Έλληνες μουσικοί

"...Αν οι εν λόγω είναι ροκάδες, εγώ είμαι έγκλειστος σε κινέζικες φυλακές..."

Αναδιατυπώνω γιατί λέμε ακριβώς το ίδιο πράγμα και η αρχική μου διατύπωση ήταν ίσως παραπλανητική:

Αν παίζεις με τους ""Φίλους για πάντα" μην έχεις την ψευδαίσθηση ότι παίζεις ροκ, πάλι σκυλάδικο παίζεις.

Θα επανέλθω στο θέμα με νέες περιπέτειες, μόλις βρω λίγω χρόνο.

 
Το ότι υπάρχουν κακά συγκροτήματα δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και καλά.
Φίλε μου σε ευχαριστώ για το ότι διέθεσες χρόνο να απαντήσεις στις απόψεις μου. Σου ομολογώ ότι έχω μία κακή συνήθεια: πρώτα κοιτάζω το αποτέλεσμα και μετά ψάχνω να βρω τις αιτίες. Η όλη συλογιστική μου ξεκινάει από το χειροπιαστό γεγονός ότι η ελληνική ροκ σκηνή είναι αναιμική (και ήταν πάντα αναιμική) από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Οι απόψεις που συμβάλλουν στην κατανόηση αυτού του αντικειμενικού δεδομένου, με ενδιαφέρουν. Οι άλλες, και ιδιαίτερα εκείνες που αγνοούν επιδεικτικά αυτό που όλοι βιώνουμε σαν πραγματικότητα, δεν με ενδιαφέρουν.

Μπορεί να υπάρχουν καλά συγκροτήματα, μπορεί και να μην υπάρχουν - ειλικρινά δεν το ξέρω διότι έχω σταματήσει εδώ και δέκα περίπου χρόνια να τα παρακολουθώ από κοντά αυτά τα πράγματα. Αν υπάρχουν, καλό είναι κάποιος να τους μυνήσει ότι ουδείς πρόκειται να σπαταλήσει πολύ χρόνο για να ψάχνει να τα βρει στο άπειρο... τα ίδια τα συγκροτήματα πρέπει να μάθουν να κινούνται επαγγελματικά και να δραστηριοποιούνται σωστά και να συστηθούν με τον κατάλληλο τρόπο στο υποψήφιο κοινό τους - αν δεν το κάνουν, και σπαταλιούνται σε οτιδήποτε άλλο, δεν είναι πρόβλημα δικό μου.

Στη λογική τη δική σου, κάποιος θα έλεγε ότι "ναι, υπάρχουν κακοί μουσικοί, αλλά υπάρχουν και καλοί μουσικοί", όμως μετά θα έπρεπε να μας δικαιολογήσει πως στην ευχή είναι δυνατόν να μην ξέρει κανείς να τους κατονομάσει σε όλα τα posts αυτού του thread. Είναι οξύμωρο, δεν είναι;

 
οι λίστες δεν λύσανε ποτέ κανένα πρόβλημα.
Συμφωνώ. Ούτε τα φόρα λύσανε ποτέ κανένα πρόβλημα, αλλά συμμετέχουμε. Οπωσδήποτε οι λίστες βοηθούν στο να γίνει κατανοητή η φύση του προβλήματος. Π.χ. αν η λίστα στο συγκεκριμένο ερώτημα του gerasimos αποδειχτεί να είναι ιδιαίτερα σύντομη, τότε αυτό δε σημαίνει κάτι; Στον αντίποδα, μήπως θέλετε να θέσουμε το ίδιο ακριβώς ερώτημα σε οποιοδήποτε φόρουμ στην Αγγλία ή την Ολλανδία που ανέφερες και εσύ feather; Ακόμη και αν το κυρίως θέμα του φόρουμ είναι η επώαση αυγών στρουθοκαμήλου (δηλαδή κάτι τελείως άσχετο με μουσική), είμαι σίγουρος ότι πιο πολλές απαντήσεις θα είχαμε και πιο μεγάλη θα ήταν τελικά η λίστα μας.

