Electro Harmonix B9 Organ machine

"The Gospel preset features the sound of the organ's upper drawbars".

Ασχετο σχολιο. Δηλαδη αν εφτιαχναν το Gospel preset με τα lower drawbars o ηχος θα ειχε καμια διαφορα? :P

Κατα τα αλλα εχει ωραιο ηχο.

 
Όντως ακούγεται -στο βίντεο- εξαιρετικά...έχω μερικές αμφιβολίες παρ'όλα αυτά.

Παίζοντας πολλά χρόνια με διάφορα "mimic" πετάλια, έχω την αίσθηση πως η "χαρά" του κιθαρίστα είναι το πλησίασμα ενός ήχου -και κατ'επέκτασιν αισθητικής, φρασεολογίας κλπ.- παρά η ολοκληρωτική "κατάκτηση" του...τέτοιου τύπου "πλήρης" ταύτιση, νομίζω πως τελικά θα προσφέρει μιά πρόσκαιρη απόλαυση και διασκέδαση, καθώς με το πέρασμα του χρόνου θα χάνει κατά κάποιο τρόπο την "ιδεολογική του ταυτότητα"  ;D.

Νομίζω πως υπάρχουν διάφορα synth gadgets που μπορούν να κάνουν αυτή τη δουλειά, προσωπικά χαίρομαι περισσότερο πετάλια που μου δίνουν "ποιότητα" και χαρακτήρα και ταυτόχρονα αφήνουν και κάποιο(α) πεδίο ελεύθερο για ηχητικές αναζητήσεις/κατακτήσεις.

Απο την άλλη, ποτέ ένα επιπλέον πετάλι δεν είναι "φύρα"  ;D.

Και φυσικά μπορεί να κάνω λάθος  ;).

 
Εγώ πάντως είμαι ψιλοερωτευμένος με πολλά αναλογικά πεταλάκια της EHX και το περίμενα πως και πως να το ακούσω το B9 από τη στιγμή που πηρε το μάτι μου την ανακοίνωση - συμφωνώ με τον ez ότι καμιά φορά το feel είναι τόσο ψεύτικο που δεν σηκώνουν.. μακροχρόνια σχέση αλλά αυτό εδώ μου ακούστηκε εξαιρετικό!!

Πάντως

"The new B9 Organ Machine comes standard with an EHX 9.6-Volt/DC200mA AC adapter and carries a U.S. list price of $293.73." (από http://www.guitarworld.com/electro-harmonix-unveils-b9-organ-machine-pedal-demo-video )

οπότε εγώ δεν θα το δοκιμάσω σύντομα - περιμένω ν ακούσω εντυπώσεις πάντως!!

 
Επειδή έχω ένα POG-2 που χρησιμοποιώ ακριβώς έτσι - με layers "πλήκτρων" πίσω από το καθαρό σήμα μου (ένα σχεδόν μαγικό αποτέλεσμα ηχητικού shimmer) , τολμώ να πω ότι αυτο το νέο μηχάνημα ακούγεται πέντε έξι φορές καλύτερα από το POG-2 ...

Κάνει πάνω κάτω τα ίδια πράγματα (στο POG - 2 μπορώ να ρυθμίσω το attack της νότας ή ακόμη και το pitch shifting που ακούμε στο παρόν demo, στον ήχο #9, δηλ. σ' αυτό που αναφέρει ως "Bells"), αλλά κάτι μου λέει ότι ο Mike Matthews γράφει πάλι ιστορία ...

Overall, νομίζω ότι το B9 machine κάνει σχεδόν ό,τι και το POG-2 αλλά πολύ καλύτερα. ΜΟΝΟ όμως αναφορικά με τους hammond-οειδείς ήχους... Γιατί το POG-2 είναι θαυμαστό πράγματακι... κάνει και τσέλα και μπάσα και οκτάβερ και slow motion gear και ό,τι βάλει ο νους σου.

 
Παιδιά...να μαζεύατε λίγα λεφτά ακόμα και να παίρνατε ένα Gr55? :D

 
marathon είπε:
Παιδιά...να μαζεύατε λίγα λεφτά ακόμα και να παίρνατε ένα Gr55? :D
Κάνεις πλάκα φαντάζομαι... Ή είσαι session man του Yanni

;D


 
Η δική μου απορία είναι, άμα η κιθάρα παίζει hammond, μήπως ο πληκτράς θέλει κι αυτός ένα πετάλι για να παίζει κιθάρα;  :P

Με άλλα λόγια, ποιο το νόημα; Πάρε έναν πληκτρά να ησυχάσεις. Εντάξει καταλαβαίνω ότι κάποιοι για διάφορους πρακτικούς λόγους το βρίσκουν χρήσιμο, και ένας παραπάνω συνεργάτης δεν είναι απλή υπόθεση.

Απλώς νομίζω ότι δεν προσφέρει και πολλά στη δημιουργικότητα του οργάνου ένα τέτοιο πετάλι, ούτε στην ανατρεπτική κληρονομιά της ehx η οποία δεν μας έχει συνηθίσει σε πετάλια πρακτικού προσανατολισμού.

Συμπληρώνοντας τον φίλτατο ez θα έλεγα ότι η ηλεκτρική κιθάρα χάνει την αυθυπαρξία της όταν μιμείται. Αντίθετα όταν φτιάχνει ήχους στα όρια του εξερευνημένου και μετά από αυτά, φτάνει σε νέες ηχητικές περιοχές, τελείως δικές της, αφού κανένα άλλο όργανο δεν μπορεί να τις προσεγγίσει.

Εκεί νομίζω ότι βρίσκεται η ομορφιά αυτού του οργάνου, στην τεράστια ποικιλία νέων ήχων που μπορεί να δημιουργήσει (και για μένα είναι πιο ενδιαφέροντες ακόμη και από τη στάνταρ παλέτα της). Δέχομαι βέβαια ότι αυτή είναι μια προσέγγιση πιο πειραματική, δεν σκέφτονται όλοι έτσι.

Tamtam αυτό που περιγράφεις με το pog2 το κάνεις σπλιτάροντας το σήμα σου ή λουπάρεις τα μέρη ενός από τα δύο;

 
Tamtam είπε:
Κάνεις πλάκα φαντάζομαι...
Κάνω πλάκα...αλλά και δεν κάνω...δεν έχεις δοκιμάσει ποτέ κάποιο Gr? ;)

Η δική μου απορία είναι, άμα η κιθάρα παίζει hammond...
Για να συμπληρώσω...άμα η κιθάρα παίζει hammond....και μετά θέλει να παίξει Moog (θου Κύριε φυλακή τω στόματί μου!), θα πρέπει να βρεί και άλλο ένα πετάλι? :D

θα έλεγα ότι η ηλεκτρική κιθάρα χάνει την αυθυπαρξία της όταν μιμείται.
Αυτό εμένα δεν με ενοχλεί...όταν δηλ το πλήκτρο μιμείται τη συμφωνική ορχήστρα θα έπρεπε να ενοχλούμαι?

 
Tamtam είπε:
Ή είσαι session man του Yanni
...φαντάζομαι ότι έχεις δεί τη Jennifer Batten να είναι session του Jeff Beck ;)

 
sfaku είπε:
Η δική μου απορία είναι, άμα η κιθάρα παίζει hammond, μήπως ο πληκτράς θέλει κι αυτός ένα πετάλι για να παίζει κιθάρα;  :P

Με άλλα λόγια, ποιο το νόημα; Πάρε έναν πληκτρά να ησυχάσεις. Εντάξει καταλαβαίνω ότι κάποιοι για διάφορους πρακτικούς λόγους το βρίσκουν χρήσιμο, και ένας παραπάνω συνεργάτης δεν είναι απλή υπόθεση.

Απλώς νομίζω ότι δεν προσφέρει και πολλά στη δημιουργικότητα του οργάνου ένα τέτοιο πετάλι, ούτε στην ανατρεπτική κληρονομιά της ehx η οποία δεν μας έχει συνηθίσει σε πετάλια πρακτικού προσανατολισμού.

Συμπληρώνοντας τον φίλτατο ez θα έλεγα ότι η ηλεκτρική κιθάρα χάνει την αυθυπαρξία της όταν μιμείται. Αντίθετα όταν φτιάχνει ήχους στα όρια του εξερευνημένου και μετά από αυτά, φτάνει σε νέες ηχητικές περιοχές, τελείως δικές της, αφού κανένα άλλο όργανο δεν μπορεί να τις προσεγγίσει.

Εκεί νομίζω ότι βρίσκεται η ομορφιά αυτού του οργάνου, στην τεράστια ποικιλία νέων ήχων που μπορεί να δημιουργήσει (και για μένα είναι πιο ενδιαφέροντες ακόμη και από τη στάνταρ παλέτα της). Δέχομαι βέβαια ότι αυτή είναι μια προσέγγιση πιο πειραματική, δεν σκέφτονται όλοι έτσι.

Tamtam αυτό που περιγράφεις με το pog2 το κάνεις σπλιτάροντας το σήμα σου ή λουπάρεις τα μέρη ενός από τα δύο;
Συμφωνώ με όσα γράφεις! Επιπλέον, θα πρόσθετα ότι για να ακουστεί πειστικά ως B9 η κιθάρα δεν θα πρέπει να κάνει bending... γιατί τότε ακούγεται αστείο...

Σε αυτό που ρωτάς τώρα, όχι, δεν σπλιτάρω (αν και το δοκίμασα, όμως δεν μου άρεσε να ακούγεται το "hammond" μου μόνο από τον ένα ενισχυτή (παίζω στέρεο), το POG-2 κάνει to shimmering effect επιτρέποντάς σου να αναμιγνύεις όσο καθαρό σήμα θέλεις στο εφέ!


Γι' αυτό λέω ότι το B9 machine κάνει ότι ακριβώς και το POG-2 αλλά χωρίς την ευελιξία του δεύτερου - απλά έχουν presetάρει 9 γαμάτους ήχους που μπoρείς όμως να τους φτιάξεις (με το σχετικό ψάξιμο) στο pog2. Συν βέβαια κάποια features όπως το click...

@marathon

ρε συ, μου ακούγεται "φτενό" το σύνθι. Αλλά τι ξέρω εγώ; Ένας άσχετος που μιλάει στα κσύλα είμαι. #kati_dika_mou  ::)

 
Tamtam είπε:
ρε συ, μου ακούγεται "φτενό" το σύνθι.
Υπάρχουν σύνθι και σύνθι. Μην ξεχνάς ότι με ένα GR δεν παίζεις μόνο με τους εσωτερικούς ήχους αλλά και με software ή hardware synths. Με λίγα λόγια μπορείς να "κοντρολάρεις" και ένα πραγματικό Β9...εάν έχει midi port που δεν το γνωρίζω

Ένας άσχετος που μιλάει στα κσύλα είμαι. #kati_dika_mou  ::)
Δηλ όταν βάζεις το πετάλι της Electro Harmonix...επηρεάζουν τον ήχο και τα ξύλα ;D. Στο video που ανέβασες ο τύπος κάνει demo με μία Fender (Amerikana?). Δηλ εάν είχε μία Μεξικάνα....θα είχε άλλο ήχο λές?

 
εχει πλακα!

θελω πολυ να το δοκιμασω.

σε αυτα τα πεταλια η δυσκολια ειναι στην αισθηση του χεριου που πρεπει να προσαρμωσεις στο παιξιμο.

 
Για αρχή βάλε τα modulation στο parallel loop 100% wet στα -10dB. Μπορεί να μην έχει σχέση με το θόρυβο αλλά θα πάρεις μακράν καλύτερο ήχο μιας και Αυτή είναι η είναι tube buffered loop και όχι η σειριακή.

Στο od4 ο ενθσχυτης έχει πάρα πολύ gain. Με το knob στο 3 παίζεις γαμωσταυροδεμονομεταλ. Ποιο πάνω μικροφωνιζει εύκολα με το παραμικρό πρόβλημα στην αλυσίδα σου. Τέλος κάνε μια δοκιμή να αλλάξεις τη v1 με κάποια άλλη προενισχητρια από τις δίπλα.( όχι αυτή που είναι δίπλα στις τελικές)

 
B9 ,GR55,POG............και μεις παιδευομαστε με E-bow ακομα :P

Ουφφφ αντε να μπεις παλι σε "μαζευω λεφτα για GAS" mode....γ@μ@ την αρρωστια μου!

;D ;D

 
Tamtam είπε:
Σε αυτό που ρωτάς τώρα, όχι, δεν σπλιτάρω (αν και το δοκίμασα, όμως δεν μου άρεσε να ακούγεται το "hammond" μου μόνο από τον ένα ενισχυτή (παίζω στέρεο), το POG-2 κάνει to shimmering effect επιτρέποντάς σου να αναμιγνύεις όσο καθαρό σήμα θέλεις στο εφέ!
A, ΟΚ. Εγώ ο τρελαμένος φαντάστηκα ότι σπλιτάρεις το σήμα σε άλλη αλυσίδα με το pog και κάποιο εφέ πχ. μπόλικο βάθος, και ότι παράλληλα υπήρχε και άλλη αλυσίδα με καθαρό σήμα. Αυτό βέβαια δεν είναι απαραίτητο να πάει σε χωριστούς ενισχυτές, υπάρχουν και πετάλια που "σουμάρουν" (π.χ. Pigtronix keymaster, νομίζω και το line selector της Boss και άλλα).

Το σπλιτάρισμα θα το χρησιμοποούσα ακριβώς για να προσθέσω όσο εφέ θέλω μόνο στο σήμα του pog και να το κάνω να ακούγεται σαν ambient "πλάτη", διαφορετικά μπορείς κάλλιστα να χρησιμοποιήσεις το mix του πεταλιού.

 
sfaku είπε:
A, ΟΚ. Εγώ ο τρελαμένος φαντάστηκα ότι σπλιτάρεις το σήμα σε άλλη αλυσίδα με το pog και κάποιο εφέ πχ. μπόλικο βάθος, και ότι παράλληλα υπήρχε και άλλη αλυσίδα με καθαρό σήμα. Αυτό βέβαια δεν είναι απαραίτητο να πάει σε χωριστούς ενισχυτές, υπάρχουν και πετάλια που "σουμάρουν" (π.χ. Pigtronix keymaster, νομίζω και το line selector της Boss και άλλα).

Το σπλιτάρισμα θα το χρησιμοποούσα ακριβώς για να προσθέσω όσο εφέ θέλω μόνο στο σήμα του pog και να το κάνω να ακούγεται σαν ambient "πλάτη", διαφορετικά μπορείς κάλλιστα να χρησιμοποιήσεις το mix του πεταλιού.
Ακριβώς αυτό το έχω δοκιμάσει, να βγάζω το POG 2 με δικό του delay και βρώμα (ενδεχομένως). Αλλά δεν είχε νόημα... διότι πιο "οργανικός" ακούγεται ο ήχος αν χρησιμοποιείς τhn επιλογή που σου δίνει το πετάλι να δυναμώνεις/χαμηλώνεις (έξαφανίζεις) το καθαρό σήμα σε σχέση με το εφέ. Ετσι κατέληξα στην πιο απλή λύση, δια της ατοπου απαγωγής.

Επιπλέον, δεν χρειάζεται να αλλάζω ρυθμίσεις όταν θέλω ας πούμε από ήχο πλάτης να κάνω πχ σόλο με ήχο βιολιού - χωρίς ατάκες ή "Φυσικό ήχο" του οργάνου (εκεί το "καθαρό σήμα θα μου έκανε ζημιά αν ακουγόταν μέσα από άλλο κανάλι) . Είμαστε τρίο βλέπεις και στην κιθάρα πρέπει να τα κάνω όλα με δυο χέρια και δυο πόδια. :)

 
kkmspm είπε:
Για αρχή βάλε τα modulation στο parallel loop 100% wet στα -10dB. Μπορεί να μην έχει σχέση με το θόρυβο αλλά θα πάρεις μακράν καλύτερο ήχο μιας και Αυτή είναι η είναι tube buffered loop και όχι η σειριακή.

Στο od4 ο ενθσχυτης έχει πάρα πολύ gain. Με το knob στο 3 παίζεις γ***σταυροδεμονομεταλ. Ποιο πάνω μικροφωνιζει εύκολα με το παραμικρό πρόβλημα στην αλυσίδα σου. Τέλος κάνε μια δοκιμή να αλλάξεις τη v1 με κάποια άλλη προενισχητρια από τις δίπλα.( όχι αυτή που είναι δίπλα στις τελικές)
Λαθος ποσταρισμα...ας το σβησει καποιος :P

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top