Burst A Wine Red Gibson LP

Για να παρουμε μια ιδεα για αυτα που λεμε, αρκει να κοιταξουμε  το κιτρινο της LP στο post No#16 και μετα να δουμε ποσο εχει αλλαξει η αποχρωση του στην φωτογραφια στο τελευταιο post!

 
HellFire είπε:
Maple top: αφου τριφτηκε με σφουγγαρι-γυαλοχαρτο περασα το πρωτο χρωμα για να τονιστουν λιγο τα νερα, το χρωμα αυτο ειναι μια προσμιξη mahogany and Amber. Απεφυγα να βαλω σκετο mahogany γιατι τα νερα θα γινοντουσαν πολυ εντονα και η κιθαρα θα θυμιζε μετελλοκιθαρο. ;D

Επειτα ξαναετριψα το maple και περασα το δευτερο χρωμα, το οποιο ειναι ενα Amber.
Μετα το τρίψιμο, τα χρώματα πως περάστηκαν και τι είδους χρώματα χρησιμοποίησες? Για μας τους άσχετους αν θέλεις βάλε λίγο παραπάνω λεπτομέρεια  ;D

 
Η αλήθεια είναι οτι οταν αποφάσισα να την τρίψω εγώ και μετα να την παραδωσο στον Νικόλα οταν εβαλα τις πρωτες σταγόνες ρεμουβερ πρεπει να ειχα πιεση 19...... θέλει μεγαλη προσοχή και στο τριψιμο ... Ενα ευχαριστώ πάντος στο πολύ σχολαστικό Νίκο που μου την απογειωσε τοσο σε εμφάνιση (του 59 του ζητησα και μαλιστα αυτή την φωτοφραφία την ποσταρη ποιο πανω) και σε... ταστα τριψιμο και μαγνήτες ηλεκτρικά κτλ (Gibson BurstBucker™ Types 2 for Neck and Gibson BurstBucker™ Types 3 for bridge). Οταν μου την παρεδωσε ηταν μια αλλη κιθαρα ... ;D ;D ;D tnx continued nick

WP_20160316_10_35_47_Pro.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Rebel_Of_South είπε:
πολύ ωραίο το αποτέλεσμα Νίκο....
Ευχαριστω Περικλη!!! :)

Μετα το τρίψιμο, τα χρώματα πως περάστηκαν και τι είδους χρώματα χρησιμοποίησες? Για μας τους άσχετους αν θέλεις βάλε λίγο παραπάνω λεπτομέρεια  ;D
Σχετικα με το τριψιμο μιας και το ανεφερες, οταν τριβουμε ξυλο με σκοπο να περασουμε χρωμα ή βερνικι, δεν πρεπει να ξεπερναμε στο γυαλοχαρταρισμα το 280 με 340 και ο λογος ειναι ο απλος.

Για να πιασει ενα solid χρωμα ή ενα βερνικι πανω στο ξυλο, πρεπει η επιφανεια να ειναι ελαφρος"αγρια", εαν δημιουργησουμε μια επιφανεια που να ειναι παρα πολυ λεια το χρωμα ή το βερνικι καποια στιγμη θα ξεφλουδιζει.

Τα χρωματα που χρησιμοποιω εδω, ειναι ανιλινες και τα βρισκεις σε χρωματοπολεια. ;)

 
vasilisgeo72 είπε:
Η αλήθεια είναι οτι οταν αποφάσισα να την τρίψω εγώ και μετα να την παραδωσο στον Νικόλα οταν εβαλα τις πρωτες σταγόνες ρεμουβερ πρεπει να ειχα πιεση 19...... θέλει μεγαλη προσοχή και στο τριψιμο ... Ενα ευχαριστώ πάντος στο πολύ σχολαστικό Νίκο που μου την απογειωσε τοσο σε εμφάνιση (του 59 του ζητησα και μαλιστα αυτή την φωτοφραφία την ποσταρη ποιο πανω) και σε... ταστα τριψιμο και μαγνήτες ηλεκτρικά κτλ (Gibson BurstBucker™ Types 2 for Neck and Gibson BurstBucker™ Types 3 for bridge). Οταν μου την παρεδωσε ηταν μια αλλη κιθαρα ... ;D ;D ;D tnx continued nick
;D

