς και 70ς, που ανέφερε ο yameth, θα μπορούσες yameth να μας απαντήσεις τί φρεσκάδα είχε το περσινό τραγούδι που κέρδισε που θύμιζε τραγούδια του 1940 "ένα νερό κυρά Βαγγελιώ... από της άρνης το νερό"; :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Ή το προπέρσινο τραγούδι που κέρδισε; Και φυσικά δεν ξανακούστηκαν.

Σε αντίθεση με τον yameth, δεν στέλνω συμμετοχή σε αυτό το φεστιβάλ ( γιατί να μου φάνε άλλωστε και τα λεφτά που ζητάνε για τη συμμετοχή ; ) και ούτε παροτρύνω άλλους συναδέλφους να στείλουν συμμετοχή από τη στιγμή που αισθάνομαι ότι με κοροιδεύουν.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
boukaw7 Δεν το διάβασα για τα τύμπανα και πάλι συγνώμη.Μοιάζουν ειδικά τα τσικι τσικι μπομ αρκετά.
Τι σημαίνει αυτό δεν το γνωρίζω.Θα ήθελα να το μάθω όμως να πω την αλήθεια.
offtopic8mg.gif
Αν αναφέρεσαι στην ερώτηση' date=' απλά είδα το αβαταρ σου και θεώρησα ότι είσαι φανατικός του southpark και η ερώτηση που σου έκανα έπαιζε καθοριστικότατο ρόλο στην ταινία [img']http://www.n-philes.com/forums/images/smilies/zing.gif[/img]

 
¶κουσε φίλε μου Sonic_Z.

Iσως είναι έτσι όπως τα λες τα πράγματα και ίσως να είναι κάπου εκεί κοντά.

Ίσως να πρόκειται για κλίκα.

Καί ίσως να μην ακούνε καν όλα τα κομμάτια που λαμβάνουν. (Αυτό δεν το πιστεύω καθώς έτυχε να συνεργαστώ παλαιότερα στο ραδιόφωνο με τους περισσότερους.)

Αλλά αυτός της Θεσ/νίκης και η Eurovision (όταν το επιτρέπουν) είναι οι μόνοι ανοιχτοί διαγωνισμοί με κάποιο κύρος.

Μέσα στα περσινά τραγούδια δεν υπήρχαν και διαγωνιζόμενοι εκτός κλίκας;

Θα σου το απαντήσουν και μέλη του Noiz που συμμετείχαν.

¶ρα κάτι γίνεται. ¶λλο αν εσένα δεν σου αρέσουν τα τραγούδια. Σε κάποιους άλλους αρέσουν.

Θα σου πω εγώ σαν πρώην διευθυντής μεγάλων ραδιοσταθμών της Αθήνας (Nitro, Lampsi, Capital, κ.α.) πως άκουγα τα νέα τραγούδια.

Έπαιρνα μια στίβα CD όταν είχα μια ώρα ελεύθερη από την υπόλοιπη ρουτίνα και άκουγα το πρώτο λεπτό από το καθένα τραγούδι.

Δίκιο έχεις.

Δεν μπορείς να τ' ακούσεις όλα από την αρχή ως το τέλος. Και μάλιστα επαναληπτικά...

Αν είναι να υπάρχει κάτι ενδιαφέρον ή πρωτότυπο σε ένα τραγούδι 3 λεπτών, θα πρέπει να φανεί στο πρώτο λεπτό. Και τότε θα τ΄ακούσεις και 2 και 3 φορές.

Δεν πρέπει να ξεχνάς ότι όταν ασχολείσαι με την μουσική σαν επάγγελμα αποκτάς και "αυτί" γι αυτό που ψάχνεις.

Πολλές φορές οι επαγγελματίες πέφτουν στην παγίδα να διαλέγουν αυτό που ξέρουν ή νομίζουν ότι ξέρουν, ή "αυτό που αρέσει στον κόσμο".

Αλλά όλα μέσα στο παιχνίδι είναι.

Όταν λαμβάνεις μέρος σε διαγωνισμούς αυτές οι παράμετροι πρέπει να είναι δεδομένες. Δηλαδή:

Τα τραγούδια πρέπει να γράφονται λαμβάνοντας υπ'όψη ότι πρέπει να δείξουν τι ακολουθεί μέσα στο πρώτο λεπτό. Ο κριτής μπορεί να μη πάει παρακάτω...

Εσύ είσαι outsider και έχεις λιγότερες πιθανότητες να περάσεις από τους χαϊδεμένους της δισκογραφίας.

