El.Bass: Μικρόφωνο ή DI?

bbas είπε:
θα επρεπε να "εκοβε" πανω απο τα 6κ,

μεχρι τα 6κ υπαρχουν αρμονικες μπασσου.
Καπου στο talkbass κυκλοφορει ενα γραφημα που δειχνει πως ακριβως διαμορφωνει το σημα σου το SansAmp. Υπαρχει "ζωη" και μετα τα 5k, απλα καπου εκει ξεκιναει το roll off, που γινεται πολυ πιο αποτομο (αν θυμαμαι καλα) μετα τα 8k.

.όπως μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση πως οι περισσότεροι θεωρούν ως "φυσικό" ήχο του ηλεκτρικού μπάσου το direct σήμα.
Με άλλα λόγια το ακριβώς αντίθετο απ'ότι θα συνέβαινε σε μια κουβέντα περί ηλεκτρικής κιθάρας....
Ακομα και αν περναει το σημα μεσα απο ενισχυτη, οι περισσοτεροι ενισχυτες μπασου επιδιωκουν να αναπαραγουν κατα το δυνατον το "καθαρο" direct σημα και οχι να το"χρωματιζουν". Γι αυτο βλεπουμε (αντιθετα με την κιθαρα) να εχουν κερδισει τη μαχη σε μεγαλο βαθμο οι SS ενισχυτες σε συνδυασμο με full range καμπινες.

 
nikodemos είπε:
;D

ούτε εγώ διαφωνώ....ούτε θεωρώ απαραίτητο το να ηχογραφεί κάποιος αποκλειστικά με ενισχυτή ή αποκλειστικά με DI....αλλά μπου προκαλεί μεγάλη εντύπωση η κάθετη διαφοροποίηση στην ηχοληπτική προσέγγιση και μεθοδολογία για το ίδιο ουσιαστικά (κατασκευαστικά και λειτουργικά) όργανο  (βέβαια σε πολύ διαφορετικό ενορχηστρωτικό ρόλο).

Θεωρώ ότι όντως τα ρεαλιστικά προβλήματα που υπάρχουν στην βέλτιστη χρήση μικροφώνου - ενισχυτή είναι αυτά που τελικά οδηγούν στην λύση του DI στο 80 με 90% των περιπτώσεων και όχι αυτή καθ'αυτή η αισθητική επιλογή....

...και αυτό το έγραψαν ελάχιστοι (εκτός αν το εννοούσαν και οι υπόλοιποικαι απλά το παρέλειψαν ήτο θεώρησαν δεδομένο). Πάντως ο ένας στους τρεις δηλώνει ότι χρησιμοποιεί πάντα μόνο DI....δηλαδή από άποψη και όχι από ανάγκη.

Η ψηφοφορία όμως έχει και τον χαρακτήρα του "τι θα ήθελα" και "τι θεωρώ καλύτερο" εκτός από το "τι μπορώ"  ;)
Προσωπική δήλωση.

Το DI ΠΟΤΕ δεν μου έχει δώσει την ανατριχίλα που δίνει το ηχόχρωμα που βγαίνει από μια στιβαρή καμπίνα με σοβαρό ενισχυτή.

Αν παίζει το "θέλω και μπορώ" εγώ πάω στον ενισχυτή. Μόνιμα. Γιατί αυτό ξέρω και αυτό μου αρέσει.

Αλλά δεν μπορώ.

 
Nikoubis είπε:
Ακομα και αν περναει το σημα μεσα απο ενισχυτη, οι περισσοτεροι ενισχυτες μπασου επιδιωκουν να αναπαραγουν κατα το δυνατον το "καθαρο" direct σημα και οχι να το"χρωματιζουν". Γι αυτο βλεπουμε (αντιθετα με την κιθαρα) να εχουν κερδισει τη μαχη σε μεγαλο βαθμο οι SS ενισχυτες σε συνδυασμο με full range καμπινες.
Φυσικά...καμμιά διαφωνία επ'αυτού....ΑΛΛΑ

Όταν χρησιμοποιούμε ενισχυτή και ηχείο....ουσιαστικά χρησιμοποιούμε και τον χώρο μέσα στον οποίο βρίσκεται...ηχογραφούμε δηλαδή και τις πρώτες καθοριστικότατες ανακλάσεις του ήχου στον χώρο (ειδικά σε ότι αφορά το υψηλότερο συχνοτικό περιεχόμενο του μπάσου - που υπάρχει....και αρκετά πάνω από τα "καθαρά " του όρια). Αλλά και οι διαφορές φάσης τόσο ανάμεσα στο άμεσο σήμα και στις ανακλάσεις αλλά και ανάμεσα στο μικρόφωνο και κάποιο τυχον direct σήμα είναι ιδιαίτερα καθοριστικές (ή καλύτερα μπορούν να είναι).

Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε πως όσο "καθαρό" και να είναι ως τοπολογία το ενισχυτικό τμήμα ενός τέτοιου συστήματος, υπάρχουν κάποια (αναγκαστικά) artifacts τα οποία επίσης προσθέτουν (ή αφαιρούν ανάλογα με το ζητούμενο) από το αποτέλεσμα (από τα resonanses της καμπίνας, ως το intermodulation distortion του μεγάφωνου και από το υπαρκτή αρμονική παραμόρφωση ως το αδιόρατο clipping που μπορεί να υπάρχει στην έξοδο).

Όλα αυτά λοιπόν τα "συστατικά" σε συνδυασμό με άλλα τόσα από την πλευρά του μικροφώνου είναι που μπορούν να δώσουν την λύση στην εκάστοτε αναζήτηση....σε αντίθεση με το σχετικά μονοδιάστατο του DI (όπου οι παράγωντες της εξίσωσης είναι μόνο 2 ...όργανο-προενίσχυση). Και ο συνδυασμός βέβαια είναι που ανοίγε διάπλατα τις πόρτες της δημιουργικότητας.

:)  

 
Εγώ ψήφισα DI λόγω ανάγκης, αλλά στην πραγματικότητα δεν χρησιμοποιούμε καν DI (αν και το ψάχνουμε τώρα τελευταία...), αλλά καρφί στην προενίσχυση της κάρτας ήχου. Και μετά αναλαμβάνουν τα plugins που ξέρει να χειρίζεται αρκετά καλά ο Κώστας (ο φίλος που κάνει πλέον τις ηχογραφίσεις-μίξεις-μάστερινγκ).

Α! και μία φορά είχαμε γράψει με μικρόφωνο των 20 ευρώ από ενισχυτή κιθάρας 25 βατ με 8" ηχείο...

Αν τυχόν θέλετε να ακούσετε (θέλετε???  ;D) δείγμα http://www.myspace.com/emfanigaryfalla

ενδεικτικά τα φοιτητάκια γράφτηκαν με μικρόφωνο και το kiss me if you can καρφί στην κάρτα (οι ηχολιψίες εδώ είναι δικές μου πριν 3-4 χρόνια... ;D ;D)

 
hitman είπε:
Εγώ ψήφισα DI λόγω ανάγκης, αλλά στην πραγματικότητα δεν χρησιμοποιούμε καν DI (αν και το ψάχνουμε τώρα τελευταία...), αλλά καρφί στην προενίσχυση της κάρτας ήχου. Και μετά αναλαμβάνουν τα plugins που ξέρει να χειρίζεται αρκετά καλά ο Κώστας (ο φίλος που κάνει πλέον τις ηχογραφίσεις-μίξεις-μάστερινγκ).

Α! και μία φορά είχαμε γράψει με μικρόφωνο των 20 ευρώ από ενισχυτή κιθάρας 25 βατ με 8" ηχείο...

Αν τυχόν θέλετε να ακούσετε (θέλετε???  ;D) δείγμα http://www.myspace.com/emfanigaryfalla

ενδεικτικά τα φοιτητάκια γράφτηκαν με μικρόφωνο και το kiss me if you can καρφί στην κάρτα (οι ηχολιψίες εδώ είναι δικές μου πριν 3-4 χρόνια... ;D ;D)
το τι ακριβώς εννοούμε DI στις ηχογραφήσεις  (και στη προκειμένη) αλλά και βέβαια το τι ακριβώς κάνει, πότε το χρησιμοποιούμε (είτε από αναγκη είτε από άποψη) ποιος είναι ο ρόλος του είναι άλλο ένα τεράστιο θέμα αλλά και θύμα συχνής παρεξήγησης.....θα το συζητήσουμε άλλη φορά  ;)