 
HellFire είπε:
Σχετικα με το τριψιμο μιας και το ανεφερες, οταν τριβουμε ξυλο με σκοπο να περασουμε χρωμα ή βερνικι, δεν πρεπει να ξεπερναμε στο γυαλοχαρταρισμα το 280 με 340 και ο λογος ειναι ο απλος.

Για να πιασει ενα solid χρωμα ή ενα βερνικι πανω στο ξυλο, πρεπει η επιφανεια να ειναι ελαφρος"αγρια", εαν δημιουργησουμε μια επιφανεια που να ειναι παρα πολυ λεια το χρωμα ή το βερνικι καποια στιγμη θα ξεφλουδιζει.

Τα χρωματα που χρησιμοποιω εδω, ειναι ανιλινες και τα βρισκεις σε χρωματοπολεια. ;)
Thanks! Αυτά τα πρώτα χέρια, για να τονιστούν τα νερά, περνιούνται να φανταστώ με πανάκι ή κάτι αντίστοιχο?

 
vonserke είπε:
Thanks! Αυτά τα πρώτα χέρια, για να τονιστούν τα νερά, περνιούνται να φανταστώ με πανάκι ή κάτι αντίστοιχο?
Σωστα!

Καλο ειναι το πανακι να ειναι ασπρο και οχι χρωματιστο, γιατι μπορει να βγαλει χρωμα οταν ερθει σε επαφη με την ανιλινη!

Φοραμε γαντια μιας χρησεις , βαζουμε ανιλινη στο πανακι και περναμε το ξυλο με κυκλικες κινησεις.

Wax on-wax off!!! ;D

 
Μπράβο, πολύ ωραία δουλειά. Και ήσαστε και τυχεροί, γιατί από κάτω "κρυβόταν" (σε εισαγωγικά γιατί σε wine red χρώμα έχεις μιά ιδέα από το πως φαίνεται, σε αντίθεση με το Goldtop) ένα πολύ ωραίο top με ωραίο συνδυασμό από flames/plain, όπως η πλειοψηφία των original του 58-60.

Historic fact: Πριν η Gibson βγάλει τις πρώτες Standard περίπου στο 2ο εξάμηνο του 58, το πρώτο εξάμηνο τις έβγαζε ακόμα σε Goldtop χρώμα και πολλές φορές από κάτω κρυβόταν εκπληκτικά tops, είτε με "monster flames" (σπανίως), είτε με ωραίους συνδυασμούς από flames/plain. Το μόνο πρόβλημα ήταν οτί δεν ήταν "center seamed", κάτι που οδηγούσε στην "ιεροσυλία" του maple cap retopping, σα να μην έφτανε που αφαιρούσαν το original χρώμα...

 
S9F είπε:
Μπράβο, πολύ ωραία δουλειά. Και ήσαστε και τυχεροί, γιατί από κάτω "κρυβόταν" (σε εισαγωγικά γιατί σε wine red χρώμα έχεις μιά ιδέα από το πως φαίνεται, σε αντίθεση με το Goldtop) ένα πολύ ωραίο top με ωραίο συνδυασμό από flames/plain, όπως η πλειοψηφία των original του 58-60.

