Diy project: Noiz overdrive

ελα ντε...

καθησα και διαβασα σχεδον ολα τα posts μηπως κανεις αναδημοσιευσει το σχεδιο...

απ'οτι καταλαβα πρεπει να ειναι με ενα τρανσιστορ και Clippers μετα για τη βρωμια.

ας το σηκωσει καποιος το σχεδιο να δουμε τι πραμα ειναι.

βεβαια το web ειναι γεματο με σχεδια απο τετοια απλα driv-o-boosters,

αλλα εχω περιεργεια να δω τι λεει το συγκεκριμενο κυκλωμα.

???

 
θελω να το δω γιατι ειμαι ασχετος απο κυκλωματα κ αν ειναι τοσο ευκολο οσο λενε στα απο κατω ποστ ψηνομαι να το φτιαξω

 
torque είπε:
...απο χθες εχω και εγω το προσωπικο μου noiz overdrive!
Ωραία, αλλά δεν είδα πουθενά καμιά φωτογραφία ή κάποιο track... ;)

που ειναι το αρχικο αρθρο!?!? Δεν εμφανιζεται!!
Ανεβαίνει ξανά, σύντομα...

 
toneless είπε:
Ωραία, αλλά δεν είδα πουθενά καμιά φωτογραφία ή κάποιο track... ;)
Δεν ξερω για τους αλλους, αλλα εγω εχω την ψυχη μου καθαρη...Καπου τις ειχα ξαναβαλει.

Αλλη μια επαναληψη και εδω  λοιπον ... Ονομαζεται zippOD για προφανεις λογους:

imgp1228s.jpg


και

imgp1227s.jpg


 
Για οποιον βιαζεται ... να και το "παλιο" αρθρο:

====

Μια μοναδική κατασκεύη από τον master diy, toneless. Λίγα υλικά που θα βρείτε παντού, και έχετε το Noiz Overdrive

Στο παρακάτω άρθρο υπάρχουν όλες οι πληροφορίες για την κατασκευή του Noiz overdrive.

Είναι ότι πιο μινιμαλιστικό και ηχητικά καλό μπόρεσα να βγάλω από "κοινά" υλικά που μπορεί να βρει κάποιος σε μαγαζιά ηλεκτρονικών της γειτονιάς του.

Στη πρώτη εικόνα βλέπουμε το σχέδιο του overdrive ...που ίσως να μην βοηθά και πολύ στην κατανόηση της κατασκευής. Nevermind! Θα του κάνω μια απλή περιγραφή, του ρίχνουμε μια ματιά και προχωράμε παρακάτω.

Schematic:

image002.jpg


Στο σχέδιο παρατηρούμε τρεις αντιστάσεις (R1,R2,R3), δύο πυκνωτές(C1,C2), ένα τρανζίστορ (Q1),δύο διόδους (D1,D2), δύο jacks (In, Out) και μια τροφοδοσία (στη συγκεκριμένη περίπτωση 9V). Παρατηρούμε ότι όλα τα παραπάνω έχουν και τα αντίστοιχα σύμβολα τους. Από εδώ και στο εξής η παραπάνω εικόνα θα αναφέρεται σαν “schematic”.

Layout:

image004.jpg


Αυτό είναι το βασικό σχέδιο που θα μας βοηθήσει στην κατασκευή του πεταλιού. Μπορούμε να διακρίνουμε όλες τις ενώσεις μεταξύ των υλικών (οι ενώσεις μεταξύ διακόπτη, jacks και clip μπαταρίας είναι κοινές στο 90% των true bypass πεταλιών που κυκλοφορούν) και έτσι θα το χρησιμοποιήσουμε σαν το βασικό μας εργαλείο. Η έλλειψη “Gain” ποτενσιόμετρου, led ένδειξης Οn/οff και η χρήση διάτρητης πλακέτας έγιναν για χάριν ευκολίας. Η παραπάνω εικόνα θα αναφέρεται ως “layout”.