Ότι ζείς στην Ελλάδα, λαμβάνεις μέρος σε ελληνικό διαγωνισμό με τις όποιες ατέλειες και ερασιτεχνισμούς αυτό συνεπάγεται.

Αν λοιπόν δεν είσαι διατεθειμένος να δεχτείς μύγα στο σπαθί σου, ούτε να βάλεις νερό στο κρασί σου για μια ευκαιρία να σε ακούσει αρκετός κόσμος από την τηλεόραση, κάτσε σπίτι σου και άσε όποιον πατάει στη γη να δοκιμάσει την τύχη του (περι αυτού πρόκειται).

Στο κάτω - κάτω... τι είχε... τι έχασε;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Στο κάτω - κάτω... τι είχε... τι έχασε;
Tι εχασε??

Με την ΤΕΡΑΣΤΙΑ καρριερα και την ΤΡΕΛΛΗ επιτυχια (τρελλα φραγκα,Φερραρι,σπιτια σε Μυκονο και Μπαχαμες,εξωτικες hip hop video clip γκομενες...με πελωρια ..διαφορικα!! :lol: ) που απολαμβανουν οι νικητες των προηγουμενων διαγωνισμων!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

 
Θεωρώ ότι είναι αντιεπαγγελματικό και άκρως ερασιτεχνικό το να ακούς ένα κομμάτι και από το πρώτο του λεπτό να το απορρίπτεις συνθετικά, στιχουργικά και ερμηνευτικά. Το κακό με την όλη υπόθεση είναι το εξής: Γιατί κάθε χρόνο, μα κάθε χρόνο, τα τραγούδια που κόβονται κατά κοινή ομολογία είναι πολύ πιο όμορφα από αυτά που περνάνε στο φεστιβάλ;;; Νομίζω το ανέβασμα κομμένων τραγουδιών από το φεστιβάλ και η σύγκρισή τους με αυτά που πέρασαν θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον.

Επίσης Γιάννη να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας. Είναι δημόσιος διαγωνισμός το φεστιβάλ και γνωρίζεις πολύ καλά τί παίζει. Δεν θέλω να φέρω τη συζήτηση σε προσωπικό επίπεδο και να σχολιάσω τη Eurovision 2002 στην οποία είχες προκριθεί και κυρίως να σχολιάσω τη σχέση που είχε ο ερμηνευτής σου με την ΕΡΤ.

 
Αν κάνω λάθος ζητάω συγνώμη και τη διαγραφή του μηνύματός μου. Αλλά ο ερμηνευτής σου τότε δεν ήταν υπάλληλος της ΕΡΤ; Θα μου πεις, ε και τί έγινε; ¶ξιζε το κομάτι και πέρασε. Και δεν θα διαφωνήσω. Αλλά κάτι τέτοιες συμπτώσεις δημιουργούν σκάνδαλα. Ξαναλέω και πάλι ότι αν κάνω λάθος ζητάω συγνώμη και τη διαγραφή του μηνύματός μου.

 
Θεωρώ ότι είναι αντιεπαγγελματικό και άκρως ερασιτεχνικό το να ακούς ένα κομμάτι και από το πρώτο του λεπτό να το απορρίπτεις συνθετικά' date=' στιχουργικά και ερμηνευτικά. [/quote']
Δυστυχώς φίλε μου οι επαγγελματίες το κάνουν.

Βέβαι εγώ μιλάω για τον εαυτό μου.

Και όσο κι αν σου φαίνεται παράξενο το να κάτσω με τον καφέ μου στην πολυθρόνα μπροστά από το HiFi για ν' ακούσω 3-4 ώρες μουσική ήταν μια πολύ ευχάριστη διαδικασία που έζησα τότε που μου περίσσευε χρόνος. Αλλά πολύ ερασιτεχνική. (με την καλή την έννοια του ερασιτεχνισμού). Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα.

Oσον αφορά το ένα λεπτό ακρόασης εσύ με το email "popcomposer" πρέπει να το ξέρεις καλύτερα απ' όλους.

Στο εμπορικό ραδιόφωνο (και δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλο πια) ένα τραγούδι είναι 3 λεπτά διασκέδασης.

Αν δεν ξεκινήσεις στο πρώτο... καήκαμε.

Οι μεγάλες εισαγωγές και οι δαιδαλώδεις συνθέσεις δεν ανήκουν εκεί.

Υπάρχει χώρος και κοινό αλλά όχι για το TOP 40 ραδιόφωνο και τους διαγωνισμούς τραγουδιού.