 
Το συγκεκριμένο φόρουμ έχει λύσει άπειρα προβλήματα. Γιατί συμμετέχουν πολλοί ειδικοί και γνώστες.
Υποθέτω ότι η αναφορά αυτή σχετίζεται με τεχνικά προβλήματα - αυτά όντως μπορούν να λυθούν από καλά φόρουμ. Έχεις δίκιο. Προβλήματα όμως που σχετίζονται με την τέχνη' date=' ούτε αυτό ούτε κανένα άλλο φόρουμ στον κόσμο έλυσε ποτέ, ούτε θα λύσει ποτέ και ο λόγος είναι νομίζω αυτονόητος - ότι ο φυσικός χώρος της τέχνης δεν είναι τα φόρουμ. Επίσης, στον χώρο της τέχνης, λέξεις όπως "ειδικοί" και "γνώστες" έχουν αμφισβητίσιμο και μονίμως υπό-αναίρεση νόημα.

Οι λίστες εκ γενετής έχουν πάντα απόντες.
Δεν αντιλαμβάνομαι τι σημαίνει αυτή η φράση. Οι λίστες έχουν οπωσδήποτε παρόντες (έστω και έναν, αλλιώς δεν συγκροτούνται). Από εκεί και μετά, όσο πιο σύντομες είναι, τόσο πιο πολλούς απόντες έχουν.

Μιλάμε για τέχνη' date=' όχι αναχώρηση αεροπλάνου για ολλανδία.[/quote']
Χαίρομαι που "μιλάμε". Ελπίζω να "μιλούσαμε" περισσότερο ακόμη. Είμαι όλος αυτιά. :)
 
Έχει μεγάλη επισκεψιμότητα και δεν υπάρχει ερώτημα που να μην απαντιέται με επιχειρήματα και σαφήνεια.
Ναι' date=' το έχω προσέξει, αλλά όπως είπα αυτό αφορά μόνο τα τεχνικά ερωτήματα, τα οποία συχνά έχουν συγκεκριμένες απαντήσεις, αν και όχι πάντα (π.χ. ποια κάρτα ήχου είναι καλύτερη στα 200 ευρώ;). Δεν αφορά ερωτήματα για τη τέχνη, τα οποία και πολύ λιγότερα είναι και δεν νοούνται αυθεντίες σε αυτά - ο καθένας μπορεί να λέει τη γνώμη του.
οι όροι αυτοί αποκτούν νόημα καθημερινά μέσα από το δημιουργικό διάλογο των μελών και την τριβή σε θέματα που τους απασχολούν
Πολύ ωραία. Ο ενεστώτας διαρκείας που χρησιμοποιείς καταδεικνύει ότι ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί αυτή η γόνιμη διαδικασία, οπότε ας μην μιλάμε σα να έχει ολοκληρωθεί.
Δεν υπάρχει λόγος να χωρίζονται οι μουσικοί σε εντός και εκτός λίστας
Ο Gerasimos ζήτησε τη συμβολή μας για μία λίστα αξιόλογων μουσικών, φαντάζομαι από προσωπικό και ειλικρινές ενδιαφέρον και σίγουρα όχι για να... διχάσει τον κλάδο :). Εννοείς ότι διαφωνείς με το θέμα του thread;
 
2.Δεν υπάρχει λόγος να χωρίζονται οι μουσικοί σε εντός και εκτός λίστας. Δεν είναι δημοκρατικό και δεν ευνοεί το διάλογο μεταξύ των καλλιτεχνών.
Δεν καταλαβαίνω γιατί δημιουργήσατε και επιμένετε στην έννοια της "λίστας" γύρω από την κατάθεση της προσωπικής γνώμης και κρίσης των μουσικών.

Καταρχήν, υπάρχουν αρκετά παραδείγματα προσωπικής κρίσης σε αυτό το forum προς άλλους καλλιτέχνες, είτε αυτή αφορά στην δημιουργία του καλύτερου εξώφυλλου δίσκου, είτε αυτή αφορά στους καλύτερους DJs είτε αυτή αφορά στους καλύτερους κιθαρίστες είτε στους πιο αξιόλογους ηχολήπτες, στους καλύτερους δίσκους (που προέρχονται από μουσικούς) κλπ (ένα ψάξιμο στο forum αρκεί). Αυτό είναι θεμιτό και ουχί αντιδημοκρατικό.

