• Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.

DI κ line, instrument κ line inputs (Ηχολήπτες βοήθεια)

Με τοσα διαφορετικα οργανα Γιωργη, γιατι δεν παιρνεις ενα Τερρανυακι να βρεις την υγεια σου?
?Είναι απλό. Γιατί με τόσα όργανα, δεν προλαβαίνω να τα συντηρώ, και στο τέλος γράφω VST.?

Αλλιώς, πάλι δύο mic preamp θα ήθελα!?

 
  • Like
Reactions: σκούφοΣ
Βρε line in θέλω δεν τίθεται θέμα.

Από που θα στείλω εκεί είναι το θέμα, αν πχ πουλήσω την gt-8.
Θες ή εναλλακτικη πεταλιερα ή προενισχυση μικροφωνου ή προενισχιση κιθαρας 

Αρα ...μην πουλησεις τη Μποςς

Ή παρα φυσιν να κανεις αυτη τη δουλεια μ'ενα πεταλακι απλο

Αυτο το ρολ οφ στις συχνοτητες που θα εχεις αν συνδεσεις το hi impedance σημα του πεταλιου στο λαην, εσενα μπορει κ να σου αρεσει. Βεβαια αν δε σου αρεσει δε μπορεις να κανεις τιποτα να ξαναπροσθεσεις αυτες τις συχνοτητες στο σημα

 
Από που θα στείλω εκεί είναι το θέμα, αν πχ πουλήσω την gt-8.
Σίγουρα όμως κάτι ακόμα θα εξυπηρετεί η gt-8 πέραν της μετατροπής σε line level?

Πού θα γίνεται η ζύμωσις του ήχου;

 
  • Like
Reactions: σκούφοΣ
Θες ή εναλλακτικη πεταλιερα ή προενισχυση μικροφωνου ή προενισχιση κιθαρας 

Αρα ...μην πουλησεις τη Μποςς

Ή παρα φυσιν να κανεις αυτη τη δουλεια μ'ενα πεταλακι απλο


Ή di.

Ε αυτό δεν λέω τόση ώρα?

Όλα αυτά που έγραψες (συν το di που συμπλήρωσα) δεν τα καρφώνεις σε line είσοδο?

Πού θα γίνεται η ζύμωσις του ήχου;


Ποια είναι η ζύμωσις?

 
Ή di.

Ε αυτό δεν λέω τόση ώρα?

Όλα αυτά που έγραψες (συν το di που συμπλήρωσα) δεν τα καρφώνεις σε line είσοδο?
Το di κανονικα σε mic

Ή σε λαην με το γκεην πανω

Ή σε προενισχυτη μικροφωνου κ μετα λαην ιν

Δεν γραφω ξανα κ ξανα τα ιδια για εσενα.... αλλα για εμενα ?  

Τα επαναλαμβανω για να τα εμπεδωσω κ να τα βλεπει καποιος που ξερει καθε... 10 ποστ ωστε να με διορθωσει αν κανω λαθος. Το ποστ στην αρχη του Kpeyos ηταν διαφωτιστικοτατο  

 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: fusiongtr
Ο αφρός ντε, οι νότες σοκολάτας και κυνηγιού; Το πασπάτεμα, τα modulέισα, τα έτσι, τα αλλιώτικα.
Αν θες τετοιο πραμα.... τοτε μονο τριπλο Μεταλ Ζωον, τα εχουμε πει? 

 
Ο αφρός ντε, οι νότες σοκολάτας και κυνηγιού; Το πασπάτεμα, τα modulέισα, τα έτσι, τα αλλιώτικα.


Ααααα, υπάρχουν και βιεστίδια ασούμε.

 
  • Agree
Reactions: Ali Barout
Ααααα, υπάρχουν και βιεστίδια ασούμε.
Σε αυτή την περίπτωση, γιατί είμαστε αρνητική στο καρφί ξερό εις κάρταν στη θέση instrument?

Λόγω ποιότητας προενίσχυσης; Εμένα δε μου φαίνεται η ενίσχυση να έχει κάποιον χαρακτήρα. Όμως, ας το δεχτούμε σαν υπόθεση εργασίας. Μπορούμε να το βάλουμε το όργανο μέσα χωρίς καθόλου προενίσχυση σε αυτό το stage, απλά στη σωστή αντίσταση, και να δώσουμε είτε από το DAW, είτε από το plug (τα περισσότερα που έχω δει το έχουν), αγνό, καθαρό, μαθηματικό gain.

(Βασικά αυτό θα ήταν ένα ωραίο τεστάκι. Με ακριβώς ίδιες ρυθμίσεις πλαγκιν, να έχουμε 3 περιπτώσεις.

1. Όργανο σε instrument In +12dB gain -> DAW channel pre 0 gain -> VST plug-in

2. Όργανο σε instrument In 0 gain -> DAW channel pre +12dB -> VST plug-in

3. Όργανο σε instrument In 0 gain -> DAW channel pre 0 gain ->VST plug-in +12dB Input gain

και μετά να δούμε διαφορές και τι πετάει σε null test)

 
Σε αυτή την περίπτωση, γιατί είμαστε αρνητική στο καρφί ξερό εις κάρταν στη θέση instrument?