Επίσης Γιάννη να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας. Είναι δημόσιος διαγωνισμός το φεστιβάλ και γνωρίζεις πολύ καλά τί παίζει. Δεν θέλω να φέρω τη συζήτηση σε προσωπικό επίπεδο και να σχολιάσω τη Eurovision 2002 στην οποία είχες προκριθεί και κυρίως να σχολιάσω τη σχέση που είχε ο ερμηνευτής σου με την ΕΡΤ.
8O 8O 8O

Είσαι απίθανος φίλε μου...

Ευτυχώς που δεν το σχολίασες κιόλας...

Δηλαδή επειδή ο συνεργάτης μου έκανε μια εκπομπή στη Φωνή της Ελλάδας για τους μετανάστες μια φορά την εβδομάδα σαν εξωτερικός συνεργάτης στην ΕΡΤ περάσαμε στο διαγωνισμό...

Τι να πω... Αυτό πρώτη φορά το άκουσα!

Ευχαριστώ πάντως. Με εφτιαξες πρωί-πρωί...
 
Θεωρώ ότι είναι αντιεπαγγελματικό και άκρως ερασιτεχνικό το να ακούς ένα κομμάτι και από το πρώτο του λεπτό να το απορρίπτεις συνθετικά' date=' στιχουργικά και ερμηνευτικά.[/quote']
Κάτσε ρε συ. Τι άλλο να γίνει δηλαδή; Στην τελική όπως εσύ ανέφερες είναι διαγωνισμός. Αν θέλω να στείλω κάτι, να στείλω κάτι που έχει κάτι να πει στο πρώτο άκουσμα. Δε διαφωνώ ότι υπάρχουν πολύ ωραία τραγούδια που θέλουν χρόνο για να σε πιάσουν, αλλά άμα στείλεις αυτά τα τραγούδια σε διαγωνισμό δε φταίει ούτε η επιτροπή αν τα απορρίψει, ούτε ο κόσμος αν δεν τα ψηφίσει. Φταις εσύ που τα έστειλες.

Πέραν αυτού, έχοντας κάνει 5 χρόνια σε ένα μικρό webzine οφείλω να σου πω ότι όταν έκανα reviews (που έκανα συνέχεια, έχω κάνει πάνω από 500cds), και ενώ είχα βάλει από μόνος μου τον περιορισμό να επιβάλλω στον ευατό μου να ακούσει τουλάχιστον δύο φορές ένα cd πριν γράψει κριτική, στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων ήξερα που θα παίζει ο βαθμός και τι θα γράψω μέσα στο πρώτο λεπτό του δίσκου. Το οποίο δε συμβαίνει επειδή είμαι προκατειλημένος, απλά συνήθως το πράγμα φαίνεται. Αν κάτι αρχίζει τυπικά, συνήθως πάει έτσι μέχρι τέλους. Τώρα αν γίνει η έκπληξη καλοδεχούμενη, αλλά σπάνια. ;)
 
Δηλαδή επειδή ο συνεργάτης μου έκανε μια εκπομπή στη Φωνή της Ελλάδας για τους μετανάστες μια φορά την εβδομάδα σαν εξωτερικός συνεργάτης στην ΕΡΤ περάσαμε στο διαγωνισμό...
ΚΑΙ ΤΟΛΜΑΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ?!?!?!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 
Δεν θα κρινω το μουσικο θεμα

Το εχεις κανει απο μονος σου και με καλυψες απολυτα.

Που διαφωνουμε:

1) Στο τσελλο-βιολι σαν χροια και ως προς το παιξιμο.

Ειμαι της γνωμης οτι αυτα τα οργανα πρεπει να σβηνουν

πολυ πιο γλυκα στην τελευταια τους νοτα.

Σε καποια σημεια μου φανηκε οτι το vibrato ηταν αχρονο

(δεν ειμαι απολυτα σιγουρος)

2) Στα τουμπανα (τομ) που κατεληγαν τερμα στο ακρο του ηχειου μου

ενω τo hihat στο αλλο ακρο.

3) Oπως σου ειπαν και πιο πανω οι φωνες ειναι μαλλον μπροστα.

Εδω σου αφηνω την αποψη μου

(Ισως να παραεκοψα τα vox)

http://www.savefile.com/files/992491

Μου αρεσε η ερμηνια και στην πρωτη και στην δευτερη φωνη.

Και καταληγω στο....

Μεγαλε εαν ολες οι δουλειες βγαιναν απο home prodaction ετσι

σημερα τα studio θα ειχαν κλεισει απο πεινα!!!!