Υλικά που θα χρησιμοποιήσουμε:

image005.jpg


Αντιστάσεις ¼ watt

R1 - 2.2M

R2 - 22K

R3 - 560Ω

Ποτεσιόμετρo

P1 - 100k λογαριθμικό

Πυκνωτές 16v

C1 - 0.22μF

C2 - 0.22μf

Τρανζίστορ

Q1 - 2N3904

1 - DPDT διακόπτης

1 - jack μονοφωνικό για σασί

1 - jack στερεοφωνικό για σασί

1 - κλίπ για 9v μπαταρία

1 - Διάτρητη πλακέτα

Κουτί, καλώδιο, κουμπί ποτενσιόμετρου

Κοφτάκι, κολλητήρι(30watt), καλάι, πολύμετρο κλπ

*Μην τρελαθείτε αν δεν τα βρείτε όλα ακριβώς ή δεν είναι ίδιου τύπου με αυτά στις φωτογραφίες, δεν έγινε και τίποτα...*

Κατασκευή:

Η “διάτρητη” πλακέτα βοηθά στη συγκράτηση των υλικών σε ένα σταθερό σημείο, διότι από τη μια μεριά έχουμε τη δυνατότητα να κολλήσουμε τα υλικά μεταξύ τους. Κόβουμε ένα κομμάτι πάνω στο οποίο θα δουλέψουμε. Προσωπικά χρησιμοποίησα ένα κομμάτι 14x11 (ωφέλιμες τρύπες) αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα μεγαλύτερο κομμάτι για να έχετε περισσότερο χώρο και άνεση.

image006.jpg


Ξεκινάμε χρησιμοποιώντας το layout σαν οδηγό τοποθέτησης των υλικών μας. Το πρώτο πυκνωτάκι και η πρώτη αντίσταση τοποθετήθηκαν ήδη πάνω στη διάτρητη πλακέτα.

image007.jpg


Σύμφωνα με το schematic αλλά και με τις “γκρι” γραμμές του layout τα παραπάνω υλικά πρέπει να ενωθούν μεταξύ τους. Από την άλλη μεριά της πλακέτας ενώνουμε τα “ποδαράκια”…

image008.jpg


…και κατόπιν τα κολλάμε με το κολλητήρι μας.

image010.jpg


Συνεχίζουμε με τη βοήθεια του layout μέχρι να τοποθετηθούν όλα τα υλικά. Όποιο “ποδαράκι” πιστεύουμε ότι δεν θα μας χρειαστεί στη συνέχεια της κατασκευής μπορούμε να το αφαιρέσουμε. Παρατηρήστε ότι έχω τοποθετήσει τα υλικά σχεδόν ακριβώς όπως είναι και στο schematic. Αν και αυτό καταναλώνει πολύ χώρο στη πλακέτα μας δεν ενοχλεί μιας και είναι περισσότερο άνετο και κατανοητό.

image011.jpg


Η πίσω μεριά είναι κάπως έτσι.

image012.jpg


Έχοντας επιλέξει ένα κουτί της αρεσκείας μας ξεκινάμε να συνδέουμε τη πλακέτα με τα υπόλοιπα υλικά (jacks, dpdt switch κλπ). Μια καλή τακτική είναι να κολλάμε τα υλικά μέσα στο κουτί αλλά σαν πρώτο project προτείνω να μην ακολουθήσετε αυτή τη λογική καθώς επίσης να χρησιμοποιήσετε μεγαλύτερο μήκος καλωδίου από αυτό που νομίζεται ότι χρειάζεται.

image013.jpg


Το τελικό αποτέλεσμα είναι ίδιο με το αρχικό layout.

image014.jpg


Birth of  “The Noiz” overdrive :

image015.jpg


Results may vary… Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μεταλλικό κουτάκι βρείτε. Ανακυκλωμένα κουτάκια Nes Café, κουτάκια από Nivea και καραμέλες μπορούν να γίνουν το “σπίτι” της νέας σας κατασκευής. Άλλωστε για να έχετε φτάσει μέχρι εδώ κάτω μάλλον σας αρέσει να πειραματίζεστε οπότε σίγουρα κάτι καλό θα σκεφτείτε.

Προτεινόμενη χρήση:

Έχοντας το “The Noiz” overdrive ανοιχτό και χρησιμοποιώντας το volume της κιθάρας σε χαμηλές θέσεις το πετάλι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν ένα απλό booster, καθώς γυρνάμε το ποτενσιόμετρο προς τα δεξιά ξεκινά ένα "γλυκό" ξέσπασμα το οποίο σύντομα μετατρέπεται σε παραμόρφωση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλα τα μουσικά όργανα για προενίσχυση του ήχου, για υπεροδήγηση λαμπάτου ενισχυτή και για χρήση overdrive. Βάλτε μια καλή αλκαλική μπαταρία και κλείστε το κουτί, δεν θα χρειαστεί να την αλλάξετε για χρόνια.

