Clapton, Istanbul, Καζαντζίδης, Κρασί, Λογοτεχνία...

Απλώς βρε Μάραθον για να καταλάβω τη θέση σου, να θέσω απλά το ερώτημα.

Ελικρινά πιστεύεις ότι στην Ελλάδα (και σε παρακαλώ να το λάβεις σαν κοινωνικό σύνολο και όχι με προσωπικά παραδείγματα "εδώ που μένω...", "τα παιδιά που έχω...", "στον χώρο που κινούμαι...", "οι περισσότεροι φίλοι μου...", "στο φόρουμ που γράφω....") στην ηλικία 16-30 αλλά ΚΑΙ στο ευρύτερο σύνολο, ακούει περισσότερη "ξένη" παρά Ελληνική μουσική;

Οτι ξέρουν τους Beatles περισσότερο από τον Καζαντζίδη;

 
yameth είπε:
Πέραν του ότι ο Winwood έχει παίξει στον Λυκαβηττό και δεν άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις...
Δεν θυμάμαι αν έχει έρθει παραπάνω φορές αλλά αν μιλάς για εκείνη που έπαιξε μαζί με Tito Puente & Arturo Sandoval ήταν όντως...τραγέλαφος. Και δεν είχε και λίγο κόσμο αν θυμάμαι καλά.

 
Και ο Καζαντζιδης μαλλον την Ισταμπουλ για target group ειχε. Αλλιως δεν μπορω να καταλαβω προς τι οι Ζηγκουαλες και οι Μαντουβαλες και που μπορεις να συναντησεις κοπελες με τετοια ονοματα εδω γυρω στη γειτονια.

 
audiokostas είπε:
και σε παρακαλώ να το λάβεις σαν κοινωνικό σύνολο και όχι με προσωπικά παραδείγματα "εδώ που μένω...", "τα παιδιά που έχω...", "στον χώρο που κινούμαι...", "οι περισσότεροι φίλοι μου...", "στο φόρουμ που γράφω....
Eαν μου εξηγήσεις πως εσύ, μπορείς να κατανοείς το κοινωνικό σύνολο (και να έχεις άποψη) και εγώ όχι (να μην το κατανοώ)...ίσως μπορέσω να σου εξηγήσω

ήταν όντως...τραγέλαφος
Μην ντρέπεσαι να πείς αρπακτή...

 
Superfunk είπε:
....

Αν θελω να ακουσω μουσικη..."αξιωσεων" δοξα τω θεω ζω & στο Βερολινο & βλεπω ζωντανα τον "αφρο" της διεθνους μουσικης στη μιση τιμη απο εδω,στην Ελλαδα ακολουθω το ρητο "when in ROME"... ;D

...
Βερολίνο!! Ετσι εξηγούνται όλα. Αρα ο Στελιος, ο Γρηγότης et al. είναι το folklore για εσενα... Ας ειχες το overdose των εν Ελλάδι και θα μας καταλαβαινες.

 
Μωρε σας καταλαβαινω δυστυχως ομως εν Ελλαδι "δε γεμιζετε ταξι".... ;D ;D

 
evris είπε:
Και ο Καζαντζιδης μαλλον την Ισταμπουλ για target group ειχε. Αλλιως δεν μπορω να καταλαβω προς τι οι Ζηγκουαλες και οι Μαντουβαλες και που μπορεις να συναντησεις κοπελες με τετοια ονοματα εδω γυρω στη γειτονια.
Nομίζω ότι χρειάζεσαι επειγόντως μετεκπαίδευση με ALI USTA!!!!!

 
Και ο Καζαντζιδης μαλλον την Ισταμπουλ για target group ειχε.
Ο Καζαντζιδης ειχε οντως τεραστια επιτυχια στην Τουρκια (εχει αλλωστε κανει και δισκο με τον Zeki Mouren) αλλα και σε ολη τη Μεση Ανατολη (στο Ισραηλ εξακολουθει να εχει το ρεκορ πωλησεων δισκων και η tv δειχνει συνεχεια παλιες του συναυλιες,στα 70s καθε Σ/Κ ηταν στην Ισραηλινη τηλεοραση.. ;))

Αλλιως δεν μπορω να καταλαβω προς τι οι Ζηγκουαλες και οι Μαντουβαλες και που μπορεις να συναντησεις κοπελες με τετοια ονοματα εδω γυρω στη γειτονια.
στα 60s (οπως αλλωστε και σημερα) ηταν τρελλη μοδα η κλοπη ινδολιβανεζοτουρκικοαραβικων τραγουδιων και η "μεταφραση" τους στα Ελληνικα,η αναφορα σε Ανατολιτικα ονοματα εχει αλλωστε βαθειες ριζες και στο ρεμπετικο αλλα και στο νεωτερο λαϊκο τραγουδι της “Αθηναϊκής σκηνής” (ακου τη "Σεραχ" του ΤΣΙΤΣΑΝΗ π.χ) μη ξεχνας αλλωστε οτι και τα ρεμπετικα ειναι ...εξωφρενικα επηρεασμενα απο την Τουρκικη & Αραβικη μουσικη (μη ξεχνας ποιοι τα εφεραν στην Ελλαδα).

με αλλα λογια... ανηκωμεν στην ΑΝΑΤΟΛΗ γιατι να το κρυψωμεν αλλωστε? ;D

επειδη ΞΕΡΩ ΠΟΣΟ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ αυτα τα τραγουδια,χτυπα αυτη τη ΔΙΣΚΑΡΑ ;D

http://www.greekbooks.gr/CdDetails.aspx?id=206552

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και όταν η αντιγραφή παραέγινε, ο Καζαντζίδης έχασε μια μερίδα του κοινού του.

Η μόδα αυτή βεβαια συνεχίζεται και σήμερα. Ο Κυριαζής ούτε στίχους δεν πρόλαβε να βάλει στη γνωστή αντιγραφή του "Τι τι τι ε τι τι"  ;)


Και για να μην παρεξηγούμαι δεν ακούω καζαντζίδη ούτε βλέπω Ελληνικές ταινίες


 
Ρε παιδιά την ιστορία που έχει ο Clapton με την Ελλάδα και τα τραγελαφικά που του έχουν συμβεί τα συζητήσαμε φέτος το καλοκαίρι, λογικό είναι ο άνθρωπος να φοβάται ακόμα να έρθει δε θέλει να χάσει κι άλλους ενισχυτές  :D

 
Και όταν η αντιγραφή παραέγινε, ο Καζαντζίδης έχασε μια μερίδα του κοινού του.
απλα για να ειμαστε και δικαιοι ο Στελιος ειπε αρκετα "ινδολαϊκα" τραγουδια "αμφισβητησιμης ποιοτητας",ομως ειναι ΕΛΑΧΙΣΤΑ σε σχεση με τον ΣΥΝΟΛΙΚΟ αριθμο των τραγουδιων που ερμηνευσε (με κορυφαια βεβαια τα τραγουδια τεραστιων δημιουργων   οπως του Ζαμπετα,Μητσακη,Θοδωρακη,Πανου,Καλδαρα,Ξαρχακου,Τσιτσανη,Λοϊζου,Μπακαλη,Σουκα,Νικολοπολου κ.α)

 
Μου κάνει εντύπωση πως μιλάτε για εναν τραγουδιστή σαν τον Καζαντζίδη και το τι τραγουδούσε, όταν είναι γνωστό ότι π.χ. με τον πρώτο ή δεύτερο δίσκο που ηχογράφησε πληρώθηκε με ενα κουστούμι αν δεν κάνω λάθος, συν το γεγονός οτι αργότερα τον έδεσαν χειροπόδαρα με εκείνο το συμβόλαιο σκλαβιάς που μόνο σε χώρες σαν την Ελλάδα θα μπορούσαν να έχουν ισχύ και να μείνουν σε ισχύ.

 
Jasemeister είπε:
Μου κάνει εντύπωση πως μιλάτε για εναν τραγουδιστή σαν τον Καζαντζίδη και το τι τραγουδούσε, όταν είναι γνωστό ότι π.χ. με τον πρώτο ή δεύτερο δίσκο που ηχογράφησε πληρώθηκε με ενα κουστούμι αν δεν κάνω λάθος, συν το γεγονός οτι αργότερα τον έδεσαν χειροπόδαρα με εκείνο το συμβόλαιο σκλαβιάς που μόνο σε χώρες σαν την Ελλάδα θα μπορούσαν να έχουν ισχύ και να μείνουν σε ισχύ.
pri_slave.thumbnail.gif