Το να αναφέρει κάποιος κάποια αξιόλογα ονόματα που πιστεύει ότι αξίζουν τη στιγμή που φαίνεται να υπάρχει μία σχετική άγνοια μάλλον θετικό το βλέπω και όχι αρνητικό. Εξάλλου, η κύρια ανταπόκριση που έχει ένας καλλιτέχνης από τον κόσμο είναι η κρίση του κόσμου, που οδηγεί στην αποδοχή ή την απόρριψη του έργου του.

Ελπίζω ότι έχω καταλάβει κάτι λάθος. Η έννοια της λίστας δεν μου αρέσει και δεν ήταν αυτός ο σκοπός του συγκεκριμένου θέματος. Νομίζω ότι δώσατε πολύ "τεχνικό" χαρακτήρα στην κουβέντα.

Γεράσιμος

 
Είμαι υποχρεωμένος να διαχωρίσω τη θέση μου, θυμίζοντας ότι δεν είχα καμία συμμετοχή στην ανάπτυξη της ιδέας της "λιστας". Αυτή παρουσιάστηκε από τον feather πριν μερικά posts, σε αντίθεση με το πνεύμα ολων των προλαλησάντων. Οι δικές μου απαντήσεις αφορούν ακριβώς την επισήμανση ότι θεωρώ την παρέμβασή του άσχετη με το πνεύμα της συζήτησης.

 
Και τα τρία αποσπάσματα δημοσιεύσεών μου ΕΠΟΝΤΑΙ της δημοσίευσης που ο feather έκανε την Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2004, 7:31 am. Εκεί αναφέρεται για πρώτη φορά η λέξη λίστα σε ολόκληρο το thread. Ουδείς, δεν είχε αναφέρει αυτή τη λέξη (με τις όποιες δυσάρεστες συνηχήσεις της) πριν από αυτό το post. Ο feather έχει λοιπόν την πατρότητα του όρου και την πατρότητα των όποιων επιπλοκών στη συζήτηση.

Υ.Γ. Οι ακριβείς ημερομηνίες και ώρες των δικών μου post είναι

1.- 24/11/2004, 7:41am

2.- 24/11/2004, 8:03am

3.- 24/11/2004. 6:17pm

4.- 25/11/2004. 6:57am

Παρατηρώ ότι υπάρχει μία διαφορά δύο ωρών ανάμεσα στις ώρες που αποδίδει ο feather στα δημοσιεύματά μου, η οποία οφείλεται προφανώς σε κάποιο τεχνικό bug ή στο ότι χρησιμοποιούμε (μάλλον) διαφορετικά λειτουργικά συστήματα στους υπολογιστές μας. Αυτό το φαινόμενο δεν αλλάζει βέβαια τη σειρά με την οποία εμφανίστηκαν τα ποστ, την οποία σειρά μπορεί να διαπιστώσει οποιοσδήποτε.

 
'Ελεος!!! :!: 8O

Μου είναι αδύνατο να παρακολουθήσω τη συζήτηση...

Έχω την εντύπωση ότι οι συνομιλητές είναι υπέρ του δέοντος χαρισματικοί στην ανάπτυξη αντίλογου, και με απόλυτα ελληνική και βαθιά φιλοσοφική τάση. Ξεφύγαμε!

Get back Jojo!

Aς προχωρήσουμε στο παρασύνθημα!

 
feather,

το θέμα δεν είναι να βοηθήσουμε τους έλληνες μουσικούς αλλά να τους μάθουμε. Από εκεί ξεκίνησα και εκεί μένω. Η λίστα δε μου λέει τίποτα όπως ανέφερα, ούτε είπα "παιδιά, τι μπορούμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε τον άμοιρο έλληνα μουσικό; να φτιάξουμε μία λίστα;". Αν έχεις αντίλογο πάνω στο "θέλω να τους μάθω" να το καταλάβω και να το συζητήσω. Αλλά μέχρι εκεί.

Γεράσιμος

 
Θα συμφωνήσω με τον feather (το ήξερα ότι κάπου θα βρίσκαμε κοινό τόπο!). Για όποιον ενδιαφέρεται, υπάρχει πληθώρα πληροφοριών. Οι αξιόλογοι μουσικοί και τα σχήματα δεν κρύβονται για να μην τύχει και τους μάθουμε, όπως αναφέρθηκε σε κάποιο post. Απλά, δεν παίρνουν σβάρνα τα κανάλια και τα παρόμοια μέσα πνευματικής αυτοκτονίας, γιατί ούτε τα ανωτέρω μέσα θέλουν να τους προβάλλουν, ούτε οι ίδιοι ενδιαφέρονται να προβληθούν από αυτά, αφού υπάρχουν άλλοι σαφώς αξιοπρεπέστεροι τρόποι για να το κάνουν.

Το πραγματικό πρόβλημα είναι γιατί δεν υπάρχουν πολλοί που ψάχνουν λίγο περισσότερο από το να ανοίγουν απλά την τηλεόρασή τους... Και εδώ είναι που θα διαφωνήσω πάλι με τον feather (καλό ήταν όσο κράτησε!), στο ότι το "κοινό διψάει για μουσική, και απλά του στερούν την παιδεία και του σερβίρουν σκατά". Κατά τη γνώμη μου το κοινό είναι ο κύριος υπεύθυνος για το χάλι που επικρατεί στη σύγχρονη μουσική (και όχι μόνο) σκηνή, γιατί σε μία εποχή που οι πληροφορίες είναι προσβάσιμες από ένα εκατομμύριο πηγές, αυτό (το κοινό) επιλέγει ως βασική πηγή το τηλεκοίμιστρο, με αποτέλεσμα όχι μόνο να αρκείται στα σκατά αλλά να μαθαίνει να του αρέσουν κι όλας.

Αλλά όπως έχω υποσχεθεί (απειλήσει, θα έσπευδαν να διορθώσουν κάποιοι αντιδραστικοί...), θα επανέλθω στο θέμα εν ευθέτω χρόνω, γιατί έχω αφήσει κάτι στη φωτιά.

 
feather,

δεν λέμε κάτι διαφορετικό μέχρις ένα σημείο, καθώς εγώ δεν έχω διαβάσει καμία κριτική συναυλίας από ελληνικά συγκροτήματα στο Noiz (πλυν μίας αρκετά παλιά) και δεν έχω διαβάσει καμία δισκοκριτική ελληνικού γκρουπ στο Noiz και σκοπός ήταν, αν θες, να υπάρξει μία οργάνωση, ώστε κάποιοι να γίνουν γνωστοί. Όπως είπα και στο πρώτο ποστ, θα μου αρκούσε και μία κριτική συναυλίας, όπως λες και εσύ, κάτι τέλος πάντων: "πήγα εκεί, είδα αυτούς, ο τάδε έπαιζε έτσι, μ'άρεσε το γιουβέτσι". Αντίθετα, έχω δει εκτεταμμένες κουβέντες για τον καλύτερο DJ, το καλύτερο κιθαρίστα κλπ κλπ πάντα ξένους, να μην τα ξαναλέω.

Επιπλέον, η τακτική στο Noiz όπως την έχω συνηθίσει είναι να δίνεται όσο είναι δυνατόν κάποια διευκρινιστική απάντηση. Ποτέ η απάντηση δεν είναι "για το πρόβλημα σου, υπάρχουν πολλές λύσεις. Ψάξε να τις βρεις στο Α, Β, Γ site". Συνεπώς, ωραία τα δελτία τύπου στο Avopolis, αλλά πολύς κόσμος δεν θα πήγαινε σε μία συναυλία αγνώστων με βάση το δελτίο τύπου. Ας τους κάνουμε γνωστούς, ή εν πάσει περιπτώσει, αν είναι γνωστοί σε κάποιους, σε άλλους δεν είναι.

Τόσες φορές στο παρελθόν έχουμε μιλήσει στο chat με διάφορους και ρωτάω: "κανένα καλό live παίζει;" και η απάντηση είναι "μπα, νέκρα". Γιατί νέκρα; αφού κάθε εβδομάδα γίνονται ένα σωρό συναυλίες. ¶ρα, ή δεν ξέρουμε τι γίνεται, ή το "νέκρα" αναφέρεται στο ότι δεν υπάρχει κάτι αξιόλογο...επειδή όμως πιστεύω ότι υπάρχει, γι' αυτό και ξεκίνησα αυτή τη κουβέντα.