Μετατροπές:

Σε αυτό το σημείο πάντοτε ρωτάω τον έμπιστο σύμβουλό μου και διευθυντή του R&D section της Behringer για τυχόν προτάσεις και μετατροπές.

Η απάντηση του -όπως πάντα- απλή και αποστομωτική.

image017.jpg


Don't waste my precious time mr. Toneless.

Let there be Fuzz!

Πάραυτα, η συσκευή παίρνει αρκετές μετατροπές -οι οποίες ισχύουν για όλα τα πετάλια της κατηγορίας- με τις οποίες θα ασχοληθούμε στο εγγύς μέλλον.

Copyleft! All rights reserved.

tonelessdiy @ yahoo.gr

 
Επισης, καποια σκορπια hints που ειχα κρατησει, τοσο απο αυτα τα σχολια εδω, οσο και απο PM με δυο απο τους εκλεκτους μας ηλεκτρονικαδες ....

========

Ποιες βασικές μετατροπές μπορούν να γίνουν στο “The Noiz” overdrive;

Ας παρατηρήσουμε λίγο το schematic.

Το πρώτο πράγμα που αντικρίζει το σήμα μας είναι ένα υλικό που γράφει πάνω του C

1. Αυτός είναι ο πυκνωτής εισόδου και καθορίζει ποιες συχνότητες θα αφήσει να "μ

πουν" μέσα στο κύκλωμα. Χοντρικά, μεγαλύτερος πυκνωτής σημαίνει και περισσότερα

μπάσα. Κάτι αντίστοιχο κάνει και το πυκνωτάκι C2. Αυτό το πυκνωτάκι καθορίζει πο

ιες συχνότητες θα "βγουν" από το κύκλωμα. Και εδώ ισχύει ότι μεγαλύτερος πυκνωτή

ς ισούται με περισσότερα μπάσα. Από τα παραπάνω βγαίνει το συμπέρασμα ότι θα μπο

ρούσαμε να κουρδίσουμε το overdrive στις ανάγκες μας. Επιπλέον, μπορούν να μπουν

διακοπτάκια για επιλογή μεταξύ διαφορετικών πυκνωτών. Voila! Μάθατε τη βασική δ

ιαφορά ενός πεταλιού κιθάρας και ενός μπάσου. Πολλές εταιρίες αλλάζουν απλά το π

υκνωτάκι εισόδου και μετονομάζουν το πετάλι π.χ σε Bass Overdrive.

=========

Η αντίσταση R3 καθορίζει το biasing του τρανζίστορ. Όσο μικρότερες τιμές τόσο πε

ρισσότερο gain αλλά προσοχή γιατί ραδιοσυχνότητες μπορεί να εισβάλουν στο σήμα σ

ας. Όχι ότι αυτό είναι απαραίτητα κακό! Πειραματιστείτε!

==========

Το 2N3904 είναι ένα συνηθισμένο npn τρανζίστορ. Οποιοδήποτε npn τρανζίστορ μπορε

ί να μπει στη θέση του και θα έχει κάποιο μικρό αντίκτυπο στον ήχο. Πάρτε μια χο

ύφτα τρανζίστορ και πειραματιστείτε. Επιπλέον, τρανζίστορ ίδιου τύπου αλλά με δι

αφορετικά χαρακτηριστικά gain μπορούν να παίξουν ένα μικρό ρόλο στο χρωματισμό τ

ου ήχου αλλά χρειάζεστε πολύμετρο με επιλογή hfe για να τα μετρήσετε.

=========

Οι δίοδοι D1, D2 καθορίζουν το χρώμα της παραμόρφωσης. Οι δίοδοι silicon που έχω επιλέξει αποτελούν μεγάλο κομμάτι ώστε το “The Noiz” να έχει "δεμένο" ήχο.

Δίοδοι γερμανίου μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πιο old school καταστάσεις. Επιπλέον, μπορούν να είναι matched για συμμετρική παραμόρφωση ή unmatched για assymetrical distortion, κάτι που προσωπικά –το τελευταίο- μου ακούγεται πολύ πιο ενδιαφέρον.

============

Γενικά για τις διόδους ισχύει ότι:

Silicon δίοδοι: Δεμένος, σφιχτός ήχος, ακριβής και με μεγάλη ένταση.

Germanium ή Sckotky δίοδοι: Ήχος που "ανοίγει", περισσότερο κομπρεσσαρισμένος από τα silicon, προσομοιάζει περισσότερο στα χαρακτηριστικά ενός παλιού λαμπάτου ενισχυτή με λίγες λυχνίες στην προενίσχυση, μικρή ένταση.

