- Μηνύματα
- 2,637
- Πόντοι
- 398
Shut up and take my money...
http://www.guitarworld.com/electro-harmonix-unveils-b9-organ-machine-pedal-demo-videocarries a U.S. list price of $293.73.
Κάνεις πλάκα φαντάζομαι... Ή είσαι session man του Yannimarathon είπε:Παιδιά...να μαζεύατε λίγα λεφτά ακόμα και να παίρνατε ένα Gr55?![]()
Κάνω πλάκα...αλλά και δεν κάνω...δεν έχεις δοκιμάσει ποτέ κάποιο Gr?Tamtam είπε:Κάνεις πλάκα φαντάζομαι...
Για να συμπληρώσω...άμα η κιθάρα παίζει hammond....και μετά θέλει να παίξει Moog (θου Κύριε φυλακή τω στόματί μου!), θα πρέπει να βρεί και άλλο ένα πετάλι?Η δική μου απορία είναι, άμα η κιθάρα παίζει hammond...
Αυτό εμένα δεν με ενοχλεί...όταν δηλ το πλήκτρο μιμείται τη συμφωνική ορχήστρα θα έπρεπε να ενοχλούμαι?θα έλεγα ότι η ηλεκτρική κιθάρα χάνει την αυθυπαρξία της όταν μιμείται.
...φαντάζομαι ότι έχεις δεί τη Jennifer Batten να είναι session του Jeff BeckTamtam είπε:Ή είσαι session man του Yanni
Συμφωνώ με όσα γράφεις! Επιπλέον, θα πρόσθετα ότι για να ακουστεί πειστικά ως B9 η κιθάρα δεν θα πρέπει να κάνει bending... γιατί τότε ακούγεται αστείο...sfaku είπε:Η δική μου απορία είναι, άμα η κιθάρα παίζει hammond, μήπως ο πληκτράς θέλει κι αυτός ένα πετάλι για να παίζει κιθάρα;
Με άλλα λόγια, ποιο το νόημα; Πάρε έναν πληκτρά να ησυχάσεις. Εντάξει καταλαβαίνω ότι κάποιοι για διάφορους πρακτικούς λόγους το βρίσκουν χρήσιμο, και ένας παραπάνω συνεργάτης δεν είναι απλή υπόθεση.
Απλώς νομίζω ότι δεν προσφέρει και πολλά στη δημιουργικότητα του οργάνου ένα τέτοιο πετάλι, ούτε στην ανατρεπτική κληρονομιά της ehx η οποία δεν μας έχει συνηθίσει σε πετάλια πρακτικού προσανατολισμού.
Συμπληρώνοντας τον φίλτατο ez θα έλεγα ότι η ηλεκτρική κιθάρα χάνει την αυθυπαρξία της όταν μιμείται. Αντίθετα όταν φτιάχνει ήχους στα όρια του εξερευνημένου και μετά από αυτά, φτάνει σε νέες ηχητικές περιοχές, τελείως δικές της, αφού κανένα άλλο όργανο δεν μπορεί να τις προσεγγίσει.
Εκεί νομίζω ότι βρίσκεται η ομορφιά αυτού του οργάνου, στην τεράστια ποικιλία νέων ήχων που μπορεί να δημιουργήσει (και για μένα είναι πιο ενδιαφέροντες ακόμη και από τη στάνταρ παλέτα της). Δέχομαι βέβαια ότι αυτή είναι μια προσέγγιση πιο πειραματική, δεν σκέφτονται όλοι έτσι.
Tamtam αυτό που περιγράφεις με το pog2 το κάνεις σπλιτάροντας το σήμα σου ή λουπάρεις τα μέρη ενός από τα δύο;
Υπάρχουν σύνθι και σύνθι. Μην ξεχνάς ότι με ένα GR δεν παίζεις μόνο με τους εσωτερικούς ήχους αλλά και με software ή hardware synths. Με λίγα λόγια μπορείς να "κοντρολάρεις" και ένα πραγματικό Β9...εάν έχει midi port που δεν το γνωρίζωTamtam είπε:ρε συ, μου ακούγεται "φτενό" το σύνθι.
