γενικα πριν τα mid 60's δεν υπήρχαν και πολύ καθαροί ήχοι. γιατι δεν υπήρχαν και ..."καθαροι " ενισχυτές ...αυτο προσπάθησε να κανει ο fender με τους blackface...
λετε για τον Knopfler..ο τυπος χρησιμοποιουσε ενα (μεταξυ άλλων) ενα vibrolux brownface και κομπρεσσορα, δεν ειναι και τοσο καθαρός, απλα το παιξιμο του ειναι τετοιο (δυναμικές-δαχτυλα), ξεγελλάει...
επίσης ηχογραφήσεις 50's- αρχές 60's είχαν γρέζι και compression απο τα μηχανήματα ηχογραφησης...αν θες να αναπαραστήσεις τον ήχο θες λιιιγο περισσοτερο γρέζι.
τέλος ακομα και ο παραδοσιακός (μη garage) surf ηχος έχει λιγο έως πολυ γρέζι (dick dale- let's go tripping).
παντως αν δεν εχει ο ενισχυτής λιιγο βρωμα χανεις ολη τη γλυκα...απο τοτε που βγηκαν οι πολυκαναλοι ενισχυτες, δημιουργηθηκε ενας τεχνητός διαχωρισμος (καθαρα-βρωμικα)....ο βασικός ηχος της ηλεκτρικής κιθαρας ειναι λιγο crunch (tweed-voxy ) από κει πας είτε προε τα καθαρα, είτε προς το high gain...δεν συμφωνω με τη λογική "μαθε πρώτα σε καθαρα και μετα...κτλ"...δεν ειναι ακουστικη κιθαρα....
λετε για τον Knopfler..ο τυπος χρησιμοποιουσε ενα (μεταξυ άλλων) ενα vibrolux brownface και κομπρεσσορα, δεν ειναι και τοσο καθαρός, απλα το παιξιμο του ειναι τετοιο (δυναμικές-δαχτυλα), ξεγελλάει...
επίσης ηχογραφήσεις 50's- αρχές 60's είχαν γρέζι και compression απο τα μηχανήματα ηχογραφησης...αν θες να αναπαραστήσεις τον ήχο θες λιιιγο περισσοτερο γρέζι.
τέλος ακομα και ο παραδοσιακός (μη garage) surf ηχος έχει λιγο έως πολυ γρέζι (dick dale- let's go tripping).
παντως αν δεν εχει ο ενισχυτής λιιγο βρωμα χανεις ολη τη γλυκα...απο τοτε που βγηκαν οι πολυκαναλοι ενισχυτες, δημιουργηθηκε ενας τεχνητός διαχωρισμος (καθαρα-βρωμικα)....ο βασικός ηχος της ηλεκτρικής κιθαρας ειναι λιγο crunch (tweed-voxy ) από κει πας είτε προε τα καθαρα, είτε προς το high gain...δεν συμφωνω με τη λογική "μαθε πρώτα σε καθαρα και μετα...κτλ"...δεν ειναι ακουστικη κιθαρα....