BOSS KATANA GEN 3

Είναι πιστεύω κρίμα οι νεοι παίχτες να μην έχουν έστω δοκίμασει ένα από τους νέους λαμπατους που κυκλοφορούν, αν μη τι άλλο για να έχουν ένα σημείο αναφοράς ώστε να ρυθμίσουν τις πεταλιερες η/και τα plugin να ακούγονται πιο "φυσικά"...
Μία απο τις καινούργιες μάστιγες της εποχής για όλους βασικά.Η ευκολία τών πραγμάτων.

Η αμέσως επόμενη είναι να γράφουμε μουσική με τα μάτια και όχι με τα αυτιά.

Απο προσωπική εμπειρία βέβαια,σκαλίζοντας έναν και μόνο virtual amp που έχω,μόνο ευκολία δέν το λές,αφού για να καταφέρω να βγάλω έναν ήχο που να μου αρέσει προσωπικά και να πώ,καλό ακούγεται,έφαγα 10 φορές περισσότερο χρόνο να το σκαλίζω,σε σχέση με έναν πραγματικό ενισχυτή που έχει 5 ρυθμίσεις επάνω και τέλος.

Και αυτό όχι di,η κιθάρα σε πετάλι με ελαφριά παραμόρφωση,μετά στην κάρτα mic/line πίσω θύρα και μετά σε eq και το virtual amp.

Με τα plugin πεταλάκια δέν είχα καταφέρει τίποτα της προκοπής.

Αυτοι οι καινούργοι βέβαια,μήν παίρνεις όρκο οτί έχουν σχέση με αυτό που έχουμε στο μυαλό μας σαν "λαμπάτο ενισχυτή" περασμένων ετών.

Στίς χαμηλές/οικονομικές σειρές τουλάχιστον.

Άλλο θέμα που σηκώνει απο μόνο του μεγάλη συζήτηση.

Καλό θα είναι να την κάνουμε ώρα που κοιμούνται οι πληκτράδες,γιατί αγοράζουν/κάνουν review σε "αναλογικά" synths με 4-5 ψηφιακά sectors επάνω,τα βρίσκουν ίδια με κλασικά αναλογικά όργανα,τα συγκρίνουν με κανένα plugin η κανένα ψηφιακό που κάνει 10.000 και καταλήγουν στο συμπέρασμα οτί ο ψηφιακός ήχος είναι ίδιος η και καλύτερος απο τον "αναλογικό".

Εγώ αν ανοίξω το ψηφιακό reverb του vox ac10c1,ο ήχος πρίν βγεί έξω θα περάσει πάλι απο λάμπα οπότε ξαναπέρνει μια όποια αναλογική ζεστασιά,αυτοί πατάνε πλήκτρο στο minimoog που σε πετάει πάνω απο την καρέκλα που κάθεσαι,σε ένα ψηφιακό και βρίσκουν το ψηφιακό καλύτερο και βγάζουν και φιδέμπορους για τις τιμές την Moog.

Μήν κάνουμε τα ίδια.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: kosthrash
Γιατί για το σπίτι είτε ο Κατάνα είτε τα plugins είναι good enough.


Για εσενα ισως , για εμενα που ηχογραφω στο σπιτι μου θα ηταν καταστροφη.

Οποτε επιμενω παραδοσιακα για "τσακ μπαμ" λυση, σιγα μη καθομαι να ψαχνω 10 ωρες τα πσιφιακα μπλιμπλικια για να βγαλω το 30% της πΓιοτητας ηχου που βγαΝω με δαΦτα

20230326_112133.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλό θα είναι να την κάνουμε ώρα που κοιμούνται οι πληκτράδες,γιατί αγοράζουν/κάνουν review σε "αναλογικά" synths με 4-5 ψηφιακά sectors επάνω,τα βρίσκουν ίδια με κλασικά αναλογικά όργανα,τα συγκρίνουν με κανένα plugin η κανένα ψηφιακό που κάνει 10.000 και καταλήγουν στο συμπέρασμα οτί ο ψηφιακός ήχος είναι ίδιος η και καλύτερος απο τον "αναλογικό".

