Είμαι πολύ σκεπτικός για το αν θα πρέπει να γράψω άλλη μια συκγροτημένη, "παράγραφο προς παράγραφο" απάντηση, μιας και:
1) οι μεγάλες απαντήσεις είναι χρονοβόρες και κουραστικές.
2) υπάρχει έλλειψη συνεννόησης ή απλά κάνουμε πως δεν καταλαβαινόμαστε, με αποτέλεσμα να γράφονται συνέχεια τα ίδια πράγματα και φυσικά, να συνεχίσουμε να μην καταλαβαινόμαστε.
3) το πράγμα έχει ξεφύγει. Θα αναρωτιέται κανείς, για ποιο λόγο να κάτσει να αφιερώσει χρόνο σε ένα thread στο οποίο:
- νομίζει κανείς πως δικαιούται να ειρωνεύεται τις οικογένεις που πετάχτηκαν έξω από τα σπίτια τους σε Ισπανία, Πορτογαλία. Κι ακόμα χειρότερα, νομίζει πως μπορεί να διαστρεβλώνει την πραγματικότητα, γράφοντας ότι αυτά συνέβησαν στα αντίστοιχα Παλαιά Ψυχικά και Φάληρα της Ιβηρικής και όχι σε φτωχογειτονιές. Ξεφτίλα, δυστυχώς.
- νομίζει κανείς πως δικαιούται να ειρωνεύεται τις οροθετικές (από τη γνωστή υπόθεση). Ξεφτίλα, ξανά.
- οι τράπεζες εξισώνονται με το ψιλικατζίδικο της κυρά-Τασίας. Και φυσικά δε σχετίζονται πουθενά με τη συνολικότερη φτωχοποίηση. Και φυσικά είναι και ασύμφορες στους ιδιοκτήτες τους. Και φυσικά οι ανακεφαλαιοποιήσεις τους ουδεμία σχέση με τα δικά μας χρήματα έχουν.
- δεν αναγνωρίζεται καμία ταξική διάρθρωση της μητρόπολης και των προαστίων της. Αν κάπου π.χ. έχουν μαζευτεί πολλοί φραγκάτοι/φτωχοί είναι όπως καμιά φορά στη σούπα, κάπου πέφτει περισσότερο πιπέρι από απροσεξία.
- αρχίζουν οι απειλές και οι χαρακτηρισμοί προς τα "κομμούνια". Από τη μία βέβαια, αυτό είναι άκρως θεμιτό μιας και αποδομεί τη δήθεν πολιτισμική ανωτερότητα των φιλελέδων έναντι των "ακραίων" και των "ούγκανων" αριστερών, ενώ αναδεικνύει και κάποιες ιδεολογικές ταυτίσεις με άλλους χώρους.
1) οι μεγάλες απαντήσεις είναι χρονοβόρες και κουραστικές.
2) υπάρχει έλλειψη συνεννόησης ή απλά κάνουμε πως δεν καταλαβαινόμαστε, με αποτέλεσμα να γράφονται συνέχεια τα ίδια πράγματα και φυσικά, να συνεχίσουμε να μην καταλαβαινόμαστε.
3) το πράγμα έχει ξεφύγει. Θα αναρωτιέται κανείς, για ποιο λόγο να κάτσει να αφιερώσει χρόνο σε ένα thread στο οποίο:
- νομίζει κανείς πως δικαιούται να ειρωνεύεται τις οικογένεις που πετάχτηκαν έξω από τα σπίτια τους σε Ισπανία, Πορτογαλία. Κι ακόμα χειρότερα, νομίζει πως μπορεί να διαστρεβλώνει την πραγματικότητα, γράφοντας ότι αυτά συνέβησαν στα αντίστοιχα Παλαιά Ψυχικά και Φάληρα της Ιβηρικής και όχι σε φτωχογειτονιές. Ξεφτίλα, δυστυχώς.
- νομίζει κανείς πως δικαιούται να ειρωνεύεται τις οροθετικές (από τη γνωστή υπόθεση). Ξεφτίλα, ξανά.
- οι τράπεζες εξισώνονται με το ψιλικατζίδικο της κυρά-Τασίας. Και φυσικά δε σχετίζονται πουθενά με τη συνολικότερη φτωχοποίηση. Και φυσικά είναι και ασύμφορες στους ιδιοκτήτες τους. Και φυσικά οι ανακεφαλαιοποιήσεις τους ουδεμία σχέση με τα δικά μας χρήματα έχουν.
- δεν αναγνωρίζεται καμία ταξική διάρθρωση της μητρόπολης και των προαστίων της. Αν κάπου π.χ. έχουν μαζευτεί πολλοί φραγκάτοι/φτωχοί είναι όπως καμιά φορά στη σούπα, κάπου πέφτει περισσότερο πιπέρι από απροσεξία.
- αρχίζουν οι απειλές και οι χαρακτηρισμοί προς τα "κομμούνια". Από τη μία βέβαια, αυτό είναι άκρως θεμιτό μιας και αποδομεί τη δήθεν πολιτισμική ανωτερότητα των φιλελέδων έναντι των "ακραίων" και των "ούγκανων" αριστερών, ενώ αναδεικνύει και κάποιες ιδεολογικές ταυτίσεις με άλλους χώρους.