:) :) :)

 
Πέραν αυτού' date=' έχοντας κάνει 5 χρόνια σε ένα μικρό webzine οφείλω να σου πω ότι όταν έκανα reviews (που έκανα συνέχεια, έχω κάνει πάνω από 500cds), και ενώ είχα βάλει από μόνος μου τον περιορισμό να επιβάλλω στον ευατό μου να ακούσει τουλάχιστον δύο φορές ένα cd πριν γράψει κριτική, στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων ήξερα που θα παίζει ο βαθμός και τι θα γράψω μέσα στο πρώτο λεπτό του δίσκου. Το οποίο δε συμβαίνει επειδή είμαι προκατειλημένος, απλά συνήθως το πράγμα φαίνεται. Αν κάτι αρχίζει τυπικά, συνήθως πάει έτσι μέχρι τέλους. Τώρα αν γίνει η έκπληξη καλοδεχούμενη, αλλά σπάνια. ;)[/quote']

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

¶κουγες το 1ο λεπτό του δίσκου και έκανες review για ολόκληρο το δίσκο;;;

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Νομίζω πως τα λόγια περιττεύουν.

Δεν θέλω να σε προσβάλλω άλλα μάλλον κάτι τέτοιους κριτικούς θα είχε στα υπόψη του διευθυντής μεγάλου και κεντρικού αθηναικού στούντιο όταν μου μιλούσε για έλληνες που κάνουν reviws σε περιοδικά και γράφουν ό,τι τους κατέβει στο κεφάλι. Πάλι δεν θέλω να σε προσβάλλω αλλά δεν έχουμε ανάγκη ( τουλάχιστον εγώ ) από τέτοιους "κριτικούς" και από τέτοια "reviws" του ποδαριού και του ενός λεπτού ακρόασης.[/b]
 
Πέραν αυτού' date=' έχοντας κάνει 5 χρόνια σε ένα μικρό webzine οφείλω να σου πω ότι όταν έκανα reviews (που έκανα συνέχεια, έχω κάνει πάνω από 500cds), και ενώ είχα βάλει από μόνος μου τον περιορισμό να επιβάλλω στον ευατό μου να ακούσει τουλάχιστον δύο φορές ένα cd πριν γράψει κριτική, στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων ήξερα που θα παίζει ο βαθμός και τι θα γράψω μέσα στο πρώτο λεπτό του δίσκου. Το οποίο δε συμβαίνει επειδή είμαι προκατειλημένος, απλά συνήθως το πράγμα φαίνεται. Αν κάτι αρχίζει τυπικά, συνήθως πάει έτσι μέχρι τέλους. Τώρα αν γίνει η έκπληξη καλοδεχούμενη, αλλά σπάνια. ;)[/quote']

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

¶κουγες το 1ο λεπτό του δίσκου και έκανες review για ολόκληρο το δίσκο;;;

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Νομίζω πως τα λόγια περιττεύουν.

Δεν θέλω να σε προσβάλλω άλλα μάλλον κάτι τέτοιους κριτικούς θα είχε στα υπόψη του διευθυντής μεγάλου και κεντρικού αθηναικού στούντιο όταν μου μιλούσε για έλληνες που κάνουν reviws σε περιοδικά και γράφουν ό,τι τους κατέβει στο κεφάλι. Πάλι δεν θέλω να σε προσβάλλω αλλά δεν έχουμε ανάγκη ( τουλάχιστον εγώ ) από τέτοιους "κριτικούς" και από τέτοια "reviws" του ποδαριού και του ενός λεπτού ακρόασης.[/b]
καλύτερα να διαβάζεις πιο προσεκτικά χωρίς διάθεση να την πεις στον άλλο...

το οτι έπιανε το νοήμα για το πως θα κυμαίνεται ο υπόλοιπος δίσκος ,απο το πρώτο λεπτό ,λέει το παιδί ,όχι το οτι άκουγε μόνο το πρώτο λεπτό.
 
Δεν θα κρινω το μουσικο θεμαΤο εχεις κανει απο μονος σου και με καλυψες απολυτα.

Που διαφωνουμε:

1) Στο τσελλο-βιολι σαν χροια και ως προς το παιξιμο.

Ειμαι της γνωμης οτι αυτα τα οργανα πρεπει να σβηνουν

πολυ πιο γλυκα στην τελευταια τους νοτα.

Σε καποια σημεια μου φανηκε οτι το vibrato ηταν αχρονο

(δεν ειμαι απολυτα σιγουρος)

2) Στα τουμπανα (τομ) που κατεληγαν τερμα στο ακρο του ηχειου μου

ενω τo hihat στο αλλο ακρο.