 
nikodemos είπε:
Φυσικά...καμμιά διαφωνία επ'αυτού....ΑΛΛΑ

Όταν χρησιμοποιούμε ενισχυτή και ηχείο....ουσιαστικά χρησιμοποιούμε και τον χώρο μέσα στον οποίο βρίσκεται...ηχογραφούμε δηλαδή και τις πρώτες καθοριστικότατες ανακλάσεις του ήχου στον χώρο (ειδικά σε ότι αφορά το υψηλότερο συχνοτικό περιεχόμενο του μπάσου - που υπάρχει....και αρκετά πάνω από τα "καθαρά " του όρια). Αλλά και οι διαφορές φάσης τόσο ανάμεσα στο άμεσο σήμα και στις ανακλάσεις αλλά και ανάμεσα στο μικρόφωνο και κάποιο τυχον direct σήμα είναι ιδιαίτερα καθοριστικές (ή καλύτερα μπορούν να είναι).

Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε πως όσο "καθαρό" και να είναι ως τοπολογία το ενισχυτικό τμήμα ενός τέτοιου συστήματος, υπάρχουν κάποια (αναγκαστικά) artifacts τα οποία επίσης προσθέτουν (ή αφαιρούν ανάλογα με το ζητούμενο) από το αποτέλεσμα (από τα resonanses της καμπίνας, ως το intermodulation distortion του μεγάφωνου και από το υπαρκτή αρμονική παραμόρφωση ως το αδιόρατο clipping που μπορεί να υπάρχει στην έξοδο).

Όλα αυτά λοιπόν τα "συστατικά" σε συνδυασμό με άλλα τόσα από την πλευρά του μικροφώνου είναι που μπορούν να δώσουν την λύση στην εκάστοτε αναζήτηση....σε αντίθεση με το σχετικά μονοδιάστατο του DI (όπου οι παράγωντες της εξίσωσης είναι μόνο 2 ...όργανο-προενίσχυση). Και ο συνδυασμός βέβαια είναι που ανοίγε διάπλατα τις πόρτες της δημιουργικότητας.

:)  
Για ολα αυτα που λες ειπα κι εγω οτι "επιδιωκουν κατα το δυνατο" και οχι οτι "καταφερνουν 100%" να αναπαραγουν τον direct ηχο. Το γεγονος και μονο οτι σχεδιαζονται με αυτο το σκοπο κατα νου ομως, σημαινει οτι η φιλοσοφια "να ακουγεται το οργανο και οχι ο ενισχυτης/η καμπινα/το μικροφωνο/η αιθουσα" υφισταται. Δεν λεω οτι ειναι απαραιτητα η σωστη η μοναδικη φιλοσοφια, αλλα ειναι σιγουρα μια απο τις επικρατεστερες.

Κατα βαση δε μας βλεπω να διαφωνουμε πουθενα παντως... :)

 
Nikoubis είπε:
Για ολα αυτα που λες ειπα κι εγω οτι "επιδιωκουν κατα το δυνατο" και οχι οτι "καταφερνουν 100%" να αναπαραγουν τον direct ηχο. Το γεγονος και μονο οτι σχεδιαζονται με αυτο το σκοπο κατα νου ομως, σημαινει οτι η φιλοσοφια "να ακουγεται το οργανο και οχι ο ενισχυτης/η καμπινα/το μικροφωνο/η αιθουσα" υφισταται. Δεν λεω οτι ειναι απαραιτητα η σωστη η μοναδικη φιλοσοφια, αλλα ειναι σιγουρα μια απο τις επικρατεστερες.
Δεν υπάρχει σχεδιαστική φιλοσοφία στους ενισχυτες που να μπορεί να αποκλείσει τον χώρο από την εξίσωση, ούτε φυσικά κάποια μηχανικά artifacts (που έχουν να κάνουν με την κίνηση του μεγαφώνου κλπ κλπ)....θα ήταν αντίθετο με τους νόμους της φύσης.

Υπάρχει όμως σχεδιαστική φιλοσοφία (όχι μόνο στους ενισχυτές) που να αποκλείει την ίδια την τοπολογία της σχεδίασης από το ηχητικό αποτύπωμα της....αυτό που ονομάζουμε δηλαδή transparent.....κάτι που βέβαια δεν αναιρεί τίποτα από τα παραπάνω. ;)

 
Εγώ πάντως επιμένω πως στο στούντιο που έχω την επιλογή προτιμώ (ανάλογα το ύφος βέβαια) το σύστημα μικρόφωνο σε καμπίνα.... Το DI μπορεί να έρθει αλλά θα ΠΡΕΠΕΙ να ακούγεται απειροελάχιστα στην τελική μίξη... Σε λαίβ βέβαια το DI είναι αναγκαίο κακό αλλά και πάλι αν είχα την επιλογή (που ΔΕΝ έχω) θα έβαζα μικρόφωνο... Απλώς ρε παιδί μου πως θα ακουστεί η διαφοροποίηση της καμπίνας αν δεν βάλεις μικρόφωνο? Δλδ εγώ που θέλω να ακούγομαι από 4x10 silver cone ο άλλος που θα πάρει το cd/demo/δεν ξέρω και γω τι στα χέρια του ΠΩΣ θα το ακούσει? Θα το γράψω στο οπισθόφυλο?

 
Δλδ εγώ που θέλω να ακούγομαι από 4x10 silver cone ο άλλος που θα πάρει το cd/demo/δεν ξέρω και γω τι στα χέρια του ΠΩΣ θα το ακούσει? Θα το γράψω στο οπισθόφυλο?

καλα by the time I get through w/ compression & eq και με ....18 Χ 10 με platinum cone  ;D να παιζεις ουδεις θα ακουσει τη διαφορα,στο εγγυωμαι..... ;D ;D

με αλλα λογια αυτο που ΑΚΟΥΣ στο χωρο  ΠΟΤΕ δεν βγαινει στο τελικο cd....& εκει μπερδευονται οι περισσοτεροι απειροι παικτες αλλα και εκει ξεκιναν και οι περισσοτερες παρεξηγησεις..... ;)

παντα βεβαια εξαρταται απο το τι ηχο θελεις,π.χ. αν θες ηχο stax,motown,reggae τοτε αναγκαστικα θα καταληξεις καποια στιγμη μονο σε di ;),για πιο ροκ καταστασεις ισως χρειαστεις ενισχυτη η συνδιασμο & των δυο,παντως σκετο ενισχυτη εχω να δω (και να ακουσω) πολλα χρονια σε παραγωγη.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν η ερωτηξη ηταν : μονο DI ή μονο mic....νομιζω η πλειοψηφια θα ψηφιζε μονο DI.

Καλο ειναι να τα εχεις και τα 2 αλλα ακομα σημαντικοτερο ειναι να εχεις καλο μπασσιστα με καλο μπασσο :-)

 
Superfunk είπε:
καλα by the time I get through w/ compression & eq και με ....18 Χ 10 με platinum cone  ;D να παιζεις ουδεις θα ακουσει τη διαφορα,στο εγγυωμαι..... ;D ;D
Superfunk sorry αλλά αυτή την πρόταση μπορώ να την εκλάβω μόνο ως χιούμορ...

Κατ'αρχάς είναι εντελώς ανεδαφική η προσέγγιση αυτού του είδους της επεξεργασίας (eq, compression) ως βασικό sound shaping εργαλείο και μάλιστα ασχέτως πηγής και προέλευσης και εκ των προτέρων προαποφασισμένη.....Φυσικά και υπάρχει και η ιδιαίτερα παρεμβατική - sound shaping πλευρά στο όλο θέμα, αλλά δε νομίζω πως εδώ μιλάμε για αυτό ακριβώς. Η δυναμική επεξεργασία και η ισοστάθμιση είναι πάντα program dependant, καθορίζονται δηλαδή ουσιαστικά από το περιεχόμενο (συχνοτικό και δυναμικό) του εισερχόμενου σήματος (για αυτό ακριβώς και δεν μπορούν να υπάρχουν φόρμες  ;)) . Στην ουσία λοιπόν δεν μπορούν να λειτουργήσουν αυθαίρετα από την λογική η οποία "γέννησε" το αρχικό σήμα, αλλά μπορούν να αναδείξουν τις λεπτομέρειες που αυτό περιλαμβάνει (από τον χώρο - ή την έλειψη του -  έως την τοπολογία των ενισχυτικών κυκλωμάτων) είτε ως πλεονεκτήματα είτε ως μειονεκτήματα....και ίσως μπορούν να τα τονίσουν ή να τα μειώσουν, αλλά σίγουρα δεν μπορούν να τα δημιουργήσουν "εκ του μηδενός" ή να τα εξαφανίσουν,τουλάχιστον όχι χωρίς ακουστότατα artifacts.  Δεν μπορούν δηλαδή να μεταμορφώσουν κάτι σε κάτι εντελώς διαφορετικό παρά μόνο "καταστρεπτικά" και όταν αυτό είναι το αποκλειστικό ζητούμενο....σίγουρα όμως όχι επιδιορθωτικά και σίγουρα όχι ως στάνταρτ προδιαγεγραμμένη διαδικασία.

με αλλα λογια αυτο που ΑΚΟΥΣ στο χωρο  ΠΟΤΕ δεν βγαινει στο τελικο cd....& εκει μπερδευονται οι περισσοτεροι απειροι παικτες αλλα και εκει ξεκιναν και οι περισσοτερες παρεξηγησεις..... ;)
Αυτό το θεωρείς καλό ή κακό?.....θεωρείς ότι έτσι πρέπει να συμβαίνει?....σε όλα ή μόνο για το μπάσο?.....από ανάγκη ή εσκεμμένα?.....και τελικά είναι προιόν άποψης ή ανικανότητας?

παντα βεβαια εξαρταται απο το τι ηχο θελεις,π.χ. αν θες ηχο stax,motown,reggae τοτε αναγκαστικα θα καταληξεις καποια στιγμη μονο σε di ;),για πιο ροκ καταστασεις ισως χρειαστεις ενισχυτη η συνδιασμο & των δυο,παντως σκετο ενισχυτη εχω να δω (και να ακουσω) πολλα χρονια σε παραγωγη.
Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα, απλά θα ήθελα να προσθέσω πως πιθανότατα είναι σαφέστατα πιο σημαντικοί παράγωντες στον 60'ς ήχο των Stax & Motown (αλλά και γενικότερα βέβαια) οι ίδιοι οι συγκεκριμένοι εκτελεστές και η τεχνική τους (όχι μόνο σε ότι αφορά το ίδιο το παίξιμο αλλά και το muffling των χορδών, ο τύπος των χορδών κλπ κλπ) ,τα όργανα, οι ενορχηστρώσεις, τα μέσα καταγραφής, το φορμάτ κλπ κλπ 

 
Superfunk είπε:
καλα by the time I get through w/ compression & eq και με ....18 Χ 10 με platinum cone  ;D να παιζεις ουδεις θα ακουσει τη διαφορα,στο εγγυωμαι..... ;D ;D
Με αυτά που λες αγαπητέ Superfunk νομίζω πως απαξιώνεις τελείως τη λειτουργία της καμπίνας ή ακόμα ακόμα και της κεφαλής... Δηλαδή ότι σήμα και να πάρεις μετά το comp και το eq θα βγει το ίδιο? Άρα και ότι μπάσο και να χρησιμοποιήσεις θα βγει το ίδιο?

 
Αν είχα την οικονομική άνεση θα χρησιμοποιούσα ενισχυτή/καμπίνα και μικρόφωνο. Ο ήχος μου φαίνεται πολύ πιο φυσικός, κι όπως είπε κι ο Audiokostas αυτό το feeling που παίρνεις απ'τον ενισχυτή δεν το παίρνεις από ένα DI, άσχετα αν και με το DI έχεις πολύ καλά αποτελέσματα. Όλα είναι περί ορέξεως (και τσέπης) βέβαια...

Όσον αφορά, πάντως, το όλο shaping του ήχου (όχι μόνο στο μπάσσο) είμαι της άποψης του "γράψ'το σωστά και δεν χρειάζεται να το πειράξεις". Αν υπάρχει μια καλή "πρώτη ύλη" δεν νομίζω πως χρειάζονται όοολα αυτά τα μπλιμπλίκια. Μάλλον old-school άποψη...? Όπως και να'χει δεν γνωρίζω και πάρα πολλά από recording/mixing/mastering κλπ., πέραν από εντελώς home καταστάσεις οπότε δεν μπορώ να εμβαθύνω περαιτέρω.

Παρεμπιπτόντως, το μπάσσο, όπως σημείωσε κι ο Νικόδημος, είναι κι αυτό -τρόπον τινά- μια ηλεκτρική κιθάρα, και καλό θα είναι να αντιμετωπίζεται αναλόγως. Δεν είναι κακό να γράφεται παραπάνω από ένα κανάλι, δεν είναι κακό να υπάρχουν διάφορα διαφορετικά μέρη με OD/Distortion/FX κλπ. αν η μουσική τα χρειάζεται, και δεν είναι πάντα ανάγκη να παίζει μόνο το ρόλο του ρυθμικού ογκόλιθου στη μίξη.

Βέβαια εδώ μάλλον ξεφεύγουμε και σε ενορχηστρωτικά χωράφια και άλλες παραμέτρους...

 
X-minor είπε:
Δεν είναι κακό να γράφεται παραπάνω από ένα κανάλι, δεν είναι κακό να υπάρχουν διάφορα διαφορετικά μέρη με OD/Distortion/FX κλπ. αν η μουσική τα χρειάζεται, και δεν είναι πάντα ανάγκη να παίζει μόνο το ρόλο του ρυθμικού ογκόλιθου στη μίξη.
+1000

Το μπάσσο με ένα σωστό και καλό ήχο, ανάλογα το κάθε είδος που παίζει και πάνω απ'όλα με ένα καλό παίχτη, μπορεί να βγάλει ένα σύνολο, τόσο σε live, όσο και σε ηχογράφηση, ισάξιο ή και ανώτερο απο μία δεύτερη μέτρια ρυθμική κιθάρα.

(θα πέσει φωτιά να μας κάψει)

 
WilliamSats είπε:
+1000

Το μπάσσο με ένα σωστό και καλό ήχο, ανάλογα το κάθε είδος που παίζει και πάνω απ'όλα με ένα καλό παίχτη, μπορεί να βγάλει ένα σύνολο, τόσο σε live, όσο και σε ηχογράφηση, ισάξιο ή και ανώτερο απο μία δεύτερη μέτρια ρυθμική κιθάρα.

(θα πέσει φωτιά να μας κάψει)
Περιμένω ακόμα να βρεθώ σε μπάντα που η 2η κιθάρα να είναι άνω του μέτριου. Για την ακρίβεια η 2η κιθάρα είναι εντελώς άχρηστη σαν προσθήκη τις περισσότερες φορές.

Χίλιες φορές να κρατάει μερικά ακόρντα ο τραγουδιστής κατ' ανάγκην :)

Παρεμπιπτόντως, το μπάσσο, όπως σημείωσε κι ο Νικόδημος, είναι κι αυτό -τρόπον τινά- μια ηλεκτρική κιθάρα, και καλό θα είναι να αντιμετωπίζεται αναλόγως. Δεν είναι κακό να γράφεται παραπάνω από ένα κανάλι, δεν είναι κακό να υπάρχουν διάφορα διαφορετικά μέρη με OD/Distortion/FX κλπ. αν η μουσική τα χρειάζεται, και δεν είναι πάντα ανάγκη να παίζει μόνο το ρόλο του ρυθμικού ογκόλιθου στη μίξη.

Βέβαια εδώ μάλλον ξεφεύγουμε και σε ενορχηστρωτικά χωράφια και άλλες παραμέτρους...
+1000 ειδικά σε πιο καινούριες δουλειές ακούς απίστευτες ηχητικές ιδέες από μπάσο.

 
WilliamSats είπε:
+1000

Το μπάσσο με ένα σωστό και καλό ήχο, ανάλογα το κάθε είδος που παίζει και πάνω απ'όλα με ένα καλό παίχτη, μπορεί να βγάλει ένα σύνολο, τόσο σε live, όσο και σε ηχογράφηση, ισάξιο ή και ανώτερο απο μία δεύτερη μέτρια ρυθμική κιθάρα.

(θα πέσει φωτιά να μας κάψει)
αυτό είναι ο ορισμός του understatement!

είναι σαν να συγκρίνουμε σε μια πολυκατοικία τις μπετόβεργες με τις κουρτίνες :o

υπάρχουν άπειρα σχήματα χωρίς δεύτερη κιθάρα αλλά κανένα χωρίς μπάσο.

κι εγώ κιθάρα παίζω

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top