Εγώ αν ανοίξω το ψηφιακό reverb του vox ac10c1,ο ήχος πρίν βγεί έξω θα περάσει πάλι απο λάμπα οπότε ξαναπέρνει μια όποια αναλογική ζεστασιά,αυτοί πατάνε πλήκτρο στο minimoog που σε πετάει πάνω απο την καρέκλα που κάθεσαι,σε ένα ψηφιακό και βρίσκουν το ψηφιακό καλύτερο και βγάζουν και φιδέμπορους για τις τιμές την Moog.
Μιλώντας ως πληκτράς κυρίως και λιγότερο ως κιθαρίστας, υπάρχουν δύο βασικές διαφορές.

1, στους πληκτράδες δεν υπάρχει τόσο κόλλημα με το "original" και το "good enough". Πάντα θα υπάρχουν τα πραγματικά Hammond B3 με Leslie καμπίνες, τα Moog, τα Wurlitzer και τα Fender Rhodes αλλά δεν υπάρχει η ανακύκλωση του gear που υπάρχει στην κιθάρα. Νομίζω ότι έγινε γιατί η τεχνολογία τους έδωσε τη δυνατότητα να σταματήσουν να κουβαλάνε ένα φορτηγό πράγματα σε κάθε live και κατάλαβαν πολύ γρήγορα ότι το 90% του ήχου με +200% ευκολία είναι ένας συμβιβασμός που θα έκαναν ευχαρίστως.

2, οι πληκτράδες κοιτάνε τα features πολύ περισσότερο από τους κιθαρίστες. Οι δυνατότητες και τα features σε βολικό πακέτο είναι αυτά που κυνηγάνε λόγω φύσης του οργάνου. Δεν θέλουν ένα synth με ηχάρα και 5 knobs, θέλουν ένα synth με ηχάρα και 50 knobs, γιατί είναι nerds και γουστάρουν.

 
Για εσενα ισως , για εμενα που ηχογραφω στο σπιτι μου θα ηταν καταστροφη.

Οποτε επιμενω παραδοσιακα για "τσακ μπαμ" λυση, σιγα μη καθομαι να ψαχνω 10 ωρες τα πσιφιακα μπλιμπλικια για να βγαλω το 30% της πΓιοτητας ηχου που βγαΝω με δαΦτα

Προβολή συνημμένου 44774
Νίκο η μεγαλύτερη διαφορά είναι στα λεφτά. Μακάρι να μπορούσαμε να δώσουμε 5-6 χιλιάρικα για 3 κόμβους και καναδυο για πετάλια. Δε θα υπήρχε καν συζήτηση. Θα μου επιτρέψεις όμως να διαφωνήσω και στο ποσοστό που ανέφερες, ίσως ήταν η μέρα και η νύχτα στις εποχές του pod, ακόμα και του Kemper, αλλά πλέον πχ τα plugins της Neural DSP ακούγονται πραγματικά ωραία και κοντά στους ενισχυτές που προσωμοιώνουν, έχει κλείσει η ψαλίδα. Βέβαια ακόμα δεν έχουν βγάλει καλό tweed, αλλά προχωράει η δουλειά.

Τέλος, είναι και στη χρήση, εξ ου και ο όρος practice amp. Θα έδινες τον handwired 1987x να μάθει κιθάρα ο μικρός σου;

 
Θα έδινες τον handwired 1987x να μάθει κιθάρα ο μικρός σου;
 Τον 1987Χ σιγουρα οχι γιατι θα μου γκρεμιζε το σπιτι ?

tzoayxgqe3rt7hu8bexq.jpg


τον 1974X που εχω ναι θα τον εδινα (αν ενδιαφερονταν να μαθει μουσικη για την οποια ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ πληρως ? )

 
Μακάρι να μπορούσαμε να δώσουμε 5-6 χιλιάρικα για 3 κόμβους και καναδυο για πετάλια.
 ολοι μου οι ενισχυτες ΜΑΖΙ μου κοστισαν 2100 ευρω δεν ειναι αναγκη να τους παρεις καινουργιους. τα πεταλια μου κανα 800αρικο ολα μαζι.

ασε που δεν χρειαζεται να εισαι ΒΛΑΜΜΕΝΟΣ ? σαν και εμενα και να εχεις 3 ενισχυτες, ΕΝΑΣ φτανει.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
αλλά πλέον πχ τα plugins της Neural DSP ακούγονται πραγματικά ωραία και κοντά στους ενισχυτές που προσωμοιώνουν, έχει κλείσει η ψαλίδα.


 δεν ειναι  ΣΕΞΥ ρε συ, ξενερωνω...?