 
Jasemeister είπε:
Μου κάνει εντύπωση πως μιλάτε για εναν τραγουδιστή σαν τον Καζαντζίδη και το τι τραγουδούσε, όταν είναι γνωστό ότι π.χ. με τον πρώτο ή δεύτερο δίσκο που ηχογράφησε πληρώθηκε με ενα κουστούμι αν δεν κάνω λάθος, συν το γεγονός οτι αργότερα τον έδεσαν χειροπόδαρα με εκείνο το συμβόλαιο σκλαβιάς που μόνο σε χώρες σαν την Ελλάδα Τουρκία θα μπορούσαν να έχουν ισχύ και να μείνουν σε ισχύ.
Ετσι συμφωνουμε  :P

 
Καλα εγω ακομα εχω μεινει με την απορια. Οι Floyd, oi Clash, oi ACDC, Rolling Stones, Knopfler κ.ο.κ πως ηρθαν? Παιζανε Καζαντζιδη? Παιξανε σε αδεια σταδια? Δε μετρανε γιατι ηρθαν ολοι οταν ειχαν πλεον συνταξιοδοτηθει (η ο Κλαπτον ειναι preteen???) Η μηπως οι Κωνσταντινουπολιτες μεγαλωσανε με Mayall bluesbreakers?Και φυσικα δεν πιστευω να νομιζει κανεις οτι κλοπες εξοπλισμου του εκαστοτε καλλιτεχνη εχουν γινει μονο στην Ελλαδα?

Λεω απλα οτι  δεν φταιει παντα η οπισθοδρομικη μας χωρα για το οτι δεν επιλεγουν  ολοι οι καλλιτεχνες να περασουν απο εδω.

 
fenderiarhs είπε:
Καλα εγω ακομα εχω μεινει με την απορια. Οι Floyd, oi Clash, oi ACDC, Rolling Stones, Knopfler κ.ο.κ πως ηρθαν? Παιζανε Καζαντζιδη? Παιξανε σε αδεια σταδια? Δε μετρανε γιατι ηρθαν ολοι οταν ειχαν πλεον συνταξιοδοτηθει (η ο Κλαπτον ειναι preteen???) Η μηπως οι Κωνσταντινουπολιτες μεγαλωσανε με Mayall bluesbreakers?

Λεω απλα οτι  δεν φταιει παντα η οπισθοδρομικη μας χωρα για το οτι δεν επιλεγουν  ολοι οι καλλιτεχνες να περασουν απο εδω.
Οι Clash ήταν στα ώπα τους.

Το είπα από την αρχή. Δεν νομίζω ότι αποφάσισε ο Clapton η o Winwood ή είπε ο Knopfler "αν δεν πάω Ελλάδα κόβω φλέβες και χορδες εδώ και τώρα"

Ηταν θέμα ατζέντη και ανταλλαγμάτων.

 
Μωρε ηρθανε και πηγε και κοσμος.

Απλα για τη "συγκριση" μια διεθνους μητροπολης (Istanbul) και ενος χωριου (Αθηνα) ηταν τα σχολια μας.

Το να απορεις γιατι καποιοι παιζουν στην Istanbul και οχι στην Αθηνα ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο με το να απορεις γιατι καποιοι παιζουν στο Λονδινο και οχι στην Αθηνα .

Αλλο πραγμα ειναι μια πολη με 14 εκ. κατοικους,εκατονταδες ξενες εταιριες η οποια ειναι πλεον ενα διεθνες οικονομικοεμπορικο κεντρο και αλλο η πρωτευουσα μιας χρεωκοπημενης & τελειωμενης απο καθε αποψη χωρας (η οποια εκτος των αλλων ειναι και η τελευταια κομμουνιστικη χωρα του πλανητη ;D).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
Μωρε ηρθανε και πηγε και κοσμος.

Απλα για τη "συγκριση" μια διεθνους μητροπολης (Istanbul) και ενος χωριου (Αθηνα) ηταν τα σχολια μας.

Το να απορεις γιατι καποιοι παιζουν στην Istanbul και οχι στην Αθηνα ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο με το να απορεις γιατι καποιοι παιζουν στο Λονδινο και οχι στην Αθηνα .
Ναι αλλά Βουκουρέστι και Βελιγράδι συγκρίνονται για πλάκα και σε όλους τους τομείς.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top