Historic fact: Πριν η Gibson βγάλει τις πρώτες Standard περίπου στο 2ο εξάμηνο του 58, το πρώτο εξάμηνο τις έβγαζε ακόμα σε Goldtop χρώμα και πολλές φορές από κάτω κρυβόταν εκπληκτικά tops, είτε με "monster flames" (σπανίως), είτε με ωραίους συνδυασμούς από flames/plain. Το μόνο πρόβλημα ήταν οτί δεν ήταν "center seamed", κάτι που οδηγούσε στην "ιεροσυλία" του maple cap retopping, σα να μην έφτανε που αφαιρούσαν το original χρώμα...
Σωστα, υπηρχαν και φορες μαλιστα που καποιες burst Gibson του 58 και 59 δεν ειχαν επισης κεντραρισμενα τα tops και οταν κοβοταν το neck pocket και εμπαινε το μπρατσο, γινοταν τα σκαψιματα για τους μαγνητες ωστε αυτοι να ειναι ευθυγραμμισμενοι  με βαση το μπρατσο-χορδες κανοντας ετσι το προβλημα ακομα πιο εμφανες.

 
Καλά το αποτέλεσμα είνα φανταστικό. Μπράβο. Πολύ τυχερό που από studio βγήκε μία standard  ;D.

παρατηρώ κάτι σαν binding ή μου φαίνεται; Κάνατε κάτι με το χρώμα?

 
otto## είπε:
Καλά το αποτέλεσμα είνα φανταστικό. Μπράβο. Πολύ τυχερό που από studio βγήκε μία standard  ;D.

παρατηρώ κάτι σαν binding ή μου φαίνεται; Κάνατε κάτι με το χρώμα?
Nαι υπαρχει binding που ειναι φυσικο,δλδ απο το ιδιο ξυλο που ειναι το τοπ, θα το εχεις ακουσει σαν Natural η Faux Binding.

Θα πω παρακατω περισσοτερα γ'αυτο.

Νext step the burst!

To χρωμα του burst ειναι μια προσμιξη Red Mahogany and Orange.

To χρωμα ψεκαστηκε στο σωμα με μπιστολι βαφης τυπου LVLP και beck 0.9mm

Επειτα το σωμα ξυστικε περιμετρικα με ξυραφι και δημιουργηθηκαι το Faux Binding.

H τεχνικη αυτη ειναι πιο γρηγορη και πιο ασφαλης απο την χρηση χαρτοταινιας μιας και στην δευτερη περιπτωση το χρωμα μπορει να περασει κατω απο την ταινια η να διαλυσει την κολλα αυτης, κανοντας λεκεδες στο αβαφτο σωμα.

Κοντινο παρακαλω!!!

12607109_1665408320407160_358407957_n.jpg

12625630_1665780790369913_1481187570_n.jpg

12606929_1665781210369871_1685903725_n.jpg

 
Καλλιτεχνάρα τι να λέμε. Εν τω μεταξύ με plain top και αυτό το χρώμα θα λέτε ότι είναι 59'.

Και πάλι μπράβο.

 
otto## είπε:
Καλλιτεχνάρα τι να λέμε. Εν τω μεταξύ με plain top και αυτό το χρώμα θα λέτε ότι είναι 59'.

Και πάλι μπράβο.
Thanks,αυτο ακριβως ηταν και το ζητουμενο!!! ;D

 
Τελος επεσε το βερνικι Νιτρου και μετα απο περιπου ενα μηνα εγινε το flat sanding και το γυαλισμα.

That all folks!!!

Ερωτησεις παρακαλω!!! 

 
HellFire είπε:
Maple top: αφου τριφτηκε με σφουγγαρι-γυαλοχαρτο περασα το πρωτο χρωμα για να τονιστουν λιγο τα νερα, το χρωμα αυτο ειναι μια προσμιξη mahogany and Amber. Απεφυγα να βαλω σκετο mahogany γιατι τα νερα θα γινοντουσαν πολυ εντονα και η κιθαρα θα θυμιζε μετελλοκιθαρο. ;D

Επειτα ξαναετριψα το maple και περασα το δευτερο χρωμα, το οποιο ειναι ενα Amber.
Μπράβο πολύ ωραία έγινε αλλά η δική μου αδυναμία ειναι το χρώμα αυτό χωρίς burst 8)

 
nasokosm είπε:
Μπράβο πολύ ωραία έγινε αλλά η δική μου αδυναμία ειναι το χρώμα αυτό χωρίς burst 8)
To εχω καταλαβει Νασο. ;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top