Λόγω ποιότητας προενίσχυσης;


Και λόγω ποιότητας προενίσχυσης (και θορύβου), αλλά και για περισσότερες επιλογές.

Θέλω δηλαδή την προενίσχυση της κάρτας?

Την έχω.

Θέλω να μην περνάει το σήμα από αυτήν?

Να το έχω και αυτό.

 
  • Like
Reactions: Ali Barout
Και λόγω ποιότητας προενίσχυσης (και θορύβου), αλλά και για περισσότερες επιλογές.

Θέλω δηλαδή την προενίσχυση της κάρτας?

Την έχω.

Θέλω να μην περνάει το σήμα από αυτήν?

Να το έχω και αυτό.
Οκ.

Αφού η κάρτα που θεςθα έχει κ line κ instrument, αν δεν έχεις τρόπο χωρίς τη gt8 να τη συνδέσεις στο line, ξεκινά να κάνεις τη δουλειά σου με το ινστραμεντ κ όταν μπορείς πάρε ή di ή άλλο μπλιμπλικι ή ότι άλλο θες 

Κάποιες κάρτες από αυτές που συζητάμε στα θρεντ τύπου "τι κάρτα να πάρω με Χ λεφτά" εκτός από οικονομικές , υπόσχονται χαμηλά επίπεδα θορύβου (κ στο ινστραμεντ ιν) κ το επιβεβαιώνουν πολλά ριβιουζ

Κ εγώ ασουμε λέω σίγουρα θα πάρω μοντελερ όταν μπορώ. Άρα θέλω λαην ιν όπως κ δηποτε στην κάρτα. Παρόλα αυτά το μοντελερ μπορεί ν'αργησει να έρθει, οπότε θα κάνω τη δουλειά μου με ινστραμεντ ιν κ βιεστιζ 

 
Last edited by a moderator:
Αν ήθελες είπα.

Αν δηλαδή τα mic inputs σου τα χρησιμοποιούσες όλα, και είχες line in άδειο.
Τα line in ειναι και instrument.

2 ειναι. Και ειναι πιασμένα στην βασικη αλυσιδα.

Επι πλεον in εχω με το adat αλλα ειναι για άλλες συσκευές.

 
@Yannis Methenitis το ειχα διαβασει κ αποσαφηνιζει πολλα πραγματα.

Ο λογος που ανοιξα το θρεντ ηταν για να αποσαφηνιστουν κ αλλες δυο δικες μου αποριες που προκυπτουν απο αυτο.

(κ φυσικα οσες ακομα προστεθουν απο αλλα μελη )

1)Που συνδεουμε το di box:

To di εχει mic level σημα, low impedance κ balanced.

Αρα το συνδεουμε ή mic in ή line in (κ τα δυο low impedance κ balanced σημα παιρνουν)

Στο mic in οπως ειναι, στο line in με ανεβασμενο το input gain (ή το output του di αν εχει τετοιο). To line σημα ειναι μεν low impedance, αλλα επειδη το line level ειναι πολυ πιο πανω απο το mic level ή θα πρεπει ν'ανεβασουμε το input ή να συνδεσουμε το di με mic pre και μετα στο line in

Σωστα τα συμπερασματα μου για το di?

2)Που συνδεουμε πεταλακια κιθαρας:

Τα παραδοσιακα πεταλια που συνδεονται μπροστα απο ενισχυτη ειναι hi impedance κ (παροτι "distorted") instrument level). Αυτα τα πεταλια μπαινουν στο ινστραμεντ. Αν ανεβασουμε output δε σημαινει πως ειναι καταλληλα για συνδεση στο line in, καθως λογω του hi impedance δε θα εχουμε το ιδιο ηχητικο αποτελεσμα κ θα χασουμε πολυ πληροφορια (η οποια φυσικα θα φαινεται πιο πολυ με καθαρους ηχους, παρα αν περασει απο ενα hi gain amp preset  σε vst που τα overtones που δημιουργει αυτο θα κανουν τη διαφορα λιγοτερο αισθητη)

Αν ομως το πεταλι ειναι preamp, amp in a box στυλ, πεταλιερα, modeller κλπ που εχει κ line out ή di out ειναι καλυτερο να διαλεξουμε το line ή di out κ να συνδεσουμε το πεταλι/πεταλιερα στο line in μιας κ το σημα θα ειναι κ πιο δυνατο (ως line level) κ πιο καθαρο απο θορυβο (ως balanced)

Αυτα εχω καταλαβει για αυτες τις δυο αποριες κ τα εβαλα ετσι αναλυτικα ως αρθρο ωστε να μπορει να με διορθωσει καποιος σε ολα τα πιθανα misconceptions που μπορει να εχω εκει μεσα, να τα διορθωσω κατ'ευθειαν στο συγκεκριμενο ποστ κ μετα να τα βρισκουμε  αυτα μαζεμενα 

 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: fusiongtr
Αν κατάλαβα καλά το ερώτημα, ισχύουν τα εξής:

Όταν συνδέεις κιθάρα ή μπάσο σε mic input, χρειάζεσαι DI box.

