Μπάσο με μικρόφωνο στην καμπίνα ή κατευθείαν στην κονσόλα; Ή και τα δύο;

Ο ενισχυτής παίζει ρόλο αν χρησιμοποιώ IRs ή όχι όμως?

Γίνεται και με κιθάρας?
Τα IRs σου δίνουν μια σχεδόν τέλεια ηχογραφημένη καμπίνα (πρέπει να τσεκάρεις αν έχει κάποιο resonant peak κι αν ναι να το αφαιρέσεις). 

Ο ενισχυτής φυσικά και παίζει ρόλο, τον ίδιο ρόλο που θα έπαιζε αν ηχογραφούσες με δική σου καμπίνα και μικρόφωνο. 

 
Για να γυρίσω on topic, αν έγραφα κανονικά μπάσο, θα προτιμούσα να υπάρχει το DI για να μπορώ να περάσω το σήμα από όποιο ενισχυτή ή VST θελήσω, ανάλογα το είδος μουσικής.
Η εγγραφή από σκέτο di με σκοπό το μετέπειτα reamping είναι για μένα συνταγή αποτυχίας. Για χρόνια δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί το reamping μου ακουγόταν χάλια και νόμιζα ότι έφταιγε το chain, τα reampers της Radial κλπ. Μετά κατάλαβα ότι η κύρια χρήση του reamping είναι να γράψεις με τον ενισχυτή και το di ταυτόχρονα ακούγωντας όμως τον ενισχυτή και μετά αν θες να διορθώσεις τη θέση του μικροφώνου ή να κάνεις κανα quantizing στο di και να το ξαναπεράσεις. 

Αν έχεις πάιξει με το di σκέτο ή με έναν εντελώς διαφορετικό ενισχυτή και πας να κάνεις reamping, οι πιθανότητες είναι ότι θα απογοητευτείς με το αποτέλεσμα.

 
Η εγγραφή από σκέτο di με σκοπό το μετέπειτα reamping είναι για μένα συνταγή αποτυχίας. Για χρόνια δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί το reamping μου ακουγόταν χάλια και νόμιζα ότι έφταιγε το chain, τα reampers της Radial κλπ. Μετά κατάλαβα ότι η κύρια χρήση του reamping είναι να γράψεις με τον ενισχυτή και το di ταυτόχρονα ακούγωντας όμως τον ενισχυτή και μετά αν θες να διορθώσεις τη θέση του μικροφώνου ή να κάνεις κανα quantizing στο di και να το ξαναπεράσεις. 

Αν έχεις πάιξει με το di σκέτο ή με έναν εντελώς διαφορετικό ενισχυτή και πας να κάνεις reamping, οι πιθανότητες είναι ότι θα απογοητευτείς με το αποτέλεσμα.


Συμφωνώ αν μιλάμε καθαρά για analog reamping με ενισχυτές, μικρόφωνα, κλπ. Εγώ εδώ και χρόνια έχω digital rig, οπότε δεν έχω συναντήσει τέτοιες εκπλήξεις ακόμα. Συνέχεια γράφω καρφί τα πάντα στην κάρτα ήχου και μετά τα περνάω από VSTs (παλιά από Axe Fx, κοκ).

 
Συμφωνώ αν μιλάμε καθαρά για analog reamping με ενισχυτές, μικρόφωνα, κλπ. Εγώ εδώ και χρόνια έχω digital rig, οπότε δεν έχω συναντήσει τέτοιες εκπλήξεις ακόμα. Συνέχεια γράφω καρφί τα πάντα στην κάρτα ήχου και μετά τα περνάω από VSTs (παλιά από Axe Fx, κοκ).


Εδώ ίσως είναι χρήσιμο να αναφέρουμε ότι πολλά studios πλέον προσφέρουν αρκετά οικονομικές υπηρεσίες online reamping, γι αυτούς που δεν έχουν την εμπειρία και δε θέλουν να μπλέξουν.

Ίσως είναι και προτιμότερο απ το να δώσει κάποιος μερικά χιλιάρικα σε μουσικό εξοπλισμό ή υπολογιστές, κάρτες ήχου, di κλπ για ένα project να επιλέξει αυτή την οδό. Συνήθως μιλάμε για ένα κόστος αρκετά κάτω από 10 ευρώ το track. 

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top