Δηλ όταν βάζεις το πετάλι της Electro Harmonix...επηρεάζουν τον ήχο και τα ξύλα ;D. Στο video που ανέβασες ο τύπος κάνει demo με μία Fender (Amerikana?). Δηλ εάν είχε μία Μεξικάνα....θα είχε άλλο ήχο λές?Ένας άσχετος που μιλάει στα κσύλα είμαι. #kati_dika_mou :![]()
A, ΟΚ. Εγώ ο τρελαμένος φαντάστηκα ότι σπλιτάρεις το σήμα σε άλλη αλυσίδα με το pog και κάποιο εφέ πχ. μπόλικο βάθος, και ότι παράλληλα υπήρχε και άλλη αλυσίδα με καθαρό σήμα. Αυτό βέβαια δεν είναι απαραίτητο να πάει σε χωριστούς ενισχυτές, υπάρχουν και πετάλια που "σουμάρουν" (π.χ. Pigtronix keymaster, νομίζω και το line selector της Boss και άλλα).Tamtam είπε:Σε αυτό που ρωτάς τώρα, όχι, δεν σπλιτάρω (αν και το δοκίμασα, όμως δεν μου άρεσε να ακούγεται το "hammond" μου μόνο από τον ένα ενισχυτή (παίζω στέρεο), το POG-2 κάνει to shimmering effect επιτρέποντάς σου να αναμιγνύεις όσο καθαρό σήμα θέλεις στο εφέ!
Ακριβώς αυτό το έχω δοκιμάσει, να βγάζω το POG 2 με δικό του delay και βρώμα (ενδεχομένως). Αλλά δεν είχε νόημα... διότι πιο "οργανικός" ακούγεται ο ήχος αν χρησιμοποιείς τhn επιλογή που σου δίνει το πετάλι να δυναμώνεις/χαμηλώνεις (έξαφανίζεις) το καθαρό σήμα σε σχέση με το εφέ. Ετσι κατέληξα στην πιο απλή λύση, δια της ατοπου απαγωγής.sfaku είπε:A, ΟΚ. Εγώ ο τρελαμένος φαντάστηκα ότι σπλιτάρεις το σήμα σε άλλη αλυσίδα με το pog και κάποιο εφέ πχ. μπόλικο βάθος, και ότι παράλληλα υπήρχε και άλλη αλυσίδα με καθαρό σήμα. Αυτό βέβαια δεν είναι απαραίτητο να πάει σε χωριστούς ενισχυτές, υπάρχουν και πετάλια που "σουμάρουν" (π.χ. Pigtronix keymaster, νομίζω και το line selector της Boss και άλλα).
Το σπλιτάρισμα θα το χρησιμοποούσα ακριβώς για να προσθέσω όσο εφέ θέλω μόνο στο σήμα του pog και να το κάνω να ακούγεται σαν ambient "πλάτη", διαφορετικά μπορείς κάλλιστα να χρησιμοποιήσεις το mix του πεταλιού.
Λαθος ποσταρισμα...ας το σβησει καποιοςkkmspm είπε:Για αρχή βάλε τα modulation στο parallel loop 100% wet στα -10dB. Μπορεί να μην έχει σχέση με το θόρυβο αλλά θα πάρεις μακράν καλύτερο ήχο μιας και Αυτή είναι η είναι tube buffered loop και όχι η σειριακή.
Στο od4 ο ενθσχυτης έχει πάρα πολύ gain. Με το knob στο 3 παίζεις γ***σταυροδεμονομεταλ. Ποιο πάνω μικροφωνιζει εύκολα με το παραμικρό πρόβλημα στην αλυσίδα σου. Τέλος κάνε μια δοκιμή να αλλάξεις τη v1 με κάποια άλλη προενισχητρια από τις δίπλα.( όχι αυτή που είναι δίπλα στις τελικές)