3) Oπως σου ειπαν και πιο πανω οι φωνες ειναι μαλλον μπροστα.

Εδω σου αφηνω την αποψη μου

(Ισως να παραεκοψα τα vox)

http://www.savefile.com/files/992491

Μου αρεσε η ερμηνια και στην πρωτη και στην δευτερη φωνη.

Και καταληγω στο....

Μεγαλε εαν ολες οι δουλειες βγαιναν απο home prodaction ετσι

σημερα τα studio θα ειχαν κλεισει απο πεινα!!!!

:) :) :)
Κατ' αρχήν να σε ευχαριστήσω που ασχολήθηκες με το κομμάτι θα μπορούσες σίγουρα να κάνεις πολύ περισσότερα εάν είχες τα tracks πρίν από την μίξη.

Το τσελλο-βιολι είναι απο sample στο Halion και ήταν πολύ κοντό το δείγμα και δεν είχε φυσικό βιμπράτο έτσι του πρόσθεσα εγώ και ίσως να μην έκατσε απόλυτα.Όμως ο ήχος αυτός μου άρεσε δεν ήθελα κάποιο βιολί που να τσιρίζει ήθελα κάτι χαμηλό (θλιμένο) και γι αυτό το επέλεξα. Το καλύτερο θα ήταν να είχε παιχτεί απο κάποιον μουσικό με πραγματικό όργανο και να έβαζε στο παίξιμο του και το ανάλογο feeling.

Για τα τύμπανα τα είπαμε και πιό πάνω έχουν ατέλειες... και το ίδιο ισχύει και για την ένταση της φωνής.

Νομίζω ότι με την επεξεργασία που έκανες έδωσες όγκο στις χαμηλές και έφερες πιό πίσω τις φωνές. Είναι ενδιαφέρουσα η παρέμβασή σου.

Και πάλι σ' ευχαριστώ. :)

 
8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

¶κουγες το 1ο λεπτό του δίσκου και έκανες review για ολόκληρο το δίσκο;;;

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Νομίζω πως τα λόγια περιττεύουν.

Δεν θέλω να σε προσβάλλω άλλα μάλλον κάτι τέτοιους κριτικούς θα είχε στα υπόψη του διευθυντής μεγάλου και κεντρικού αθηναικού στούντιο όταν μου μιλούσε για έλληνες που κάνουν reviws σε περιοδικά και γράφουν ό' date='τι τους κατέβει στο κεφάλι. Πάλι δεν θέλω να σε προσβάλλω αλλά δεν έχουμε ανάγκη ( τουλάχιστον εγώ ) από τέτοιους "κριτικούς" και από τέτοια "reviws" του ποδαριού και του ενός λεπτού ακρόασης.[/b']
Xμ, καποιος *ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ* να καταλαβει τι λεει ο αλλος.

Οταν μιλαμε για μια μουσικη που εχεις ακουσει απειρες ωρες, ξερεις αρκετα πραγματα για αυτην κλπ, τοτε ΝΑΙ, μπορεις να βγαλεις συμπερασμα για ενα ολοκληρο δισκο, ακουγοντας τα πρωτα 2 κομματια ας πουμε. Τωρα αν εσυ δεν θες να το χωνεψεις, δικο σου προβλημα for sure.

Aν μου εδιναν εναν electro δισκο για review προφανως και θα καθομουν να τον ακουσω απο την αρχη μεχρι το τελος 2 και 3 φορες γιατι αυτο το ειδος δεν το κατεχω και ιδιαιτερα.

Επισης σε ενα web-zine αυτοι που κανουν κριτικες δεν παιρνουν οτι cd να ναι, αλλα εχουν διαλεξει στυλ, πραγμα που σημαινει οτι ξερεις τι θα ακουσεις απο την αρχη πανω κατω.

Τελος, αν δεν δεχεσαι οτι οι διαγωνισμοι που αναφερεσαι εχουν ενα συγκεκριμενο target group, τοτε παλι κριμα, γιατι ετσι ειναι και θα πρεπει να το αποδεχτεις. Και γω αυτη τη στιγμη ακουω τα 7λεπτα και 8λεπτα κομματια των sieges even τα οποια μου αρεσουν τρελα, αλλα δεν θα χα ποτε απαιτηση τετοια κομματια να πανε καλα σε τετοιους διαγωνισμους.

Με λιγα λογια: Κοιτα πρωτα που βρισκεσαι και τι πας να σχολιασεις και μετα καντο. Αλλιως μασα καμια trident.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα