Ένα κείμενο του Νότη Μαυρουδή για τη Eurovision

Status
Not open for further replies.
Μπράβο ! Αρκετά καλή προσπάθεια αλλά νομίζω ότι είναι προφανές χρειάζεστε λίγη ακόμα δουλειά.

Ωραίο δέσιμο η rhythm section (αν και το μπάσο πάσχει εμφανώς σε δυναμικές) και τα vst δείχνουν αληθοφανέστατα.

Αξιόλογη η απουσία κιθάρας (εκτός αν ήταν με maple μπράτσο και δεν την άκουγα καλά).

Τα sequencer δούλεψαν αξιοπρεπέστατα και τα harmonizer χρησιμοποιήθηκαν κατάλληλα.

Αυτό δεν αναιρεί ότι η φωνή ήταν πολύ καλή καίτοι ενίοτε με ζητήματα προφοράς...... Oh well..... Ακόμα και μένα μου πήρε χρόνο.  ;)

Κάποια ζητήματα κίνησης που είδα στο βίντεο θα ξεπεραστούν με κάποιες ώρες πρόβας και live σε clubάκια.

Θα σας χάζευα άνετα στο Αρβύλα που αν πάτε, πιστεύω ότι θα σας δώσει ευκαιρίες.

Και πάλι μπράβο στα παιδιά και κάνω like και follow πάραυτα στο facebook & twitter.

 
Ρε φίλος...μην κοροϊδεύεις...εδώ είναι σοβαρά τα πράγματα....

 
Θα συμφωνήσω ότι ο τόνος του Μαυρουδή είναι δασκαλίστικος. Είναι πολύ αξιόλογος άνθρωπος, δεν χωράει αμφισβήτηση περί αυτού, και τρομερός μουσικός, αλλά κοντεύει τα 70. Στην ουσία λέει σωστά πράγματα (λίγο χιλιοειπωμένα κατά τη γνώμη μου) με γεροντέ περιτύλιγμα.

Βέβαια εμείς οφείλουμε να ξεχωρίζουμε το περιτύλιγμα από την ουσία. Γιατί αν δεν το κάνουμε για τα λεγόμενα του Μαυρουδή, πόσο εύκολα θα το κάνουμε για τη Eurovision;

Ναι μεν λοιπόν είναι απλώς ένα σόου η Eurovision, αλλά το πρόβλημα είναι ότι για μεγάλη μερίδα του κοινού η μουσική έχει ταυτιστεί με το σόου. Σόου και το Fame Story, σόου και το X-Factor, σόου και το Ελλάδα έχεις toledo, σόου και η Eurovision. Μήπως είδε κανείς τη μουσική ρε παιδιά; Γιατί με αυτό το βομβαρδισμό από σόου όντως αλλάζει η αισθητική και η ίδια η μέινστριμ (δεν μιλώ για τη δική μου ή τη δική σας) αντίληψη περί μουσικής. Να που το περιτύλιγμα, ξαφνικά γίνεται ουσία.

Θα ήταν παράλογο να γκρινιάζει κανείς αν όλη μας η καθημερινότητα περιελάμβανε μουσική κάποιας στάθμης, και απλώς κάθε άνοιξη υπήρχε ένα ανάλαφρο χαζοπανηγυράκι που το λένε Eurovision. Αλλά δεν είναι έτσι, είναι ακριβώς το αντίθετο. Έχουμε γεμίσει από τέτοια χαζοπανυγηράκια, και αυτό έχει εκχυδαΐσει το μέινστριμ (και ιδίως το ελληνικό), σε βαθμό που οτιδήποτε αλουστράριστο τρώει πόρτα.

Και εδώ θα συμφωνήσω με τον Νικόλα, για ποιο λόγο, έτσι μεροληπτικά, να βγάλουμε τη Eurovision από την εξίσωση της νεοελληνικής αλλοτρίωσης;

trolley είπε:
Όταν είχε πρωτοπροβληθεί η ταινία του Σκοτ (Gladiator) την είχα δει στον κινηματογράφο και την επόμενη μέρα πέρασα πολλές ώρες στο αυτοκίνητο διότι είχα δουλειές σε διάφορα σημεία του νομού Αττικής. Άκουγα λοιπόν τις απόψεις διαφόρων ραδιοφωνικών παραγωγών για τη ταινία, αριστερών, δεξιών, κάφρων, άσχετων, κλπ. Σε μία φάση πέφτω στον Κωσταντίνο Τζούμα (ο οποίος μου ήταν ραδιοφωνικά συμπαθής) και έλεγε ο άνθρωπος πόση γκρίνια είχε εισπράξει από ειδήμονες συναδέλφους του που βρίζανε το Gladiator για τις απίστευτες ιστορικές ανακρίβειες που περιέχει.

"Σιγά" έλεγε ο Τζούμας "μη περιμένω να μάθω Ιστορία από το Χόλυγουντ... όταν βλέπω ένα σκηνοθέτη να έχει τέτοιο έλεγχο πάνω στα εκφραστικά του μέσα, και τέτοια δύναμη στις εικόνες του, η Ιστορία με μάρανε... " ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων, είμαι βέβαιος ότι αυτός θα το θυμάται.
Παναγιώτη, τον συμπαθώ και εγώ τον Τζούμα. Υπάρχει όμως μια ουσιώδης διαφορά μεταξύ κινηματογράφου και μουσικής που κάνει τον κακό κινηματογράφο πιο ανεκτό από την κακή μουσική.

Μια ταινία κρατάει 90-120 λεπτά. Τη βλέπεις μια φορά στη ζωή σου, άντε και μετά να τη δεις άλλες 2 επανάληψη στο Star. Επιλέγεις εσύ αν θα τη δεις ή όχι, και δεν τη βάζεις σε λουπ την ώρα που παίζεις τάβλι ή μπριτζ.

Ένα τραγούδι όμως διαρκεί 3-4 λεπτά και μπορεί να σε βομβαρδίζει αλύπητα και πανταχόθεν, επί ένα χρόνο, επί δύο και βάλε. Για αυτό και ένα κακό τραγούδι μπορεί να γίνει εφιάλτης, ενώ μια κακή ταινία όχι τόσο εύκολα (άσε που αλλάζεις και κανάλι).

Προσωπικά αυτό μου εξηγεί γιατί μπορώ να δω το Gladiator (που δεν είναι και τόσο κακή ταινία εδώ που τα λέμε) ή το όντως άθλιο Independence Day (τρώγοντας πίτσα κατά προτίμηση), αλλά όχι να ακούσω το μουσικό τους αντίστοιχο.

 
marathon είπε:
Ρε φίλος...μην κοροϊδεύεις...εδώ είναι σοβαρά τα πράγματα....
Αν χρησιμοποίησα λάθος καρτέλα, γράψτε λάθος και αμσόρυ.

Δεν μπορώ να δω βίντεο.

Πάντως Ι καραlike.

το όντως άθλιο Independence Day (τρώγοντας πίτσα κατά προτίμηση)....
Σε αυτή την ταινία έχουμε διαφωνία με τη σύζυγο.

Εγώ (panda καλοπροαίρετος) επιμένω ότι πρόκειται για tongue-in-the-cheek σάτιρα (δεν είναι δυνατόν να απευθύνεται σε τόσο χαζούς) ενώ αυτή επιμένει ότι είναι δυνατόν.

 
Είμαι με τη γυναίκα σου (μεταφορικώς εννοώ, μην παρεξηγηθώμεν  ;D )

 
audiokostas είπε:
Σε αυτή την ταινία έχουμε διαφωνία με τη σύζυγο.