 
Θα παραδεχτώ ότι μπορεί να υπάρχουν καλοί μικροί λαμπατοι με ωραίο βρόμικο ήχο (γιατί στα καθαρά σε μικρές εντάσεις δεν οι ψηφιακοί δεν πιάνονται) δεν τους έχω δοκιμάσει όλους, έχω όμως δοκιμάσει αρκετούς ενισχυτές και οι λαμπατοι έχουν όλοι το ίδιο πρόβλημα, πρέπει να σου πάρουν τα αυτιά για να ακουστούν καλά, υποτίθεται καλά, ακόμα και λίγα watt ενισχυτές... εσείς μπορεί να έχετε καλούς, δεν ξέρω

 
 δεν ειναι  ΣΕΞΥ ρε συ, ξενερωνω...?
Α εδώ πάω πάσο. Δώσε μου να χαϊδεύω τόλεξ από μπουτίκ ενισχυτή και μπορεί να αρχίσω να το γλείφω κιόλας ?

 
και οι λαμπατοι έχουν όλοι το ίδιο πρόβλημα, πρέπει να σου πάρουν τα αυτιά για να ακουστούν καλά


μπα, μυθος.

εκτος κι αν εν ετη 2024 εισαι τοσο ΒΛΑΜΜΕΝΟΣ ? που να θες να παρεις "βρωμα" ανοιγοντας τον ενισχυτη στο τερμα.

Η συντριπτικη πλειοψηφια των κιθαριστων (που ΔΕΝ παιζουν  μπλουΖΣ φυσικα αλλα μουσικη του 20ου αιωνα ?) εχουν τους ενισχυτες στα live γυρω στο "2" .

Παραθετω φωτο απο τον ενισχυτη του Peter Buck των REM στο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΣΤΑΔΙΟ (ημανε roadie και επι της σκηνης) ο οποιος τον ειχε στο 2,7.

2425416613_908f3e8844.jpg
 

σε ΚΑΝΕΝΑ απο τα πολλα live που εχω...ρουντΕψει δεν ειδα λαμπατο πανω απο το "3" πανω στη σκηνη.

επισης αν ανοιξεις εναν λαμπατο ενισχυτη πολυ ΧΑΝΕΤΑΙ ο ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΑΘΑΡΟΣ ηχος του που ειναι και ο ΒΑΣΙΚΟΣ λογος για να τον αγορασεις....αλλιως παρε μονΔελ να γκαζωνΣ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: MGs
μπα, μυθος.

εκτος κι αν εν ετη 2024 εισαι τοσο ΒΛΑΜΜΕΝΟΣ ? που να θες να παρεις "βρωμα" ανοιγοντας τον ενισχυτη στο τερμα.

Η συντριπτικη πλειοψηφια των κιθαριστων (που ΔΕΝ παιζουν  μπλουΖΣ φυσικα αλλα μουσικη του 20ου αιωνα ?) εχουν τους ενισχυτες στα live γυρω στο "2" .

Παραθετω φωτο απο τον ενισχυτη του Peter Buck των REM στο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΣΤΑΔΙΟ (ημανε roadie και επι της σκηνης) ο οποιος τον ειχε στο 2,7.

 

σε ΚΑΝΕΝΑ απο τα πολλα live που εχω...ρουντΕψει δεν ειδα λαμπατο πανω απο το "3" πανω στη σκηνη.

επισης αν ανοιξεις εναν λαμπατο ενισχυτη πολυ ΧΑΝΕΤΑΙ ο ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΑΘΑΡΟΣ ηχος του που ειναι και ο ΒΑΣΙΚΟΣ λογος για να τον αγορασεις....αλλιως παρε μονΔελ να γκαζωνΣ?
Στο 2 ο λαμπατος σου παίρνει τα αυτιά, το ίδιο λέμε

 
Στο 2 ο λαμπατος σου παίρνει τα αυτιά, το ίδιο λέμε
Ε μην βάζεις AC30 στο 2, βάλε Princeton στο 2. Από τους πιο ωραίους ήχους που υπάρχουν 

 
  • Like
Reactions: MGs
Στο 2 ο λαμπατος σου παίρνει τα αυτιά, το ίδιο λέμε
 ε καλα, υπερβολες. την ιδια ενταση με εναν modeling στο 2 εχει μην τρελλαθουμε κι ολας, το watt ειναι watt . Ενας 15αρης modeling εχει την ιδια ενταση με εναν 15αρη tube (αν φορανε φυσικα το ιδιο μεγαφωνο με την ιδια ευαισθησια)