Οι κάρτες ήχου όμως έχουν την είσοδο Instrument που κάνει τη δουλειά του DI box, οπότε τις συνδέεις εκεί.

Αν συνδέσεις ένα ηλεκτρονικό μαραφέτι (ντραμοκούτι) με line-level signal, συνδέεις σε line και το DI box πάλι δεν χρειάζεται.

Το σήμα των πεταλιών είναι συνήθως line level. Που σημαίνει πως το συνδέεις στη γραμμή line λόγω του ικανού σήματος που διαθέτει. Ισχύει και για τα modelers.

Πάραυτα κάποια overdrive και distortion παράγουν, ακόμα μεγαλύτερο σήμα και ιδανικά είναι φτιαγμένα για να συνδέονται στην προενίσχυση του ενισχυτή για υπεροδήγηση. Χρησιμοποιείς το αυτί σου σε αυτές τις περιπτώσεις.

 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: σκούφοΣ
Το σήμα των πεταλιών είναι συνήθως line level. Που σημαίνει πως το συνδέεις στη γραμμή line λόγω του ικανού σήματος που διαθέτει. Ισχύει και για τα modelers.

Πάραυτα κάποια overdrive και distortion παράγουν, ακόμα μεγαλύτερο σήμα και ιδανικά είναι φτιαγμένα για να συνδέονται στην προενίσχυση του ενισχυτή για υπεροδήγηση. Χρησιμοποιείς το αυτί σου σε αυτές τις περιπτώσεις.
Εδω διαφωνουμε. Ισως επειδη εχω μπερδεψει κατι. Νομιζω πως τα guitar pedals δεν ειναι line level. Το λεβελ τους ειναι σε instrument level επιπεδα κ  unbalanced. Το unbalanced χαρακτηριστικο τους στο output το λεω με πολυ περισσοτερη σιγουρια καθως χρησιμοποιουμε 2 TS unbalanced καλωδια κ οχι 2 διαφορετικα

Αυτο στα "παραδοσιακα" πεταλια. Αρα τα συνδεουμε σε instrument in.

Αντιθετως οσα πεταλια ειχα με χαρακτηρα preamp, αυτα ναι ειχανε κ balanced line level output. Οποτε αυτα πανε σε line in.

Οπως κ μοντελλερς, πεταλιερες κοκ

Αρα νομιζω πως εξαρταται απο το πεταλι 

 
Δεν διαφωνούμε διότι δεν υπάρχει ένας κανόνας για όλα τα πετάλια και ίσως εγω δεν εκφράστηκα σωστά.

Ακόμα και οι κατασκευαστές δεν το αναφέρουνε.

Λέμε όμως πως είναι φτιαγμένα για να συνδέονται σε ενισχυτές, αρα instrument level.

Επειδή όμως είναι τάση και πολλά απο τα νεότερα συνδέονται σε κονσόλες και PA (βλέπε simulators, time effects κλπ) αυτά είναι line level.

 
Last edited by a moderator:
Δεν διαφωνούμε διότι δεν υπάρχει ένας κανόνας για όλα τα πετάλια και ίσως εγω δεν εκφράστηκα σωστά.

Ακόμα και οι κατασκευαστές δεν το αναφέρουνε.

Λέμε όμως πως είναι φτιαγμένα για να συνδέονται σε ενισχυτές, αρα instrument level.

Επειδή όμως είναι τάση και πολλά απο τα νεότερα συνδέονται σε κονσόλες και PA (βλέπε simulators, time effects κλπ) αυτά είναι line level.
Τέλεια! Ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινίσεις. Κάπως έτσι τα είχα στο μυαλό μου. Ήθελα όμως επιβεβαίωση!

?

 
Ακόμα και οι κατασκευαστές δεν το αναφέρουνε.


Αυτό όντως είναι μεγάλο πρόβλημα.

Από τα παραπάνω, βγαίνει το συμπέρασμα, ότι ο μόνος τρόπος για να συνδέσεις κιθάρα/μπάσο σε line in κάρτας, είναι ένα preamp (το οποίο μπορεί να είναι πεταλιέρα, modeler, amp in a box, κλπ).

Δεν υπάρχει εναλλακτική λύση.

 
Last edited by a moderator:
Αυτό όντως είναι μεγάλο πρόβλημα.

Από τα παραπάνω, βγαίνει το συμπέρασμα, ότι ο μόνος τρόπος για να συνδέσεις κιθάρα/μπάσο σε line in κάρτας, είναι ένα preamp (το οποίο μπορεί να είναι πεταλιέρα, modeler, amp in a box, κλπ).

Δεν υπάρχει εναλλακτική λύση.
Σκεφτηκα δυο-τρεις εξυπναδες να απαντησω αλλα μην του χαλασω το θρεντ του OP ?

 
  • Haha
Reactions: fusiongtr

Trending...

Νέα θέματα