Εγώ (panda καλοπροαίρετος) επιμένω ότι πρόκειται για tongue-in-the-cheek σάτιρα (δεν είναι δυνατόν να απευθύνεται σε τόσο χαζούς) ενώ αυτή επιμένει ότι είναι δυνατόν.
+1 στην σύζυγο.
 
sfaku είπε:
Είμαι με τη γυναίκα σου (μεταφορικώς εννοώ, μην παρεξηγηθώμεν  ;D )
+1 στην σύζυγο.
και εγώ αναρωτιέμαι...τι σου βρήκε τόσο έξυπνη κοπέλα!!!!!

 
marathon είπε:
και εγώ αναρωτιέμαι...τι σου βρήκε τόσο έξυπνη κοπέλα!!!!!
Κάποιοι ποντάρουμε απλά και μόνο στην ομορφιά μας, είναι τόσο κακό επιτέλους;  :P :P

 
Τόσοι νοματαίοι εδώ μέσα....δεν έχει ακόμα γραφτεί το υπέρτατο γυροβύζιον κομμάτι..αναρρωτιέμαι....

υ.γ. εκτός από μια επίσημη συμμετοχή.

 
Αν δεν υπήρχε τόσο ελλιπές ανδρικό/φορουμικό comraderie και δεν χάλαγα το thread του Notis,  θα σας ανέλυα (μιλάμε για διατριβή) γιατί έχω πάλι δίκαιο.

marathon είπε:
και εγώ αναρωτιέμαι...τι σου βρήκε τόσο έξυπνη κοπέλα!!!!!
Κάποιοι ποντάρουμε απλά και μόνο στην ομορφιά μας, είναι τόσο κακό επιτέλους;
Σωστά.

Φήμη, ομορφιά, εξουσία, panache και έχει την υπομονή να δει ότι η ομορφιά μου δεν είναι μόνο επιδερμική.

Αρκετά μίλησα όμως για μένα. Σας αφήνω να μιλήσετε εσείς για μένα.

υ.γ. εκτός από μια επίσημη συμμετοχή.
Μία συνθετική και μία εκτελεστική. Από όσον γνωρίζω.  ;)

Σόρρυ για τον χαβαλέ neeq αλλά είναι τόσες οι πολιτιστικές εκδηλώσεις που με αφήνουν από παγερά αδιάφορο μέχρι ορκισμένο εχθρό που αν της ανέφερα (πολλώ δε μάλλον να αρθρογραφούσα) όλες θα καταντούσα σαν τον Superfunk με την εσωβουλευτική Αριστερά.....  ;D.


Υπόσχομαι. Δεν θα το συνεχίσω.



Εκτός αν προκληθώ


 

 


Ασε που σπάνια χάνω Eurovision.....


 
audiokostas είπε:
Mία συνθετική και μία εκτελεστική. Από όσον γνωρίζω.  ;)

Σόρρυ για τον χαβαλέ neeq αλλά είναι τόσες οι πολιτιστικές εκδηλώσεις που με αφήνουν από παγερά αδιάφορο μέχρι ορκισμένο εχθρό που αν της ανέφερα (πολλώ δε μάλλον να αρθρογραφούσα) όλες θα καταντούσα σαν τον Superfunk με την εσωβουλευτική Αριστερά.....  ;D.


Υπόσχομαι. Δεν θα το συνεχίσω.



Εκτός αν προκληθώ
Ξέχασα τον εσ έι τζι έι πι όου...

Συνέχισέ το...αποκτά περισσότερο ενδιαφέρον το θέμα..και αποκτά και ουσία.

 
sfaku είπε:
Στην ουσία λέει σωστά πράγματα (λίγο χιλιοειπωμένα κατά τη γνώμη μου) με γεροντέ περιτύλιγμα.
Το χιλιοειπωμένο, μπορεί να γίνει κάτι καινούριο, ανάλογα με το περιβάλον του.

Φυσικά και γνωρίζω, ότι ενα κειμενο κατά της eurovision, δεν είναι και το πιο πρωτοτυπο πράγμα στον κόσμο, και είμαι απολύτως σίγουρος ότι και ο κύριος Μαυρουδής το γνωρίζει.

Αλλά πλεον, τα όποια συμπτωματα της κρίσης, περνάνε από ενα νέο πρίσμα και αναλύονται αλλιως.

Και το ότι εχουμε πολλους Δ.Υ. υπαλληλους, το χιλιοακουγαμε πχ, αλλα πριν 3 χρονια το λέγαμε για πλακα, ενώ τώρα είναι μονιμη επωδός σε σοβαρότατες συζητήσεις.

Φευγω από τον Λευτερη για να παω στον ανταποκριτή μας στη Μόσχα.

Λέμε σε οικονομικό και πολιτικό επίπεδο, πως χρειαζονται τομές στη συμπεριφορά μας ως λαος. Πως πρεπει να συνειδητοποιήσουμε την κατασταση μας, το ρόλο μας, τις ευθύνες μας.

Παράλληλα όμως, βλέπω πως υπάρχουν άτομα που δεν αναγνωρίζουν τη συνδεση της πολιτιστικής παρακμής (χωρις να υποστηρίζω ότι υπήρχε ακμή καποτε), με την κοινωνικοπολιτική παρακμή (χωρίς να μπλαμπλα).

Δεν υπάρχει καμία ευθύνη, και σε κανεναν μας. Η μουσική πορεύεται αυτόματα, μεσα απο εννοιες μαρκετινγκ και καταναλωσης, και εμεις το μόνο που μπορούμε να κάνουμε, είναι να την παρακολουθούμε απραγοι, γιατί αλλιώς, είμαστε αναχρονιστικοι φορμολιστές (απο τη φορμολη...λεξοπλαστ :P ), με τάσεις παλαιοκομμουνισμου.

Αν δεν κάνω λάθος, ακριβώς αυτή η συμπεριφορα, αποφασίσαμε, ότι μας εφερε σε αυτή την κατάσταση.

Προσωπικά πάντως δε συμμερίζομαι την αποψη του διαιρεμένου ανθρώπου. Αυτού που ναι μεν ειναι καλός μουσικός και με εξασκημενα αισθητικά κριτήρια, αλλα μπορει να μπλοκάρει αυτή του την ιδιότητα για να παρακολουθήσει ενα ασχημο σόου, ωστε να συμβαδίσει με μια αποψη της μουσικής που επεβαλαν μανατζερς και μια πλαστη ματαιοδοξία.

Αυτού που ναι μεν ειναι οικογενειαρχης, αλλα μπορει να μπλοκάρει αυτή του την ιδιοτητα οταν βαζει τη στολή και παιρνει εντολές να χτυπήσει μαθητες.

Αυτού που ναι μεν ειναι "μεροκαματιάρης", αλλά είναι και λαρτζ ανα περιστάσεις

Νομίζω πως όλα αυτά είναι τάσεις σχιζοφρένειας και συγγνωμη για την εκφραση, δεν υποννοώ τίποτα για κανεναν συνομιλητη. Απλά είναι σημάδι και αυτό της εποχης που μας αφορα όλους.

 
Ας επαναστατήσουμε και εμεις στέλνοντας έναν κιθαρίστα να παίξει μια Gavotte του Bach στη Eurovision.

btw ο Μαυρουδής τα λέει και τα γράφει χρόνια όλα αυτα, όπως και άλλα ανάλογα. Το κείμενο δεν αποτελει έκπληξη.

 
neeq είπε:
Προσωπικά πάντως δε συμμερίζομαι την αποψη του διαιρεμένου ανθρώπου.
Εγώ στο σημείο αυτό θα διαφωνήσω Νίκο.

Είναι ωραίο στη ζωή να μπορείς να αλλάζεις ρόλους, κατ΄εμέ.

Είναι όμως και αναγκαίο.

Αυτού που ναι μεν ειναι οικογενειαρχης, αλλα μπορει να μπλοκάρει αυτή του την ιδιοτητα οταν βαζει τη στολή και παιρνει εντολές να χτυπήσει μαθητες.
Ακραίο βέβαια το παράδειγμά σου. Δεν μπορείς όμως να κουβαλάς  τη δουλειά σου παντού και πάντα, αν μη τι άλλο είναι βαρετό.