Και επειδή διάβασα την απάντηση του Haris κατόπιν εορτής, το ξέρω ότι τα συγκροτήματα έχουν βρει άλλους τρόπους να προβάλλονται, λιγότερο διαδεδομένους, οπότε ας τους επεκτείνουμε. Καλό θα είναι.

Φιλικά,

Γεράσιμος

 
Οπότε η απάντηση στο ερώτημα μου είναι: παιδιά, δεν θα πούμε τι πιστεύουμε ότι είναι αξιόλογο, πάρτε σβάρνα τις συναυλίες να το βρείτε μόνοι σας;

Ναι, μακάρι να υπήρχε αυτή η δυνατότητα και ο χρόνος να τα απολαύσουμε όλα. Επίσης, εγώ όταν βλέπω ένα live, έναν παίκτη, σχηματίζω μία Α γνώμη, γιατί το είδα από τη δική μου ματιά/εμπειρία. Θα ήθελα να ακούσω μία άλλη γνώμη από τη σκοπιά κάποιου με διαφορετικό προφίλ. Μπορεί να με βοηθήσει να αξιολογήσω διαφορετικά τις καταστάσεις και να εκτιμήσω λίγο περισσότερο αυτό που ακούω. Π.χ. παλιά, πάντα πρόσεχα τους κιθαρίστες μέχρι που ένας μου είπε "κοίτα πως κοντράρει ο τύπος στο μπάσσο την μπότα". Απέκτησα άλλη οπτική πλέον. Με λίγα λόγια, θέλω να ακούω γνώμες άλλων. (...ξέφυγα λίγο).

'Ισως και να μιλάς από θέση ισχύος, καθώς λόγω της ιδιότητας σου ως ηχολήπτης μπορεί να έρχεσαι τακτικότατα σε επαφή με σχήματα και να έχεις σχηματίσει εντύπωση. Δεν ισχύει για όλους όμως αυτό. Δεν είναι όλοι επαγγελματίες του χώρου. Και δεν είναι και πρακτική η παραπάνω απάντηση για κάποιους που μένουν αλλού, που δεν έχουν χρόνο να πηγαίνουν μία συναυλία κάθε εβδομάδα αλλά θα ήθελαν να είχαν ένα δισκάκι που να αξίζει και χίλιους άλλους δυό λόγους.

Προσωπικά, αν και το δέχομαι σαν θέση, δεν με καλύπτει σαν απάντηση. Γιατί το "νέκρα" δεν απαντήθηκε ακόμα. Πάντως, ξεκολλήσαμε από τις λίστες και αυτό είναι καλό.

Γεράσιμος

 
Το πρώτο post...

Γι'αυτό και ξεκινάω αυτό το θέμα' date=' θέλοντας να γνωρίσω μέσα από τη ματιά του καθενός σας, αξιόλογους έλληνες μουσικούς, πέρα από τραγουδιστές. [/quote']

4 σελίδες αργότερα...

φίλε γεράσιμε' date='εγώ δεν είπα ποτέ να μην μάθουμε τους έλληνες μουσικούς. ίσα ίσα. άλλωστε η ίδια η ύπαρξη του Noiz εξαρτάται άμεσα από αυτούς: τα μέλη του είναι έλληνες μουσικοί...

.........

-το διαδύκτυο είναι γεμάτο ιστοσελίδες, κάποιες από τις οποίες σε καθημερινή βάση επενδύουν στην πληροφόρηση για το τι γίνεται μουσικά στην ελλάδα και τον κόσμο. αναρτώνται δελτία τύπου για συναυλίες. ανακοινώνονται κυκλοφορίες, συνεργασίες, παραγωγές. δίνονται συνεντεύξεις...

[/quote']

Μία μικρή παρατήρηση...

Υπάρχει αυτό που οι μουσικοί λέμε, "μουσικός των μουσικών".

Και αν δεν παίζει κάποιος... δεν μπορεί να κατανοήσει τον όρο.

Μόνο ένας συντεχνίτης μπορεί να εκτιμήσει γιατί αναγνωρίζει αξίες που δεν αφορούν το κοινό αυτί.

Δεν έχουμε τις ίδιες αναζητήσεις με το "θεατρόφιλο" κοινό.