αν δεν θες να σου παρει τα αυτια ο λαμπατος παρε εναν μικροτερο λαμπατο,  δεν χρειαζεται ο τεραστιος ενισχυτης σχεδον πουθενα  ουτε σε live φυσικα που ολοι παιζουν πλεον με in ear  (για αυτο αλλωστε σχεδον ολοι πλεον παιζουν με low wattage ενισχυτες και ο Deluxe Reverb εχει αντικαταστήσει σαν backline τον Twin Reverb σχεδον παντου)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: kosthrash and MGs
Θα παραδεχτώ ότι μπορεί να υπάρχουν καλοί μικροί λαμπατοι με ωραίο βρόμικο ήχο (γιατί στα καθαρά σε μικρές εντάσεις δεν οι ψηφιακοί δεν πιάνονται) δεν τους έχω δοκιμάσει όλους, έχω όμως δοκιμάσει αρκετούς ενισχυτές και οι λαμπατοι έχουν όλοι το ίδιο πρόβλημα, πρέπει να σου πάρουν τα αυτιά για να ακουστούν καλά, υποτίθεται καλά, ακόμα και λίγα watt ενισχυτές... εσείς μπορεί να έχετε καλούς, δεν ξέρω



 
  • Like
Reactions: MGs and Superfunk
 Εδω δενεδιωΚσαν αφτον που δεν τον κσερει ουτε η μανα του, εσενα τον ΣΤΑΡΖ θα διώΚσουν?

 
Ευχαριστώ δια τον τίτλο. 

 
1, στους πληκτράδες δεν υπάρχει τόσο κόλλημα με το "original" και το "good enough". Πάντα θα υπάρχουν τα πραγματικά Hammond B3 με Leslie καμπίνες, τα Moog, τα Wurlitzer και τα Fender Rhodes αλλά δεν υπάρχει η ανακύκλωση του gear που υπάρχει στην κιθάρα. Νομίζω ότι έγινε γιατί η τεχνολογία τους έδωσε τη δυνατότητα να σταματήσουν να κουβαλάνε ένα φορτηγό πράγματα σε κάθε live και κατάλαβαν πολύ γρήγορα ότι το 90% του ήχου με +200% ευκολία είναι ένας συμβιβασμός που θα έκαναν ευχαρίστως.
Καλά κάνουν διάφοροι μουσικοί μικρομεσαίας κατηγορίας και παίρνουν ένα ψηφιακό που τα παίζει όλα και σιγά τα λεφτά που τους δίνουν για να κουβαλούν και όργανα με ρόταρυ καμπίνες για να παίξουν στην παράγκα του μπαρμπα θωμά με 100 ευρώ μεροκάματο και ήχο ότι να ναι.Δέν λέω αυτό.

2, οι πληκτράδες κοιτάνε τα features πολύ περισσότερο από τους κιθαρίστες. Οι δυνατότητες και τα features σε βολικό πακέτο είναι αυτά που κυνηγάνε λόγω φύσης του οργάνου. Δεν θέλουν ένα synth με ηχάρα και 5 knobs, θέλουν ένα synth με ηχάρα και 50 knobs, γιατί είναι nerds και γουστάρουν.
Νομίζω οτι αρκετοί δέν ασχολούνται με τον ήχο σάν ποιότητα,αλλά σαν ποσότητα,αφού θα δείς αρκετούς να τα παραγγέλνουν μόνο απο δείγματα στο youtube και κοιτάζουν περισσότερο τα features.

Η απουσία παραμόρφωσης και λάμπας,στους περισσότερους τουλαχιστον,που για έναν κιθαρίστα είναι σχεδόν απαραίτητα,τους επιτρέπη μία πιο εύκολη μετάβαση απο το αναλογικό στο ψηφιακό όργανο,ακόμη και άν αυτό έχει κόστος στην ποιότητα του ήχου.Απλά.

 
Αν ήμουν υπέρ των modelling ενισχυτών αυτής της κατηγορίας σίγουρα θα προτιμούσα αυτούς της Boss. Έχω παίξει και λάιβ με Κατάνα και ήμουν ικανοποιημένος. Αυτή η εταιρεία γενικά ο,τι και να βγάλει είναι εγγύηση. Πολύ αγαπημένη εταιρεία. 

 
  • Συμφωνώ
Reactions: Nekkon

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα