Φυσικά...καμμιά διαφωνία επ'αυτού....ΑΛΛΑ
Όταν χρησιμοποιούμε ενισχυτή και ηχείο....ουσιαστικά χρησιμοποιούμε και τον χώρο μέσα στον οποίο βρίσκεται...ηχογραφούμε δηλαδή και τις πρώτες καθοριστικότατες ανακλάσεις του ήχου στον χώρο (ειδικά σε ότι αφορά το υψηλότερο συχνοτικό περιεχόμενο του μπάσου - που υπάρχει....και αρκετά πάνω από τα "καθαρά " του όρια). Αλλά και οι διαφορές φάσης τόσο ανάμεσα στο άμεσο σήμα και στις ανακλάσεις αλλά και ανάμεσα στο μικρόφωνο και κάποιο τυχον direct σήμα είναι ιδιαίτερα καθοριστικές (ή καλύτερα μπορούν να είναι).
Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε πως όσο "καθαρό" και να είναι ως τοπολογία το ενισχυτικό τμήμα ενός τέτοιου συστήματος, υπάρχουν κάποια (αναγκαστικά) artifacts τα οποία επίσης προσθέτουν (ή αφαιρούν ανάλογα με το ζητούμενο) από το αποτέλεσμα (από τα resonanses της καμπίνας, ως το intermodulation distortion του μεγάφωνου και από το υπαρκτή αρμονική παραμόρφωση ως το αδιόρατο clipping που μπορεί να υπάρχει στην έξοδο).
Όλα αυτά λοιπόν τα "συστατικά" σε συνδυασμό με άλλα τόσα από την πλευρά του μικροφώνου είναι που μπορούν να δώσουν την λύση στην εκάστοτε αναζήτηση....σε αντίθεση με το σχετικά μονοδιάστατο του DI (όπου οι παράγωντες της εξίσωσης είναι μόνο 2 ...όργανο-προενίσχυση). Και ο συνδυασμός βέβαια είναι που ανοίγε διάπλατα τις πόρτες της δημιουργικότητας.