Εγώ πχ μπορεί να προτείνω κάποιο μουσικό που ξεχωρίζει για την αίσθηση της δυναμικής στα σόλο του.

Ποιός από αυτούς που ανέφερες πιό πάνω μπορεί να το δεί μέσα από αυτό το πρίσμα?..

Τα πολύ καλά αυτά site, απευθύνονται στο record buying κοινό, όχι σε μουσικούς.

Αλλοίμονο αν δεν είναι αρμόδιο το Noiz να διακρίνει και να προτείνει μουσικαράδες / instrumentalists.
 
Η ένσταση λοιπόν του feather έχει να κάνει με την αναφορά ονομάτων κάτω από ένα thread με τον τίτλο "Έλληνες μουσικοί" γιατί θα φέρει σε αμηχανία τους υπόλοιπους. Ως καλύτερη ιδέα προτείνεται να δημιουργείται ένα ξεχωριστό thread για κάθε τι που θέλουμε να αναφέρουμε. Εγώ δεν έχω καμία αντίρρηση και δεν τέθηκε εξ΄αρχής σαν προϋπόθεση κάτι τέτοιο.

Η ουσία είναι να αρχίσουν να προβάλλονται μουσικοί, το τεχνικό μέρος δεν με ενδιαφέρει. ¶ρα, ουσιαστικά συμφωνούμε, και ας περάσαμε από χίλια κύματα. Το ξεπερνάμε λοιπόν αυτό και πάμε στο παρασύνθημα :)

Ίσως και ο yameth θα μπορούσε να βοηθήσει σε αυτό, δημιουργώντας έναν αντίστοιχο χώρο στο forum.

Γεράσιμος

 
Εγώ προτείνω να ξεκινήσουν αρχεραισίες για την εκλογή επιτροπής που θα οριοθετήσει το θεσμικό πλαίσιο γιά την προκύρηξη εκλογής μίας συντονιστικής επιτροπής που θα επιβλέψει την διαδικασία επίδειξης μουσικών, τηρουμένων των περιστάσεων και προδιαγραφών. 8O

Συγγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω... :lol:

Τα πράγματα είναι απλά.

'Οπως ο feather σαν ηχολήπτης εκτιμά κάποιους συναδέλφους του, έτσι κι ο καθένας μουσικός έχει τους δικούς του.

Κι αν πεί καμμιά καλή κουβέντα κανείς δεν θα έρθει το τέλος του κόσμου.

Δεν νομίζω ότι εγώ έχω να κάνω κάτι.

Το noiz είναι ένα ανοιχτό forum και στη συγκεκριμένη περίπτωση ασχολούμαστε περισσότερο με τη διαδικασία (κατά το προσφιλές χόμπυ της ράτσας μας) παρά με το θέμα.

Συγχωρήστε με.

 
Τα πράγματα είναι απλά: η κουβέντα και η αρχική μου αναζήτηση δεν πρόκειται να προχωρήσουν αν κανένας δεν διατίθεται να αναφέρει κάτι που θεωρεί αξιόλγο, είτε σε αυτό το post είτε κάτω από ξεχωριστό thread. Και προς το παρόν αυτό συμβαίνει που αναιρεί τις όποιες τεχνικές κουβέντες.

¶ρα, μέχρι εδώ μπορώ να προχωρήσω και αυτή είναι η ουσία.

Κατά τα άλλα, θα συμφωνήσω με τον yameth, γιατί ενώ υπάρχει μία ευκολία στην χωρίς ταμπού αναφορά ξένων καλλιτεχνών, στην περίπτωση των ελλήνων πρέπει ξαφνικά να είμαστε προσεκτικοί στο τι λέμε, καθώς μπορεί να είναι του χώρου μας, μπορεί και να τους ξέρουμε;

Θυμίζω ότι δεν συναίβει κάτι τέτοιο με τους Αντιπροσώπους για παράδειγμα, όπου τα ονόματα ήταν ξεκάθαρα. Δεν συναίβει κάτι τέτοιο με τους καλούς τεχνίτες κιθάρας όπου και πάλι προτάθηκαν συγκεκριμένα άτομα. Δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο όταν προτείνονται συγκεκριμένες μάρκες καρτών ήχου κλπ κλπ που προφανώς ευννούν συγκεκριμένα άτομα.

Αν το επιχείρημα είναι ότι "αυτοί δεν είναι οι αγνοί καλλιτέχνες που θα προσβληθούν", εντάξει, αλλά η θέση "τους ξέρω και έχω πρόβλημα να μιλήσω για αυτούς" αυτομάτως αναιρείται καθώς και όλους τους παραπάνω που ανέφερα "τους ξέρεις". ¶ρα, μήπως υπάρχει ένα βασικότερο θέμα στη φιλοσοφία μας εδώ στο Noiz;

Το να πεις έναν καλό λόγο για κάποιον, δεν είναι κακό. Ίσα-ίσα, αποτελούν καλό παράδειγμα για τους υπόλοιπους, που μάλιστα, το έχεις και δίπλα σου. Γιατί, αν π.χ. ο Malmsteen είναι ένα καλό παράδειγμα κιθαρίστα, η πιθανότητες να τον δω από κοντά είναι 2-3 σε όλη μου τη ζωή (και αν τα καταφέρω). Αν όμως ήξερα ότι ο Χ έλληνας είναι εξίσου αξιόλογος και επιπλέον εμφανίζεται κάθε Σαββατοκύριακο στο τάδε μέρος, έχω αρκετά μεγάλες πιθανότητες να αποκομίσω κάτι θετικό.

Εν πάσει περιπτώσει, δεν διεκδίκησα την πατρότητα μίας "λίστας" μουσικών, είναι λίγο αηδία αυτή η έννοια, και όπως είπα, ας γίνει και σε ξέχωρα threads όπως είπε ο feather. Κανένα πρόβλημα. Απλά, ας γίνει.

Τέλος, όσο δεν υπάρχει "υλικό" (δηλ. μία κριτική, μία αναφορά μουσικού κλπ) αυτή η κουβέντα θα συνεχίζεται χωρίς μάλλον προφανές σκοπό.

Γεράσιμος

 
συνεχιζω εγω την κουβεντα φιλε γερασιμε οπως πρεπει .

και αυτη την ευκαιρια και το δικαιωμα μου το εδωσε ο φιλος ο dither .

o dither μου εμπιστευτηκε ( και τον ευχαριστω παρα πολυ , ειλικρινα μεσα απο την καρδια μου για αυτο ) ενα δικο του κομματι , στελνωντας το μου να το ακουσω .

ομολογω οτι μου αρεσε παρα πολυ το τραγουδι του , ειχε πολλα ambient στοιχεια , που ειναι μια μουσικη που την λατρευω και την θεωρω ακρως ποιοτικη , φοβερες ατμοσφαιρες , εκπληκτικες "πλατες" ,

και πολυ σοβαρο στιχο . βεβαια ειχε και αλλα ακομα στοιχεια απο επιρροες του ιδιου του καλλιτεχνη- δημιουργου ( dither ) , απολυτα σεβαστες και ενδιαφερουσες .

για μενα ο dither στα ματια μου φανταζει , περα απο γκουρου στις καρτες ηχου :lol: , και ενας ταλαντουχος μουσικος , γιατι ο μουσικος τελικα πρεπει κρινεται απο το εργο του , απο ΤΑ TRACKS ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΑ POST .

dither σε ευχαριστω και παλι και συγχαρητηρια για το κομματι σου .

ινδιανος

 
... γιατι ο μουσικος τελικα πρεπει κρινεται απο το εργο του ' date=' απο ΤΑ TRACKS ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΑ POST .[/quote']
Σαφώς και κρίνεται από το έργο του. Πως θα μπορούσε να κριθεί από τα post εξάλλου...και ποιά post;

Νομίζω ότι ο feather έδωσε το σύνθημα με το άρθρο για τους Blues Wire και αυτή είναι η ουσία.

Γεράσιμος
 
γερασιμε χιλια συγνωμη , εχεις δικιο

ξεχασα ενα it , post it εννοουσα βρε boys

ξερεις αυτα τα κιτρινα μικρα αυτοκολλητα χαρτακια

οσο για τους μουσικους εχεις ξανα δικιο φιλε μου

αλλωστε το νοιζ τι σχεση εχει με ολα αυτα

το νοιζ ενα site ειναι που εχει σχεση

με παραδοσιακα κινεζικα υφαντα .

ινδιανος

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top