• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Δυτικός vs ανατολικός κόσμος, πάμε καλά?

 Ναι, γιατι αμα βγει ο x πολιτικος, θα κανει ολη μερα ποδηλατο να παραγει ρευμα για να γινει η Ελλαδα ενεργειακα αυτονομη.


Θα δωΚει και τζαΜπα σπιτΓια και οικοπεδα, μη κΣεχνας τα σπιτΓια και τα οικοπεδα 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
11 ώρες πριν, Nekkon είπε

Χαλάνε κόσμο αυτές οι Strandberg που είναι ελαφριές. Πήρε ακόμα και ο δάσκαλος μου που έχει 4 κιθάρες διαμάντια. 

Δες κουπί εδώ για κιθάρα


Παίζει ο ραντονιτσ κιθάρα? 

 
Κατ' αρχήν βρε 

Πάνω από 100άρικο δεν πρέπει να πουλάνε καμιά τελεόραση.

Αλλά ας όψεται ο καπιταλισμός.

Άντε, σαν τον cos_dr μιλάω κι εγώ. :classic_biggrin:
H τηλεόραση είναι κοινωνικό αγαθό και οι 55"" led smart θα έπρεπε να παρέχονται δωρεάν, με voucher στα νοικοκυριά που δηλώνουν εισόδημα κάτω από 40.000 ευρώ. 

 Και λένε που θα βρούμε τα λεφτά. Απαντάμε. Λεφτά υπάρχουν! χαχαχαχα 

 
Ok, κατ' αρχάς νομίζω θα το γράψω για τρίτη ή τέταρτη φορά εδώ: Η αξία ενός προϊόντος είναι υποκειμενική και καθορίζεται από τον αγοραστή. Φυσικά δεν έχει κανείς κίνητρο να πουλήσει φθηνότερα αυτό που μπορεί να πουληθεί ακριβότερα. 

Οι θεωρίες της αντικειμενικής αξίας, που συνέδεαν το τελικό κόστος με την αξία των υλικών, των εργαζομένων, της ενέργειας και των μηχανών ανήκουν στον Σμιθ που έζησε όμως τον 17ο αιώνα. Από εκεί προέκυψαν ο Ρικάρντο που τις ποσοτικοποίησε και ο Μάρξ που μέσω μιας απλής συνεπαγωγής κατέληξε στο ότι για να υπάρχει κέρδος όλοι οι εργοδότες πρέπει να κλέβουν τον εργάτη. Αυτές οι θεωρίες ξεπεράστηκαν όμως από τα τέλη του 19ου αιώνα γιατί δεν μπορούσαν να συμπεριλάβουν μέσα πολύ απλές έννοιες όπως την οικοιοθελή ανεργία ή τα επιδόματα ανεργίας έως και το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα, δεν μπορούσε να καθοριστεί η αξία της τέχνης κλπ κλπ κλπ. Γενικά οι μόνοι νομίζω που έχουν μείνει να συζητούν με όρους labour theory είναι κάτι Νοτιοευρωπαίοι και κάτι Λατινοαμερικάνοι στα καφενεία. 

Άρα γιατί μια Harley Benton κοστίζει x ενώ μια made in USA Telecaster κοστίζει 10x? Γιατί στοχεύουν σε διαφορετικό κοινό και έχουν και οι δύο τους δικούς τους αγοραστές, που όλοι νομίζω μπορούμε να καταλάβουμε ποιοι είναι σε κάθε περίπτωση. Αν πχ μιλάγαμε για αυτοκίνητα, θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι κάτι αντίστοιχο συμβαίνει με ένα Skoda και μια Mercedes: η Mercedes μπορεί να κοστίζει 10 φορές περισσότερο χωρίς να είναι 10 φορές καλύτερη στό δρόμο αλλά και τα δύο brands έχουν το δικό τους κοινό.

