- Μηνύματα
- 4,495
- Πόντοι
- 638
Συζητούσαμε τις προάλλες με τον Γιώργη-Marillion και εξέφρασε την άποψη (με την οποία συμφωνώ κι εγώ) πως το tube like response των class-D τελικών ενισχυτών, σαν αυτό τον Magnum, μπορεί κάλιστα να είναι το μέλλον για μια πληθώρα εφαρμογών.... ειδικά όταν θα αρχίσουν να σας τελειώνουν οι λάμπες, φίλτατοι λυχνιόφιλοι...

Πέρα από τους αστεϊσμούς (?) εδώ και πολλά χρόνια έχει γίνει προσπάθεια σ'αυτό τον τομέα, πάντως σήμερα και με οικονομοτεχνικούς όρους είναι πολύ πιο προσιτή η τεχνολογία και η εφαρμογή.
Μερικές διαπιστώσεις:
1) Με τέτοιους ενισχυτές είναι δυνατόν να πάρεις power amp "distortion" σε διάφορες ακουστικές στάθμες. Φυσικά, ελάχιστοι γνωρίζουν από πρώτο χέρι τι είναι power amp distortion και στους λαμπάτους, εφόσον τους οδηγούν με το master στο 2-3... just saying.
2) Οι προενισχύσεις, είτε αναλογικές είτε ψηφιακές, είναι πλέον απόλυτα "πειστικές" τόσο στο αυτί όσο και στο χέρι. Και με το πλεονέκτημα ότι δεν υπάρχουν λυχνίες, δεν απαιτούν καμμία συντήρηση και μπορούν να εναλλαχτούν εύκολα και σχετικά οικονομικά.
Σκέφτομαι δηλαδή μια λογική τύπου Tech21, όπου υπάρχουν διάφορα "flavors" προενισχύσεων και θα μπορούσαν να συνδιάζονται με διάφορα ανάλογα "flavors" τελικών. Με δεδομένο ότι, στην δεύτερη περίπτωση, δεν είναι και πολλές οι επιλογές, ουσιαστικά 3-4 διαφορετικές "σχολές". Στη συνέχεια αυτή η διάταξη μπορεί να οδηγήσει οποιοδήποτε ηχείο κιθάρας.
Η απόδοση δεν είναι πρόβλημα: σχετικά με τον Magnum, φαντάζομαι είδατε το βιντεάκι όπου ο τύπος οδηγεί καμπίνες πάνω από τα 120db (που είναι ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΑ, trust me). Θυμήθηκα ότι, με το ίδιο μεγάφωνο που έχω, ένας ενισχυτής που έχω δοκιμάσει (πολλές φορές κατά τη διάρκεια των χρόνων) είναι ο Mesa Studio 22, ο οποίος είναι ΠΟΛΥ δυνατός (αδιαφορείστε για τα "22 βατ"....) και ο Magnum είναι στα ίδια επίπεδα.
Απόψεις;




Πέρα από τους αστεϊσμούς (?) εδώ και πολλά χρόνια έχει γίνει προσπάθεια σ'αυτό τον τομέα, πάντως σήμερα και με οικονομοτεχνικούς όρους είναι πολύ πιο προσιτή η τεχνολογία και η εφαρμογή.
Μερικές διαπιστώσεις:
1) Με τέτοιους ενισχυτές είναι δυνατόν να πάρεις power amp "distortion" σε διάφορες ακουστικές στάθμες. Φυσικά, ελάχιστοι γνωρίζουν από πρώτο χέρι τι είναι power amp distortion και στους λαμπάτους, εφόσον τους οδηγούν με το master στο 2-3... just saying.
2) Οι προενισχύσεις, είτε αναλογικές είτε ψηφιακές, είναι πλέον απόλυτα "πειστικές" τόσο στο αυτί όσο και στο χέρι. Και με το πλεονέκτημα ότι δεν υπάρχουν λυχνίες, δεν απαιτούν καμμία συντήρηση και μπορούν να εναλλαχτούν εύκολα και σχετικά οικονομικά.
Σκέφτομαι δηλαδή μια λογική τύπου Tech21, όπου υπάρχουν διάφορα "flavors" προενισχύσεων και θα μπορούσαν να συνδιάζονται με διάφορα ανάλογα "flavors" τελικών. Με δεδομένο ότι, στην δεύτερη περίπτωση, δεν είναι και πολλές οι επιλογές, ουσιαστικά 3-4 διαφορετικές "σχολές". Στη συνέχεια αυτή η διάταξη μπορεί να οδηγήσει οποιοδήποτε ηχείο κιθάρας.
Η απόδοση δεν είναι πρόβλημα: σχετικά με τον Magnum, φαντάζομαι είδατε το βιντεάκι όπου ο τύπος οδηγεί καμπίνες πάνω από τα 120db (που είναι ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΑ, trust me). Θυμήθηκα ότι, με το ίδιο μεγάφωνο που έχω, ένας ενισχυτής που έχω δοκιμάσει (πολλές φορές κατά τη διάρκεια των χρόνων) είναι ο Mesa Studio 22, ο οποίος είναι ΠΟΛΥ δυνατός (αδιαφορείστε για τα "22 βατ"....) και ο Magnum είναι στα ίδια επίπεδα.
Απόψεις;