Leds: Ήχος περισσότερο crunch, λιγότερο κομπρεσσαρισμένος από τα υπόλοιπα και περισσότερο "μπουμ" στις μπάσες χορδές.

Π.χ. πιθανά ζευγάρια

1N4148-1N4148

1N4148-1N4001

1Ν4001-1Ν4001

1N4148-LED

LED-LED

1N4001-LED

1N34-1N4148

1N4001-1N34

=========

(electrictabs)

emena mou aresoun poli sindiasmoi diodon

tha sou po 3 kai dialegeis kai pairneis apo tin perigrafi

1) led-led =ligotero gain megaliteri eksodos crunch alitia

2)1n4148- 2x1n4148(se seira- dld mia diodo apo ti mia plevra ki apo tin alli plevra dio se seira) = oraia asimetriki paramorfosi ligoteri alitia ligo pio smooth

3)1n4001-led= kati endiameso an kai afto to sindiasmo ton xrisimopoio se poio gazata petalia pistevo tha sou katsei kala ki edo

=========

(electrictabs για gain)

Για να ελέγξεις το gain αντικαθιστάς την R2 με ένα ποτενσιόμετρο 25Κ Συνδέεις το ένα ποδαράκι του ποτ στην R1 και στον collector του τρανζίστορ το μεσαίο στο C2 και το άλλο στην τροφοδοσία.

Να θυμάσαι όμως ότι μπορεί να έχεις θόρυβο χρουτς χρουτς όταν θα γυρνάς το ποτενσιόμετρο

=====

το input ή το output (δε θυμάμαι καλά) είναι στερεοφωνικό αλλά όχι για δύο ξεχωριστά σήματα, απλά στο έξω μέρος της "μπάλας" του καρφιού της κιθάρας ή του ενισχυτή ενώνεται το σήμα...

και στο άλλο έχω βάλει τη γείωση της μπαταρίας έτσι ώστε, αν δεν έχεις βάλει το βύσμα να κλείνει αυτόματα το ρέυμα...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
τελικα ηταν οπως το φανταζομουν...

Ενα one-stage booster με clippers.

Οντως απλο και οτι πρεπει για begginer ή καποιον που δεν ασχολειται,

χωρις πολλα πολλα και σαλτσες.

Καλη δουλεια toneless!  ;)

ps. Στο clipping κυκλωμα μπορει να εφαρμοστει επισης back to back mosfet diode*

για πιο και καλα "λαμπατο" ηχοχρωμα...

*= καποιο mosfet με διοδο Ge . Αν ενδιαφερεται κανεις, μπορω να ποσταρω το σχεδιο.

 
alderbody είπε:
τελικα ηταν οπως το φανταζομουν...

Ενα one-stage booster με clippers.

Οντως απλο και οτι πρεπει για begginer ή καποιον που δεν ασχολειται,

χωρις πολλα πολλα και σαλτσες.

Καλη δουλεια toneless!  ;)

ps. Στο clipping κυκλωμα μπορει να εφαρμοστει επισης back to back mosfet diode*

για πιο και καλα "λαμπατο" ηχοχρωμα...

*= καποιο mosfet με διοδο Ge . Αν ενδιαφερεται κανεις, μπορω να ποσταρω το σχεδιο.
Ναι ρε παιδες. Βαλτε τα mods σας να εχουμε να ασχολουμαστε και εμεις οι χομπιστες...

 
Και μιλωντας για mods ... απο τον electrictabs, για να προσθεσουμε LED, gain:

circswled.jpg


Για να ελέγξεις το gain αντικαθιστάς την R2 με ένα ποτενσιόμετρο 25Κ Συνδέεις το ένα ποδαράκι του ποτ στην R1 και στον collector του τρανζίστορ το μεσαίο στο C2 και το άλλο στην τροφοδοσία.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
καλα, το παραπανω σχεδιακι ειναι απο diystompboxes.

θελει ομως 3PDT διακοπτη που δεν νομιζω οτι υπαρχει στην ελλαδα σε stomp switch.

Το web ειναι γεματο ομως απο "προμηθευτες"...

 
Ρε παιδια, κανα πιο κατανοητο σχεδιαγραμα με gain και led παιζει? το υπαρχων με ψιλομπερδεψε.....