Υ.Γ: Πάντως ακόμη και με όρους αντικειμενικής αξίας νομίζω ότι αδικούμε λίγο τα εργοστάσια του δυτικού κόσμου. Όλοι ξέρουμε πχ την Telecaster μέσω του R&D που έκανε κάποιος Αμερικάνος, μέσω του δικτύου πωλήσεων που έφτιαξε και το οποίο την πήγε στα πέρατα του κόσμου, μέσω των άπειρων endorsements σε καλλιτέχνες που μας αρέσουν...Όλα αυτά έχουν πληρωθεί και για όλα αυτά έχει παρθεί κι ένα ρίσκο που δεν το είχε ποτέ το εργοστάσιο στην Ινδονησία που αντιγράφει ένα καλούπι για να πουληθεί από ένα κατάστημα στη Γερμανία.

Και στο ηθικό κομμάτι ακόμη, κανείς εδώ δεν μπορεί να βάλει το χέρι του στη φωτιά ότι του Ινδονήσιου εργάτη δεν κινδυνεύει να του πέσει η οροφή στο κεφάλι ή ότι δεν δουλεύει με όρους δουλοπάροικου για να χαιρόμαστε στη Δύση φθηνές κιθάρες. 

Κι άμα πιάσουμε και την οικολογία και το carbon footprint που έχει ότι παράγεται στην Ασία καίγοντας ακόμη κάρβουνο ως βασική πηγή ενέργειας....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
H τηλεόραση είναι κοινωνικό αγαθό και οι 55"" led smart θα έπρεπε να παρέχονται δωρεάν, με voucher στα νοικοκυριά  
 Θα έλεγα και τι άλλο είναι (κάτι για την θρησκεία έλεγε ο Μαρξ..) αλλά μην το κάνουμε θέμα μέρες που είναι προεκλογικές...

 
Κάποιος είχε γράψει στην αρχή του νήματος, ότι μετά από πολλές σελίδες, θα έλθει ο Jazzjoker να δώσει την απάντηση. Δύο απορίες: α) θα έρθει, β) ποια είναι η πρωινή δουλειά του ανθρώπου και θεωρείται ικανός να βγάλει άκρη;

 
Κάποιος είχε γράψει στην αρχή του νήματος, ότι μετά από πολλές σελίδες, θα έλθει ο Jazzjoker να δώσει την απάντηση. Δύο απορίες: α) θα έρθει, β) ποια είναι η πρωινή δουλειά του ανθρώπου και θεωρείται ικανός να βγάλει άκρη;
Δεν είπε κανείς…θα έρθει μέρα…μπορεί να έρθει νύχτα!

 
Ok, κατ' αρχάς νομίζω θα το γράψω για τρίτη ή τέταρτη φορά εδώ: Η αξία ενός προϊόντος είναι υποκειμενική και καθορίζεται από τον αγοραστή. Φυσικά δεν έχει κανείς κίνητρο να πουλήσει φθηνότερα αυτό που μπορεί να πουληθεί ακριβότερα. 

Οι θεωρίες της αντικειμενικής αξίας, που συνέδεαν το τελικό κόστος με την αξία των υλικών, των εργαζομένων, της ενέργειας και των μηχανών ανήκουν στον Σμιθ που έζησε όμως τον 17ο αιώνα. Από εκεί προέκυψαν ο Ρικάρντο που τις ποσοτικοποίησε και ο Μάρξ που μέσω μιας απλής συνεπαγωγής κατέληξε στο ότι για να υπάρχει κέρδος όλοι οι εργοδότες πρέπει να κλέβουν τον εργάτη. Αυτές οι θεωρίες ξεπεράστηκαν όμως από τα τέλη του 19ου αιώνα γιατί δεν μπορούσαν να συμπεριλάβουν μέσα πολύ απλές έννοιες όπως την οικοιοθελή ανεργία ή τα επιδόματα ανεργίας έως και το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα, δεν μπορούσε να καθοριστεί η αξία της τέχνης κλπ κλπ κλπ. Γενικά οι μόνοι νομίζω που έχουν μείνει να συζητούν με όρους labour theory είναι κάτι Νοτιοευρωπαίοι και κάτι Λατινοαμερικάνοι στα καφενεία. 

Άρα γιατί μια Harley Benton κοστίζει x ενώ μια made in USA Telecaster κοστίζει 10x? Γιατί στοχεύουν σε διαφορετικό κοινό και έχουν και οι δύο τους δικούς τους αγοραστές, που όλοι νομίζω μπορούμε να καταλάβουμε ποιοι είναι σε κάθε περίπτωση. Αν πχ μιλάγαμε για αυτοκίνητα, θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι κάτι αντίστοιχο συμβαίνει με ένα Skoda και μια Mercedes: η Mercedes μπορεί να κοστίζει 10 φορές περισσότερο χωρίς να είναι 10 φορές καλύτερη στό δρόμο αλλά και τα δύο brands έχουν το δικό τους κοινό.

Υ.Γ: Πάντως ακόμη και με όρους αντικειμενικής αξίας νομίζω ότι αδικούμε λίγο τα εργοστάσια του δυτικού κόσμου. Όλοι ξέρουμε πχ την Telecaster μέσω του R&D που έκανε κάποιος Αμερικάνος, μέσω του δικτύου πωλήσεων που έφτιαξε και το οποίο την πήγε στα πέρατα του κόσμου, μέσω των άπειρων endorsements σε καλλιτέχνες που μας αρέσουν...Όλα αυτά έχουν πληρωθεί και για όλα αυτά έχει παρθεί κι ένα ρίσκο που δεν το είχε ποτέ το εργοστάσιο στην Ινδονησία που αντιγράφει ένα καλούπι για να πουληθεί από ένα κατάστημα στη Γερμανία.

Και στο ηθικό κομμάτι ακόμη, κανείς εδώ δεν μπορεί να βάλει το χέρι του στη φωτιά ότι του Ινδονήσιου εργάτη δεν κινδυνεύει να του πέσει η οροφή στο κεφάλι ή ότι δεν δουλεύει με όρους δουλοπάροικου για να χαιρόμαστε στη Δύση φθηνές κιθάρες. 

Κι άμα πιάσουμε και την οικολογία και το carbon footprint που έχει ότι παράγεται στην Ασία καίγοντας ακόμη κάρβουνο ως βασική πηγή ενέργειας....
Και εκατό να το γράψεις, κόσμος πιστεύει ότι δεν γνωρίζει και θέλει να είναι αλήθεια.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δύο απορίες: α) θα έρθει, β) ποια είναι η πρωινή δουλειά του ανθρώπου και θεωρείται ικανός να βγάλει άκρη;


α) Και βέβαια

β) Η πρωινή του δουλειά δεν έχει σημασία.

Ο άνθρωπος έχει κληρονομικό χάρισμα.

 
Προφανώς και ο κάθε κατασκευαστής απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό. Το θέμα είναι ο μέσος αγοραστής που δεν είναι οπαδός, πώς μπορεί να κάνει την καλύτερη δυνατή επιλογή ξοδεύοντας τα λιγότερα δυνατά χρήματα και παίρνοντας την καλύτερη δυνατή ποιότητα; 

 
Προφανώς και ο κάθε κατασκευαστής απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό. Το θέμα είναι ο μέσος αγοραστής που δεν είναι οπαδός, πώς μπορεί να κάνει την καλύτερη δυνατή επιλογή ξοδεύοντας τα λιγότερα δυνατά χρήματα και παίρνοντας την καλύτερη δυνατή ποιότητα; 


Μήπως θα μπορούσες εσύ να απαντήσεις σε κάτι ανάλογο και για πχ τα αυτοκίνητα?

Ή για τα σπίτια?

Ή για τους υπολογιστές, τις τηλεοράσεις, τα ψυγεία, τους φούρνους, τα πλυντήρια?

Ποιο αυτοκίνητο (πλυντήριο, φούρνο, τηλεόραση, σπίτι, κλπ) να πάρω έτσι ώστε να έχω την καλύτερη δυνατή ποιότητα για τα χρήματά μου?

Και άντε και στις κιθάρες, μπορείς να βελτιώσεις πράγματα μετά την αγορά τους (τάστα, σετάπ, κλπ).

Στο αυτοκίνητο, ή στον φούρνο τι να αλλάξεις/διορθώσεις δηλαδή?

 
 Δε μιλησε κανεις με ορους μαρξισμου, ισως ο cosdr μονο. ?