Αυτού που ναι μεν ειναι "μεροκαματιάρης", αλλά είναι και λαρτζ ανα περιστάσεις
Ναι μπορεί να είσαι μεροκαματιάρης, αλλά να έχεις ένα ψώνιο…να τρως όλη μέρα τραχανά για να αλλάξεις λάστιχα στο αμάξ...δεν είναι κακό.  ;D

Δεν υπάρχει σωστό η λάθος, λέω εγώ τώρα.

Το θέμα είναι τι γεμίζει την ψυχή σου, με δεδομένο ότι η ζωή είναι και μικρή.

 
Εγω παντως τον παω στοιχημα 2 τελεκαστερ τον παππου οτι αν συγκρινουμε τα λεφτα που εχουν ΦΑΕΙ οι διαφοροι και καλα "ποιοτικοι" καλλιτεχνες στη χωρα μας ,με τη μορφη επιχορηγησεων,συναυλιων "gia to lao" κτλ με αυτα που εχει...φαει η Eurovison θα ειναι σα να συγκρινουμε το δημοσιο χρεος της Ελλαδας με αυτο της Βουλγαριας...

Ετσι για να μη ξεχναμε κι ολας....  

 
Superfunk είπε:
Ετσι για να μη ξεχναμε κι ολας....  
180px-Coat_of_arms_of_Qu%C3%A9bec.svg.png


%CE%94%CE%95%CE%9D+%CE%9E%CE%95%CE%A7%CE%9D%CE%A9+2.jpg


1_1.jpg


 
Superfunk είπε:
Εγω παντως τον παω στοιχημα 2 τελεκαστερ τον παππου οτι αν συγκρινουμε τα λεφτα που εχουν ΦΑΕΙ οι διαφοροι και καλα "ποιοτικοι" καλλιτεχνες στη χωρα μας ,με τη μορφη επιχορηγησεων,συναυλιων "gia to lao" κτλ με αυτα που εχει...φαει η Eurovison θα ειναι σα να συγκρινουμε το δημοσιο χρεος της Ελλαδας με αυτο της Βουλγαριας...

Ετσι για να μη ξεχναμε κι ολας....  
Και αυτο κολλαει, που ακριβως? ???

 
Και αυτο κολλαει, που ακριβως?
ε,κατι ελεγαν οι παλαιοι για κατι σχοινια και κατι σπιτια κρεμασμενων.... ;D

καλα ρε συ ουτε τα γραφομενα σε αυτα που ποσταρεις δεν διαβαζεις..? ;D

την ώρα που αναζητάμε ως Έθνος σανίδα σωτηρίας τουλάχιστον για τους τρόπους κρατικής διαχείρισης χρήματος και πόρων!
 
Superfunk είπε:
ε,κατι ελεγαν οι παλαιοι για κατι σχοινια και κατι σπιτια κρεμασμενων.... ;D

καλα ρε συ ουτε τα γραφομενα σε αυτα που ποσταρεις δεν διαβαζεις..? ;D
Αααα, απλή συκοφαντία δηλαδη. Σορυ που ασχοληθηκα, αλλα ειπα μηπως ετσι σταματουσες τα ποστ για τα χεσιματα κτλ

;D

 
Δύο πράγματα κάνει η ΕΡΤ που βγάζουν τα λεφτά τους: Το Champions League και τη Eurovision.

ΑΣ ΚΛΕΙΣΕΙ λοιπόν το μπ**@##$@λο και ΑΣ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΑΝΕΥ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΣ όλοι οι κηφήνες από εκεί μέσα. Το Τσου-Λου και η eurovision θα βρούνε στέγη. Για κάτι... κουλτουριάριδες πάλι, που που τους χάνεις και που τους βρίσκεις όλο στη... Μπίλιω και στον... γλεντοθεατρίνο είναι να τρωγοπίνουν ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ... για αυτούς δεν παίρνω όρκο αν θα βρουν  ;)

 
Status
Not open for further replies.

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top