Επισης, οι διοδοι που χρησιμοποιουνται ειναι συγκεκριμενες?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
DaveMurrayJr είπε:
Ρε παιδια, κανα πιο κατανοητο σχεδιαγραμα με gain και led παιζει? το υπαρχων με ψιλομπερδεψε.....

Επισης, οι διοδοι που χρησιμοποιουνται ειναι συγκεκριμενες?
Προσπαθώ να φτιάχνω τα άρθρα όσο πιο κατανοητά γίνετε.

Αν είναι κάτι συγκεκριμένο που σε δυσκόλεψε, είμαι όλος αφτιά.

Αν απλά αναφέρεσαι στην επιλογή led, σκέψου το εξής.

Το noiz overdrive έχει έναν dpdt διακόπτη με 6 ποδαράκια (pins).

Για σύνδεση ενός led χρειάζεσαι ένα διακόπτη με 9 pins.

Συνδέεις το διακόπτη όπως και στο σχέδιο και σου μένουν 3 pins στη μια άκρη ελεύθερα. 

Από αυτά τα τρία pins επιλέγεις τα δύο ακριανά.

Συγκεκριμένα το πάνω δεξιά και το μεσαίο.

1) Συνδέεις το μικρότερο pin απο το led με το ενα ακριανό pin του διακόπτη.

2) Στέλνεις ενα καλώδιο, απο το μεσαίο Pin του διακόπτη στη γείωση (-).

3) Σε αυτή τη φάση σου μένει ελεύθερο ενα pin απο το led.

Πάνω σε αυτό το pin συνδέεις μια αντίσταση απο 1K έως και 4.7Κ.

Όσο μικρότερη η αντίσταση, τόσο πιο bright το led...

Αν δεν βάλεις καθόλου αντίσταση, σύντομα θα καεί...

4) Έχεις λοιπόν, ενα led όπου στο ενα άκρο του έχει μια αντίσταση, στο άκρο αυτής της αντίστασης, κολλάς ενα καλώδιο, το οποίο στέλνεις στη μπαταρία ή σε κάποιο μέρος της πλακέτας όπου υπάρχει +9v.

Αυτό ήταν...

Κάθε φορά που ενεργοποιείς το διακόπτη, το led θα συνδέεται με το (+) και θα ανάβει.

Κάνε μερικές δοκιμές και θα καταλάβεις πως δουλεύει.

Αν χρησιμοποιήσεις τα κάτω pins από το 3PDT διακόπτη το led θα ανάβει όταν το πετάλι είναι κλειστό... :P

Αλλη μια επαναληψη και εδω  λοιπον ... Ονομαζεται zippOD για προφανεις λογους:
Ωραία δουλειά Mr. Evris...  8)

*= καποιο mosfet με διοδο Ge . Αν ενδιαφερεται κανεις, μπορω να ποσταρω το σχεδιο.
Έαν έχεις όρεξη ...be my guest.

Άλλωστε αυτό δεν είναι μέρος του νοήματος του όλου άρθρου;  8)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το θεμα του led κατανοητο. Τωρα για ποτενσιομετρο που να ελεγχει το gain, τι ακριβως αντικαθιστω? ???

(Υπομονη, λιγος καιρος και θα τα μαθω απο τη σχολη μου, οποτε δε θα εχω τοσες αποριες...)

 
Δεν είναι απαραίτητο να τοποθετήσεις gain ποτενσιόμετρο.

Βάζεις το noiz overdrive τσίτα και ελέγχεις το gain απο το volume της κιθάρας σου.

Αν παρόλα αυτά επιμένεις, μπορείς να αντικαταστήσεις την αντίσταση R2 ή R3 με ενα ποτενσιόμετρο εφάμιλλης αξίας.

Αφαιρείς την αντίσταση και στα δύο άκρα που ήταν συνδεδεμένη κολλάς το μεσαίο και το ένα ακριανό pin του ποτενσιόμετρου.

Αν δεις ότι το gain δουλεύει ανάποδα, δλδ όσο το γυρνάς προς τα δεξιά, το gain μειώνετε, τότε σύνδεσε το άλλο ακριανό pin από το ποτενσιόμετρο, αφαιρώντας το προηγούμενο.

 
Ωραια! ;D thx a lot... Την παρασκευη θα παρω τα πραματα, και μεσα στο σ/κ που θα ειναι ετοιμο θα ανεβασω και φωτο.....

 
Ρε παιδια δε βρίσκω το ρημάδι το dpdt..Μαλλον θα βάλω κάτι παρόμοιο,σαν αυτό του φίλου με το zippod.