 Ο τζιρος της κιθαρας ειναι 4 δις, και των τηλεορασεων 186. Αρα υπαρχει μεγαλυτερο περιθωριο για τις αποσβεσεις των επενδυσεων κλπ.

 Μετα, ο ανταγωνισμος ειναι πολυ μεγαλυτερος, δεν ειναι δυο μαρκες και μετα το χαος.

 Το σημαντικοτερο βεβαια ειναι το εξης: Δεν υπαρχει παραμυθιασμα και hype. Βλεπεις μια τηλεοραση , σου αρεσει, την παιρνεις. Ουτε σε νοιαζει αν εβλεπε σε αυτη ο Γκιλμουρ, ουτε αν το πλαστικο ειναι εβενος και μαονι ? ουτε αν τυλιξε κανα πηνιο καποια γιαγια απο το Μεξικο. Με τετοιες μαλακιες μονο οι κιθαριστες ασχολουνται, ο κανονικος κοσμος κοιταει να κανει τη δουλεια του με οσο το δυνατον μικροτερο κοστος.

 Για αυτους τους λογους λοιπον με τα λεφτα που κανει η πιο ξεφτιλισμενη κιθαρα, που ειναι δυο μαδερια με χορδες, με τα ιδια λεφτα παιρνεις τηλεοραση, που η τεχνολογια της μπροστα στης κιθαρας ειναι εξωγηινη.

 Δεν αξιζει λοιπον τα λεφτα της, οπως ας πουμε δεν αξιζουν τα λεφτα τους κατι κινητα με 2 χιλιαρικα. Απο τη στιγμη ομως που υπαρχουν μαλακες σαν και εμας που τα δινουν, πολυ καλα κανουν και τις πουλανε.

 Αν δεν ηταν η αγορα τοσο μικρη, και αξιζε να επενδυσουν πραγματικα οι κινεζοι, ηταν σιγουρο οτι θα εσβηναν απο το χαρτη τους απατεωνες της Fender και της Gibson.

 Αλλα οι κινεζοι ειναι σοφοι, ξερουν οτι οι κιθαριστες ειναι μαλακες, και αν δε γραφει πανω fender και gibson δεν γουσταρουν.

 Οποτε κανουν καμια κολιγια με αυτους και τελειωσε, δεν ειναι καποια αγορα αξια λογου για να κανουν κατι παραπανω.

 Οταν ειδαμε ομως τι ποιοτητα εβγαλαν στις squier που αποφασισαν να κανουν καλες, εκει φανηκε τι απατη ειναι η ολη φαση. Διοτι αν εβγαζαν και το νταβατζιλικι της Fender, και το εκαναν για την παρτη τους, θα τις εσβηναν απο το χαρτη τις υπολοιπες. Αλλα δεν ειναι κοροιδα να ασχοληθουν με τους κολλημενους, φυκια για μεταξωτες κορδελες πουλανε αυτοι που εχουν πολιτιστικη επιβολη, οταν θα ερθει η σειρα τους θα μας πουλανε guzheng ο κουκος αηδονι.?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οταν ειδαμε ομως τι ποιοτητα εβγαλαν στις squier που αποφασισαν να κανουν καλες, εκει φανηκε τι απατη ειναι η ολη φαση.
Και εδώ να υπενθυμίσω την ιστορία με την Fender Japan όταν ξεκίνησε και γιατί εκείνες οι πρώτες Squier δεν πάτησαν πόδι στις ΗΠΑ: Διότι (καθ' ομολογία του τότε CEO της Fender), κατασκευαστικά ήταν κλάσεις ανώτερες από τις αμερικάνικες της εποχής και αρκετά φθηνότερες.

Όμως ως aftermarket value μια USA strat εκείνης της εποχής είναι πιο ψιλά, ενώ παράλληλα είναι σαφέστατα ποιο ελκυστική ως brand name σε σχέση με μια αντίστοιχη Squier των middle '80s.

 
Από τα τελεοπτικά δρώμενα σκίζετε πάντως.

Στο σαρβάιβορ δεν έχει κοινωνικοοικονομική ανάλυση ασούμε?

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top