Προς το παρών πήρα ένα διακοπτάκι,το έβαλα αλλά όταν είναι κλειστό αντι να κάνει bypass δε περνάει καθόλου σήμα.Θα αλλάξω διακοπτη να δω τι γίνεται.

Και με το ποτενσιόμετρο δε πάμε καλα.Ζήτησα φτηνό και φαινότανε εξ αρχής φτηνιαρικο.Ειτε το έχω στο 0 είτε στο 10 αποτέλεσμα το ίδιο...ουτε ένταση αλλάζει ουτε τίποτα.

Επίσης έχω πολύ μα πολύ λέμε θορυβο και ψιλιαζομαι ότι φταει το κουτι που το έβαλα( προσωρινά).Το στέγασα σε ένα cd case πλαστικό.

Οι συνδέσεις έγιναν όπως στο διαγραμμα..Οπότε΄μάλλον φταινε τα υλικά.

Εβαλα διοδους σιλικόνης 1Ν4002 αντι για 1Ν4001 αλλά δε νομίζω να φταει αυτό.

 
γεια χαρα!

Μολις τελειωσα την κατασκευη του νοιζ οβερντραιβ... και εχω καποια προβληματα στο τελικο αποτελεσμα που δε μπορω να φανταστω τι μπορει να ειναι και ελπιζω να με βοηθησετε...

Οταν το πεταλι ειναι κλειστο ολα δουλευουν μια χαρα (το bypass) και χωρις θορυβο

οταν ανοιγω το πεταλι παλι δουλευει χωρις θορυβο αλλα το σημα εξασθενει αμεσωσ και τρεμοπαιζει σαν καποιος να μου πειραζει το volume...(αν σας εδωσα να καταλαβετε...)

Καποια ιδεα, τι μπορει να φταιει?

 
odis13 είπε:
Προς το παρών πήρα ένα διακοπτάκι,το έβαλα αλλά όταν είναι κλειστό αντι να κάνει bypass δε περνάει καθόλου σήμα.
Οποιοσδήποτε dpdt διακόπτης θα κάνει τη δουλειά του μια χαρά.

Σε περίπτωση που συνεχίζει να μη δουλεύει, τσέκαρε τη καλωδίωση.

Και με το ποτενσιόμετρο δε πάμε καλα.Ζήτησα φτηνό και φαινότανε εξ αρχής φτηνιαρικο.Ειτε το έχω στο 0 είτε στο 10 αποτέλεσμα το ίδιο...ουτε ένταση αλλάζει ουτε τίποτα.

Επίσης έχω πολύ μα πολύ λέμε θορυβο και ψιλιαζομαι ότι φταει το κουτι που το έβαλα( προσωρινά).Το στέγασα σε ένα cd case πλαστικό.
Δε φταίει το ποτενσιόμετρο.

Έλεγξε προσεχτικά το κύκλωμά σου. Έχεις τουλάχιστον δύο λάθη.

...οταν ανοιγω το πεταλι παλι δουλευει χωρις θορυβο αλλα το σημα εξασθενει αμεσωσ και τρεμοπαιζει σαν καποιος να μου πειραζει το volume...
Μπαταρία, βραχυκύκλωμα ή λάθος τοποθέτηση του τρανζίστορ...

 
Το προηγουμενο μου μήνυμα ήταν λίγο βιαστικά γραμένο....τη δουλεια κατα 99% την κάνει ο διακόπτης...Δεν είναι dpdt, εχει απο τη μια πλευρά 6 ποδαρια ίσια και απο την άλλη άλλα 6 ''θηλεια'' σαν αυτα στο jack...αυτο βρηκα και το πήρα δοκιμαστικά.

Ευτυχως πήρα τελικά dpdt,βρήκα οπότε προσεχως θα κάνω μεταμόσχευση και σας λέω τι έγινε

Το ποτενσιόμετρο όντως είναι μια χαρά.Τελικά με τον τωρινό διακόπτη στη θεση 1 δε περναει το σήμα και στη θεση 2 κάνει κάτι σα bypass, δηλαδή έχω ξαφνικά πιο πολύ θόρυβο αλλά το σήμα περνάει (καθαρό)

Για αυτο και δε κάνει τιποτις το ποτενσιόμετρο...

Το κύκλωμα το έχω κάνει ακριβώς όπως στο σχεδιαγραμμα οπότε πιστευω με την αλλαγή διακόπτη θα είναι ok.

Ειδωμεν

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top